01 - Terres del Ebre #98

Sortides mensuals de l'any 2014

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Truc
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dl. des. 13, 2010 6:14 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Truc » dg. gen. 19, 2014 8:43 pm

A casa,dutxats veient el Barça.un cap de setmana motero em tots els ingredients.Gràcies a tots els qui ho heu organitzat.fins aviat.Eliseu i Anna

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. gen. 19, 2014 8:44 pm

Hola !

Al matí pluja fred i boira, ara al arribar a casa fred i pluja...

Sort que durant la ruta ha sortit el sol i ha netejat les carreteres i s'ha pogut gaudir dels revolts :smile:

Ha estat un bon dia, anar a les terres de l'Ebre es garantia de bons paisatges, bones carretres i ..... bon menjar

Moltes gràcies als organitzadors, ha valgut la pena fer la quilometrada.

Vssssssss
007



I moltes gràcies a tots vosaltres per la vostre companyia i el vostre caliu.

Vssssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Jordi 68
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Jordi 68 » dg. gen. 19, 2014 9:08 pm

Un altre que ja esta a casa, un dia genial, fins la propera

Jordi C55
Presentats
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 07, 2014 5:51 pm
Ubicació: Reus
Contacta:

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Jordi C55 » dg. gen. 19, 2014 9:10 pm

Bona nit a tots.
En primer lloc vull donar les gràcies a tots els companys que m'han atès i s'han preocupat per mi després del petit ensurt que he tingut aquest matí al "patinar" la meva roda del darrere en una frenada.
Només ha estat un ensurt gràcies a Déu, però a hores d'ara agraeixes que es preocupin per tu gairebé sense conèixer-te, repeteixo, gràcies a tots.

A part d'aquest petit incident, hem passat almenys jo, un bon dia, sense comptar amb la pluja i el fred. El menjar ha estat molt bo i el recorregut molt ben planificat, cal donar les gràcies a tots els que han planificat i participat en ell .
Espero tornar a repetir, ja que l'ambient és molt bo i tots vosaltres uns magnífics companys.
Fins aviat.
Jordi

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: 01 - Terres del Ebre

Entrada Autor: Minina » dg. gen. 19, 2014 9:44 pm

Dos més a casa. En aquesta ocasió hem esquivat la pluja. Un altre dia de moto i companyia collonuts, gràcies a tots els que ho heu fet possible.



P.D. Jordi C55 me'n alegro que només hagi estat un ensurt i aquí tots som companys tan si es el primer cop que vens com si fa 6 anys que ho fas. :okcat
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 19, 2014 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Napoleon » dl. gen. 20, 2014 12:05 am

Eiiii! :holacat Dos més a casa. Xops com a pollets. A l'entrar a Sabadell i en dos minuts, ens han caigut sis o set galledes d'aigua. Collons...... Com plovía.
La ruta, molt bona. El dinar, ben bò. I la companyía.... Immillorable, com sempre!!!!!
Fins la propera, companys :viscat
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Llfont
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dg. des. 02, 2012 9:06 pm
Ubicació: Platja d'Aro / Granollers

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Llfont » dl. gen. 20, 2014 8:18 am

Arribats sense novetat. Agraiments als organitzadors.
També agraïr la passejada per Reus que ens varen fer el Jordi i la Natàlia. És una ciutat molt maca. Recomano a tots dedicar-hi unes hores quan podeu.
Fins la propera.

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: SetCincTres » dl. gen. 20, 2014 11:03 am

Bones.

Tot molt be, gracies els organitzadors.

Jo vaig arribar a casa que no amb va caldre dutxarme, els ultims 10-15 km va sembla que s'obris el cel, jo com en NOE amb el diluvi universal, fins els calçotes tenia molls, no vaig tindre temps de posarme el xubasquero i no veigis.

Fins a la proxima
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. gen. 20, 2014 11:37 am

Jo vaig tenir la sort d'arribar seca :viscat
Moltes gràcies per l'organització, la ruta... i com no, el més important, la vostra companyia :jajacat

Fins la propera :holacat
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Xavier » dl. gen. 20, 2014 8:05 pm

Ep, que vaig tard!

Una jornada mototurística amb tots els ingredients climatològics possibles, una ruta esplèndida (quines carreteres tú, un asfalt perfecte!) i el dinar -per mi- més que correcte.

Els companys, com sempre, collonuts!



Nota: Vaig baixar fins al punt de trobada amb en James Bond i després vam fer camí cap a casa plegats. Us puc garantir que en aquest pàjaru li han fotut piles noves. Collons, no sé si tornant estava moll de la pluja o de la suor que em va fer treure per seguir-lo de lluny...

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: PEPI600 » dl. gen. 20, 2014 8:49 pm

[quote user="Xavier" post="250394"]Ep, que vaig tard!

Una jornada mototurística amb tots els ingredients climatològics possibles, una ruta esplèndida (quines carreteres tú, un asfalt perfecte!) i el dinar -per mi- més que correcte.

Els companys, com sempre, collonuts!



Nota: Vaig baixar fins al punt de trobada amb en James Bond i després vam fer camí cap a casa plegats. Us puc garantir que en aquest pàjaru li han fotut piles noves. Collons, no sé si tornant estava moll de la pluja o de la suor que em va fer treure per seguir-lo de lluny...[/quote]

Això et passa per anar al darrera de qualsevol !!!!!!!!! es que no et puc deixa sol :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. gen. 21, 2014 6:41 pm

[quote user="Xavier" post="250394"]
Nota: Vaig baixar fins al punt de trobada amb en James Bond i després vam fer camí cap a casa plegats. Us puc garantir que en aquest pàjaru li han fotut piles noves. Collons, no sé si tornant estava moll de la pluja o de la suor que em va fer treure per seguir-lo de lluny...[/quote]


S'AGERAO !!!


Això ho has de dir a l'Albert que el que anava al devant i qui marcava el ritme baixant el Caro era ell :b9 :b9 :b9


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 01 - Terres Del Ebre

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 27, 2014 11:45 am

Holaaaa,

[quote user="James Bond" post="250443"][quote user="Xavier" post="250394"]
Nota: Vaig baixar fins al punt de trobada amb en James Bond i després vam fer camí cap a casa plegats. Us puc garantir que en aquest pàjaru li han fotut piles noves. Collons, no sé si tornant estava moll de la pluja o de la suor que em va fer treure per seguir-lo de lluny...[/quote]


S'AGERAO !!!


Això ho has de dir a l'Albert que el que anava al devant i qui marcava el ritme baixant el Caro era ell :b9 :b9 :b9


Vsssssssss
007[/quote]

Xavier, a mi no em foteu les culpes de res, que a mi m'estaven empenyent pel darrera!!!


:holacat :holacat
Sort,

Respon

Torna a “2014”