03 - Març: Montnegre i Montseny #100

Sortides mensuals de l'any 2014

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: 03 - Març: Montnegre i Montseny

Entrada Autor: Sergi3 » dt. març 25, 2014 10:54 am

Prony ha escrit:Hola,

Deixeu-me fer una menció molt especial per en Xavier "RAD". I ara direu "I qui coi és?" doncs es el que porta una GS Blava nova, que abans era una GS blava vella i que calça un equip BMW de color blau. Ha canviat el seu nick i per això, com a RAD potser no el "localitzarieu".
Collons com m'enrotllo!!!!!

Bé doncs, en Xavier, tot guapo i eixerit, va tenir el detall de portar-nos per esmorzar, uns quants quilos d'una esplèndida i sabrosa coca de crema, feta al seu obrador de Sant Pere de Ribes. I com que ho va fer perquè ens aprecia molt i sense res a canvi, em prenc la llicència de fer-ne publicitat.
:Thanks1 MOLTES GRÀCIES, XAVIER, ETS UN PAIO COLLONUT :Thanks1
Jordi "Prony"
Ostres a part de tota la enveja per no haver pogut venir, li sumem aixo :?

Salut
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: 03 - Març: Montnegre i Montseny

Entrada Autor: Merce » dt. març 25, 2014 12:34 pm

Primer de tot:

MOLTES FELICITATS A MOTOTURISME PER LA SORTIDA Nº 100 !! :groupwave

Segon:

MOLTES GRACIES A EN XAVIER "ALIAS RAD" PER LA BONISSIMA COCA QUE ENS VA DELITÀ PER ESMORZAR !! De veritat que ens va dur una coca de crema i sucre BONISSIMA...!!! mmmm :groupwave

Tercer:

MOLTES GRACIES Jaume "alias setcintres" per la fantàstica ruta que vas preparar-nos i el bon dinar que vam poder disfrutar!! Tot va anar molt be !! :groupwave
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 03 - Març: Montnegre i Montseny

Entrada Autor: Eva » dt. març 25, 2014 6:41 pm

Merce ha escrit:Primer de tot:

MOLTES FELICITATS A MOTOTURISME PER LA SORTIDA Nº 100 !! :groupwave

Segon:

MOLTES GRACIES A EN XAVIER "ALIAS RAD" PER LA BONISSIMA COCA QUE ENS VA DELITÀ PER ESMORZAR !! De veritat que ens va dur una coca de crema i sucre BONISSIMA...!!! mmmm :groupwave

Tercer:

MOLTES GRACIES Jaume "alias setcintres" per la fantàstica ruta que vas preparar-nos i el bon dinar que vam poder disfrutar!! Tot va anar molt be !! :groupwave

+2 ( Mar i Eva )

Avatar de l’usuari
Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Re: 03 - Març: Montnegre i Montseny

Entrada Autor: Canopus » dc. març 26, 2014 9:11 am

Gent de Mototurisme ....
Una felicitació especial per els organitzadors. (Costa tant avui en dia tenir gent que assumeixi la tasca d'organitzar ... i a vegades es tant poc agraida..) :Thanks1
Felicitats també a tots els participants. Amb un comportament exemplar varem gaudir tots d'una molt bona jornada motera.
Per ser la meva primera sortida "oficial" de Mototurisme , no podia haver començat millor !

Que en vinguin moltes més !! :groupwave
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]

Respon

Torna a “2014”