Rutes [2018]

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rutes

Entrada Autor: Napoleon » dg. oct. 14, 2018 12:26 pm

Proposta per als que sortim de Barcelona o rodalies:
A2 fins a Castellolí, C37 (Santa Margarida de Montbui, Santa Maria de Miralles i Pont d'Armentera) i TP2002 (Santes Creus i Aiguamúrcia) fins Vila-rodona.
Així no passem par cap "autopasta" ni cap túnel (ho sento Marc) -sorry
Punt de trobada: Àrea de servei del Bruc (A2) a les 08:15.

Apa, si algú te una altre proposta, que parli ara o calli per sempre -harhar
Salut i peles :catBirra :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dg. oct. 14, 2018 2:55 pm

Napoleon ha escrit:Proposta per als que sortim de Barcelona o rodalies:
A2 fins a Castellolí, C37 (Santa Margarida de Montbui, Santa Maria de Miralles i Pont d'Armentera) i TP2002 (Santes Creus i Aiguamúrcia) fins Vila-rodona.
Així no passem par cap "autopasta" ni cap túnel (ho sento Marc) -sorry
Punt de trobada: Àrea de servei del Bruc (A2) a les 08:15.

Apa, si algú te una altre proposta, que parli ara o calli per sempre -harhar
Salut i peles :catBirra :senyera
Farem una volta de tres parells de collons, però a mi ja em va bé la proposta. A més, si algú ve de la Catalunya Central, també s'hi pot apuntar. Quedem allà a un quart de 9, doncs!

Per cert, el túnel del Bruc sí que el farem, no? Almenys, dona'm aquest gust -tongue

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Rutes

Entrada Autor: JohnnyRLL » dg. oct. 14, 2018 7:10 pm

Marc ha escrit:
Napoleon ha escrit:Proposta per als que sortim de Barcelona o rodalies:
A2 fins a Castellolí, C37 (Santa Margarida de Montbui, Santa Maria de Miralles i Pont d'Armentera) i TP2002 (Santes Creus i Aiguamúrcia) fins Vila-rodona.
Així no passem par cap "autopasta" ni cap túnel (ho sento Marc) -sorry
Punt de trobada: Àrea de servei del Bruc (A2) a les 08:15.

Apa, si algú te una altre proposta, que parli ara o calli per sempre -harhar
Salut i peles :catBirra :senyera
Farem una volta de tres parells de collons, però a mi ja em va bé la proposta. A més, si algú ve de la Catalunya Central, també s'hi pot apuntar. Quedem allà a un quart de 9, doncs!

Per cert, el túnel del Bruc sí que el farem, no? Almenys, dona'm aquest gust -tongue
Hola els de Catalunya Central :senyera ,

Estic totalment d'acord amb vosaltres però no podriem quedar a el Bar Canaletas a l'hora que dieu (una mica d'hora pel meu gust), que ja el varem fer servir de punt de sortida en una mensual (l'any passat)

https://goo.gl/maps/KH6tyd8oY1C2
[web 80%,400]https://www.google.com/maps/embed?pb=!1 ... 9545335645" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen[/web]
He suposat que ens aniria millor sortir des de Igualada per anar fins a Vila-Rodona

Per fer la ruta, per ex:

https://goo.gl/maps/d4qsmnqodNt
[web 80%,400]https://www.google.com/maps/embed?pb=!1 ... 9545206388" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen[/web]
Ja direu!
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dg. oct. 14, 2018 7:36 pm

A mi tant se me’n dona... si us ha d’anar millor als que veniu per l’eix Vic-Manresa, suposo que podem canviar el lloc, oi Roger?

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rutes

Entrada Autor: Napoleon » dg. oct. 14, 2018 8:11 pm

Ja hi som!!! Els de la Plana, amb exigències, com sempre :YelowCard :YelowCard
Vinga, va..... quedem al Canaletes, a la mateixa hora, però no cal que esmorzeu, si no ho haureu de fer dos cops :riure
Salut i fins divendres :senyera
PD. Marc, si vols que baixem junts, podem quedar a tres quarts de vuit allà a on et vagi bé :catok
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dg. oct. 14, 2018 8:20 pm

Napoleon ha escrit:Ja hi som!!! Els de la Plana, amb exigències, com sempre :YelowCard :YelowCard
Vinga, va..... quedem al Canaletes, a la mateixa hora, però no cal que esmorzeu, si no ho haureu de fer dos cops :riure
Salut i fins divendres :senyera
PD. Marc, si vols que baixem junts, podem quedar a tres quarts de vuit allà a on et vagi bé :catok
Quedem a la Plaça Francesc Macià a les 7:30? Si quedem a 3/4, potser no arribarem a l’hora que has dit a Igualada. Va, que no ve d’un quart; a Francesc Macià a davant del que abans era el Pokin’s, on ara crec que hi ha una farmàcia. -thumbup

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Rutes

Entrada Autor: La Padrina » dg. oct. 14, 2018 8:56 pm

Hola!!!
Jo també m'apunto a tot el que feu divendres!!!
Em fareu aixecar molt d'hora..
Johnny!! Ens trobem a Gurb?

Enviado desde mi Mi A2 Lite mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dg. oct. 14, 2018 9:41 pm

Holaaaa,
Dodo ha escrit: ...Amb l'ajuda de tots plegats, la faria diferent, per dedicar-la a conèixer els aliments i la gastronòmia de la zona.
Les terres de l'Ebre, i més al delta, diuen que és un dels millors llocs on es cultiven ostres (tot i que les envien a l'estranger), anguiles, arròs....
Estaria molt bé, fer una ruta com vosaltres proposeu, però dedicant la KDD a Tortosa,el dinar intenteria fer-lo per les terres i degustar els aliments que aquesta indret ens ofereix.
Malhauradament els meus coneixenements sobre la gastronomia son molt més escasos que no pas els de les rutes. :cattimit

En tot cas, per mitjà d'un company del fòrum, que coneix un pesacador del Delta, m'han recomenat el Restaurant Can Paquita, a poble Nou del Delta.
[web 80%,400]https://www.google.com/maps/embed?pb=!4 ... 6477783795" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen[/web]
Sort,

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Rutes

Entrada Autor: Airald » dg. oct. 14, 2018 10:07 pm

És un bon restaurant, hi vaig ser fa molts anys, uns 25. També està molt bé la Casa de fusta, just al costat de Poblenou. Hi ha aparcament de sobres.

https://goo.gl/maps/1wQHwsc77wH2


Salut.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dg. oct. 14, 2018 10:21 pm

Holaaaa,

Una altre opció que podia ser interessant, si fa un dia amb bona visibilitat, es pujar al Mont-Caro. Primer dinar tot just abans d'arribar-hi...

https://goo.gl/maps/EADvBtj83c72


Es un lloc per menjar senzill, però esté a prop del Mont-Caro, tanquen la cuina entre 2/4 de 3 i les 3. Es por arribar, dinar lleuger (tenen menú i divendres es obert), i després acabar de pujar al mirador del Caro, si el dia es molt net, val la pena arribar-hi, especialment per a qui no hi hagi estat.


-dots -dots -dots
Sort,

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Rutes

Entrada Autor: Sergibuda » dg. oct. 14, 2018 11:22 pm

Puc donar fe que tant a Casa Paquita com a la Casa de Fusta es menja molt bé.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rutes

Entrada Autor: Dodo » dg. oct. 14, 2018 11:31 pm

Napoleon ha escrit:Proposta per als que sortim de Barcelona o rodalies:
A2 fins a Castellolí, C37 (Santa Margarida de Montbui, Santa Maria de Miralles i Pont d'Armentera) i TP2002 (Santes Creus i Aiguamúrcia) fins Vila-rodona.
Així no passem par cap "autopasta" ni cap túnel (ho sento Marc) -sorry
Punt de trobada: Àrea de servei del Bruc (A2) a les 08:15.

Apa, si algú te una altre proposta, que parli ara o calli per sempre -harhar
Salut i peles :catBirra :senyera
Uf, s'ha girat feina. Ara toca canviar la ruta que tenia prevista
Marc ha escrit:
Napoleon ha escrit:Ja hi som!!! Els de la Plana, amb exigències, com sempre :YelowCard :YelowCard
Vinga, va..... quedem al Canaletes, a la mateixa hora, però no cal que esmorzeu, si no ho haureu de fer dos cops :riure
Salut i fins divendres :senyera
PD. Marc, si vols que baixem junts, podem quedar a tres quarts de vuit allà a on et vagi bé :catok
Quedem a la Plaça Francesc Macià a les 7:30? Si quedem a 3/4, potser no arribarem a l’hora que has dit a Igualada. Va, que no ve d’un quart; a Francesc Macià a davant del que abans era el Pokin’s, on ara crec que hi ha una farmàcia. -thumbup
Canaletes?, això bé després o va abans del Bruc -sorry
Merce Orriols ha escrit:Hola!!!
Jo també m'apunto a tot el que feu divendres!!!
Em fareu aixecar molt d'hora..
Johnny!! Ens trobem a Gurb?

Enviado desde mi Mi A2 Lite mediante Tapatalk
Ara si que..... :catcrazy :catcrazy
Em penso que tornaré a la ruta inicial d'Andorra :riure

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rutes

Entrada Autor: Dodo » dg. oct. 14, 2018 11:35 pm

Cristina ha escrit:
Bones!

Per fer un bon dinar gaudint dels fruits del mar et recomano que vagis a Sant Carles de la Ràpita. Hi ha bastants restaurants per triar.

Jo vaig estar fa uns dies al Xiringuito, està al mig del mar en una plataforma de fusta, però tanquen temporada aquesta setmana. http://www.bahiamargrup.com/

Ens veiem a Tortosa, jo no et podré acompanyar el divendres.

-mu
Albert ha escrit:Holaaaa,

Malhauradament els meus coneixenements sobre la gastronomia son molt més escasos que no pas els de les rutes. :cattimit

En tot cas, per mitjà d'un company del fòrum, que coneix un pesacador del Delta, m'han recomenat el Restaurant Can Paquita, a poble Nou del Delta.
Albert ha escrit:Holaaaa,

Una altre opció que podia ser interessant, si fa un dia amb bona visibilitat, es pujar al Mont-Caro. Primer dinar tot just abans d'arribar-hi...

https://goo.gl/maps/EADvBtj83c72


Es un lloc per menjar senzill, però esté a prop del Mont-Caro, tanquen la cuina entre 2/4 de 3 i les 3. Es por arribar, dinar lleuger (tenen menú i divendres es obert), i després acabar de pujar al mirador del Caro, si el dia es molt net, val la pena arribar-hi, especialment per a qui no hi hagi estat.


-dots -dots -dots
Veig que vindrà una rekedada amb totes les opcions que m'heu dit, el problema serà que si haig d'anar a per tot, la moto no tirarà -grin -grin

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Rutes

Entrada Autor: JohnnyRLL » dl. oct. 15, 2018 10:08 am

Merce Orriols ha escrit:Hola!!!
Jo també m'apunto a tot el que feu divendres!!!
Em fareu aixecar molt d'hora..
Johnny!! Ens trobem a Gurb?

Enviado desde mi Mi A2 Lite mediante Tapatalk
Hola a Mercè i a tots,

Així quedem a les 7 a Gurb per marxar cap "Canaletes". I moltíssimes gràcies els de la càpital per fer un petit canvi en els plans. -hk

Att.
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Rutes

Entrada Autor: La Padrina » dl. oct. 15, 2018 10:52 am

JohnnyRLL ha escrit:
Merce Orriols ha escrit:Hola!!!
Jo també m'apunto a tot el que feu divendres!!!
Em fareu aixecar molt d'hora..
Johnny!! Ens trobem a Gurb?

Enviado desde mi Mi A2 Lite mediante Tapatalk
Hola a Mercè i a tots,

Així quedem a les 7 a Gurb per marxar cap "Canaletes". I moltíssimes gràcies els de la càpital per fer un petit canvi en els plans. -hk

Att.
Ok Johnny, a les 7 a Gurb.,[THUMBS UP SIGN]

Enviado desde mi Mi A2 Lite mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 16, 2018 8:08 am

Holaaaa,
Albert ha escrit:Holaaaa,

Una altre opció que podia ser interessant, si fa un dia amb bona visibilitat, es pujar al Mont-Caro. Primer dinar tot just abans d'arribar-hi...

https://goo.gl/maps/EADvBtj83c72


Es un lloc per menjar senzill, però esté a prop del Mont-Caro, tanquen la cuina entre 2/4 de 3 i les 3. Es por arribar, dinar lleuger (tenen menú i divendres es obert), i després acabar de pujar al mirador del Caro, si el dia es molt net, val la pena arribar-hi, especialment per a qui no hi hagi estat.


-dots -dots -dots
Aquesta opció, si no canvien les previsions meteorològiques, potser la podriem anar deixant de banda....


-dots
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dt. oct. 16, 2018 9:48 am

Estic d'acord en no pujar el Mont Caro, segurament no serà el dia. De totes maneres, segueixo confiant en que no plourà tant com diuen... aquest matí a les notícies, semblava que ja començaven a pintar-ho una mica millor.

Per cert, algun dia podrem fer alguna sortida de 2-3 dies sense que plogui ni una gota? Sembla que ens persegueixi la pluja.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 16, 2018 11:24 am

Holaaa,
Marc ha escrit:Estic d'acord en no pujar el Mont Caro, segurament no serà el dia. De totes maneres, segueixo confiant en que no plourà tant com diuen... aquest matí a les notícies, semblava que ja començaven a pintar-ho una mica millor.

Per cert, algun dia podrem fer alguna sortida de 2-3 dies sense que plogui ni una gota? Sembla que ens persegueixi la pluja.
Jo no ho deia pas per la pluja, que com sempre, confio que ens respecti... ho deia pel dia ennuvolot!!!


-grin
Sort,

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rutes

Entrada Autor: Napoleon » dt. oct. 16, 2018 12:37 pm

Marc ha escrit:Estic d'acord en no pujar el Mont Caro, segurament no serà el dia. De totes maneres, segueixo confiant en que no plourà tant com diuen... aquest matí a les notícies, semblava que ja començaven a pintar-ho una mica millor.

Per cert, algun dia podrem fer alguna sortida de 2-3 dies sense que plogui ni una gota? Sembla que ens persegueixi la pluja.
Si plou, hauràs de buscar un túnel per aixoplugar-te :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Julius
Presentats
Entrades: 143
Membre des de: dc. abr. 04, 2018 8:58 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Rutes

Entrada Autor: Julius » dj. oct. 18, 2018 9:46 pm

Holaaaa !!

Sembla que tenim mala previsió del temps per les zones que passarem demà i dissabte.

Hi ha alguna novetat pel que fa a l'hotel, les rutes o qualsevol altra que haguem de tenir en compte ?
Inundacions, esllavissades, carreteres tallades, canvis de rutes...

En tot cas, els que sortiu pel matí estareu més al cas del que aneu trobant pel camí, ja direu si hi ha novetats.

Una abraçada i ens veiem per sopar.

Salut i gassssss !!

Respon

Torna a “2018”