> TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

XVII KDD a .... Deltebre

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

> TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dt. set. 12, 2023 8:31 am




TAULA RODONA - XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]




Per poder agilitzar la Taula Rodona 2023 hem pensat que podríem, entre tots, anar dient els temes que ens agradaria poder tractar.

Aquí podem tocar tots aquells temes dels que en tingueu algun dubte o curiositat especial o suggeriments.

Comencem......
  • Cancel·lació pels organitzadors de les mensuals per possibles inclemències meteorològiques
  • Makinon --> Cobra 2€ més el dinar de les mensuals i el cap de ruta pacta amb el restaurant 2€ menys de preu. Fixan el máxim import dinar 32€
  • La Padrina --> Seria bo, que es fes un examen de consciencia de perquè la gent marxa de Mototurisme... no es pas perquè han venut la moto. Segurament es per algo....
La taula rodona començarà 20:00 h.


Mototurisme Catalunya

Makinon
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dc. set. 29, 2021 11:58 am
Ubicació: Sant Cugat el Vallés

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Makinon » dl. oct. 02, 2023 6:01 pm

Cobra 2€ més el dinar de les mensuals i el cap de ruta pacta amb el restaurant 2€ menys de preu.
Fixan el máxim import dinar 32€

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: La Padrina » ds. oct. 14, 2023 10:17 pm

Makinon ha escrit:
dl. oct. 02, 2023 6:01 pm
Cobra 2€ més el dinar de les mensuals i el cap de ruta pacta amb el restaurant 2€ menys de preu.
Fixan el máxim import dinar 32€
No trobo que sigui encertada aquesta proposta, molta gent troba car 30€. No es el mateix anar sol, que els que van dos. Per el que vaig observar a la mensual que vas organitzar.. no se com fas el preu amb el restaurant.. ens va costar 30€ i vam observar que les taules del costat, feien el mateix menú que nosaltres per 22€...

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: La Padrina » ds. oct. 14, 2023 10:28 pm

Seria bo, que es fes un examen de consciencia de perquè la gent marxa de Mototurisme... no es pas perquè han venut la moto. Segurament es per algo....

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dg. oct. 15, 2023 9:47 am




Hem actualitzat els punts a comentar a la Taula Rodona.

Estaria bé, que en la mesura que fos possible, tots els usuaris que no poden assistir a la KDD, anessin comentant els punts més importants d'enguany.

A la Taula Rodona, amb tots els assistents, anirem comentant tots aquests punts, i un cop finalitzada la KDD, farem un resum i ens agradaria la participació de tothom online per poder tancar l'any 2024

Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració


Mototurisme Catalunya

Makinon
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dc. set. 29, 2021 11:58 am
Ubicació: Sant Cugat el Vallés

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Makinon » dg. oct. 15, 2023 4:24 pm

La Padrina ha escrit:
ds. oct. 14, 2023 10:17 pm
Makinon ha escrit:
dl. oct. 02, 2023 6:01 pm
Cobra 2€ més el dinar de les mensuals i el cap de ruta pacta amb el restaurant 2€ menys de preu.
Fixan el máxim import dinar 32€
No trobo que sigui encertada aquesta proposta, molta gent troba car 30€. No es el mateix anar sol, que els que van dos. Per el que vaig observar a la mensual que vas organitzar.. no se com fas el preu amb el restaurant.. ens va costar 30€ i vam observar que les taules del costat, feien el mateix menú que nosaltres per 22€...
La Padrina no ha entés que vol dir "fixan el máxim import dinar 32€"
Aixó vol dir , per exemple, que es pot pactar un dinar
de 23€ i cobrar 25€ l'inscripció per reservarne 2€ al fons de reserva.
Per el que respecte al dinar de la meva sortida en varem cobrar 30€ en ves de 22€ perque soc tonto i al restaurant li encanta estafar als clients. O a lo millor el que penses es que vaig acordar amb el resturant una comisio de 7€ per pax per robar als companys de Mototurisme.
Recordam donarte 7€ quan ens veiem perque puguis dormie tranquila.
Un comentari: s'han fet molts dinars de 30€.
Un altre comentari: si et pots gastar 10.000€ per una moto i no pots pagar un dinar de 30€ potser i ha alguna cosa que están fen bé.

Makinon
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dc. set. 29, 2021 11:58 am
Ubicació: Sant Cugat el Vallés

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Makinon » dg. oct. 15, 2023 4:37 pm

Volia di que NO estan fen bé.
Si més no, els preus de la gasolina i restaurants han pugat tant que podría ser el principal motiu perque i ha menys nombre d'inscripcions, doncs l'economia doméstica també s'ha resentit i es prioritaria a la despesa d'una moto.

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: La Padrina » dg. oct. 15, 2023 10:08 pm

Jo en cap moment he dit que robessis als companys de Mototurisme, només he dit que no ho vas negociar be.. Jo fa molt temps que dormo tranquil·la.. I no veig adient que et fiquis amb les economies de cada un. Tothom es compra la moto que vol i menja com vol.

Makinon
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dc. set. 29, 2021 11:58 am
Ubicació: Sant Cugat el Vallés

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Makinon » dl. oct. 16, 2023 10:37 am

Merçé disculpa si t'ofès, malgrat que no estic d'acord amb que tothom es pot compra la moto que vol i menjar al preu que vol.
La única persona que es va queixar de la meva primera sortida vas se tú, tot i que tens tot el dret o llibertat a fer-ho, gracies, així la propera procurare sigui millor.

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: La Padrina » dl. oct. 16, 2023 3:38 pm

Em sembla que no has entès res..
Que tingueu bona KDD

Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: La Padrina » dj. oct. 19, 2023 10:33 am

Jo aquest any faltare a la KKD, estic desilusionada amb mototurisme.
I em sap greu, perquè m'agrada molt..pero últimament esta canviant molt . No m'agrada que moltes coses que s'han fet aquest any.. la direcció de Mototurisme no hi ha participat...
Moltes mensuals...
Moto perdido...
La Escapada, no trobo be que s'aprofites la del company Jordi Peya i que ell no podia venir. Hi devia tenir una bona feina.. Jordi moltes gràcies!! M'hagués agradat fer-la amb tu!! Però tampoc va venir Mototurisme.

La Hivernal... Un desastre.. molta feina per en Sergi i la Núria. Però tant lluny i a l'hivern.. com voleu que la gent s'apunti?

Segur que organitzar la KDD porta feina.. però les mensuals també... I a moltes no hi ha presència de la direcció de Mototurisme.
Ara no us estranyi que la gent no s'apunti a la KKD...

Tampoc em va agradar la resposta tant contundent que es va fer quan es va voler posposar la mensual del mes d'agost... Mototurisme el formem tots.. I fer prohibicions no vol dir fer un bon lideratge.


Veig que hem anat més gent la Navarider que a la KKD. Potser vol dir alguna cosa...

De tot això en podeu parlar a la taula rodona.
També trobo que aquesta KDD surt cara.. potser per alguns... si es que ens podem comprar una moto.. no ens hauria de venir d'aquí..

Salut i que tingueu molt bona KDD 2023 !!!

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: > TAULA RODONA < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dj. oct. 19, 2023 1:02 pm

La Padrina ha escrit:
dj. oct. 19, 2023 10:33 am
Jo aquest any faltare a la KKD, estic desilusionada amb mototurisme.
I em sap greu, perquè m'agrada molt..pero últimament esta canviant molt . No m'agrada que moltes coses que s'han fet aquest any.. la direcció de Mototurisme no hi ha participat...
Moltes mensuals...
Moto perdido...
La Escapada, no trobo be que s'aprofites la del company Jordi Peya i que ell no podia venir. Hi devia tenir una bona feina.. Jordi moltes gràcies!! M'hagués agradat fer-la amb tu!! Però tampoc va venir Mototurisme.

La Hivernal... Un desastre.. molta feina per en Sergi i la Núria. Però tant lluny i a l'hivern.. com voleu que la gent s'apunti?

Segur que organitzar la KDD porta feina.. però les mensuals també... I a moltes no hi ha presència de la direcció de Mototurisme.
Ara no us estranyi que la gent no s'apunti a la KKD...

Tampoc em va agradar la resposta tant contundent que es va fer quan es va voler posposar la mensual del mes d'agost... Mototurisme el formem tots.. I fer prohibicions no vol dir fer un bon lideratge.


Veig que hem anat més gent la Navarider que a la KKD. Potser vol dir alguna cosa...

De tot això en podeu parlar a la taula rodona.
També trobo que aquesta KDD surt cara.. potser per alguns... si es que ens podem comprar una moto.. no ens hauria de venir d'aquí..

Salut i que tingueu molt bona KDD 2023 !!!

Sap molt i molt de greu que estiguis desil·lusionada, en cap moment ha estat la nostre intenció ni per tu ni per ningú

Al llarg de l’any hi han hagut canvis, i segurament més que n’hi hauran, tant per part de Mototurisme com per part dels usuaris.

Tots els canvis, i els temes que comentes estaven pendents per parlar a la Taula Rodona d’enguany. Sempre és molt millor parlar de temes importants de tu a tu, que no pas per escrit, per aquest motiu tenim previst trucar-te demà a la tarda i així ho farem

Salut i kms
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: > TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dl. oct. 23, 2023 4:58 pm




RESUM TAULA RODONA

A continuació les conclusions de la taula rodona celebrada a la XXIII KDD a Deltebre.

1. Es va realitzar un taller de creació de rutes GPS. Va resultar de gran interès però no es van poder tractar tots els temes previstos.

Es penjarà al fòrum la presentació i s'obrirà un fil de consultes. Probablement hi hagi molts dubtes que siguin compartits per diversos usuaris i esperem poder-los anar resolent, ja sigui al mateix fòrum o bé en les properes mensuals.

2. Apujar el pressupost a 32 €.

Es va decidir seguir com fins ara. De vegades és difícil trobar-ne però sempre ho hem aconseguit. D'aquesta manera intentarem contenir la despesa per participant. La proposta de poder apujar l'"euro de Mototurisme" a 2 € va quedar descartada, ja que actualment, tot i el decrement de participants, el fòrum segueix sent viable econòmicament.

3. Cancel·lar o postposar una mensual per inclemències meteorològiques.

És un fet que mai en la història de Mototurisme s'havia produit, ja fos per pluja, vent o fins i tot neu, però el 100 % dels participants a la taula rodona vam estar totalment d'acord en donar als organitzadors la potestat de fer qualsevol de les dues coses, de la mateixa manera que com fins ara s'havia pogut canviar l'itinerari en qualsevol moment, fins i tot en ruta.

Els moderadors de Mototurisme fem el que creiem que acontentarà a la majoria d'usuaris, tot i que no coincideixi amb la nostre opinió personal. Ens va estranyar que al fil del més d'agost absolutament ningú fes cap comentari al respecte. Tampoc n'hi va haver al fil que es va obrir sobre la taula rodona.

A la taula rodona es van fer tota mena de comentaris, la majoria constructius i aquesta va ser la manera que hem trobat de seguir endavant donant un nou rumb a Mototurisme. Hi va haver molt bon ambient i una gran coordialitat durant el transcurs de tota la KDD. Haviem vingut a passar-ho bé i ho vam aconseguir.

Volem agrair l'assistència a tothom i haver pogut seguir endavant amb Mototurisme.

Hem de tenir molt en compte que hi ha un abans i un després en la vida de Mototurisme, i ara mateix estem en el punt del després.

Els administradors som persones que actualment tenim responsabilitats familiars i no podem mantenir el ritme que hi havia anteriorment, no sempre podem anar a totes les mensuals, tot i que ens agradaria fer-ho, i no sempre podem acompanyar-vos a les prèvies, però si que continuem estant per donar-vos un cop de mà amb l'organització de les mensuals.

Com sempre entre tots i totes ho farem tot



Tots aquests són temes que es van parlar in situ, però si algú que no va poder assistir o té comentaris a fer només cal que ens ho faci saber en aquest mateix post.



No vem poder tancar l'any vinent de les mensuals i sortides, així que us deixem aquí el calendari per que ens pogueu donar un cop de mà.

Sobre la KDD de l'any vinent es va parlar que fos un lloc de fora Catalunya per tal de canviar una mica de carreteres però tampoc fos molt lluny. S'apuntava prop de la Ruta del Silencio, Teruel o algún lloc proper. En breu ho anirem depurant.



Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració




Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: > TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dt. oct. 24, 2023 7:17 am

Podeu recuperar la presentació del Taller GPS al següent enllaç

http://mototurisme.cat/viewtopic.php?f=18&t=18789
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: > TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dc. oct. 25, 2023 4:38 pm

Hem actualitzat el post de la taula rodona amb dades sobre la KDD de l'any vinent
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Llfont
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dg. des. 02, 2012 9:06 pm
Ubicació: Platja d'Aro / Granollers

Re: > TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Llfont » dl. nov. 13, 2023 11:48 am

Tinc assignat la sortida d'agost 2024 al calendari, però jo no podré en aquest mes, si ho passeu al setembre no hi ha problema. Miraré de fer la que es va cancel·lar el agost 2023 potser amb algún canvi!!

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: > TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dl. nov. 13, 2023 10:27 pm

Llfont ha escrit:
dl. nov. 13, 2023 11:48 am
Tinc assignat la sortida d'agost 2024 al calendari, però jo no podré en aquest mes, si ho passeu al setembre no hi ha problema. Miraré de fer la que es va cancel·lar el agost 2023 potser amb algún canvi!!
Perfecte, canviada de mes.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Llfont
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dg. des. 02, 2012 9:06 pm
Ubicació: Platja d'Aro / Granollers

Re: > TAULA RODONA · RESUM < XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Llfont » dv. nov. 17, 2023 6:17 pm

Moltes gràcies pel canvi !!

Respon

Torna a “XVII KDD MTC · Octubre · [2023]”