Rutes

KDD a Bielsa

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: Rutes

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. oct. 17, 2017 10:28 am

Kinder ha escrit:
Javihospitalet ha escrit:bons dies, algun de vostès té el GPX de la ruta del dissabte?
Des de ja moltes gràcies.
Javi

Des de el Wikiloc te lo puedes bajar sin ningun problema, pero igualmente en breve colgaremos en el drive de MTC las rutas del sabado y el domingo
Me esperare a que la subais, ya que no tengo ni idea como hacerlo, a proposito, donde esta eso del DRIVE de MTC :cattimit

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 17, 2017 10:55 am

Jordi ha escrit:Hola,

Ens veiem divendres a Ponts. Jo arribaré a temps per fer un petit àpat. Ara bé, he mirat el menú degustació del restaurant i ja us asseguro que optaré per un menú bastant més suau.

Adéu!!!!!

Jordi
Jordi,pensa que pots portar tuppers i aixi tenim per tota la setmana següent :riure :riure :riure :riure tot sera parlar-ho,a mi la veritat es que em fa gracia visitar el poble que diuen es molt maco,lo del menu pantagruelic, em sembla que si em de sopar al vespre , potser si que ho deixem per un altre dia i ja tenim excusa per tornar-hi,segur que ens entenem abans d'entaular-nos......ara que arribats a lloc...... :coets :coets :coets
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 18, 2017 10:47 am

Holaaaa,

Rutes penjades en els dos formats habituals....
Divendres...[tab=30]2017-10 MTC-143-1b KDD Bielsa

Dissabte...[tab=30]2017-10 MTC-143-2 KDD Bielsa

Diumenge...[tab=30]2017-10 MTC-143-3 KDD Bielsa
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 18, 2017 10:57 am

Holaaa,
Marc ha escrit: Albert, nosaltres dormim a prop de Tremp el dijous a la nit, i ens agradaria enganxar-nos a vosaltres quan hi passeu. A quina hora calcules que podrieu ser-hi? Cap a les 11? Si us és complicat saber-ho o quedar en ferm, cap problema... feu la vostra i si hi ha sort, ens veurem a Alquézar.
El senyor Google Maps diu que de Pots a Tremp hi ha 48 minuts...

Tenint en compte que sempre tira llarg, jo suposo que passarem per Tremp entre les 10:35 i les 10:43, sempre que sortim puntuals, tractant-se de una ruta com aquesta, amb poques motos i sense presses per complir horaris, potser ens retardem.


-hi
Sort,

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dc. oct. 18, 2017 11:06 am

Albert ha escrit:Holaaa,
Marc ha escrit:
El senyor Google Maps diu que de Pots a Tremp hi ha 48 minuts...

Tenint en compte que sempre tira llarg, jo suposo que passarem per Tremp entre les 10:35 i les 10:43, sempre que sortim puntuals, tractant-se de una ruta com aquesta, amb poques motos i sense presses per complir horaris, potser ens retardem.


-hi
Gràcies per la resposta, Albert. Entenc que no hi pot haver massa compromís al ser una ruta sense programa, o sigui que per evitar donar-vos pressa o que nosaltres ens haguem d'esperar, millor que cada u vagi a la seva. Ens veiem a l'hora de dinar o potser a la carretera, ja que seguirem el mateix itinerari i en un horari més o menys semblant.

Fins divendres!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 18, 2017 5:23 pm

bones a tots,com he estat mirant aquest poble que es diu Alquezar,sembla molt maco,tambe he vist llocs per dinar i ni ha un que m'ha semblat correcte a part d'aquell afartapobres :riure :riure no se que us pot semblar http://www.lacocineta.es/restaurante/menus.html i aqui el menu http://www.lacocineta.es/restaurante/menu14.pdf quan hi arribem mirem,que sembla un lloc força turistic :catBirra :catBirra
p.d. tot son ideies,eh !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Rutes

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 18, 2017 6:16 pm

Jo aniré on em porteu, estic segur que per allà qualsevol lloc és bo per menjar-hi. Tancaré els ulls i us seguiré. Però menjaré poquet, que encara ens quedaran un grapat de revolts i un bon sopar.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dc. oct. 18, 2017 7:03 pm

Kpeps ha escrit:bones a tots,com he estat mirant aquest poble que es diu Alquezar,sembla molt maco,tambe he vist llocs per dinar i ni ha un que m'ha semblat correcte a part d'aquell afartapobres :riure :riure no se que us pot semblar http://www.lacocineta.es/restaurante/menus.html i aqui el menu http://www.lacocineta.es/restaurante/menu14.pdf quan hi arribem mirem,que sembla un lloc força turistic :catBirra :catBirra
p.d. tot son ideies,eh !!
A mi em sembla perfecte, Kpeps. El menú de 15.00€ és més que suficient, i a sobre és força més econòmic que el de Casa Gervasio. Jo tampoc tinc ganes de sortir rodolant súper tip i després no poder ni sopar. -good

Edito: potser seria convenient reservar taula, ja que el menjador interior només té 35 cadires i la terrassa exterior és possible que la tinguin tancada perquè ja s'ha acabat l'estiu.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 18, 2017 7:26 pm

Marc ha escrit:
Kpeps ha escrit:bones a tots,com he estat mirant aquest poble que es diu Alquezar,sembla molt maco,tambe he vist llocs per dinar i ni ha un que m'ha semblat correcte a part d'aquell afartapobres :riure :riure no se que us pot semblar http://www.lacocineta.es/restaurante/menus.html i aqui el menu http://www.lacocineta.es/restaurante/menu14.pdf quan hi arribem mirem,que sembla un lloc força turistic :catBirra :catBirra
p.d. tot son ideies,eh !!
A mi em sembla perfecte, Kpeps. El menú de 15.00€ és més que suficient, i a sobre és força més econòmic que el de Casa Gervasio. Jo tampoc tinc ganes de sortir rodolant súper tip i després no poder ni sopar. -good

Edito: potser seria convenient reservar taula, ja que el menjador interior només té 35 cadires i la terrassa exterior és possible que la tinguin tancada perquè ja s'ha acabat l'estiu.


si,crec que sera el millor,si mes o menys sabem els que ens trobarem a Ponts,truco i mirem de reservar :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Rutes

Entrada Autor: Kinder » dc. oct. 18, 2017 9:13 pm

Doncs vinga, divendres cap a les 9 h a la Fonda Cadí de Ponts per esmorzar una mica i poder sortir tots a les 10 h cap Alquézar

Fina divendres!!!

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rutes

Entrada Autor: Napoleon » dj. oct. 19, 2017 11:09 am

Companys, en veurem a Bielsa. :cathola El més probable es que que hi vagi directe.
Ens veiem demà :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Rutes

Entrada Autor: Sergibuda » dj. oct. 19, 2017 12:24 pm

Nosaltres tampoc no podrem apuntar-nos a la ruta de pujada, sortirem a primera hora de la tarda des de Sitges. Ens veiem a Bielsa!!!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 19, 2017 4:22 pm

Holaaaa,

Doncs fins demà!!

Allà a les 9 ens veiem amb qui pugui venir a la Fonda Cadí, per agafar forces!!!!


-good
Sort,

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Rutes

Entrada Autor: Cristina » dj. oct. 19, 2017 9:32 pm

.
Bones!!

Jo demà mati he de fer un parell de gestions...així que un cop acabada la feina aniré fent camí a Bielsa.

Ens veiem a Bielsa o en ruta.

Fins demà :catsalt

-mu

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Rutes

Entrada Autor: Xavier » dj. oct. 19, 2017 10:29 pm

Ens veiem a Bielsa.

Tingueu tots una bona ruta.

Enviat des del meu Aquaris E5 HD usant Tapatalk

Respon

Torna a “2017”