Rutes

KDD a Bielsa

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Rutes

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 20, 2017 11:30 am

[tab=30]

Divendres dia 20 - Proposta de ruta per aquells que puguin sortir el divendres al matí per anar pujant tranquilament.
Aquesta ruta es totalment orientativa i es pot modificar en funció dels que la podem fer. La idea es dinar pel camí, a Castejón de sos, per exemple, de forma que a primera hora de la tarda ja podem estar al Hotel Bielsa.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Rutes

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 20, 2017 11:31 am

[tab=30]

Dissabte dia 21

Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Rutes

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 20, 2017 11:31 am

[tab=30]

Diumenge dia 22
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 20, 2017 11:45 am

a mi particularment m'agradaria pujar divendres gaudint de alguna ruta cap alla,sense pressa ni tenir que matinar,o sigui anar fent,estic obert a propostes,el que si havia pensat era parar a dinar a un poblet que es diu Alquezar que hi ha un restaurant que es diu casa Gervasio http://www.grupogervasio.com/restaurant ... staurante/ ,tinc entes que el menjar es molt abundant,si us sembla be i sino un altre cosa,tot es parlar i com ja som grandets :catok :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Rutes

Entrada Autor: Jl61 » dc. set. 20, 2017 11:56 am

Kpeps ha escrit:a mi particularment m'agradaria pujar divendres gaudint de alguna ruta cap alla,sense pressa ni tenir que matinar,o sigui anar fent,estic obert a propostes,el que si havia pensat era parar a dinar a un poblet que es diu Alquezar que hi ha un restaurant que es diu casa Gervasio http://www.grupogervasio.com/restaurant ... staurante/ ,tinc entes que el menjar es molt abundant,si us sembla be i sino un altre cosa,tot es parlar i com ja som grandets :catok :catok
Cierto!!!
En casa Gervasio tienen un nenu IMPRESIONANTE de cantidad.
Pero desde hace un tiempo no reservan mesas y eso es un
problema..,
ljl

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dc. set. 20, 2017 12:01 pm

Holaaaa,

Ja es una bona pensada lo de Alquezar, però potser queda una mica lluny per arribar a primera hora a Bielsa. Potser no son massa quilometres, però son molt lents de fer, a menys que tornessim a la general...
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 20, 2017 1:08 pm

Jl61 ha escrit:[
Pero desde hace un tiempo no reservan mesas y eso es un
problema..,
per a grups si que en reserven,ho posa al web :catok
Albert ha escrit:Holaaaa,

Ja es una bona pensada lo de Alquezar, però potser queda una mica lluny per arribar a primera hora a Bielsa. Potser no son massa quilometres, però son molt lents de fer, a menys que tornessim a la general...
tot es mirar-ho,anem parlant :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Rutes

Entrada Autor: Paco64 » dc. set. 20, 2017 10:11 pm

Kpeps ha escrit:a mi particularment m'agradaria pujar divendres gaudint de alguna ruta cap alla,sense pressa ni tenir que matinar,o sigui anar fent,estic obert a propostes,el que si havia pensat era parar a dinar a un poblet que es diu Alquezar que hi ha un restaurant que es diu casa Gervasio http://www.grupogervasio.com/restaurant ... staurante/ ,tinc entes que el menjar es molt abundant,si us sembla be i sino un altre cosa,tot es parlar i com ja som grandets :catok :catok
Como pares a comer en Casa Gervasio, te va a costar coger la moto luego....
:riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Rutes

Entrada Autor: Cristina » dc. set. 20, 2017 10:28 pm

.
Bones!!

A mi tant és dinar a Castejon de Sos o Alquezar (aquí no he dinat mai). Sempre s´han de conèixer llocs nous -wink

Ara dir, que no hi ha pas tanta diferència en kilometres i en temps entre les dues propostes, hi ha més tram per nacional de Castejon cap a Bielsa.

Apaaa...tots a mirar google maps -grin

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Rutes

Entrada Autor: JordiPB » dc. set. 20, 2017 11:58 pm

Hola!
Jo en principi m'apunto a la ruta de divendres al matí, sigui quina sigui. I com que no conec la zona, millor no opino i em deixo portar -thumbup
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Rutes

Entrada Autor: Jordivili » dj. set. 21, 2017 7:50 am

Kpeps ha escrit:a mi particularment m'agradaria pujar divendres gaudint de alguna ruta cap alla,sense pressa ni tenir que matinar,o sigui anar fent,estic obert a propostes,el que si havia pensat era parar a dinar a un poblet que es diu Alquezar que hi ha un restaurant que es diu casa Gervasio http://www.grupogervasio.com/restaurant ... staurante/ ,tinc entes que el menjar es molt abundant,si us sembla be i sino un altre cosa,tot es parlar i com ja som grandets :catok :catok

Jeje, jo hi vaig dinar a casa Gervasio fa un parell de setmanes,aprofitant la riders de formigal i ja t'asseguro que no en sortiràs amb gana,mes aviat com diu el Paco et costarà agafar la moto. -nosweat -nosweat
A part del menjar val la pena visitar el poble d'alquezar (jo l'anomeno el Rupit de Huesca).

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Rutes

Entrada Autor: Jesus » dj. set. 21, 2017 7:01 pm

Hoooolaaa!!!
Jo pujaré directe dissabte al matí cap a Ainsa, plego molt tard el divendres ... si algú em vol acompanyar que m'ho digui.
V'sss :cathola
Gesús
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 22, 2017 9:40 am

Jordivili ha escrit: A part del menjar val la pena visitar el poble d'alquezar (jo l'anomeno el Rupit de Huesca).
per aixo em feia gracia anar-hi,pero be,ja veurem que es decideix :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Rutes

Entrada Autor: Jesus » dv. set. 22, 2017 10:18 am

Jesus ha escrit:Hoooolaaa!!!
Jo pujaré directe dissabte al matí cap a Ainsa, plego molt tard el divendres ... si algú em vol acompanyar que m'ho digui.
V'sss :cathola
Gesús
Us vindré a trobar a Escalona el dissabte a les 11h amb en Paco i en JL.
V'sss
GeSus :cathola
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Rutes

Entrada Autor: Paco64 » dv. set. 22, 2017 11:47 am

Jesus ha escrit:
Jesus ha escrit:Hoooolaaa!!!
Jo pujaré directe dissabte al matí cap a Ainsa, plego molt tard el divendres ... si algú em vol acompanyar que m'ho digui.
V'sss :cathola
Gesús
Us vindré a trobar a Escalona el dissabte a les 11h amb en Paco i en JL.
V'sss
GeSus :cathola
Bueno, pues sí, jajajaja. A 11 en Escalona...

Enviado desde mi Redmi Note 4 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Rutes

Entrada Autor: Joanstrom » dc. set. 27, 2017 7:24 am

Nosaltres intentarem sortir divendres al migdia. Ens veurem directament al Hotel.

Salut

Chuchi4
Presentats
Entrades: 19
Membre des de: dg. ago. 20, 2017 11:01 am
Ubicació: Sant Adria De Besos

Re: Rutes

Entrada Autor: Chuchi4 » dj. set. 28, 2017 8:20 pm

Hola, a mi me gustaría salir el viernes, salgo de Santa Coloma de Gramanet .La ruta desde Ponts creo que me iría mejor, en el caso de que se salga de allí ¿ A que hora quedaríamos en Ponts y donde?. Saludos

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Rutes

Entrada Autor: Kpeps » dv. set. 29, 2017 5:16 pm

Chuchi4 ha escrit:Hola, a mi me gustaría salir el viernes, salgo de Santa Coloma de Gramanet .La ruta desde Ponts creo que me iría mejor, en el caso de que se salga de allí ¿ A que hora quedaríamos en Ponts y donde?. Saludos
la hora de quedar la posaran,tambe la gent que surt de diferents llocs per anar cap a Ponts ho dira per si algu vol pujar junts,generalment es queda a un hostal que te bar que es diu Pedra negra ja a punt de sortir de Ponts direccio Andorra,segur que van informant :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: Rutes

Entrada Autor: Digamjordi » dv. set. 29, 2017 6:53 pm

Nosaltres sortirem de BCN divendres el mati, res previst a on dinar, improvisarem sobre la marxa......
Compartir la carretera

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dg. oct. 01, 2017 12:11 am

Kpeps ha escrit:a mi particularment m'agradaria pujar divendres gaudint de alguna ruta cap alla,sense pressa ni tenir que matinar,o sigui anar fent,estic obert a propostes,el que si havia pensat era parar a dinar a un poblet que es diu Alquezar que hi ha un restaurant que es diu casa Gervasio http://www.grupogervasio.com/restaurant ... staurante/ ,tinc entes que el menjar es molt abundant,si us sembla be i sino un altre cosa,tot es parlar i com ja som grandets :catok :catok
Doncs com que no en tenim ni idea d'on dinar, nosaltres possiblement anirem a aquest lloc que dieu que està tan bé. Això sí, intentarem ser-hi cap a quarts d'una per veure el poble i començar a dinar d'hora; així podrem arribar a una hora decent a Bielsa i fer la migdiada intentant digerir el festival de plats que et donen. A veure si ens trobem amb algú!

Respon

Torna a “2017”