Comentaris de la KDD

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: INSCRIPCIONS XIII KDD - TORTOSA

Entrada Autor: Albert » dt. set. 25, 2018 8:24 pm

Bona tarda,
Nacho ha escrit:
Kpeps ha escrit:Vaja, cada any el mateix amb les habitacions individuals, el que haurieu de fer es que si hi ha un límit poseu que no hi ha mes habitacions sino son compartides en el moment que el '' cupo'' estigui complert, un altre tema de taula rodona....
Nosaltres primer fer llista del que ve al viatge i despres en funcio de la demanda busquem i negociem habitacions hotel etc ...

Enviado desde mi SM-N950F mediante Tapatalk
Sempre m'ha agradat que proposeu solucions alternatives, i crítiques en positiu...

Et proposo que, ja que sembla que "vosaltres" teniu tant bones solucions, t'encarreguis tu mateix de la KDD de l'any vinent, al teu aire i com tu saps fer. Ja deus saber que sempre demanem col.laboracions.
A la Taula rodona de la Kdd seria un bon moment per exposar-ho. Recorda que normalment som més de 25/30 persones.


Estic segur que tindrem una molt bona proposta i millor gestió.


Gràcies. -good

Per cert, potser vas participar a l'enquesta de participació a la KDD(com el vot es secret no ho podem saber del cert), però no veig cap comentari teu...
Sort,

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Dodo » dt. set. 25, 2018 8:38 pm

Comenten, que aquest any, hi haurà marro!!!
OSTRES. OSTRES, OSTRES -shock

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: INSCRIPCIONS XIII KDD - TORTOSA

Entrada Autor: Nacho » dt. set. 25, 2018 10:35 pm

Albert ha escrit:Bona tarda,
Nacho ha escrit:
Kpeps ha escrit:Vaja, cada any el mateix amb les habitacions individuals, el que haurieu de fer es que si hi ha un límit poseu que no hi ha mes habitacions sino son compartides en el moment que el '' cupo'' estigui complert, un altre tema de taula rodona....
Nosaltres primer fer llista del que ve al viatge i despres en funcio de la demanda busquem i negociem habitacions hotel etc ...

Enviado desde mi SM-N950F mediante Tapatalk
Sempre m'ha agradat que proposeu solucions alternatives, i crítiques en positiu...

Et proposo que, ja que sembla que "vosaltres" teniu tant bones solucions, t'encarreguis tu mateix de la KDD de l'any vinent, al teu aire i com tu saps fer. Ja deus saber que sempre demanem col.laboracions.
A la Taula rodona de la Kdd seria un bon moment per exposar-ho. Recorda que normalment som més de 25/30 persones.


Estic segur que tindrem una molt bona proposta i millor gestió.


Gràcies. -good

Per cert, potser vas participar a l'enquesta de participació a la KDD(com el vot es secret no ho podem saber del cert), però no veig cap comentari teu...

Hola
Contesto per que sembla que va dirigit a la meva persona .... seguint el fil de Kpeps vaig fer un petit comentari que crec s'ha interpretat equivocadament ....
No estic fent cap critica seria l'últim que faria en aquest fòrum i en qualsevol d´altre, com sabeu porto bastant temps sense poder participar per qüestions familiars i no és el meu estil, reconec la feina que hi ha darrera d'organitzar esdeveniments, surtin bé o malament, i el que cal fer com bé dius és proposar i ajudar en tot el possible, els que em coneixen saben que tenen la meva mà... i el braç si cal, el tenen per al que sigui.
Aqui s'esta fent una tasca exemplar i perfecta i que no és gens fàcil de fer, amb temps i afecte surten aquestes rutes i kdd´s tan boniques i perfectes.
Aquest comentari m'ho havia d'haver estalviat i comentar-ho en la taula rodona del Dissabte, perquè sembla que ara ja sóc l'encarregat de fer la propera KDD i tampoc estava buscant això, com dic crec que les meves paraules han tocat algun punt sensible i ho entenc , quan tota la feina que fas pugui ser criticat, repeteixo que no és el cas, tot el contrari ...
Espero que tot estigui aclarit i òbviament em tens a la teva disposició per al que necessitis
salutacions,

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Napoleon » dt. set. 25, 2018 11:12 pm

Dodo ha escrit:Comenten, que aquest any, hi haurà marro!!!
OSTRES. OSTRES, OSTRES -shock
:catenfadao -spam -frustrated -bomb -butcher -diablo2 -gunsmilie -gun_bandana -hunter -hypo -nj -ranting -rocket -sniper
Esperem que sigui per riure i no hagem de -stretcher
Apa, salut i tranquilitat -fisch -beg
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Jordi » dt. set. 25, 2018 11:39 pm

Imagino que a la taula rodona es tractarà, en un percentatge substancial, de les mateixes qüestions que cada any. No serà el dia de la marmota com alguns apunten, però de ben segur que hi haurà temes recurrents.

En relació a qui ha d'organitzar la Kdd, jo tinc ben clar que, si no ho munta l'Albert i el seu equip de col·laboradors més estrets, jo no hi assistiria. Més que res, perquè soc molt conscient del brutal esforç que fa per tal que tothom en quedi content i, atesa la seva experiència, tinc la certesa de que ningú ho farà millor (Al tanto!!, una cosa es muntar-ho i un altra ajudar aportant suggeriments, que poden no ser aplicables, però sempre seran agraïts i tinguts en consideració).
Pel que fa les habitacions individuals. Me'n faig greus com és possible que, desprès de l'anunci per part de l'organització de que no resten habitacions individuals disponibles, encara hi hagi gent que s'hi apunta. No sé, però tinc la percepció de que hi ha alguns els quals ni tan sols es prenen la molèstia de seguir el fil i estar mínimament atents a les indicacions dels organitzadors.

Jo, sabent que cada any he "abusat" de l'ús d'una habitació individual, i no estan disposat, per comoditat i intimitat, a compartir cambra amb ningú, em vaig buscar un allotjament alternatiu. I em sembla que el mateix hauran de fer aquells que, tot i no quedant habitacions individuals es segueixen inscrivint sense atendre les indicacions fetes.
Gràcies a l'Eduard per cedir l'habitació individual que tenia reservada.

Els usuaris d'MTC estem massa mal acostumats a que ens donin el tall ben tendre i cuinat "al punt".

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Nacho » dt. set. 25, 2018 11:48 pm

Jordi ha escrit:Imagino que a la taula rodona es tractarà, en un percentatge substancial, de les mateixes qüestions que cada any. No serà el dia de la marmota com alguns apunten, però de ben segur que hi haurà temes recurrents.

En relació a qui ha d'organitzar la Kdd, jo tinc ben clar que, si no ho munta l'Albert i el seu equip de col·laboradors més estrets, jo no hi assistiria. Més que res, perquè soc molt conscient del brutal esforç que fa per tal que tothom en quedi content i, atesa la seva experiència, tinc la certesa de que ningú ho farà millor (Al tanto!!, una cosa es muntar-ho i un altra ajudar aportant suggeriments, que poden no ser aplicables, però sempre seran agraïts i tinguts en consideració).
Pel que fa les habitacions individuals. Me'n faig greus com és possible que, desprès de l'anunci per part de l'organització de que no resten habitacions individuals disponibles, encara hi hagi gent que s'hi apunta. No sé, però tinc la percepció de que hi ha alguns els quals ni tan sols es prenen la molèstia de seguir el fil i estar mínimament atents a les indicacions dels organitzadors.

Jo, sabent que cada any he "abusat" de l'ús d'una habitació individual, i no estan disposat, per comoditat i intimitat, a compartir cambra amb ningú, em vaig buscar un allotjament alternatiu. I em sembla que el mateix hauran de fer aquells que, tot i no quedant habitacions individuals es segueixen inscrivint sense atendre les indicacions fetes.
Gràcies a l'Eduard per cedir l'habitació individual que tenia reservada.

Els usuaris d'MTC estem massa mal acostumats a que ens donin el tall ben tendre i cuinat "al punt".

Jordi
Hola
Crec que es un error el que si no ho fa Albert no vinguis a la Kdd, poca confiança tens a la resta... i respecte a que ho faran millor no ho saps... jo soc el primer que del que faig amb aquesta vida, es pot millorar, i de la resta també
Dit aixo i com be dius ja faig una cosa que será millor per el grup, i es que no hem cal l´habitació individual... nomes necessito els menjar que ja direu el que valen, ja tinc joc per dormir, ara ho posso al post corresponen.
Començem per aqui...
Salutacions

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Kinder » dc. set. 26, 2018 1:08 am

Que ningú es prengui malament malament aquestes paraules, però fins ara, cada any des dels qui hem estat en l'organització de les Kdd's hem donat una solució a tothom en els posibles problemes que han anat sortint.

Em sorprèn que, sense dir res o preguntar primer, preneu la decisió de buscar-vos hotel pel vostre compte. Si alguna vegada no hi ha més remei que fer-ho així ja ho hem dit.

No us sembla que fer això representa no tenir en compte el nostres esforços?

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Albert » dc. set. 26, 2018 1:18 am

Bona nit,
Nacho ha escrit:
.... seguint el fil de Kpeps vaig fer un petit comentari que crec s'ha interpretat equivocadament ....

No ho sé si jo ho he interpretat bé o malament, però desde fa temps que intento ser molt curós i mesurat amb el que escric al fòrum, precisament per evitar interpretacions erróneas. Penso que tu no has mesurat prou el significat del teu escrit.

Jo et conec personalmet i estic segur que no hi ha mala fé en el que tu vols dir, però he cregut necessari aclarir conceptes per tots aquells que no ens coneixen gaire ni a tu, ni a mi.

[tab=30]
Sort,

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Dodo » dc. set. 26, 2018 3:45 pm

Jordi ha escrit:...... Gràcies a l'Eduard per cedir l'habitació individual que tenia reservada......
Jordi
Sembla ser que el tema habitacions ja està clar.
Habitacions individuals per a tothom que ho desitgi. :catok
Ja he rectificat la reserva (que com tu i esperant que acudís el màxim de gent em vaig buscar la vida).

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Jordi » dc. set. 26, 2018 6:00 pm

Mototurisme ha escrit:
Mototurisme ha escrit: Tenim reservades 30 habitacions dobles i només 10 dobles d'ús Individual.

En aquests moments tenim 11 inscripcions en hab. individual per divendres i 13 inscripcions en hab. individual per dissabte

Us demanem que intenteu compartir alguna habitació entre vosaltres, o alguns potser es queden fora.
Kinder ha escrit: Em sorprèn que, sense dir res o preguntar primer, preneu la decisió de buscar-vos hotel pel vostre compte.
Amiga Marta,
Si ho mires, la meva inscripció la vaig fer posteriorment de que Mototurisme ens indiqués que hi havia 10 habitacions disponibles i ja se n'avien demanat 13, advertint-nos del risc de quedar-nos fora. Fou per aquesta raó que, davant la certesa de que les habitacions estaven exhaurides, no em va quedar més remei que "buscar-me la vida" si volia assistir a la Kdd i dormir sol.
Nacho ha escrit:
Jordi ha escrit: En relació a qui ha d'organitzar la Kdd, jo tinc ben clar que, si no ho munta l'Albert i el seu equip de col·laboradors més estrets, jo no hi assistiria. Més que res, perquè soc molt conscient del brutal esforç que fa per tal que tothom en quedi content
Hola
Crec que es un error el que si no ho fa Albert no vinguis a la Kdd, poca confiança tens a la resta... i respecte a que ho faran millor no ho saps... jo soc el primer que del que faig amb aquesta vida, es pot millorar, i de la resta també
Dit aixo i com be dius ja faig una cosa que será millor per el grup, i es que no hem cal l´habitació individual... nomes necessito els menjar que ja direu el que valen, ja tinc joc per dormir, ara ho posso al post corresponen.
Començem per aqui...
Salutacions
Doncs Nacho, per a l'organització d'aquests esdeveniments de Mototurisme, l'Albert i els seus col·laboradors sempre han fet una tasca a molt alt nivell. Tot i això, vull esmentar que també me'n refiaria d'altres membres d'MTC, que son aquells que, al llarg de quasi be 10 anys, m'han demostrat que son gent seriosa i responsable quan han estat al capdavant de l'organització d'esdeveniments.
En sortides de cap de setmana ja he patit males experiències per haver-me deixat portar per gent que no han estat al nivell que presumien.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Comentaris de la KDD

Entrada Autor: Nacho » dc. set. 26, 2018 6:52 pm

Hola
Estem fen d´un gra una muntanya, i repetaixo que les meves paraules s´ha estan confunen, aquet no es un medi per donar una opinio tan delicada com es aquet tema, es te que parlar cara a cara, i torno a dir que soc el ultim mico com per donar o dir aquestes coses en aquet foro.
JA NO CONTESTARE MES al respecte.
Gràcies
Salutacions

Respon

Torna a “2018”