Rutes [2018]

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Rutes [2018]

Entrada Autor: Mototurisme » dg. oct. 07, 2018 4:28 pm

[tab=30]Divendres dia 19


Estem pendents de veure si teniu alguna proposta per fer, en tot cas en proposarem una per esmorzar de camí, dinar a prop de Tortosa i arribar a primera hora de la tarda.



-dots
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Rutes

Entrada Autor: Mototurisme » dg. oct. 07, 2018 4:29 pm

[tab=30]Dissabte dia 20

Horaris:

[tab=30] · 9:30 des del carrer lateral del Hotel, on dona l'aparcament soterrani del Hotel.

[tab=30] · 11:30: Benzinera de Morella: després d'haver fet una estona de repòs i omplir el dipòsit. Els que baixin dissabte i vinguin a dinar podríem
[tab=40]trobar-nos en aquest punt per acabar la ruta conjuntament.

[tab=30] · 12:45: Aguaviva, on ens haurem aturat per veure l'església, qui ho vulgui, o prendre un refrigeri al bar que hi ha a la plaça.

[tab=30] · 14:00: Arribada a dinar a Valderoures.
Aquests horaris son els de sortida, no els d'arribada als lloc indicats
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Rutes

Entrada Autor: Mototurisme » dg. oct. 07, 2018 6:14 pm

[tab=30]Diumenge dia 21

Horaris:

[tab=30] · 9:30 des del carrer lateral del Hotel, on dona l'aparcament soterrani del Hotel.

[tab=30] · 11:15 Després d'una aturada d'uns 30 minuts, sortirem des del Bar-Hostal Sant Miquel, de Vinebre

[tab=30] · 12:40 De la Venta d'en Pubill, a prop de Cornudella de Montsant. On ens haurem aturat uns 30 minuts també.

[tab=30] · 14:00 Arribada al Restaurant Jaume I, a les afores de Tarragona.
Aquests horaris son els de sortida, no els d'arribada als lloc indicats
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rutes

Entrada Autor: Dodo » dg. oct. 07, 2018 8:59 pm

Mototurisme ha escrit:[tab=30]Divendres dia 19


Estem pendents de veure si teniu alguna proposta per fer, en tot cas en proposarem una per esmorzar de camí, dinar a prop de Tortosa i arribar a primera hora de la tarda.



-dots
M'apunto!! -good
Puc estar a les 6:00h del matí a Andorra si cal!! -harhar
Més aviat no, ja que haig de dormir com a mínim 9 hores -fisch -fisch

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dl. oct. 08, 2018 10:06 am

Ho edito tot un altre cop! -sorry

Ens hem agafat un dia de festa a l'estil del Sr Johnny, i marxarem pel matí. Si hi ha proposta de baixada i dinar de camí a Tortosa, ens hi apuntem. Si no, anirem fent i ja ens veurem allà baix -wink
Marc l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 08, 2018 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Re: Rutes

Entrada Autor: Pirata » dl. oct. 08, 2018 1:04 pm

-character07 -character07

Nosaltres estarem fent el turista un dia abans per Sant Carles de la Rapita i Sant Jaume Enveija. Ja que estarem per la zona un dia , si necesireu que us donguem un cop de má envieu un privat.

-cool -cool

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Rutes

Entrada Autor: Mototurisme » dl. oct. 08, 2018 4:58 pm

Bona tarda Joan,
Pirata ha escrit:-character07 -character07

Nosaltres estarem fent el turista un dia abans per Sant Carles de la Rapita i Sant Jaume Enveija. Ja que estarem per la zona un dia , si necesireu que us donguem un cop de má envieu un privat.

-cool -cool
Es bó saber-ho. Si en cal ja ens posarem en contacte. Gràcies.


-hi
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rutes

Entrada Autor: Napoleon » dl. oct. 08, 2018 10:15 pm

Marc ha escrit:Ho edito tot un altre cop! -sorry

Ens hem agafat un dia de festa a l'estil del Sr Johnny, i marxarem pel matí. Si hi ha proposta de baixada i dinar de camí a Tortosa, ens hi apuntem. Si no, anirem fent i ja ens veurem allà baix -wink
Eeeeep!!!!! Jo també m’he agafat un dia de festa :riure :riure
Ja quedarem per sortir de BCN :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dl. oct. 08, 2018 11:02 pm

Napoleon ha escrit:
Eeeeep!!!!! Jo també m’he agafat un dia de festa :riure :riure
Ja quedarem per sortir de BCN :senyera
Hahahaha quins trons que tens! Perfecte, sortim junts i ens ajuntem amb la ruta que es proposi per anar a dinar

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 09, 2018 3:40 pm

Holaaa,
Marc ha escrit:Ho edito tot un altre cop! -sorry

Ens hem agafat un dia de festa a l'estil del Sr Johnny, i marxarem pel matí. Si hi ha proposta de baixada i dinar de camí a Tortosa, ens hi apuntem. Si no, anirem fent i ja ens veurem allà baix -wink
Però tu no havies penjat unes rutes????


-shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 09, 2018 4:19 pm

Bona tarda,

Si algú s'apunta per divendres a fer una baixadeta entretinguda...

La meva idea seria dinar a Miravet. Hi ha diferents bars i restaurants per fer-ho, especialment si fa bon dia. Com no hi ha reserves fetes, ni penso que s'hagin de fer, si som molta gent en poden repartir.

Podem quedar a la benzinera Petro7 entre Montblanc i l'Espluga de Francolí, per sortir a les 11. Tenim temps de sobres per arribar a Miravet a les 14 o abans, fer el vermut, i un dinar més aviat lleuger. Abans de la 16 ja podrem sortir cap a Tortosa, en 45 minuts ja podem ser al Hotel.

Aquest seria un exemple de ruta a seguir: https://goo.gl/maps/KfSzAVNHE4o

Si algú també està interessat en esmorzar, podríem quedar al Restaurant El Vinyet, a Vilarrodona.Hauria de ser als voltants de 9:30, per esmorzar tranquil·lament (ells tampoc son molt ràpids), per arribar a les 11 a la Petro 7.

Jo, la ruta de baixada la faré tant si ve algú com si no, l'esmorzar si hi he d'anar sol, potser el faig més a prop de casa -grin

Ja anireu dient doncs.


-wink

PD: Dodo, jo no pujaré pas per Andorra, i per si cas tampoc pasaré per la Jonquera a recollir al Kpeps....
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 09, 2018 4:57 pm

Holaaa,

Terraseta davant lo riu, a Miravet: https://goo.gl/maps/ivvzMKfB5oE2

[web 80%,400]https://www.google.com/maps/embed?pb=!4 ... 5974627469" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen[/web]
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 09, 2018 5:23 pm

[web 80%,400]https://www.google.com/maps/embed?pb=!1 ... 9097927885" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen[/web]
[web 80%,500]https://www.google.com/maps/embed?pb=!1 ... 9100011344" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen[/web]
Sort,

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rutes

Entrada Autor: Dodo » dt. oct. 09, 2018 9:26 pm

Benvolguts companys!!
Jo no en tinc ni idea de les rutes, per les terres del delta.
Proposo fer una sortida el divendres de baixada.
Amb l'ajuda de tots plegats, la faria diferent, per dedicar-la a conèixer els aliments i la gastronòmia de la zona.
Les terres de l'Ebre, i més al delta, diuen que és un dels millors llocs on es cultiven ostres (tot i que les envien a l'estranger), anguiles, arròs....
Estaria molt bé, fer una ruta com vosaltres proposeu, però dedicant la KDD a Tortosa,el dinar intenteria fer-lo per les terres i degustar els aliments que aquesta indret ens ofereix.
Podríem sortir ben aviat de qualsevol indret, arribar prop del hotel per dinar i esperar als companys allí mateix, tot paint fen una sobretaula.
Dies per fer ruta ja en tenim molts (és que som un grum molt ben organitzat, per sort).
Si no, també agrairia que algú em donés referències per poder anar a menjar i delitar-me del patrimoni i assaborir dels fruits típics de la zona.
PD: per una vegada que surto de casa i no haig de donar explicacions, que millor que fer un bon dinar i una bona migdiada. :catok

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Rutes

Entrada Autor: Cristina » dt. oct. 09, 2018 10:26 pm

Dodo ha escrit:Benvolguts companys!!
Jo no en tinc ni idea de les rutes, per les terres del delta.
Proposo fer una sortida el divendres de baixada.
Amb l'ajuda de tots plegats, la faria diferent, per dedicar-la a conèixer els aliments i la gastronòmia de la zona.
Les terres de l'Ebre, i més al delta, diuen que és un dels millors llocs on es cultiven ostres (tot i que les envien a l'estranger), anguiles, arròs....
Estaria molt bé, fer una ruta com vosaltres proposeu, però dedicant la KDD a Tortosa,el dinar intenteria fer-lo per les terres i degustar els aliments que aquesta indret ens ofereix.
Podríem sortir ben aviat de qualsevol indret, arribar prop del hotel per dinar i esperar als companys allí mateix, tot paint fen una sobretaula.
Dies per fer ruta ja en tenim molts (és que som un grum molt ben organitzat, per sort).
Si no, també agrairia que algú em donés referències per poder anar a menjar i delitar-me del patrimoni i assaborir dels fruits típics de la zona.
PD: per una vegada que surto de casa i no haig de donar explicacions, que millor que fer un bon dinar i una bona migdiada. :catok
Bones!

Per fer un bon dinar gaudint dels fruits del mar et recomano que vagis a Sant Carles de la Ràpita. Hi ha bastants restaurants per triar.

Jo vaig estar fa uns dies al Xiringuito, està al mig del mar en una plataforma de fusta, però tanquen temporada aquesta setmana. http://www.bahiamargrup.com/

Ens veiem a Tortosa, jo no et podré acompanyar el divendres.

-mu

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Rutes

Entrada Autor: Angel » dc. oct. 10, 2018 9:09 pm

Albert ha escrit:Bona tarda,

Si algú s'apunta per divendres a fer una baixadeta entretinguda...

La meva idea seria dinar a Miravet. Hi ha diferents bars i restaurants per fer-ho, especialment si fa bon dia. Com no hi ha reserves fetes, ni penso que s'hagin de fer, si som molta gent en poden repartir.

Podem quedar a la benzinera Petro7 entre Montblanc i l'Espluga de Francolí, per sortir a les 11. Tenim temps de sobres per arribar a Miravet a les 14 o abans, fer el vermut, i un dinar més aviat lleuger. Abans de la 16 ja podrem sortir cap a Tortosa, en 45 minuts ja podem ser al Hotel.

Aquest seria un exemple de ruta a seguir: https://goo.gl/maps/KfSzAVNHE4o

Si algú també està interessat en esmorzar, podríem quedar al Restaurant El Vinyet, a Vilarrodona.Hauria de ser als voltants de 9:30, per esmorzar tranquil·lament (ells tampoc son molt ràpids), per arribar a les 11 a la Petro 7.

Jo, la ruta de baixada la faré tant si ve algú com si no, l'esmorzar si hi he d'anar sol, potser el faig més a prop de casa -grin

Ja anireu dient doncs.


-wink

PD: Dodo, jo no pujaré pas per Andorra, i per si cas tampoc pasaré per la Jonquera a recollir al Kpeps....
Dons jo m’apunto a de baixadeta entretinguda del divendres incloent-hi l'esmorzar i òbviament, el dinar.
Ens veiem a Vilarrodona si no hi han canvis de plans.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Rutes

Entrada Autor: Napoleon » dj. oct. 11, 2018 10:43 am

Albert ha escrit:Bona tarda,

Si algú s'apunta per divendres a fer una baixadeta entretinguda...

La meva idea seria dinar a Miravet. Hi ha diferents bars i restaurants per fer-ho, especialment si fa bon dia. Com no hi ha reserves fetes, ni penso que s'hagin de fer, si som molta gent en poden repartir.

Podem quedar a la benzinera Petro7 entre Montblanc i l'Espluga de Francolí, per sortir a les 11. Tenim temps de sobres per arribar a Miravet a les 14 o abans, fer el vermut, i un dinar més aviat lleuger. Abans de la 16 ja podrem sortir cap a Tortosa, en 45 minuts ja podem ser al Hotel.

Aquest seria un exemple de ruta a seguir: https://goo.gl/maps/KfSzAVNHE4o

Si algú també està interessat en esmorzar, podríem quedar al Restaurant El Vinyet, a Vilarrodona.Hauria de ser als voltants de 9:30, per esmorzar tranquil·lament (ells tampoc son molt ràpids), per arribar a les 11 a la Petro 7.

Jo, la ruta de baixada la faré tant si ve algú com si no, l'esmorzar si hi he d'anar sol, potser el faig més a prop de casa -grin

Ja anireu dient doncs.


-wink

PD: Dodo, jo no pujaré pas per Andorra, i per si cas tampoc pasaré per la Jonquera a recollir al Kpeps....
Jo també m’apunto a l’esmorzar i a la “baixadeta entretinguda” :catok
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
JohnnyRLL
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dj. jul. 13, 2017 9:45 am
Ubicació: Torelló

Re: Rutes

Entrada Autor: JohnnyRLL » dj. oct. 11, 2018 11:38 am

Bon dia a tots,

Apa, jo divendres també agafaré festa -fisch com en Marc, i agafo la proposta de l'Albert, i hem sembla que es la única -nosweat :

" Quedar al Restaurant El Vinyet, a Vilarrodona. Hauria de ser als voltants de 9:30, per esmorzar tranquil·lament i llavors a les 11 a la Petro 7."

Fins el 19 -punk
:senyera Que novells que som !!! :senyera

Marc
Presentats
Entrades: 476
Membre des de: dj. feb. 09, 2017 10:31 pm

Re: Rutes

Entrada Autor: Marc » dj. oct. 11, 2018 9:54 pm

Nosaltres també anirem a Vila-rodona a esmorzar. El dinar a Miravet, tampoc cal que sigui tan "lleuger", eh? -laughing

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Rutes

Entrada Autor: Dodo » dg. oct. 14, 2018 11:34 am

Albert ha escrit:Bona tarda,

Si algú s'apunta per divendres ......

....... interessat en esmorzar ..... voltants de 9:30......

Ja anireu dient doncs.
Com que tampoc m'agrada anar ben sol i algú ha de tancar el grup -giveup , també m'apunto a l'esmorzar i la baixadeta. -hi
Cristina ha escrit: Bones!

Per fer un bon dinar gaudint dels fruits del mar et recomano que vagis a Sant Carles de la Ràpita. Hi ha bastants restaurants per triar.

Jo vaig estar fa uns dies al Xiringuito, està al mig del mar en una plataforma de fusta, però tanquen temporada aquesta setmana :catko . http://www.bahiamargrup.com/.

-mu
Fa molt bona pinta Cristina, :aplaudiment :aplaudiment
Però veig que hauré d'esperar per fer-ho en una altre ocasió. -ops

Respon

Torna a “2018”