COVID i KDD

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Voleu demanar certificat de vacunació o test d'antigens?

No
1
6%
Certificat de vacunació
10
63%
Test d'antígens
1
6%
Certificat de vacunació i test d'antigens
1
6%
Tant m'és
3
19%
 
Vots totals: 16

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

COVID i KDD

Entrada Autor: Mototurisme » dc. set. 15, 2021 10:17 am

La KDD és un esdeveniment dels participants de MTC. Son tots ells els que s'hi han de sentir a gust. Els administradors mirem de fer les coses perquè agradin al major número de persones possible. Lògicament, no sempre l'encertem. No farem una KDD amb grups en funció de l'estat de vacunació ni res similar.

Proposem votar si es vol demanar certificat de vacunació i test d'antígens.

Aquestes mesures s'han proposat per tal que els usuaris se sentissin més segurs, no per crear polèmica ni enfrontaments.

MTC no té entitat jurídica, tots som MTC i les decisions s'intenta que siguin recolzades i compartides per la majoria. Si alguna cosa creieu que no està bé o que es pot millorar, per això son els fòrums, per parlar-ne.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: COVID i KDD

Entrada Autor: Xavier » dc. set. 15, 2021 12:21 pm

Hola a tots.

En primer lloc i a risc de fer-me pesat vull agraïr als companys que fan que MTC estigui viu i amb ganes de fer coses.
Trobo encertat aquest fil després de veure els comentaris que han sortit en el fil de la KDD.

Jo he votat que tant me fot. No perquè sigui un passota si no perquè la meva opinió en aquest tema va coixa, no hi entenc prou. Per tant, he decidit que vindria a la KDD perquè tinc ganes de compartir ruta i taula amb vosaltres.

Jo vaig passar el covid el novembre de l'any passat, per sort a casa i sembla que ens n'hem sortit bé. Per motius de feina, m'he hagut de fer forces test d'antígens, PCR i també estic vaccinat amb la pauta complerta. O això o no hagués pogut treballar i com que a casa no vivim de rendes, no hi havia possibilitat de debat. Per tant, si he hagut d'adaptar-me per la feina, no ho faré per practicar un dels meus hobbys preferits?

Estic content d'haver-me vaccinat? Si. És lo correcte? Ni puta idea.

Sóc dels que penso que totes les opinions són respectables i tothom les establim a partir de les nostres experiències. Una de les millors coses que té MTC, sempre des del meu punt de vista, és el respecte que ens tenim el mototuristes i crec fermament que per opinions diverses que hi hagin sobre el covid, podem trobar una solució que s'adapti a tothom.

Per això, per mi, aquest fil és un gran encert.

Salut i fins aviat!

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 852
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: COVID i KDD

Entrada Autor: Airald » dc. set. 15, 2021 5:29 pm

Ara deien per la ràdio que sembla inminent que la Generalitat demani el certificat de vacunació per entrar a locals de restauració i oci. Sembla que ja s'ha aprovat a una altra comunitat.


Salut.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: COVID i KDD

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. set. 19, 2021 5:57 pm

Xavier ha escrit:
dc. set. 15, 2021 12:21 pm
Hola a tots.

En primer lloc i a risc de fer-me pesat vull agraïr als companys que fan que MTC estigui viu i amb ganes de fer coses.
Trobo encertat aquest fil després de veure els comentaris que han sortit en el fil de la KDD.

Jo he votat que tant me fot. No perquè sigui un passota si no perquè la meva opinió en aquest tema va coixa, no hi entenc prou. Per tant, he decidit que vindria a la KDD perquè tinc ganes de compartir ruta i taula amb vosaltres.

Jo vaig passar el covid el novembre de l'any passat, per sort a casa i sembla que ens n'hem sortit bé. Per motius de feina, m'he hagut de fer forces test d'antígens, PCR i també estic vaccinat amb la pauta complerta. O això o no hagués pogut treballar i com que a casa no vivim de rendes, no hi havia possibilitat de debat. Per tant, si he hagut d'adaptar-me per la feina, no ho faré per practicar un dels meus hobbys preferits?

Estic content d'haver-me vaccinat? Si. És lo correcte? Ni puta idea.

Sóc dels que penso que totes les opinions són respectables i tothom les establim a partir de les nostres experiències. Una de les millors coses que té MTC, sempre des del meu punt de vista, és el respecte que ens tenim el mototuristes i crec fermament que per opinions diverses que hi hagin sobre el covid, podem trobar una solució que s'adapti a tothom.

Per això, per mi, aquest fil és un gran encert.

Salut i fins aviat!
:aplaudiment
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: COVID i KDD

Entrada Autor: Trencaferro » dt. set. 21, 2021 8:41 am

A mi m’agués agradat venir, però aquest any, entre que no tinc moto, no tinc cotxe, i a sobre dubto de que pugui conduir en aquelles dates, em sembla que seré baixa.

Aquestes poden ser raóns de pès, però la principal és que en Xavier presumeix molt, però encara no porta la 3era dosis de vacuna, i a sobre per lo què he sentit a la peixetaria tampoc té feta la fimòsis! -crazy -groupwave

:riure :riure :riure
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “2021”