XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

XVII KDD a .... Deltebre

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dt. set. 12, 2023 8:34 am




XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

DIA: 20 - 21 - 22 d'Octubre del 2023


LLOC:
DELTEBRE





Imatge

Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dt. set. 12, 2023 8:35 am













QUALSEVOL PREGUNTA O SUGGERIMENT QUE TINGUEU I ENS VOLGUEU ENVIAR UN PRIVAT, SI US PLAU

UTILITZEU EL NICK DEL FORO MOTOTURISME

GRÀCIES



DATA LIMIT PER APUNTAR-SE:

DIMECRES 4 D'OCTUBRE AL MATÍ

Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Dodo » dg. oct. 22, 2023 5:51 pm

Un que ja és a casa.
Una KDD, sorprenent. :aplaudiment
Bones carreteres, bon temps, bon menjar i bones companyies, que mes es pot demanar?
Gràcies a tots el que la heu fet posible -dance4

Avatar de l’usuari
MARtAT7
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 16, 2021 9:53 am
Ubicació: Berga

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: MARtAT7 » dg. oct. 22, 2023 7:17 pm

Ben arribada, segona KDD al sac i segur que no la última! Bons moments compartits que ja es queden amb nosaltres. Una abraçada especial al Ricard de Lleida. :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Kinder » dg. oct. 22, 2023 7:33 pm

A casa també!!!

Una KDD ESPECTACULAR!!!!

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible un any més!!!!

SOU ELS MILLORS!!!!

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1143
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. oct. 22, 2023 8:11 pm

Una més a casa...

Celebro que haguem pogut aclarir alguns assumptes que ens deixaven un regust una mica amarg. Amb bona voluntat tot se soluciona i tot és possible.
Llarga vida a Mototurisme i a tots els que en formem part. Agraïment especial als que hi dediquen una part important del seu temps "lliure" per seguir funcionant, als que aporten el seu granet de sorra organitzant una sortida, als del bon rotllo, als que faciliten la feina... i a tots els que en permeten gaudir de la seva companyia en alguna de les sortides.

Abraçada al Ricard (sense estrènyer gaire) i ben forta a tota la resta. Gràcies per aquest cap de setmana i fins la propera
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Llfont
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dg. des. 02, 2012 9:06 pm
Ubicació: Platja d'Aro / Granollers

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Llfont » dg. oct. 22, 2023 8:50 pm

Jo també a casa des de fa una estoneta.

Ho he passat súper bé. Ha estat una KDD on tot ha acompanyat les rutes, la bona taula, la companyia, la climatologia i les estones de gresca.
Moltes gràcies a tots els organitzadors ja que la tasca del muntatge és enorme i ha sortit tot perfecte. Un 10 o millor un 11 !!!

Una abraçada a tots i ens veurem a la mensual del novembre.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: PEPI600 » dg. oct. 22, 2023 8:58 pm

Holaaaaaaa, un altre que també ha arribat a casa, una KDD genial, amb molts revolts i molts riures, que al final es del que es tracta i es el que ens agrada. comencem a descomptar dies per la propera !!!!!!!

Ahh, i moltes gràcies a tothom !!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Minina » dg. oct. 22, 2023 9:09 pm

Dos més a casa.

Encara que hem trobat a faltar molts Mototuristes, una KDD de 10 amb uns paisatges preciosos, els "uniformes" xulíssims, i els companys com sempre el millor de la KDD, tant els bailongos com els no bailongos. -band -punk
:catBirra :catBirra

Moltes gràcies a tots els que ho heu fet possible i continueu fent possible MOTOTURISME :aplaudiment :aplaudiment

Esperant la propera :catsalt :catsalt

-groupwave -groupwave

Ricard Verges
Presentats
Entrades: 159
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 10:36 am
Ubicació: Barcelona

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Ricard Verges » dg. oct. 22, 2023 9:43 pm

Jolin, soc l'ultim a contestar. Está tot dit.
La veritat es que ho hem passat de fábula, tant de dia com després dels sopars. Tots tenim feineta per reanimar MTC. Per tant os espero a la sortida de Novembre. Tocayo Ricard, vinga una abraçada. I a tots ho hem passat bé i d'aixo es tracte també

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Jsk » dg. oct. 22, 2023 9:49 pm

El de Banyoles també a casa, i l'Ernest (com sempre) una mica més tard però també :riure
Vull agrair la feina feta sobretot a la gent que dedica el seu temps i esforç a que tot surti tan i tant bé que pràcticament no es pot fer millor.
I lamentable i incomprensiblement aquest esforç no es veu reflectit en el número de asistens als esdeveniments de MTC....però això ja és una altre historia ... :catenfadao
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Minino » dg. oct. 22, 2023 10:05 pm

Lo primer records a Ricard cuida't
Després de que vam passat no vam passar de conya menos mal qui que si ningú no coneix ahir per les terres de l'Ebre Jo crec que vam passar de conya Jo personalment vas trobar molta gent a faltar però bueno només lo que vam parlar economia feina no m'ha tocat de berenar nit però els que van ara ho han passat de conya i com sempre un companyerisme i molt agraït a tots i sobretot el que fa que estàs feinades un 10 per mi no numèric sinó de Dios una abraçada per tots i esperen continuen Jo lo he passot de conya vosaltres ja em coneixeu a veure si algun dia d'aquestes perdut la timidesa que tinc i començar a parlar suposo que ja cuan parlil ser la ,🎃🎃🎃🎃*****
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Rickyii
Presentats
Entrades: 176
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Rickyii » dg. oct. 22, 2023 11:23 pm

Companyes i companys, gràcies de tot cor a totes i tots. És en aquests moments quan veus la valia de les persones que t'envolten. Li dec molt a Mototurisme i, encara que molt poc, sempre que puc m'acosto per conèixer gent nova. Hi soc des del principi, però entre que a les sortides soc discret i que no em prodigo massa, soc com un desconegut i, així i tot, aquest cap de setmana és en el que estic més content. Primer pel que hagués pogut passar i no va passar i després per sentir-me tan estimat.
Vaig patir una caiguda en un lloc 'lleig' però de moment tot s'ha resumit en força, moltes, contusions.
La moto, quan arribi al taller, ja la valorarem. No estava als meus plans canviar-la (el casc tampoc), però... ;-)

Abraçada gran! (i especial a la Marta, l'Airal i la Nuria)
Hola que tal? hola que tal...

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 856
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Airald » dl. oct. 23, 2023 6:52 am

Jo també vaig arribar bé (millor que el post, que va quedar penjat a l'enviar). Un balanç molt positiu, carreteres, menjar, i sobretot els COMPANYS. Ja hem carregat bateries.

Salut!
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1798
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Napoleon » dl. oct. 23, 2023 1:40 pm

Me n'alegro de que tot hagi sortit bé, i sobretot, que la méteo us hagi respectat. Recordo que l'ultima KDD per aquestes terres, vàrem quedar ben molls. :riure
Me n'alegro, també, de que l'incident que va patir en Rikii, hagi estat sols un ensurt!!
Sap greu, no haver-vos pogut acompanyar, però hi han compromisos familiars dels que no :catnono et pots escapar -sorry
Entenc que el resum del que es va parlar a la taula rodona i les conclusions (segur que bones) a que es va arribar, s'està confeccionant i ens el fareu arribar ben aviat, :esperant
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2032
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Mototurisme » dl. oct. 23, 2023 5:01 pm

Napoleon ha escrit:
dl. oct. 23, 2023 1:40 pm
Me n'alegro de que tot hagi sortit bé, i sobretot, que la méteo us hagi respectat. Recordo que l'ultima KDD per aquestes terres, vàrem quedar ben molls. :riure
Me n'alegro, també, de que l'incident que va patir en Rikii, hagi estat sols un ensurt!!
Sap greu, no haver-vos pogut acompanyar, però hi han compromisos familiars dels que no :catnono et pots escapar -sorry
Entenc que el resum del que es va parlar a la taula rodona i les conclusions (segur que bones) a que es va arribar, s'està confeccionant i ens el fareu arribar ben aviat, :esperant
Salut i peles :senyera


Aquí et deixem el link amb el resum de la taula rodona, s'et va trobar a faltar

Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. oct. 23, 2023 10:22 pm

Rickyii ha escrit:
dg. oct. 22, 2023 11:23 pm
Companyes i companys, gràcies de tot cor a totes i tots. És en aquests moments quan veus la valia de les persones que t'envolten. Li dec molt a Mototurisme i, encara que molt poc, sempre que puc m'acosto per conèixer gent nova. Hi soc des del principi, però entre que a les sortides soc discret i que no em prodigo massa, soc com un desconegut i, així i tot, aquest cap de setmana és en el que estic més content. Primer pel que hagués pogut passar i no va passar i després per sentir-me tan estimat.
Vaig patir una caiguda en un lloc 'lleig' però de moment tot s'ha resumit en força, moltes, contusions.
La moto, quan arribi al taller, ja la valorarem. No estava als meus plans canviar-la (el casc tampoc), però... ;-)

Abraçada gran! (i especial a la Marta, l'Airal i la Nuria)

Hosti!!!
A recuperar-se i molts ànims!!!!

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: XVII KDD - DELTEBRE #204 [2023]

Entrada Autor: Sergibuda » dl. oct. 23, 2023 10:48 pm

Molts ànims i paciència, Rickyii.

A nosaltres també ens va saber greu no ser-hi.
sergibuda




they called me an accident

Respon

Torna a “XVII KDD MTC · Octubre · [2023]”