comentaris a tenir en conte.

Sortides mensuals de l'any 2015

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordipm » ds. feb. 28, 2015 5:24 pm

Crec que es imprescindible que un organitzador o controlador hauria d'anar identificat igual que el que obre la rua i el que la tanca.
D'aquesta manera es veu d'una hora lluny que algú que et vol o que l'has de deixar passar., sinó sembla un més del grup sense cap ànim mes que corre tan com vol, crec vaja.


Enviat desde qui sap on ....

Avatar de l’usuari
Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Pirata » dg. març 01, 2015 8:49 am

Crec que en Kpeps ha obert un fil que tots , amb una sortida o altre , em comentat amb companys de Mototurisme.

El respecte als altres, tant si conduim rapit com més lents es funamental.
Sortim tots juns per gaudir d´una ruta i dels companys , si no sortiriem tots sols.

Crec que cuan anem amb ruta, i un company ens atrapa, senyal que va més rapit, es del tot lloable que el deixem pasar, ja que si no l'estem putejant i
posant en perill tant a nosaltres mateixos com a la resta del grup.

Cuan volem adelantar a un company més lent , i veiem que no s'anadona , hauriem de posar el intermitent i fer-li una senyal acustica, per fer-li saber
les nostres intencions, ja que amb carreteres més revirades no sestá tant pendent del retrovisor.

Crec que tots els organitçadors de una ruta haurien d'anar ben identificats ,tant els que la obren con els que la tanquen , i sobretot aquests menbres que
van amunt i avall , aixi facilitariem el reconeixement d'aquests i alleugeriem la seva tasca.

Amb respecte als cruillers, a tos alguna vegada ens ha tocat, i crec que s'hauria de ser molt més actiu i sobre tot més visible i entenador.
Hem de pensar amb el resta dels companys , colocar-nos en posició visible i entenedora ,i perque no, indicar de manera gestual el sentit de la marxa.

Si veiem algún tram mal senyalitçat al llarc de la ruta , no costa res, parar-se, e indicar del perill que pot comportar a la resta de companys.
Segur que la feina de colocar als cruillers es de las més complicades i per tal entre tots hauriem de tenir-lo amb compte.

Bé, crec que el sentit comú i el respecte als damés es funamental .

Salut i Km.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dg. març 01, 2015 9:28 am

Jordipm ha escrit:Crec que es imprescindible que un organitzador o controlador hauria d'anar identificat igual que el que obre la rua i el que la tanca.
D'aquesta manera es veu d'una hora lluny que algú que et vol o que l'has de deixar passar., sinó sembla un més del grup sense cap ànim mes que corre tan com vol, crec vaja.


Enviat desde qui sap on ....
Normalment hi van... amb tot
Si es un altre company que vol avançar, com que no va indentificat no el deixarem pasar?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordipm » dg. març 01, 2015 9:50 am

Steelman ha escrit:
Jordipm ha escrit:Crec que es imprescindible que un organitzador o controlador hauria d'anar identificat igual que el que obre la rua i el que la tanca.
D'aquesta manera es veu d'una hora lluny que algú que et vol o que l'has de deixar passar., sinó sembla un més del grup sense cap ànim mes que corre tan com vol, crec vaja.


Enviat desde qui sap on ....
Normalment hi van... amb tot
Si es un altre company que vol avançar, com que no va indentificat no el deixarem pasar?
I tant que SI, només vull dir que en segons quines situacions com carreteres estretes i amb molts revolts no sempre pots estar pendent del retrovisor i no te n'adones que algu que et precedeix te ganes d'avançar. Es una situació que vaig viure a la zona de la juncosa per exemple.

Quan hi ha dificultats per avançar algu degudament identificat o tocant el clàxon sempre ajuda

Si puc dema posaré fotos o vídeos d'exemple només a nivell constructiu

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dg. març 01, 2015 9:52 am

Jordipm ha escrit:
Steelman ha escrit:
Jordipm ha escrit:Crec que es imprescindible que un organitzador o controlador hauria d'anar identificat igual que el que obre la rua i el que la tanca.
D'aquesta manera es veu d'una hora lluny que algú que et vol o que l'has de deixar passar., sinó sembla un més del grup sense cap ànim mes que corre tan com vol, crec vaja.


Enviat desde qui sap on ....
Normalment hi van... amb tot
Si es un altre company que vol avançar, com que no va indentificat no el deixarem pasar?
I tant que SI, només vull dir que en segons quines situacions com carreteres estretes i amb molts revolts no sempre pots estar pendent del retrovisor i no te n'adones que algu que et precedeix te ganes d'avançar. Es una situació que vaig viure a la zona de la juncosa per exemple.

Si puc dema posaré fotos o vídeos d'exemple només a nivell constructiu
Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Nacho » dg. març 01, 2015 7:28 pm

Bones
la autocritica es bona i fa reflexionar de tot plegat, gràcies Kpeps per obrir aquet fil que espero tos llegim
no mes dir que de tot s' ha apren i espero que les properes sotides tos els mtc ho farem de conya
gràcies a tots per les sortides que fem
salutcion
nacho

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. abr. 01, 2015 10:14 am

Kpeps ha escrit: 4º i senyores i senyors ,per mi .....el mes penos en una sortida de MTC ......em va fer la sensacio que hi ha companys que fugen de fer cruilles alentint el pas i deixant passar gent quan arriven al d'arrera de la armilla de cap de colla,crec que es mes llogic quedar una mica d'avant de l'escombra hi haigi no es veu tan el ''plumero'' ningu esta obligat,pero be,es feina de tots -beg -beg o jo ho tenia entes aixi.
D'altre banda, en el Teme "Consells per a les sortides - Cal llegir-ho." es llegeix:

Els mototuristeros i mototuristeres han de fruir del recorregut, circular amb cura i tenir en compte el següent:
  • No cal córrer per aconseguir atrapar els que portem davant. No ens perdrem mai, ja que en totes les cruïlles hi trobarem algú que ens indicarà el camí a seguir.
  • Els “cruilleros” aniran remuntant, segurament et passaran en qualsevol moment. Tingueu-ho en compte i cal deixar-los passar el més aviat possible.
  • No és qüestió de fer carreres, anem a passar-nos-ho bé. Valora les teves possibilitats i no les sobrepassis.


I jo em pregunto: "som tots cruillers? si es així, demano perdó; si no es així demano que s'esclareixi la contradicció... i com deia aquell: "sin acritud" -thumbup
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 01, 2015 11:56 am

El fil de les "normes" té algunes coses que caldria actualitzar.

A veuré si trobem el moment...

Per això sempre als nous se'ls explica el tema dels cruïllers

Als "veterans" ja ho saben per que funciona així (que tothom es cruïllers) des de fa uns quants anys (4,5,...)



PD:salutacions des de Praga

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Xavier » dc. abr. 01, 2015 12:14 pm

Steelman ha escrit:salutacions des de Praga

Que us ho passeu molt bé bandidu!

Ves amb compte amb la birra que la tenen molt bona aquests txecs.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. abr. 01, 2015 2:46 pm

Steelman ha escrit: Als "veterans" ja ho saben per que funciona així (que tothom es cruïllers) des de fa uns quants anys (4,5,...)

PD:salutacions des de Praga

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
AAAAAaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!

Val, entesos, ara queda clar, fent servir el "temps" com a parametre soc veterà, però contant el nombre de sortides soc nou, et aquí la arrel del malentès -ops

Bona estada a Praga i bon viatge :catok
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Hostes vingueren...

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. abr. 20, 2015 9:36 am

Com que "en boca tancada no entren mosques", millor tanco la meva.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 20, 2015 12:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordi » dl. abr. 20, 2015 10:16 am

Toni Wan Kenobi ha escrit:
Atlètic Terrassa Hockey Club
Com a responsable de la elecció d'aquest indret, vull esmentar que a la ruta del 14 de desembre, la qual va tenir el mateix punt de trobada, aquest conflicte ja es va donar. Per tal d'evitar-ho, quan vaig anar a visitar als responsables de les instal.lacions, els vaig proposar la possibilitat d'estacionar al passeig central que hi ha just front l'entrada des de la carretera. Ho vaig considerar prou ample per poder deixar-hi les motos en bateria, sense interferir el pas de persones ni ocupar espai a l'aparcament.
La seva resposta va ser que no era permès aparcar allà, per la qual cosa tan sols ens va quedar la opció escollida o bé utilitzar un altre aparcament, situat al costat contrari de les instal·lacions, prou allunyat pels nostres requisits.
Val a dir que si haguéssim utilitzat el passeig abans mencionat, també patíem el risc de que, a mida que anessin accedint motos, al final tampoc es respectaria cap ordre i segurament acabaria esdevenint un caos. (No cal fer esmena de l'evident; s'assoleix un punt el qual cadascú aparca d'una manera bastant anàrquica i sobre això potser caldria parlar-ne a la Kdd. Anual)
Estem parlant d'un fet molt aïllat el qual tampoc ha de donar-se gaire sovint atès a que la disponibilitat d'espai ha estat sempre una condició prèvia a la selecció d'aquells indrets on, en qualsevol moment de la ruta, ens hi aturem.
Jo tan sols puc garantir que aquest conflicte no tindrà lloc en les properes ocasions en les quals jo en sigui el responsable de la selecció.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. abr. 20, 2015 10:47 am

Com que "en boca tancada no entren mosques", millor tanco la meva.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 20, 2015 12:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 20, 2015 11:44 am

Jo, que ja no acostumo a deixar-me veure massa a les sortides mensuals, sols puc dir que ahir vaig estar parlant amb una persona que fa poc que és al fòrum i que ahir va ser la seva primera sortida mensual, que va gaudir moltíssim i va al•lucinar de lo bé que us ho munteu en quant al lloc d'esmorzar, ruta, cruïlles i lloc de dinar. Comentava que havia sortit amb gent d'altres fòrums i com vosaltres, res. Repetirà segur.

Vol dir això que alguna cosa esteu fent bé? Crec que si. Si la gent no estigués contenta no repetiria. O al menys jo ho penso així.

Pd:- Jordi 'Prony', el tema de l'aparcament d'ahir no és cap problema. Jo no vaig veure cap de les 70 motos mal aparcades. Si que molts cotxes estaven mal posats. I això és problema del HCT, no teu. -wink
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. abr. 20, 2015 11:54 am

Com que "en boca tancada no entren mosques", millor tanco la meva.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 20, 2015 12:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Juan Mesa
Presentats
Entrades: 123
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 12:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Juan Mesa » dl. abr. 20, 2015 12:21 pm

Hola solament afegir que jo tènia la moto aparcada al final de l'aparcament juntament amb 4-5 mes i quan vaig ser a per ella em vaig trovar un Audi Q5 blanc en el lloc on estava i la moto davant d'un cotxe aparcat al costat.Precisament la moto estava ben aparcada però el del cotxe no trovaria lloc i encara que no fa gràcia que et toquin la moto crec que tampoc és per tant.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dl. abr. 20, 2015 12:32 pm

Lo dels aparcaments en reagrupaments, sortides,.... es va parlar a la KDD anterior de que és algo a millorar..... i veig que no ho fem gaire. Hem de esforçar-nos una mica més :P


Per altra banda, crec que hi ha alguna cosa més greu que sortida rera sortida continua pasant.
Les sortides de Mototurisme són per a disfrutar, cadascú al seu ritme.

I el que hem de fer sempre és:
DEIXAR LES DISTANCIES DE SEGURETAT ENTRE MOTOS


Ahir per culpa de no deixar suficient distància de seguretat hi va haber un "petit incident" que podria haver estat més greu si no fos per la SORT

En les últimes sortides hi hagun algun problema semblant, fins que al final....en aquest diumenge hi va haver un "impacte".


SI US PLAU, mantingueu les distàncies de seguretat sempre, anem a disfrutar, i anem a disfrutar JUNTS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 20, 2015 12:55 pm

Steelman ha escrit:
I el que hem de fer sempre és:
DEIXAR LES DISTANCIES DE SEGURETAT ENTRE MOTOS


Ahir per culpa de no deixar suficient distància de seguretat hi va haber un "petit incident" que podria haver estat més greu si no fos per la SORT

En les últimes sortides hi hagun algun problema semblant, fins que al final....en aquest diumenge hi va haver un "impacte".


SI US PLAU, mantingueu les distàncies de seguretat sempre, anem a disfrutar, i anem a disfrutar JUNTS

Precisament ahir vaig 'aconsellar' a la persona que ahir va venir per primer cop amb nosaltres això, ja que vaig anar una estona al seu darrera i no m'agradava com anava. :catnono
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Valen
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: ds. juny 07, 2014 7:51 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Valen » dl. abr. 20, 2015 4:02 pm

Bones,

Trobo que la organitzacio es magnifica, es la tercera sortida que faig amb mototurisme i potser per aixo cometo algun error.

En aquesta sortida es el primer cop que he fet de cruiller i he fallat en alguna cruilla de no baixar de la moto o no indicar prou be. Tambe he tingut una mica de confusio per saber qui era lultim...

Un altre tema es el dels adalantaments, magradaria disculparme si vaig molestar algu primer de tot, segon dir que tambe em vaig trobar amb algu que no deixava pasar prou o que a les rectes apretava i no el podia pasar: a mi tampoc magrada correr a les rectes; a mes porto la moto limitada :( Un 10 per la gent que t indica amb la ma que pots adelantar amb seguretat.

Cada sortida s apren i intentare millorar tots aquests temes que dieu
-punk -punk A les rectes els pistons, a les curves els collons -punk -punk

Respon

Torna a “2015”