Deixeu caure aquest fil

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Siono1000 » dl. oct. 22, 2012 11:40 pm

A un lloc hi ha terra i a l'altra només gel. Segons quin dels dos pols es fongués hi haurien grans diferències. Crec... :oops:

Jo tinc una pregunta que sembla molt dificil de respondre, a l'abast només de grans experts en el "tema", ja que de moment encara no he trobat ningú que en coneixi la resposta.

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Sergi3 » dt. oct. 23, 2012 7:39 am

[quote user="Siono1000" post="216223"].......

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???

[/quote]

La font es aquesta

"Si tengo el A2, ¿cuándo podré llevar motos de cualquier potencia y cilindrada?

Al menos debes tener una experiencia de dos años con el A2, pasar un examen psicotécnico y un curso de formación obligatorio.

¿Qué ocurre si tengo el A2 y no hago el psicotécnico y el curso para obtener el A pasados los dos años?

Pues mantendrás el A2.

¿Puedo conducir una motocicleta de 1.000 cc con el A2?

Sí, siempre y cuando no supere los 35 kw, 0,2 kw/kg y no derive de una con más de 70 Kw. Es decir, podrás elegir una de 1.000 cc con 47,6 CV, con un peso mínimo de 175 kg que no derive, por ejemplo, de una con 100 CV de potencia
."
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Guixmo » dt. oct. 23, 2012 8:26 am

[quote user="Prony" post="216181"]Ok, doncs anirem posant-hi cosetes.......

Algú respon la meva pregunta??

Si es fon tot el glaç de l'Àrtic, que passaria?
Si es fon tot el glaç de l'Antàrtida, que passaria?[/quote]

Jordi, un tio tecnic com tu, ja ho hauria d'haver deduit!!!!
La resposta es fàcil, i llogica.... Hi hauria mes aigua de mar i els peixos tindrien mes espai!!!!
I la llei de costes s'en aniria a fer punyetes!!!
Farien noves escolleres amb el fil d'aquest post!!!!!

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Merce » dt. oct. 23, 2012 11:26 am

[quote user="Sergi3" post="216232"][quote user="Siono1000" post="216223"].......

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???

[/quote]

La font es aquesta

"Si tengo el A2, ¿cuándo podré llevar motos de cualquier potencia y cilindrada?

Al menos debes tener una experiencia de dos años con el A2, pasar un examen psicotécnico y un curso de formación obligatorio. ....i pagar 630 Euros

¿Qué ocurre si tengo el A2 y no hago el psicotécnico y el curso para obtener el A pasados los dos años?

Pues mantendrás el A2. Aquest psicotècnic, curs i exàmen pràctic el fa el mateix de l'autoescola, en cap moment veus un inspector de la DGT. Tant sols has de disposar d'una tarda o dissabte el mati per fer aquestes proves.

¿Puedo conducir una motocicleta de 1.000 cc con el A2?

Sí, siempre y cuando no supere los 35 kw, 0,2 kw/kg y no derive de una con más de 70 Kw. Es decir, podrás elegir una de 1.000 cc con 47,6 CV, con un peso mínimo de 175 kg que no derive, por ejemplo, de una con 100 CV de potencia
."[/quote]
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2012 11:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 23, 2012 2:51 pm

[quote user="Siono1000" post="216223"]

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???


Salut.[/quote]

Al tanto a partir del 19/1/2013.


Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 23, 2012 7:36 pm

[quote user="Siono1000" post="216223"]A un lloc hi ha terra i a l'altra només gel. Segons quin dels dos pols es fongués hi haurien grans diferències. Crec... :oops:

Jo tinc una pregunta que sembla molt dificil de respondre, a l'abast només de grans experts en el "tema", ja que de moment encara no he trobat ningú que en coneixi la resposta.

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???


Salut.[/quote]

amb el A2 d'ultima fornada,NO ES POT,el reglament ho diu ben clar: es podran portar motos de fins a 48 cv (35 kw fiscals) o limitadas que no superin en el doble a la potencia maxima permesa en el carnet,per lo tant,tot el que pasi de 96 cv res de res.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Ra-mon » dt. oct. 23, 2012 9:55 pm

Osti, quin lio, m'atabalaria molt haver de patir aquests maldecaps :roll:

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 23, 2012 9:58 pm

Gràcies per les respostes.
Ultimament tinc un liu amb tot aquest tema de l'A2 ja que la meva filla ha decidit que vol moto i m'està marejant tot el dia.
Varem decidir comprar de segona ma una Suzuki GSR 98 cv per un costat i una centraleta de limitació a 36 cv per l'altre. El que es portava abans de l'A2. El de l'Autoescola deia que era possible i correcte.
Total, aparaulem la moto ( el venedor, Mosso d'Escuadra de transit,no hi posa cap problema. Fins hi tot assegura que ells no miren mai si hi ha la limitació o no) i per Intenet una centraleta de limitació a 36cv de segona ma, som Dimecres al vespre i Divendres que vé anem a buscar la moto.
Dijous mati, truco a la ITV a veure que necessitem per la limitació:
-Un document de fábrica conforme aquell model es pot limitar.
-Emplenar un altre document que facilita l'ITV en el qual un taller ha de fer una Declaració Responsable conforme s'ha limitat la moto.
- Passar una Inspecció tècnica.

Total que al tenir el document a la ma de l'ITV, veig que hi possa això de que la limitació no pot ser inferior a la mitad dels cavalls en origen :???: No ens deixent limitar aquest model de 98 cv a 47cv per tant sols 3 cv, ja que si en tingués 95 cv seria possible. Aturada en sec del procés. Desdir-nos de la compra i trucada al de la centraleta que no l'envii (ja es tard, ja l'ha enviat).

Aquí venia la pregunta. Val, ara no podem limitar una moto de mes de 95 cv a 47 cv, però si la moto ja és limitada a 36 cv en la documentació, que pasa ??
Trucada a la casa d'assegurances, en principi en diuen que no hi veuen cap problema per assegurar-la i que en faran una proposta d'assegurança per veure quant costa. :shock:
Fa uns dies que navego per Internet per poder aclarir-me i no ho aconssegueixo, sembla que hi ha forces "lagunas" per poder fer acomplir la llei, fins hi tot he trobat alguns que parlen de que Kawasaki va vendre una remesa de Z750R que ja venien limitades de fàbrica a 36 cv amb tots els papers en regla , aixis que aquestes d'origen no eren de 105 cv sinó de 36 cv. :roll:

Tot plegat un gran embolic en el que amb l'experiéncia que tinc ara, veig que no hi ha gaire gent que ho tingui del tot clar.

Potser si l'asseguren encara faré una bogeria i la compraré, a la meva filla li queda un any del A2 i per el que veig serà molt difícil que si la paran hi ho porta tot correcte de papers, algú sigui capaç de decidir si es legal o no. Ella pot portar fins a 47 cv i la moto serà de 36 cv ( una limitació ilegal amb la nova normativa però que s'accepta de moment, els que fan les lleis en saben un niu de saltar-se-les quant el convé). Ella no pot portar aquella moto, però és una moto "fantasma ilegal" que durant no sé quant de temps podrà circular de forma legal, jo crec que al final totes aquestes limitades ilegals ´podran ser conduides amb l'A2, seria el més sensat per poder complir la seva mateixa llei. Crec que tot aixó estarà en els llimbs de la legalitat un any al menys i es farà la vista gorda una temporada. Que en faran de les motos limitades a 36 cv que fa anys que corren per les carreteres i que amb un toc de vareta màgica han passat de ser obligatories a ser ilegals ??? Tindran una moratoria ? estaran exemptes d'acomplir la nova llei ? Als limitats els hi pagaran la deslimitació i regalaran la nova centraleta ??? o els obligaran a pagar-s'ho ells ?? O potser les deixarem tal com estant per poder ser conduides amb l'A2 ??? No saben no contestan. Aniran sobre la marxa sol·lucionant els problemes a mida que vagin arribant com sempre.
A veure que diu el de l'assegurança. :cool:

Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 23, 2012 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 24, 2012 9:15 am

abans de l'estiu,un nebot meu,va quedar-se una FZ6 en las mateixes circunstancies,pero per un cv ja que en te 97,aquesta moto imaginat,estava limitada de papaers amb el kit de 25 kw,ja ho sabiem i la compra valia la pena ja que tenia 3400 km's i li quedaven 2 messos per poder-la portar,aquest reglament ha deixat moltes motos amb un mercat molt pobre de 2ª ma que podrien portar els carnets novells,Siono hi han moltes motos que van amb la documentacio de la limitacio antiga de 25 kw,imaginat per exemple una R 1200 GS que amb la llei antiga es podia limitar amb el kit Atimpex,la podria portar amb el carnet nou,DONS NO,perque la llei ho proibeix ja que la moto de serie en dona 105,si no has comprat aquesta moto no la compris,ja que no la podra dur,es com si vulgues portar el trailer del Minino amb el carnet de cotxe i tingueu clara una cosa,els Mossos ho tenen molt clar lo que pot dur la teva filla,menys el espabilat que te la ven.
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 24, 2012 9:34 pm

[quote user="Kpeps" post="216379"]abans de l'estiu,un nebot meu,va quedar-se una FZ6 en las mateixes circunstancies,pero per un cv ja que en te 97,aquesta moto imaginat,estava limitada de papaers amb el kit de 25 kw,ja ho sabiem i la compra valia la pena ja que tenia 3400 km's i li quedaven 2 messos per poder-la portar,aquest reglament ha deixat moltes motos amb un mercat molt pobre de 2ª ma que podrien portar els carnets novells,Siono hi han moltes motos que van amb la documentacio de la limitacio antiga de 25 kw,imaginat per exemple una R 1200 GS que amb la llei antiga es podia limitar amb el kit Atimpex,la podria portar amb el carnet nou,DONS NO,perque la llei ho proibeix ja que la moto de serie en dona 105,si no has comprat aquesta moto no la compris,ja que no la podra dur,es com si vulgues portar el trailer del Minino amb el carnet de cotxe i tingueu clara una cosa,els Mossos ho tenen molt clar lo que pot dur la teva filla,menys el espabilat que te la ven.[/quote]

Tot això ja ho comprenc, segons la LLei no és pot portar una R 1200 GS Limitada a 25 Kw(36cv) amb el nou A2, però també segons aquesta mateixa LLei una R 1200 Gs NO es pot limitar a 25 Kw, resulta que aquesta GS limitada és ilegal segons la Llei però ningú la pot multar ja que no hi ha cap protocol que ho exigegi...aquí hi ha una petita o no tant petita questió a resoldre.
No és pot limitar ara, però aquesta que ja està limitada de que en fem ??? El problema no està tant amb el nou carnet sinó amb les velles motos. Si el carnet A2 permet conduir motos de fins a 47 cv i les limitades antigues en tenen 25 kW ( 36 cv) diria que per aquest costat el conductor està a dins la Llei el que no està dins la Llei és la moto que porta, però si que és totalment legal per circular :eyes

de moment el de l'assegurança m'ha respost això:

- Bon dia Joan Martí,

Després de consultar lo de la moto a Allianz, em comenten que ells no tene problema per assegurar-la.

Si vols que et passi un pressupost, m'ho dius.







[quote user="Randy-650" post="216289"]


Imatge[/quote]

Com molt bé diu abaix d'aquest escrit, tot el tema aquest de la limitació segons els cavalls és una sol·lució TRANSITORIA fins a l'any que bé.
En fa l'efecte que fins que no s'aclareixin del tot ( ells que en son els responsables i ara mateix no ho tenen clar, sembla) hi haurà una Joint venture provisional entre les motos de l'antic carnet i el nou. El que si puc dir és que ja no és possible limitar cap moto que no entri ens els parámetres de la nova Llei, però les antigues... que passa amb les antigues ja limitades?? :roll:

En prenc uns dies per pensar-ho i fer alguna consulta més.
De moment és pot assegurar la moto amb un conductor de A2. Potser els de les assegurances deuen creure que el risc és menor conduint 36 cv que 47 cv encara que el carnet no ho permeti. Es curiós que en nom de la seguretat les Lleis prohibeixin unes motos que estan al mercat i son menys potentes, realment curiós.
Els que decideixen si que s'ho haurien de fer mirar. :enfaduu

Salut.
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 24, 2012 9:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3103
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 24, 2012 10:12 pm

[quote user="Siono1000" post="216223"]A un lloc hi ha terra i a l'altra només gel. Segons quin dels dos pols es fongués hi haurien grans diferències. Crec... :oops:

Jo tinc una pregunta que sembla molt dificil de respondre, a l'abast només de grans experts en el "tema", ja que de moment encara no he trobat ningú que en coneixi la resposta.

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???


Salut.[/quote]

Premi per en SIONO. El gel de l'àrtic sura, per tant, si es fongués, el nivell del mar no pujaria ni un dit. El de l'Antàrtida es troba sobre terra ferma i, per tant, es un gran volum d'aigua que s'afegiria al mar i faria pujar el nivell.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Merce » dj. oct. 25, 2012 11:10 am

[quote user="Prony" post="216456"][quote user="Siono1000" post="216223"]A un lloc hi ha terra i a l'altra només gel. Segons quin dels dos pols es fongués hi haurien grans diferències. Crec... :oops:

Jo tinc una pregunta que sembla molt dificil de respondre, a l'abast només de grans experts en el "tema", ja que de moment encara no he trobat ningú que en coneixi la resposta.

- Amb el carnet A2 és pot conduir una moto de 98 cv ja limitada a 36 cv a la documentació ???


Salut.[/quote]

Premi per en SIONO. El gel de l'àrtic sura, per tant, si es fongués, el nivell del mar no pujaria ni un dit. El de l'Antàrtida es troba sobre terra ferma i, per tant, es un gran volum d'aigua que s'afegiria al mar i faria pujar el nivell.[/quote]

Doncs sort que el gel que diuen que es fon és el de l'Artic... !! Sino, ja la tindriem liada !! :razz:
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3103
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dl. nov. 05, 2012 9:45 am

FILOSOFANT SOBRE LA HISTÒRIA.

No es tracta de cap curiositat ni cap repte o endevinalla.

Resulta que ahir estava intentant reparar la maleïda caldera de la calefacció -Cada any s'espatlla la molt cabrona- i vaig pensar el següent:

Si l'homínid mes antic que coneixem es "l'Australopithecus", del qual se'n calcula una edat de 4 milions d'anys, i la terra te una edat estimada de 4.500 milions d'anys, em vaig qüestionar:

Nosaltres, els humans, poblem a la terra menys d'un 1/1000 de la vida del planeta. Qui ens diu que en el passat no hi ha hagut altres civilitzacions de sers humans, potser mes intel·ligents que nosaltres, les quals s'han extingit de la mateixa manera que, tard o d'hora s'extingirà la nostra??
Us imagineu que alguna d'aquestes civilitzacions, que possiblement poblà la terra abans de Rodínia, va llençar una sonda a l'espai i algun dia rebem un senyal d'ella o, qui sap, torna a la terra?

Penseu-hi. :picant :picant

Jordi "Prony" :viscat :viscat

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Merce » dl. nov. 05, 2012 11:31 am

Jordi "prony"

tot això vas pensar mentres arreglaves la caldera ??...

No puc pensar-hi, el meu coco no arriba a tant !! :birracat
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 05, 2012 11:38 am, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Siono1000 » dl. nov. 05, 2012 11:02 pm

Molt bona paradoxa aquesta.

Potser al final quant rebem SENYALS del més enllà, seran més d'aquí que d'allà.
M'agrada.

Molta gent diu que el nostre pas per aquí i la nostra forma de vida pot canviar el futur. Però el futur de l'esser huma és tant insignificant davant el temps infinit que dificilment pot causar alguna anomalía a tot plegat. les nostres petites miseries son això...petites. Crec.

"Danzat, danzat malditos" que tampoc us en sortiteu. :nonocat
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. nov. 06, 2012 9:20 am

" Qui ens diu que en el passat no hi ha hagut altres civilitzacions de sers humans, potser mes intel·ligents que nosaltres, les quals s'han extingit de la mateixa manera que, tard o d'hora s'extingirà la nostra?? "

Es una possibilitat igual de raonable que la contraria, i fins i tot potser tenien calderas que no deixesin de funcionar anualment :jajacat :jajacat
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2012 9:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Xavier » dt. nov. 06, 2012 7:03 pm

En un lugar de la Mancha de cuyo nombre no quiero acordarme...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 06, 2012 7:30 pm

[quote user="Prony" post="217807"]FILOSOFANT SOBRE LA HISTÒRIA.

No es tracta de cap curiositat ni cap repte o endevinalla.

Resulta que ahir estava intentant reparar la maleïda caldera de la calefacció -Cada any s'espatlla la molt cabrona- i vaig pensar el següent:

Si l'homínid mes antic que coneixem es "l'Australopithecus", del qual se'n calcula una edat de 4 milions d'anys, i la terra te una edat estimada de 4.500 milions d'anys, em vaig qüestionar:

Nosaltres, els humans, poblem a la terra menys d'un 1/1000 de la vida del planeta. Qui ens diu que en el passat no hi ha hagut altres civilitzacions de sers humans, potser mes intel·ligents que nosaltres, les quals s'han extingit de la mateixa manera que, tard o d'hora s'extingirà la nostra??
Us imagineu que alguna d'aquestes civilitzacions, que possiblement poblà la terra abans de Rodínia, va llençar una sonda a l'espai i algun dia rebem un senyal d'ella o, qui sap, torna a la terra?

Penseu-hi. :picant :picant

Jordi "Prony" :viscat :viscat[/quote]
Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Xavier » dc. nov. 07, 2012 5:51 pm

[quote user="Prony" post="217807"]FILOSOFANT SOBRE LA HISTÒRIA.

No es tracta de cap curiositat ni cap repte o endevinalla.

Resulta que ahir estava intentant reparar la maleïda caldera de la calefacció -Cada any s'espatlla la molt cabrona- i vaig pensar el següent:

Si l'homínid mes antic que coneixem es "l'Australopithecus", del qual se'n calcula una edat de 4 milions d'anys, i la terra te una edat estimada de 4.500 milions d'anys, em vaig qüestionar:

Nosaltres, els humans, poblem a la terra menys d'un 1/1000 de la vida del planeta. Qui ens diu que en el passat no hi ha hagut altres civilitzacions de sers humans, potser mes intel·ligents que nosaltres, les quals s'han extingit de la mateixa manera que, tard o d'hora s'extingirà la nostra??
Us imagineu que alguna d'aquestes civilitzacions, que possiblement poblà la terra abans de Rodínia, va llençar una sonda a l'espai i algun dia rebem un senyal d'ella o, qui sap, torna a la terra?

Penseu-hi. :picant :picant

Jordi "Prony" :viscat :viscat[/quote]


De moment, per mi, seria emocionant.

Ara, imaginem-n'hos que en podem treure un pilot d'informació que ens pot canviar la vida a millor. La pregunta és:

Permetrien els "nostres dirigents mundials" que ens arribés aquesta informació ?

Hi ha dues respostes possibles, sí o no (no pas el de La Bisbal, que quedi clar). Fem una juguesca ?

També ens podriem preguntar el perquè si o perquè no.

Val, val, ja m'en vaig a prendre la pastilla, quina poca paciència que teniu...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Deixeu caure aquest fil

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 07, 2012 5:58 pm

Posats a .... no pendre'ns la pastilla..

Imagineu que aquestes civilitzacions que comenta en Prony.. no s´haguessis extinguit, haguessin marxat .
I que a la terra haguessin deixat només part de la seva civilització, per si fracassava el seu "exode".

Podrien ser aquests EX-hUmans, els Extreterrestres que diuen que varen ajudar a construir les piramides???

PENSEU-HI!!!!!!!!!1
Imatge
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Cerveseta”