Deixeu caure aquest fil

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 27, 2012 2:34 pm

[quote user="Kpeps" post="218266"]a mi,tot aixo plim,mentre quedin sortidors de benzina per poder fer la mensual..............sino fos aixi ja pendria cartas a l'asunto...........
p.d. :Prony espero que de tot aixo fagis un copiar i pegar,perque com t'ho creguis no se com pots agafar el son :b9 :b9 :b9 em recordes aquell home que es deia Jimenez del Oso quan jo era petit, que feia un programa que era veure-li la cara abans d'anar al llit i no podia dormir en una o dues hores.[/quote]

+1

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. nov. 27, 2012 7:26 pm

Aquest post cada cop es més un calaix de sastre :sonat :sonat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » ds. des. 01, 2012 7:12 pm

Sempre preguntat-se si no ha fet prou be la seva feina. A mi, que vols que et digui, aquestes coses m'humitegen els ulls. Com mes fotuda està la cosa, mes tendre em torno i, pel que rescato de la xarxa, no dec ser l´únic.
I el seu germà bessó?? On deu ser?? Segur que deu tenir molt fred :crys
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » ds. des. 08, 2012 5:24 pm

Es realment cert, ben cert i força curiós. M'ha impressionat!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dj. jul. 04, 2013 9:58 pm

Ups!!!! Aquest fil estava tan avall que ja es començava a cremar amb l'escalfor del nucli del planeta terra. M'ha enviat un Güats-App per avisar-me de que els pels de les panturrilles ja li feien pudor a pollo rostit.
El pujo perquè vull parlar-vos del sistema "Start-Stop" que ara porten els cotxes "Cool & Environmental friendly" que estan tan de moda.
Però això serà desprès de la publicitat.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 04, 2013 10:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Merce » dv. jul. 05, 2013 12:47 pm

[quote user="Prony" post="237880"]Ups!!!! Aquest fil estava tan avall que ja es començava a cremar amb l'escalfor del nucli del planeta terra. M'ha enviat un Güats-App per avisar-me de que els pels de les panturrilles ja li feien pudor a pollo rostit.
El pujo perquè vull parlar-vos del sistema "Start-Stop" que ara porten els cotxes "Cool & Environmental friendly" que estan tan de moda.
Però això serà desprès de la publicitat.

Jordi "Prony"[/quote]


OLETU!!! :viscat
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Hook » dv. jul. 05, 2013 5:10 pm

No entenc res...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 05, 2013 7:51 pm

[quote user="hook" post="237912"]No entenc res...[/quote]

ves estan atent queaquest fil es un niu de sorpreses :birracat :birracat :b9 :b9 :b9 :b9

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Xavier » dv. jul. 05, 2013 8:43 pm

[quote user="hook" post="237912"]No entenc res...[/quote]

És un fil un xic complexe i requereix atenció. Jo el començaria altra vegada i segur que ho entens tot.

:nonocat no estamos locos :sonat no sabemo lo que decimos :jajacat

:birracat

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » ds. jul. 06, 2013 2:49 pm

Jopelines Kpeps!!! Molt bo aquest del rellotge de cucut!!. Si no deixo de riure, encara se m'escaparà el riu!!! :b9 :b9 :b9

Haig de trobar el moment per parlar-vos del tema Start-Stop. Prometo que serà en breu.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » ds. jul. 06, 2013 9:35 pm

[quote user="Prony" post="237932"]
Haig de trobar el moment per parlar-vos del tema Start-Stop. Prometo que serà en breu.

Jordi "Prony"[/quote]

a veure quines explicacions dones,es un sistema que l'han evolucionat tant,que ara fins i tot ja va montat en vehicles automatics,cosa impenssable fa poc ja que al no tenir embragatge semblava que no pugues ser :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Hook » ds. jul. 06, 2013 11:43 pm

Avui he anat d'excursió amb la familia (alta garrotxa, preciós)... passejava amb la meva filla i de cop m'ha vingut un pensament al cap: us heu adonat que cada vegada hi ha menys papallones?

Jo de petit en recordo més...

Salut!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 07, 2013 1:52 am

[quote user="hook" post="237937"]Avui he anat d'excursió amb la familia (alta garrotxa, preciós)... passejava amb la meva filla i de cop m'ha vingut un pensament al cap: us heu adonat que cada vegada hi ha menys papallones?

Jo de petit en recordo més...

Salut![/quote] Fa uns minuts ha arribat del cim de Sant Llorenç del Munt (Vallès Occidental/Bages). Hi acostumo a pujar molt sovint a les nits. Fa molts anys, no era gens estrany veure desenes de cuques de llum (Lampyris noctiluca)en una sola nit, sense necessitat de buscar-les. En la actualitat em considero afortunat si en trobo mes de deu en una mesada.

Sospito que, al igual que passa amb els fars de molts cotxes que es tornen opacs, la pluja àcida te quelcom a veure.

Però son elucubracions......

Jordi "Prony"

Edito: Mentre ajudava a la veïna a sintonitzar la seva nova tele m'ha vingut una nova idea al cap....... Tindrà txernòbil alguna relació en això de l'absència de papallones i cuques de llum??
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 07, 2013 12:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Hook » dg. jul. 07, 2013 12:54 pm

Prony, això que comentes m'ha fet rumiar...
Fa poc que comparteixo aquest forum amb vosaltres i encara no hem tingut la oportunitat de coincidir, però puc dir sense perill d'equivocar-me que ets una gran persona. No és una reflexió gartuïta... he pensat:

Ajuda a la seva veina a sintonitzar la tv.
Hi ha dos opcions: a) La veïna es una mastressa de molt bon veure. b) Ell és un bon vei ben predisposat a ajudar.
Ara bé, si mentre es produeix el procés de sintonització de l'aparell el què et ve al cap és "Xernòbil" i no la mestressa anteriorment esmentada, m'inclino a pensar que la solució correcte per aquest logaritme "d'estar per casa" és: B

Cuques de llum!
Això ja són "palabras mayores".
Per aquestes contrades no em vist res igual des de varen desmantellar les antenes de "Radio Liberty".
No és conya, hi ha estudis que demostren que les emisions de les ones arsianes a altes freqüències són molt perjudicials per la salut.
Estarem al cas...


Salut i km!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 07, 2013 7:21 pm

[quote user="hook" post="237940"]Prony, això que comentes m'ha fet rumiar...
Fa poc que comparteixo aquest forum amb vosaltres i encara no hem tingut la oportunitat de coincidir, però puc dir sense perill d'equivocar-me que ets una gran persona. No és una reflexió gartuïta... he pensat:

Ajuda a la seva veina a sintonitzar la tv.
Hi ha dos opcions: a) La veïna es una mastressa de molt bon veure. b) Ell és un bon vei ben predisposat a ajudar.
Ara bé, si mentre es produeix el procés de sintonització de l'aparell el què et ve al cap és "Xernòbil" i no la mestressa anteriorment esmentada, m'inclino a pensar que la solució correcte per aquest logaritme "d'estar per casa" és: B

Cuques de llum!
Això ja són "palabras mayores".
Per aquestes contrades no em vist res igual des de varen desmantellar les antenes de "Radio Liberty".
No és conya, hi ha estudis que demostren que les emisions de les ones arsianes a altes freqüències són molt perjudicials per la salut.
Estarem al cas...
Salut i km![/quote]
Hola, gràcies pel complit. però no soc una gran persona, si mes no, a mi no m'ho sembla gens ni mica.
Anem al cas. La meva veïna del pis d'abaix, es troba vorejant la vuitantena i és tan eixerida que me l'estimo molt. Un dia, fa temps, em va enxampar aturat davant la seva porta i amb els ulls clucs. Li vaig dir que sovint ho feia perquè quan ella cuinava, aquell replà s'omplia d'un aroma que em transportava a quan jo era petit. Des de llavors hi ha dies en que em puja alguns dels seus cuinats o, simplement una safata de pernil del bo. Jo em limito a ajudar-la en qualsevol cosa que pugui menester (i no ho faig pel menjar, sinó perquè es una bona persona). Tinc les claus de casa i ella dorm tranquil·la perquè sap que no es troba sola si li passés alguna cosa.

He fullejat la xarxa pel tema de l'absència de papallones. Com succeeix actualment, tot el que no es culpa d'en Rajoy, ho és del canvi climàtic. N'hi ha un que diu que ara els arbres son menys acolorits i les papallones no es poden camuflar i queden mes a l'abast dels seus depredadors (que deu ser en Rajoy). De totes maneres, segur que la resposta mes plausible la té la Esther, la esposa d'en Pepi600 que n'és una biòloga a la que ningú pot fer ombra.

Pel que fa les cuques de llum, diuen que el seu període es molt limitat i que, no se'n veuen perquè quan som petits ens hi fixem mes que de grans. MENTIDA!!!!!! Jo les busco mes ara que abans. Quan era petit sempre em fixava en les cames de les meves amigues quan jugàvem a saltar-corda (les cuques de llum m'interessaven un rave)
Un altra opinió, aquesta mes plausible, es que al fer-nos grans, la nostra sensibilitat visual en condicions de baixa lluminositat es va reduint substancialment (per això a les discoteques acabem amb qualsevol engendro) i això ens dificulta de poder captar el lleu raig de llum generat per la part inferior de la cua de la cuca de llum, que habitualment està fora de la nostra visió directe (el que veiem es el reflex de la llum sobre el terra).

Renoi, quin rotllo que us he fotut. I tot sense haver parlat del sistema Start & Stop

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Llebra » dg. jul. 07, 2013 8:20 pm

[quote user="hook" post="237937"]Avui he anat d'excursió amb la familia (alta garrotxa, preciós)... passejava amb la meva filla i de cop m'ha vingut un pensament al cap: us heu adonat que cada vegada hi ha menys papallones?

Jo de petit en recordo més...

Salut![/quote]

Doncs a casa també ho dèiem, i avui hem fet una caminadeta entre Canyamars i la Creu d'en Rupit a Arenys de Munt, i ens hem quedat parats de la quantitat de papallones que ens feien nosa pel camí, fins al punt d'anar topant-nos a les cames (o a la cara)... Diuen que són un indicador de poca contaminació, o sia que aquell camí deu ser molt sa :okcat

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Hook » dg. jul. 07, 2013 8:40 pm

[quote user="Prony" post="237943"][quote user="hook" post="237940"]Prony, això que comentes m'ha fet rumiar...
Fa poc que comparteixo aquest forum amb vosaltres i encara no hem tingut la oportunitat de coincidir, però puc dir sense perill d'equivocar-me que ets una gran persona. No és una reflexió gartuïta... he pensat:

Ajuda a la seva veina a sintonitzar la tv.
Hi ha dos opcions: a) La veïna es una mastressa de molt bon veure. b) Ell és un bon vei ben predisposat a ajudar.
Ara bé, si mentre es produeix el procés de sintonització de l'aparell el què et ve al cap és "Xernòbil" i no la mestressa anteriorment esmentada, m'inclino a pensar que la solució correcte per aquest logaritme "d'estar per casa" és: B

Cuques de llum!
Això ja són "palabras mayores".
Per aquestes contrades no em vist res igual des de varen desmantellar les antenes de "Radio Liberty".
No és conya, hi ha estudis que demostren que les emisions de les ones arsianes a altes freqüències són molt perjudicials per la salut.
Estarem al cas...
Salut i km![/quote]
Hola, gràcies pel complit. però no soc una gran persona, si mes no, a mi no m'ho sembla gens ni mica.
Anem al cas. La meva veïna del pis d'abaix, es troba vorejant la vuitantena i és tan eixerida que me l'estimo molt. Un dia, fa temps, em va enxampar aturat davant la seva porta i amb els ulls clucs. Li vaig dir que sovint ho feia perquè quan ella cuinava, aquell replà s'omplia d'un aroma que em transportava a quan jo era petit. Des de llavors hi ha dies en que em puja alguns dels seus cuinats o, simplement una safata de pernil del bo. Jo em limito a ajudar-la en qualsevol cosa que pugui menester (i no ho faig pel menjar, sinó perquè es una bona persona). Tinc les claus de casa i ella dorm tranquil·la perquè sap que no es troba sola si li passés alguna cosa.

He fullejat la xarxa pel tema de l'absència de papallones. Com succeeix actualment, tot el que no es culpa d'en Rajoy, ho és del canvi climàtic. N'hi ha un que diu que ara els arbres son menys acolorits i les papallones no es poden camuflar i queden mes a l'abast dels seus depredadors (que deu ser en Rajoy). De totes maneres, segur que la resposta mes plausible la té la Esther, la esposa d'en Pepi600 que n'és una biòloga a la que ningú pot fer ombra.

Pel que fa les cuques de llum, diuen que el seu període es molt limitat i que, no se'n veuen perquè quan som petits ens hi fixem mes que de grans. MENTIDA!!!!!! Jo les busco mes ara que abans. Quan era petit sempre em fixava en les cames de les meves amigues quan jugàvem a saltar-corda (les cuques de llum m'interessaven un rave)
Un altra opinió, aquesta mes plausible, es que al fer-nos grans, la nostra sensibilitat visual en condicions de baixa lluminositat es va reduint substancialment (per això a les discoteques acabem amb qualsevol engendro) i això ens dificulta de poder captar el lleu raig de llum generat per la part inferior de la cua de la cuca de llum, que habitualment està fora de la nostra visió directe (el que veiem es el reflex de la llum sobre el terra).

Renoi, quin rotllo que us he fotut. I tot sense haver parlat del sistema Start & Stop

Jordi "Prony"[/quote]

M'has fet riure molt... :b9 :b9 :b9
Per cert, això que comentes dels cuinats i els seus aromes... diuen que la flaire és el sentit que més records ens evoca. Això que comentes em fa pensar amb els rostits de la meva àvia. Soc d'aquells que condueixo amb el nas despert. Quan l'olor ho dicta ens aturem i allà dinem. Axí hem fet grans descobriments.

Una forta abraçada per la veïna.

Salut.

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Hook » dg. jul. 07, 2013 8:45 pm

[quote user="Llebra" post="237946"][quote user="hook" post="237937"]Avui he anat d'excursió amb la familia (alta garrotxa, preciós)... passejava amb la meva filla i de cop m'ha vingut un pensament al cap: us heu adonat que cada vegada hi ha menys papallones?

Jo de petit en recordo més...

Salut![/quote]

Doncs a casa també ho dèiem, i avui hem fet una caminadeta entre Canyamars i la Creu d'en Rupit a Arenys de Munt, i ens hem quedat parats de la quantitat de papallones que ens feien nosa pel camí, fins al punt d'anar topant-nos a les cames (o a la cara)... Diuen que són un indicador de poca contaminació, o sia que aquell camí deu ser molt sa :okcat[/quote]

També us hi heu fixat!
Cuideu aquest camí...
A veure que ens en diu l'Ester :SOS

Salut!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dt. ago. 20, 2013 12:59 pm

ANEM PER FEINA, QUE AVUI ESTIC INSPIRAT:

Comencem, per fi, a parlar del tema que ja feia dies tenia en ment i que, e mes de portar-me de corcoll, em te una mica mosca, potser pels meus limitats coneixements de mecànica.

Abans de tot, dir-vos que qui arribi al final, serà mereixedor de la meva enhorabona, perquè, essent prop de les dotze, no tinc res mes que fer que esperar fins que la panxa em faci "rau-rau" per indicar-me que el dipòsit vol una pometa per dinar.

El sistema en si, tenen com a finalitat la d'aturar -de manera automàtica- el motor, i per tant el consum de combustibles fòssils durant les cada cop mes habituals retencions de transit. La idea fou molt ben rebuda (excepte per la OPEP) i amb l'ajut Financer Internacional, Toyota (sempre capdavantera en qüestions mediambientals) va iniciar els primers assaigs vers mitjans dels '70 a bord d'un model Crown. Va establir com a protocol que si el vehicle estava aturat mes d'1,5 segons, el fre pitjat, el motor s'aturaria per si sol. Les proves a la ciutat de Tokio foren esperançadores, on aquest model va circular en paral·lel amb un vehicle exacte i amb intercanvi de conductors i es va assolir un descens promig d'un 10% de consum. OLE!!!!!

Europa, com sempre ha passat es va retardar -per culpa de unes regulacions molt mes restrictives i les Normatives mes severes del planeta alhora de certificar qualsevol component d'un vehicle- Va començar a fer assaigs als anys 80 amb un Fiat Regata "ES" (Es bo recordar que el Grup FIAT fou el primer capaç d'implantar la Injecció Directa de Gas-Oil a la cambra de Combustió per un turisme comercial, ENHORABONA!!!!) Desprès van venir un Polo i finalment el ja famós LUPO "3L" d'en Ferdinand Piech. Un fracàs financer com l'Audi A2 "3L"(que va acabar venent els drets sobre les sigles "A2" per recuperar algun marc alemany)

Per aquell temps, el sistema es trobava al seu gènesi, hi havia molt per evolucionar i totes les proves indicaven que aquest era (i és) un camí per on s'ha de seguir treballant, encara mes amb la evolució de les bateries en la qual crec que ens trobem en un 2-3% dels coneixements que som capaços d'assolir en els propers anys.

S'hi van afegir BMW, CITROEN, FIAT, FORD, VAG, HONDA HYUNDAI...............TOTS. Avui en dia no hi ha fabricant que no es pugui permetre no disposar d'un sistema el qual en el proper lustre, serà d'incorporació obligatòria a tots els turismes de nova producció (com ho fou l'ABS i ho és ara l'ESP)

Cadascun d'aquests fabricants han anat trobant reptes i cada repte ha estat superat amb força èxit. El primer fou la duració de les bateries, atès l'increment substancial dels processos de posta en marxa. Desprès foren els antics motors d'arranc i els seus engranatges, feia falta lubricar una cosa que havia de treballar en sec per no untar el disc d'embragatge. Posteriorment va venir el tema del consum de la bateria mentre no hi havia càrrega quan era de nit, els llums estaven encesos, la lluneta tèrmica encesa, eixugaparabrises, la radio, el ventilador........ i si era estiu, el compressor de l'aire condicionat. Qui podia proporcionar aquesta quantitat de energia si l'alternador estava aturat???

Poc a poc, i aprofitant part de la tecnologia de intercomunicació mecànicaque ens permet la tecnologia hibrida, hem pogut solucionar algunes questions de caire mecànic. El motor d'arranc ja no es el que era, a vegades n'hi ha dos i treballen en parella o en seqüència, els alternadors son mes potents, els compressors son de volum variable.......

OK, hem donat un gran pas, UN APLAUDIMENT :cerv :cerv !!!!!!

Però..........................

La física es la física. I per posar en moviment un motor li hem d'aplicar una certa energia, hi han motors que s'arrenquen amb aire comprimit, altres amb gas, altres amb bateria i altres amb una manivela. Això vol dir que en el cas del nostre vehicle, hem de menester d'una dosi extra de bateria. També haurem de injectar una petita quantitat extra de combustible per fer que la mescla dins el cilindre generi mes calories i sigui capaç de vèncer la posició estàtica del tren termodinàmic.

I ACABO:

Tot està molt be si el nostre vehicle es troba en una retenció i el temps el qual estarem aturats serà superior a un minut aproximadament. L'estalvi que haurem assolit i la reducció d'emissió de gasos nocius haurà valgut la pena però, per desgràcia, cada vegada veig mes sovint conductors que tenen activat el sistema i es troben en la típica retenció matinera per anar a dur els nens a l'escola (abans agafarem el tren, encara que tinguéssim vuit anys i féssim transbord) els quals s'aturen una vegada darrera l'altra no mes de quinze o vint segons i CADA vegada, el "sensecervell" sistema "Start & Stop" se'ls activa, fent molt mes mal que be.

Demano als fabricants que desenvolupin un sistema capaç de detectar de quin tipus de retenció es tracta per decidir la idoneïtat per activar un dispositiu que, ben usat, podria ser molt eficaç.

I ara us deixo. Perdoneu la llargada, però algú ho havia de dir.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 20, 2013 5:46 pm

Jordi... ja t´he dit que vagis en compte amb dormir massa.... ja saps que no es bó.

Surt i distreu-te més......

Mira.... ara que aniràs amb ADV em podràs venir a veure a L´Estartit....

Respon

Torna a “Cerveseta”