Deixeu caure aquest fil

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Xavier » dc. nov. 07, 2012 6:10 pm

Se'm comencen d'arrissar els cabells de tant pensar.

A veure, ja que estem en terra de piràmides, la Cleopatra es podia haver ventilat algun d'aquests ex-humans a més del Juli Cèsar i en Marco Antonio o ja li van fer prou bé ?

Evidentment ens basem en el supòsit que la hipòtesi plantejada pel Dr. Steelman fos certa.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 07, 2012 6:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 07, 2012 6:11 pm

Ara resulta que el post que creia que em faria pensar menys, es el que fara que em torni més :sonat :sonat :sonat

Doncs va :picant :picant :picant
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 07, 2012 7:06 pm

[quote user="Steelman" post="218095"]Posats a .... no pendre'ns la pastilla..
Imagineu que aquestes civilitzacions que comenta en Prony.. no s´haguessis extinguit, haguessin marxat .
I que a la terra haguessin deixat només part de la seva civilització, per si fracassava el seu "exode".
Podrien ser aquests EX-hUmans, els Extreterrestres que diuen que varen ajudar a construir les piramides???
PENSEU-HI!!!!!!!!!1
Imatge[/quote]

jo fabricaria mes bombas atomicas i mes armament quimic per si ens em de defensar,Steelman,m'has fet obrir els ulls,ara mateix vaig a mirar per internet si puc fabricar alguna cosa per la ''defensa nacional'' jajajajjajaaa
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 07, 2012 7:42 pm

[quote user="Kpeps" post="218107"]

jo fabricaria mes bombas atomicas i mes armament quimic per si ens em de defensar,Steelman,m'has fet obrir els ulls,ara mateix vaig a mirar per internet si puc fabricar alguna cosa per la ''defensa nacional'' jajajajjajaaa[/quote]

Bombes de gas-cloro. A la segona Guerra Mundial en van fer servir. Ara està prohibit fer-ho servir. A casa en tinc per casos d'emergència. :holacat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 07, 2012 8:33 pm

No patiu, si venen els hi deixem anar a la Belen Esteban i segur que foten el camp corrent :jajacat :jajacat :jajacat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dc. nov. 07, 2012 8:58 pm

Anem a pams:

Potser alguna d'aquestes possibles civilitzacions anteriors (i no una, sinó varies), hagin viatjat a l'espai sideral -Tot i que es possible- sinó que tan sols hagessin llençat algun senyal o sonda.

El fenomen de convecció de la crosta terrestre fa que el que avui es Montserrat, molts milions d'anys enrere formés part del nucli de la terra, de la mateixa manera que el que abans eren muntanyes, ara es el nucli. Per aquesta raó no hi ha restes d'aquelles possibles civilitzacions que ens permetin determinar la possibilitat de la meva teoria. De ben segur que d'aquí 1000 milions d'anys no quedarà res del que a hores d'ara hi ha sobre la terra. M'enteneu??

Si traslladem tota la història del planeta a una jornada de vint-i-quatre hores, les piràmides estan construïdes fa unes dècimes de segon tot i que es plausible que la nostra intriga respecte l'art de la tècnica que els egipcis feren servir provingues d'uns coneixements proporcionats per un altra civilització (O per algú que es va quedar a la Terra).

El tema sembla, si mes no, curiós, ho veieu així??

M'he comprat una caldera nova. Prou anys ha durat i massa maldecaps m'ha donat.

Tinc altres "teories" de les meves :sonat :sonat al rebost. Us interessen??

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 07, 2012 9:00 pm

[quote user="Prony" post="218127"]Anem a pams:

Potser alguna d'aquestes possibles civilitzacions anteriors (i no una, sinó varies), hagin viatjat a l'espai sideral -Tot i que es possible- sinó que tan sols hagessin llençat algun senyal o sonda.

El fenomen de convecció de la crosta terrestre fa que el que avui es Montserrat, molts milions d'anys enrere formés part del nucli de la terra, de la mateixa manera que el que abans eren muntanyes, ara es el nucli. Per aquesta raó no hi ha restes d'aquelles possibles civilitzacions que ens permetin determinar la possibilitat de la meva teoria. De ben segur que d'aquí 1000 milions d'anys no quedarà res del que a hores d'ara hi ha sobre la terra. M'enteneu??

Si traslladem tota la història del planeta a una jornada de vint-i-quatre hores, les piràmides estan construïdes fa unes dècimes de segon tot i que es plausible que la nostra intriga respecte l'art de la tècnica que els egipcis feren servir provingues d'uns coneixements proporcionats per un altra civilització (O per algú que es va quedar a la Terra).

El tema sembla, si mes no, curiós, ho veieu així??

M'he comprat una caldera nova. Prou anys ha durat i massa maldecaps m'ha donat.

Tinc altres "teories" de les meves :sonat :sonat al rebost. Us interessen??

Jordi "Prony"[/quote]


Aixó es el primer que tenies que fer :jajacat :jajacat :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 07, 2012 9:35 pm

[quote user="Prony" post="218127"]
Tinc altres "teories" de les meves :sonat :sonat al rebost. Us interessen??
[/quote]
Ja tardes...
I podriem canviar el nom del fil per ...
EL RACO DE LES IDEES D'EN PRONY;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Siono1000 » dc. nov. 07, 2012 10:02 pm

A mi aquests trencaments de cap en motiven. :idea

Tot el que diu en prony sembla prou asenyat com per no poder dur-li la contraria.
Potser si que ara mateix estem vivim un "tornar-hi".
Després de milions d'anys i de practicament desapareixer, tornar a començar.
Potser si que el cicle de la nostra civilització al planeta és aquest, desemvolupar-nos, arribar a grans quates de ciència i coneixament i de cop, degut a algún cataclisme practicament desapareixar.
No costa tant d'imaginar que si degut a un fenómen indeterminat JO i la meva dona fosim els únics supervivents del planeta en poc temps tornariem a les cavernes. Els meus coneixaments científics son practicament nuls, sense ajuda seria totalment incapaç de fabricar res del que ara mateix tinc a l'abast. No se res del ferro, ni del ciment, ni de cultivar res i no parlem ja de mijans tecnológics. Hauriem de dedicar tot el temps disponible per aconsseguir alguna cosa per menjar i en unes quantes generacions seriem iguals que els Neandertals.
Aixis que si ha de pasar alguna cosa grossa a mi que en matin i que sobrevisqui un altre. :666
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 08, 2012 10:48 am

[quote user="Prony" post="218127"]
El fenomen de convecció de la crosta terrestre fa que el que avui es Montserrat, molts milions d'anys enrere formés part del nucli de la terra, de la mateixa manera que el que abans eren muntanyes, ara es el nucli.
Jordi "Prony"[/quote]

a tu lo que et passa es que no has sentit el virolai de fa temps i no recordes que son muntanyes serrades per els angels.

[quote user="STELVIO 00" post="218124"]No patiu, si venen els hi deixem anar a la Belen Esteban i segur que foten el camp corrent :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]

no,millor posem un fil musical a tot drap del Sabina-Serrat-AnaBelen-i el minero de oro i veuras com marxan sense tan sols aterrar :orquestra :orquestra

[quote user="Randy-650" post="218116"]
Bombes de gas-cloro. A la segona Guerra Mundial en van fer servir. Ara està prohibit fer-ho servir. A casa en tinc per casos d'emergència. :holacat[/quote]

si home,a sobre netejals la piscina amb aquest cloro tu,sembles d'una ONG :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 08, 2012 12:39 pm

[quote user="Siono1000" post="218152"]A mi aquests trencaments de cap en motiven. :idea

Tot el que diu en prony sembla prou asenyat com per no poder dur-li la contraria.
Potser si que ara mateix estem vivim un "tornar-hi".
Després de milions d'anys i de practicament desapareixer, tornar a començar.
Potser si que el cicle de la nostra civilització al planeta és aquest, desemvolupar-nos, arribar a grans quates de ciència i coneixament i de cop, degut a algún cataclisme practicament desapareixar.
No costa tant d'imaginar que si degut a un fenómen indeterminat JO i la meva dona fosim els únics supervivents del planeta en poc temps tornariem a les cavernes. Els meus coneixaments científics son practicament nuls, sense ajuda seria totalment incapaç de fabricar res del que ara mateix tinc a l'abast. No se res del ferro, ni del ciment, ni de cultivar res i no parlem ja de mijans tecnológics. Hauriem de dedicar tot el temps disponible per aconsseguir alguna cosa per menjar i en unes quantes generacions seriem iguals que els Neandertals.
Aixis que si ha de pasar alguna cosa grossa a mi que en matin i que sobrevisqui un altre. :666[/quote]

Aixo es ben cert, tant que no crec que ningú pugui dir que te raó, o que esta :sonat

Qualsevol resposta seria valida :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Jordi » dj. nov. 08, 2012 5:06 pm

Gracies per tenir en consideració les meves opinions, es molt important saber-ho. :birracat

Pel que fa la teoria d'en Siono, es ben certa la seva aportació. En el cas de que hi hagués una pandèmia i això suposés la pèrdua de no mes d'un 20% de la població, ja n'hi hauria prou per tornar a la edat de les cavernes. Amb una reducció sobtada (4-5 anys) del 20% de la població:
La economia petaria per la reducció de la despesa de les Administracions. Es fabricaria i es construiria per quatre cinquenes parts de la població.
Els subministraments bàsics es farien impossibles. Hi hauria dificultats per satisfer la demanda energètica (hi ha un 20% menys de treballadors en aquests sectors estratègics)
La gent es posaria malalta per falta de aigua i calefacció.
El sistema sanitari faria fallida, cada vegada hi hauria mes malalts amb una atenció mèdica deficitària i augmentaria el nombre de víctimes.
Possiblement això derivaria en la eclosió de nous virus que no podran ser controlats (En aquest punt hem de recordar que la humanitat es troba ja sota els efectes d'una pandèmia).
La Llei i les Normes deixarien de tenir sentit, es col.lapsarien el Sistema Judicial, les Administracions i les Autoritats, no hi hauria policia ni exercit.
Pillatge, Llei del mes fort, foscor, gana, fred..........
L'increment de damnificats seria exponencial, no lineal.

Fins quan?? Fins que l'index demogràfic fos tan baix que la distància entre diferents grups d'humans es fes prou elevada com per establir noves comunitats independents una de l'altre. Aquestes comunitats es dirien "Aldees" i només podrien cultivar la terra i menjar com va succeir al Període Neolític.

Però aquesta no és una de les meves noves teories que guardo per mes endavant.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 08, 2012 6:16 pm

a mi,tot aixo plim,mentre quedin sortidors de benzina per poder fer la mensual..............sino fos aixi ja pendria cartas a l'asunto...........
p.d. :Prony espero que de tot aixo fagis un copiar i pegar,perque com t'ho creguis no se com pots agafar el son :b9 :b9 :b9 em recordes aquell home que es deia Jimenez del Oso quan jo era petit, que feia un programa que era veure-li la cara abans d'anar al llit i no podia dormir en una o dues hores.
Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Minina » dv. nov. 09, 2012 10:43 am

No acluqueu els ull.

[youtube]MrqqD_Tsy4Q[/youtube]

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Storm » dv. nov. 23, 2012 4:00 pm

Per molts anys Antoni!!!

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Merce » dv. nov. 23, 2012 4:47 pm

:spite :spite No l'havia vist aquest...!! jajaja... m'encanta !! :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite :spite
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 23, 2012 6:03 pm

no havia felicitat ningu tres cops en un dia :idea :idea :idea

FELICITATS :birracat :birracat RANDY
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 23, 2012 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 23, 2012 7:09 pm

Alguns esteu molt aborrits, oi? :picant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. nov. 23, 2012 7:47 pm

[quote user="Storm" post="219949"]Per molts anys Antoni!!![/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Randy, segur que mai t´han felicitat tant com aquest any :jajacat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Deixeu Caure Aquest Fil

Entrada Autor: Joan XT » dt. nov. 27, 2012 10:19 am

Ostres, si em descuido....


Moltes Felicitatsss !!! :okcat
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Respon

Torna a “Cerveseta”