Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Jordi » dt. març 25, 2014 3:51 pm

Com que havia d'anar a dur la meva moto a Barcelona per deixar-la a que li fessin una petita reparació, he volgut aprofitar per veure, en directe, la nova Adventure. Desprès de demanar permís, he corregut escales amunt i m'he trobat la que personalment menys m'agrada, la verd "Todo por la Patria". He aclucat els ulls i m'hi he muntat al damunt. Molt bona sensació, la veritat però es clar, amb aquell color....... sort que això te fàcil arreglo.
La moto era un caramel, anava "full equipe" i no li faltava ni una opció (potser alguna, com n'hi han tantes, em perdo) la qual cosa la deu convertir en un capritx pràcticament inabastable.
Ara be, digueu-me tiquismiquis, insatisfecho o malfollao, però el que mes m'ha esgarrifat ha estat veure tot el motor, el bastidor, la transmissió i la suspensió de color negre!!!!!!! PERSONALMENT li treu molta qualitat visual i la fa "mes tronada" perquè, on hi hagi un plata metal·litzat, que no m'hi posin un negre mate sense cap gràcia i on sempre s'hi veurà tota la porqueria, com passa actualment amb el bastidor de la meva Adventure.
Potser la impossibilitat d'escollir el color em tirarà enrere....

I ara digueu-me el que us plagui, que jo aguanto tots els xàfecs.

Jordi "Printemps-Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: VMan » dt. març 25, 2014 4:07 pm

Jorrdiii, ets un tiquismiquis, :smoke :smoke :smoke

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 25, 2014 4:56 pm

Jo sols sé que diumenge, a la sortida, parlant amb un GRAN entès en motos, i les ha portat de tots colors i sabors, em va dir que les pitjors motos que hi han des de fa molt de temps són les BMW.

Si el xicot ho va dir....i va explicar el perquè. I m'ho crec, eh?

PD: -Res de nou que jo no sapigués. :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Otto
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
Ubicació: Berga

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Otto » dt. març 25, 2014 5:58 pm

Randy, mira que sou dolents els anti- BMW's, eeeehhhhh????

:pegacul :pegacul un per tu i un pel teu company.....

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Minino » dt. març 25, 2014 7:09 pm

Prony ha escrit: Desprès de demanar permís, he corregut escales amunt i m'he trobat la que personalment menys m'agrada, la verd "Todo por la Patria".
Potser la impossibilitat d'escollir el color em tirarà enrere....

I ara digueu-me el que us plagui, que jo aguanto tots els xàfecs.

Jordi "Printemps-Prony"

:smoke Jordi jo crec que això del color no té importància, si creus que l'has de pintar no et sortirà millor comprar-te un tricorni o un casc de la Guàrdia Civil, Benemerita :pegacul :pegacul
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Xavier » dt. març 25, 2014 7:15 pm

Bmwolgut Jordi "Prony". Tal com diu l'Vman, ets un tiquismiquis. De totes maneres, "ojalà" en ploguessin de tiquismiquis com tú. El món seria molt millor.

Bmwolgut Randy i bmwolguts companys anti BMW, jo no hi entenc amb motos però us diré que per mí no n'hi ha cap altra cop la meva bmwolguda RT.

Que tothom gaudexi de la moto que li agradi, al final es tracta d'això, oi?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 25, 2014 9:42 pm

Aviam si en alguna sortida que hi sortim tots podem fer una bona sobretaula i debatre tots els pros i contres sobre aquest tema.

No us esvereu per aquí ara! Jajjajaaaa :conversa :conversa
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Joanstrom » dt. març 25, 2014 10:16 pm

Quan et van dir el preu vas baixar de cop, oi? :!:

Per cert Randy, ja se que no en tinc ni fava de motos, però n'hi tastat unes quantes i de la BMW m'estic prou content, i no és per fer la punyeta. Això si, no he posat ferros a 220 per saber si anaven bé!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Jordi » dt. març 25, 2014 11:02 pm

Joanstrom ha escrit:Quan et van dir el preu vas baixar de cop, oi? :!:

Per cert Randy, ja se que no en tinc ni fava de motos, però n'hi tastat unes quantes i de la BMW m'estic prou content, i no és per fer la punyeta. Això si, no he posat ferros a 220 per saber si anaven bé!
Joan, ni idea del que costa la moto, però amb aquell equipament no deu ser econòmica. Però aquella pintura negra d'espray de Carrefour no és "de recibo".
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 25, 2014 11:37 pm

Joan, una de les coses que em referia ès aquesta: una moto es veu quan va bé posant-la a 200. La meva, per exemple, sembla un flam. Portà uns dels pitjors xassis que pot portar una moto. No hi ha ma era d'inscriure-re-la per on vull. O potser sóc jo que no en sé el suficient de portar motos, segur. :oops:

Però una de les coses més emblemàtiques (i patentades, que consti) són els famosos telelever i paralever de BMW. El pitjor invent de l'història de la moto!!! Ara, que a tu i al Xavier us vagi bé, no ho negaré. Ja ho sé que us va bé a vosaltres, com a tots els que ho porteu. Fins i tot al Prony li va bé. :lol:

Però no, les motos NO es fan amb paralever ni telelever. :shock:

Prony, disculpa si t'he rebentat el fil. Ja em callo, ok? :please
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Jordi » dc. març 26, 2014 7:59 am

Podeu fer tots els comentàris que Us plagui en aquest fil, per part meva tots son benvingut i molt agraïts. El que jo no penso fer mai de la vida, ni que fos legal, sera posar-me a més de 130/140 qms/h. Això no em dona cap satisfacció. Per tant, si la moto es un flam a 200, m'és igual.

Jordi "Prony-a-100-do el ridículo)
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: CMB » dc. març 26, 2014 9:49 am

L'altra dia vaig pujar a una Cadillac Escalade... Era immens i posava a l'ordinador que la mitjana de consum del V8 era de 16.6 l/100 km... al costat hi havia un Audi TT, quina diferència!!!

Bé, què vull dir amb això? Que a cadascú li agrada la moto que li agrada i per un motorista una BMW amb paralever serà esplèndida i per un altre motorista una moto amb xasis d'alumini i suspensió normal li encanta!

Personalment quan jo veig la BMW R1200 GS Adventure, la trobo una moto molt gran i em faria respecte portar-la. En canvi altres van la mar de contents!

Doncs això!

Ai, els diners, si tots tinguèssim 1M € al compte s'ens fotria si la moto val 20.000€ o 4.500€, oi? Per tant, si no pots o no vols pagar-la no cal criticar a la moto. És el preu que la marca posa i ja està!

I jo veig en Jordi ben content amb la seva GS, oi Jordi?


Apa, salut

Avatar de l’usuari
STV
Presentats
Entrades: 2424
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:05 pm
Ubicació: SANT FOST DE CAMPCENTELLES * ESTEVE

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: STV » dc. març 26, 2014 10:02 am

Prony ha escrit:Podeu fer tots els comentàris que Us plagui en aquest fil, per part meva tots son benvingut i molt agraïts. El que jo no penso fer mai de la vida, ni que fos legal, sera posar-me a més de 130/140 qms/h. Això no em dona cap satisfacció. Per tant, si la moto es un flam a 200, m'és igual.

Jordi "Prony-a-100-do el ridículo)
Sierra de Gredos amic meu.........DO YOU REMEMBER? :conversa
URBI ET ORBI. I Jesús digué els seus deixebles: "JUDEA IS NOT ROMA". Paraula de adéu .

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Joanstrom » dc. març 26, 2014 7:54 pm

Randy-650 ha escrit:Joan, una de les coses que em referia ès aquesta: una moto es veu quan va bé posant-la a 200. La meva, per exemple, sembla un flam. Portà uns dels pitjors xassis que pot portar una moto. No hi ha ma era d'inscriure-re-la per on vull. O potser sóc jo que no en sé el suficient de portar motos, segur. :oops:

Però una de les coses més emblemàtiques (i patentades, que consti) són els famosos telelever i paralever de BMW. El pitjor invent de l'història de la moto!!! Ara, que a tu i al Xavier us vagi bé, no ho negaré. Ja ho sé que us va bé a vosaltres, com a tots els que ho porteu. Fins i tot al Prony li va bé. :lol:

Però no, les motos NO es fan amb paralever ni telelever. :shock:

Prony, disculpa si t'he rebentat el fil. Ja em callo, ok? :please
Precisament a aquest comentaritb em volia referir ;-) i aqui acabo perque el fil és per la nova ADV d'en Prony, oi?

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Jordi » dc. març 26, 2014 8:52 pm

STV ha escrit:
Prony ha escrit:Podeu fer tots els comentàris que Us plagui en aquest fil, per part meva tots son benvingut i molt agraïts. El que jo no penso fer mai de la vida, ni que fos legal, sera posar-me a més de 130/140 qms/h. Això no em dona cap satisfacció. Per tant, si la moto es un flam a 200, m'és igual.

Jordi "Prony-a-100-do el ridículo)
Sierra de Gredos amic meu.........DO YOU REMEMBER? :conversa
Molt estimat Esteve,

"El día de autos", la situació era ben diferent i assolir aquelles velocitats tenia justificació:
  1. Jo estava tan i tan i tan borratxo que en qualsevol moment m'anava a desmaiar.
  2. La intensa pluja que queia i el fred m'havien entelat completament la visera del casc, no veia absolutament res de res.
  3. Encara no tenia carnet de conduir i no m'hi jugava els punts.
  4. I el mes important, amb el forat que portava al pneumàtic del davant, la roda estava pràcticament desinflada i a cada corba pensava que explotaria, per això tenia pressa en arribar a Àvila.
I, a més, com que havia marxat sense pagar de l'hotel, la benzina em va sortir de gratis.
Joanstrom ha escrit: Precisament a aquest comentarit em volia referir ;-) i aqui acabo perque el fil és per la nova ADV d'en Prony, oi?
Benvolgut i apreciat Joan,

Per ara, ningú ha parlat d'una nova moto per a mi, si ni tan sols he tingut temps de gastar el pneumàtic original de la meva!!! Cada vegada que penso en fer aquestes despeses me'n recordo de la gent que es mor de gana al mon, i no cal anar gaire lluny. I crec que comprar-me una moto així seria un gran pecat. I jo intento no fer-ne, de pecats.
Ara be, compartir impressions i sensacions amb la gent apropiada, com sou vosaltres, es un pecat "venial" i aquests Nostro Senyor els perdona.
CMB ha escrit:L'altra dia vaig pujar a una Cadillac Escalade... Era immens i posava a l'ordinador que la mitjana de consum del V8 era de 16.6 l/100 km... al costat hi havia un Audi TT, quina diferència!!!

Bé, què vull dir amb això? Que a cadascú li agrada la moto que li agrada i per un motorista una BMW amb paralever serà esplèndida i per un altre motorista una moto amb xasis d'alumini i suspensió normal li encanta!

Personalment quan jo veig la BMW R1200 GS Adventure, la trobo una moto molt gran i em faria respecte portar-la. En canvi altres van la mar de contents!

Doncs això!

Ai, els diners, si tots tinguèssim 1M € al compte s'ens fotria si la moto val 20.000€ o 4.500€, oi? Per tant, si no pots o no vols pagar-la no cal criticar a la moto. És el preu que la marca posa i ja està!

I jo veig en Jordi ben content amb la seva GS, oi Jordi?

Apa, salut
Gran amic Carles,

Tens tota la raó del món. Penso que els únics Escalade que no flamegen son els de la escolta del president dels EE.UU. I tampoc els importa que puguin consumir 40 o 60 litres de combustible als cent.
No t'ha de fer respecte portar una BMW R1200 GS Adventure, sembla matussera, però pesa menys que la teva, i amb pocs quilòmetres t'hi acostumes.
I es cert, vaig molt, molt, molt i molt content, amb aquesta moto. M'hi sento com "tot un senyor".
:groupwave Espero que haguem encetat un tema divertit!! :groupwave
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. març 27, 2014 9:43 am

Jo sempre ho dic....on hi hagi una Pan€.... :smoke

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 28, 2014 11:11 pm

Avui m'han trucat del lloc on en Prony ha portat la moto...
parlan en castella que son de Barcelona...
Els d'alla:oye,tu amigo el Jorge,ese que enviaste por la Adventure esta aqui.
jo:i a mi que me explicas
Els d'alla:pues nada que llamaron de la financiera y que ha devuelto tres letras
jo:i a mi que me explicas
Els d'alla:nada es que esta subido en una de las nuevas y ...a ver si va a decir que la quiere cambiar y ya sabes....
jo:tranquilos...dejar que sueñe ...ya le encontrara alguna pega para decir que no la cambia
els d'alla: uffffffffff.

tot en conya es clar :Arpa :Arpa
p.d. Randy a l teu amic ...promet-li una sobretaula com Deu mana :Gun1 :gosth
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Jordi » ds. març 29, 2014 12:53 pm

Jordi
Kpeps ha escrit:Avui m'han trucat del lloc on en Prony ha portat la moto...
parlan en castella que son de Barcelona...
Els d'alla:oye,tu amigo el Jorge,ese que enviaste por la Adventure esta aqui.
jo:i a mi que me explicas
Els d'alla:pues nada que llamaron de la financiera y que ha devuelto tres letras
jo:i a mi que me explicas
Els d'alla:nada es que esta subido en una de las nuevas y ...a ver si va a decir que la quiere cambiar y ya sabes....
jo:tranquilos...dejar que sueñe ...ya le encontrara alguna pega para decir que no la cambia
els d'alla: uffffffffff.

p.d. Randy a l teu amic ...promet-li una sobretaula com Deu mana :Gun1 :gosth
Ostres!! Ja vaig veure'l que parlava pel mòbil tapat-se la boca, com els polítics!!!
Potser que, si algun dia la reparen, no em molesti en anar a recollir la meva, oi?? A menys m'estalvio el tren i l'autobús.

Ets GENIAL!!!!!!! :aplau1 :aplau1 :aplau1 :aplau1 :aplau1

Jordi "Prony-embargos-a-lo-bestia" :smoke :smoke
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: 650X » ds. març 29, 2014 5:45 pm

Tornant al tema del xassís de la nova R1200GS/ADV, :mrgreen: El cap de setmana que en vaig tenir una per provar vaig notar justament això, (i no la vaig posar a més de 160) però crec que han abusat de nerviosisme, no sé si es tracta de distància d'eixos o cotes de direcció o repartiment de pès... com que no m'hi dedico i no les he de vendre tan se men fot, però la veritat es que esperava una moto si fa no fa com la anterior però amb el motor millorat i em vaig trobar una moto molt més àgil i juganera, massa (al meu gust) per poder rodar relaxat, amb més poder a altes voltes i una actitut tant juganera a l'entrada de corva s'em acumulava la feina i tinc la impressió que no rodava tant ràpid com amb la meva.
Tinc entès que al cap de 2 mesos de treure el model, van afegir un amortidor de direcció, cosa que només fa que verificar les meves sensacions. Segur que és una gran moto, però ara per ara prefereixo la meva tranki 2010... que a 220 em sembla que no arriva... però no sembla que tingui el mal de sanbito :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Quan aprengui a anar amb moto ja m'en compraré una per a homes de veritat. :roll:

Salut

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui m'he assegut a la nova GS Adventure i.....

Entrada Autor: Jordi » dg. març 30, 2014 3:28 am

L'altre dia, una persona molt intel·ligent em va fer un raonament:

Per què trobem tan diferents les motos que ens deixen en un concessionari si les comparem amb les nostres?

Doncs perquè normalment els pneumàtics son nous o pràcticament nous.

Ara agafem la nostra moto, posem-hi pneumàtics nous i suspensions noves, oi que la trobarem completament diferent? Doncs "eso".

Aquell que vulgui una moto que no sigui un flam als 220 quilòmetres per hora, disposa d'un ampli ventall de marques, models i versions per triar.

I el que digui que el Telelever i el Paralever son el pitjor invent de la història de la motocicleta, que vagui a classes de bona educació i aprengui que abans hauria d'afegir "Segons el meu parer, opino que...........", de la mateixa manera que jo també puc dir que "és un tipus molt curt" en comptes de dir que "opino que es un tipus molt curt".

Jordi "Prony"

I que ningú s'ho prengui malament, tan sols es qüestió de posar la tècnica on li correspon.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Cerveseta”