De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Doncs si,
Segons sembla, vaig comprar la BMW amb un petit problema en el canvi de velocitats, avaria per altra banda, no gaire estranya i desconeguda, atès a que d'altres propietaris l'han experimentat, Internet n'està ple i em va donar la sensació de que el concessionari tenia certa d'idea del què podia tractar-se quan els hi vaig explicar els símptomes.
"S'ha de provar la moto i, probablement obrir el canvi", em diuen.
"Com que està en garantia, vostè no ha de patir per res, perquè nosaltres ens fem càrrec de totes les despeses."I jo, tan panxo, tan innocent i tan IMBÈCIL que soc, encara DEMANO PERMÍS per atansar-me a la sala d'exposició i pujar-me en una moto, com si fos una criatura demanant adhesius al "Salón del Automóvil" de l'any 1977.
I d'això en farà ja tres setmanes,
Tota una eternitat des de que aquest humil "QUIERO Y NO PUEDO" de províncies al qual va tenir la fortuna de ser atès a "Can Pijo de Barsalona" va deixar la seva moto de segona mà i va agafar l'autobús i el tren per tornar a casa seva, allà on les gallines encara corren pels carrers, allà on no hi han museus amb nom de pintor ni amb un mitjó geganti.
Pillaré el "siete" fins plaça Catalunya i els Catalans linia S1 fins Terrassa. Agafar l'autobús i el tren!!!!! Ostia!!!!!! Això per un propietari de BMW es un sacrilegi!!!!!!!
¿¿¿Con tanto MINI COOPER CABRIOLET que hay suelto y coges el autobús???? ¡¡¡Que asquito!!! (feu-ho amb veu pijo/repel.lent)
Que passa? Doncs que jo, i se'm deu veure a mil quilòmetres de distància, no soc "target" de BMW, perquè faig cara de "Quiero y no puedo" y no porto una camisa d'aquelles blanques tan pijes amb trenta etiquetes de marca per fora dels pantalons ni espardenyes hufflingunfinfingther d'aquelles que no puc veure ni en pintura (es que las tengo atravassadas, oiga!!!!!). I com que no "visto pijo" ni em poso gomina ni llevo patillas largas, arreglar el canvi, feina que per un client que, "habla en castellano fino pero que luce la estelada cuando toca y que va en AVE porque ya no le queda sitio para los puntos del Iberia Plus" seria deixar la moto un dilluns i recollir-la divendres afegint un comentari tipus "oye Marcos, no te preocupes, llévate esta RT de cortesía, ya sabes que para ti, lo que sea", per un marrec de províncies suposa que la moto es queda arraconada fins que el conce no s'assegura que BMW no es fa càrrec de la garantia (per tal que el conce se salvi el cul) i desprès demanar uns recanvis que ja em van dir QUE NO TENEN, tot i tractant-se d'una avaria desconeguda.
Conclusió,
I aquest es el final de la meva història. Si mantenia la esperança de veure la meva moto abans de la propera setmana, ara si que ja tinc ben clar que per la mensual de Mototurisme no la tindré.
Com també tinc clar que si en lloc d'una BMW hagués estat una HYOSUNG, probablement la moto ja faria dies que estaria arreglada.
Vull fer patent que, en tot moment, el tracte per part de tota la gent del concessionari ha estat correcte i en català, però aquest fil, aquestes hores i les ganes de aportar-hi el meu toc de sempre fa que la meva versió esdevingui un xic esbiaixada. Senyor Josep, quan vingui a buscar la moto, no em faci mala cara, pensi que jo l'haig de menester per treballar i anar en cotxe (també el meu cotxe es bastant de "gitanillo") es una autèntica merda, mes que rés, per aparcar.
Sabeu que hauria d'haver fet? Desmuntar el canvi, comprar els recanvis per la xarxa i arreglar-m'ho jo. Sempre he defensat el "Do it Yourself" i en aquesta ocasió m'he deixat enredar.
Jordi "Prony-sense-canvi-ni-marxa-atrás=bautizo-seguro"
Segons sembla, vaig comprar la BMW amb un petit problema en el canvi de velocitats, avaria per altra banda, no gaire estranya i desconeguda, atès a que d'altres propietaris l'han experimentat, Internet n'està ple i em va donar la sensació de que el concessionari tenia certa d'idea del què podia tractar-se quan els hi vaig explicar els símptomes.
"S'ha de provar la moto i, probablement obrir el canvi", em diuen.
"Com que està en garantia, vostè no ha de patir per res, perquè nosaltres ens fem càrrec de totes les despeses."I jo, tan panxo, tan innocent i tan IMBÈCIL que soc, encara DEMANO PERMÍS per atansar-me a la sala d'exposició i pujar-me en una moto, com si fos una criatura demanant adhesius al "Salón del Automóvil" de l'any 1977.
I d'això en farà ja tres setmanes,
Tota una eternitat des de que aquest humil "QUIERO Y NO PUEDO" de províncies al qual va tenir la fortuna de ser atès a "Can Pijo de Barsalona" va deixar la seva moto de segona mà i va agafar l'autobús i el tren per tornar a casa seva, allà on les gallines encara corren pels carrers, allà on no hi han museus amb nom de pintor ni amb un mitjó geganti.
Pillaré el "siete" fins plaça Catalunya i els Catalans linia S1 fins Terrassa. Agafar l'autobús i el tren!!!!! Ostia!!!!!! Això per un propietari de BMW es un sacrilegi!!!!!!!
¿¿¿Con tanto MINI COOPER CABRIOLET que hay suelto y coges el autobús???? ¡¡¡Que asquito!!! (feu-ho amb veu pijo/repel.lent)
Que passa? Doncs que jo, i se'm deu veure a mil quilòmetres de distància, no soc "target" de BMW, perquè faig cara de "Quiero y no puedo" y no porto una camisa d'aquelles blanques tan pijes amb trenta etiquetes de marca per fora dels pantalons ni espardenyes hufflingunfinfingther d'aquelles que no puc veure ni en pintura (es que las tengo atravassadas, oiga!!!!!). I com que no "visto pijo" ni em poso gomina ni llevo patillas largas, arreglar el canvi, feina que per un client que, "habla en castellano fino pero que luce la estelada cuando toca y que va en AVE porque ya no le queda sitio para los puntos del Iberia Plus" seria deixar la moto un dilluns i recollir-la divendres afegint un comentari tipus "oye Marcos, no te preocupes, llévate esta RT de cortesía, ya sabes que para ti, lo que sea", per un marrec de províncies suposa que la moto es queda arraconada fins que el conce no s'assegura que BMW no es fa càrrec de la garantia (per tal que el conce se salvi el cul) i desprès demanar uns recanvis que ja em van dir QUE NO TENEN, tot i tractant-se d'una avaria desconeguda.
Conclusió,
I aquest es el final de la meva història. Si mantenia la esperança de veure la meva moto abans de la propera setmana, ara si que ja tinc ben clar que per la mensual de Mototurisme no la tindré.
Com també tinc clar que si en lloc d'una BMW hagués estat una HYOSUNG, probablement la moto ja faria dies que estaria arreglada.
Vull fer patent que, en tot moment, el tracte per part de tota la gent del concessionari ha estat correcte i en català, però aquest fil, aquestes hores i les ganes de aportar-hi el meu toc de sempre fa que la meva versió esdevingui un xic esbiaixada. Senyor Josep, quan vingui a buscar la moto, no em faci mala cara, pensi que jo l'haig de menester per treballar i anar en cotxe (també el meu cotxe es bastant de "gitanillo") es una autèntica merda, mes que rés, per aparcar.
Sabeu que hauria d'haver fet? Desmuntar el canvi, comprar els recanvis per la xarxa i arreglar-m'ho jo. Sempre he defensat el "Do it Yourself" i en aquesta ocasió m'he deixat enredar.
Jordi "Prony-sense-canvi-ni-marxa-atrás=bautizo-seguro"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- VMan
- Presentats
- Entrades: 803
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Carai Jordi!!!! estas segur que era un concesionari bmw,a veure si la vas deixar al zoo :heat :heat .
En tres setmanes no t'han trucat per dir-te com estaba la moto?ni quant tenien pensat entregarta-la? Crec que com a minim t'haurien d'haver deixat una moto de cortesia,sabent que la tindrien tants dies,jo crec que mes que fallo de la marca es de la concesió, o potser el cap de taller.Demà a primera hora truque-hi a veure que et diuen home!!!. :pegacul :pegacul :pegacul :
Per l'arròs al delta no t'ha la puc deixar, però per la sortida de MTC ja hi pots comptar amb la meva moto .
A VEURE QUE ET DIUEN DEMÀ :nino :nino :nino :nino :nino :nino :nino :nino
En tres setmanes no t'han trucat per dir-te com estaba la moto?ni quant tenien pensat entregarta-la? Crec que com a minim t'haurien d'haver deixat una moto de cortesia,sabent que la tindrien tants dies,jo crec que mes que fallo de la marca es de la concesió, o potser el cap de taller.Demà a primera hora truque-hi a veure que et diuen home!!!. :pegacul :pegacul :pegacul :
Per l'arròs al delta no t'ha la puc deixar, però per la sortida de MTC ja hi pots comptar amb la meva moto .
A VEURE QUE ET DIUEN DEMÀ :nino :nino :nino :nino :nino :nino :nino :nino
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Prony avui he trucat i he parlat amb el mecanic,estan un xic colapsats,pero ja li he dit que tres setmanes ..... com que no es gaire normal .....m'ha dit que avui et trucaria !!! ho ha fet ? ja em diras,et trucare dema al mati.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7588
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Jordi.....
Compra't una Pan!!!
Compra't una Pan!!!
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
"Servicio BMW" S'han acabat les bromes
Avui es divendres i com que no fan res de bo per la tele, us en faré cinc cèntims de com ha anat la meva "BMW Quality Experience".
Primer de tot, dir-vos que, gràcies a Deu, la meva moto ja és al garatge i no al arraconada al mateix lloc on fa 18 dies la vaig aparcar.
Aquest matí, em comuniquen que en tots aquests dies, el Servei Tècnic de BMW no han pogut fer res a la moto perquè han tingut molta feina i que els disculpi per no haver-me avisat. L'únic que poden fer es provar-la, canviar l'oli del canvi de marxes per veure si hi ha ferritja (potser encara no deuen saber que al mateix tap de nivell hi ha un imant que els evita haver de buidar l'oli) i que, cap a quarts de sis de la tarda ja puc passar-la a recollir.
El Jordi, molt emprenyat truca a BMW Ibèrica on li diuen que no, que no hi ha cap fitxa de reparació oberta per aquesta moto però que es normal, atesa a que es tracta de una moto d'ocasió i que, si vull fer una reclamació, m'atendran sense cap inconvenient. MES VAL QUE VAGIN PREPARANT PAPER I BOLÍGRAF!!!!
El Jordi agafa el rebut d'entrega de la moto i se'n va a Barcelona, un altra tarda perduda i quasi 10 € més malbaratats en transport públic per culpa del BMW PREMIUM SERVICE HIGH QUALITY ULTRA FAST CUCHUFLETA EXPRESS. El Jordi arriba a Can Pijo i ja entén la raó perquè tenen tanta feina i no poden reparar la meva moto, es deuen passar tot el dia fregant el terra i les parets del taller, està tot mes net que els llençols del Sant Pare. Potser que no netegin tant i es dediquin a reparar motos, collons!!!!
El primer que quan arribo es demanar-me el rebut verd (como la carta verde, pero en grande) i, davant dels meus morros, amb tota la naturalitat del mundo, me l'estripen. Se'm queda una cara de .....com t'ho diria???..... mes o menys com si a la Graciteta Morales li baixes un altra cop la regla. Veig que amb el seu original fan el mateix.
Als cinc minuts s'apropa el cap de taller i comencen les explicacions:
Taller: Hem provat la moto, l'hem portat uns vint minuts per la Ronda del Mig i no ens ha aparegut el problema. La moto està be.
Prony: Avui??
Taller: Ara mateix, encara es calenta. També hem canviat l'oli i el que hi havia ha sortit ben net, no hi ha motius per preocupar-se
Prony: Però, per això quasi be tres setmanes??
Taller: Això no es aixi, han estat dues. Quan ens la tornis a portar has de tenir mes paciència.
Prony: En definitiva, que no heu trobat res estrany i me la hauré de reparar jo?
Taller: No, el que dic es que no hem detectat res i que necessitem mes temps. Has de ser mes pacient i no pateixis, que si hi ha una moto de substitució, te la deixarem. (Ja se jo que no n'hi haurà)
Al final hem quedat que jo intentaré esbrinar en quines condicions exactes el canvi de marxes salta de quarta a tercera (Avaria que em va donar la sensació que ja tenien bastant identificada el 8 de novembre quan els hi vaig explicar) i ells, amb, potser 36 o 54 dies, intentaran descobrir.
Al final tinc la sensació de que, per no haver trucat cada dia preguntant per la moto, per no ser un pesat, un torracollons i un impertinent, totes les motos, totes les reparacions i tots els clients se m'han colat.
Tinc la sensació de que se n'han burlat de mi.
Penso no es pot ser de bona mena, s'ha de ser mes cabró i no deixar que et trepitgin, et vengin una moto que canvia sola de velocitat i et diguin que el canvi es manual. I si BMW ven un producte anomenat Servei de Qualitat, que no sigui tan sols publicitat.
BMW em va prometre que durant un any em proporcionaria el millor de lo millor en quant a Servei Postvenda. Els mecànics mes qualificats, els equips mes avançats, les instal·lacions mes idònies i el mes alt grau de coneixements......tot això no va ser prou per dir-me "Ara no me la deixis que estem plens i no has demanat hora", ni tampoc per trucar-me i advertir-me de que allò se'ls anava de mare i no podrien tenir-la en un temps prudencial. Si la meva moto fos petitona, ho entendria!!!!, però aquell mastodonte, prou que els devia molestar, no creieu???
Estic enrabiat, perdoneu-me
Primer de tot, dir-vos que, gràcies a Deu, la meva moto ja és al garatge i no al arraconada al mateix lloc on fa 18 dies la vaig aparcar.
Aquest matí, em comuniquen que en tots aquests dies, el Servei Tècnic de BMW no han pogut fer res a la moto perquè han tingut molta feina i que els disculpi per no haver-me avisat. L'únic que poden fer es provar-la, canviar l'oli del canvi de marxes per veure si hi ha ferritja (potser encara no deuen saber que al mateix tap de nivell hi ha un imant que els evita haver de buidar l'oli) i que, cap a quarts de sis de la tarda ja puc passar-la a recollir.
El Jordi, molt emprenyat truca a BMW Ibèrica on li diuen que no, que no hi ha cap fitxa de reparació oberta per aquesta moto però que es normal, atesa a que es tracta de una moto d'ocasió i que, si vull fer una reclamació, m'atendran sense cap inconvenient. MES VAL QUE VAGIN PREPARANT PAPER I BOLÍGRAF!!!!
El Jordi agafa el rebut d'entrega de la moto i se'n va a Barcelona, un altra tarda perduda i quasi 10 € més malbaratats en transport públic per culpa del BMW PREMIUM SERVICE HIGH QUALITY ULTRA FAST CUCHUFLETA EXPRESS. El Jordi arriba a Can Pijo i ja entén la raó perquè tenen tanta feina i no poden reparar la meva moto, es deuen passar tot el dia fregant el terra i les parets del taller, està tot mes net que els llençols del Sant Pare. Potser que no netegin tant i es dediquin a reparar motos, collons!!!!
El primer que quan arribo es demanar-me el rebut verd (como la carta verde, pero en grande) i, davant dels meus morros, amb tota la naturalitat del mundo, me l'estripen. Se'm queda una cara de .....com t'ho diria???..... mes o menys com si a la Graciteta Morales li baixes un altra cop la regla. Veig que amb el seu original fan el mateix.
Als cinc minuts s'apropa el cap de taller i comencen les explicacions:
Taller: Hem provat la moto, l'hem portat uns vint minuts per la Ronda del Mig i no ens ha aparegut el problema. La moto està be.
Prony: Avui??
Taller: Ara mateix, encara es calenta. També hem canviat l'oli i el que hi havia ha sortit ben net, no hi ha motius per preocupar-se
Prony: Però, per això quasi be tres setmanes??
Taller: Això no es aixi, han estat dues. Quan ens la tornis a portar has de tenir mes paciència.
Prony: En definitiva, que no heu trobat res estrany i me la hauré de reparar jo?
Taller: No, el que dic es que no hem detectat res i que necessitem mes temps. Has de ser mes pacient i no pateixis, que si hi ha una moto de substitució, te la deixarem. (Ja se jo que no n'hi haurà)
Al final hem quedat que jo intentaré esbrinar en quines condicions exactes el canvi de marxes salta de quarta a tercera (Avaria que em va donar la sensació que ja tenien bastant identificada el 8 de novembre quan els hi vaig explicar) i ells, amb, potser 36 o 54 dies, intentaran descobrir.
Al final tinc la sensació de que, per no haver trucat cada dia preguntant per la moto, per no ser un pesat, un torracollons i un impertinent, totes les motos, totes les reparacions i tots els clients se m'han colat.
Tinc la sensació de que se n'han burlat de mi.
Penso no es pot ser de bona mena, s'ha de ser mes cabró i no deixar que et trepitgin, et vengin una moto que canvia sola de velocitat i et diguin que el canvi es manual. I si BMW ven un producte anomenat Servei de Qualitat, que no sigui tan sols publicitat.
BMW em va prometre que durant un any em proporcionaria el millor de lo millor en quant a Servei Postvenda. Els mecànics mes qualificats, els equips mes avançats, les instal·lacions mes idònies i el mes alt grau de coneixements......tot això no va ser prou per dir-me "Ara no me la deixis que estem plens i no has demanat hora", ni tampoc per trucar-me i advertir-me de que allò se'ls anava de mare i no podrien tenir-la en un temps prudencial. Si la meva moto fos petitona, ho entendria!!!!, però aquell mastodonte, prou que els devia molestar, no creieu???
Estic enrabiat, perdoneu-me
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2246
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Em sap molt de greu, tingues en compte que no tots els concesionaris funcionen de la mateixa forma.
Per donar-te ànims... això és el que trobaràs quan després de desmuntar la roda, el càrdan, el subxàssis i part de la instalació electrica puguis desmuntar la caixa de canvi..."casi nà"
Sort.
Per donar-te ànims... això és el que trobaràs quan després de desmuntar la roda, el càrdan, el subxàssis i part de la instalació electrica puguis desmuntar la caixa de canvi..."casi nà"
Sort.
- JosepM
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
- Ubicació: Valls
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Veritablement, n'hi ha per estar MOLT emprenyat.
Cap al 1979 em vaig prometre que algun dia em compraria una BMW. Amb el temps i l'experiència, em vaig repensar la meva promesa.
Ara em sembla que no me la compraré mai, ni ganes. Més que res perquè tinc una moto que, ara que té 180000 km, em comença a donar pegues (gasta 1 l d'oli cada 6000 km); la propera serà de la mateixa marca.
Salut,
Josep
Cap al 1979 em vaig prometre que algun dia em compraria una BMW. Amb el temps i l'experiència, em vaig repensar la meva promesa.
Ara em sembla que no me la compraré mai, ni ganes. Més que res perquè tinc una moto que, ara que té 180000 km, em comença a donar pegues (gasta 1 l d'oli cada 6000 km); la propera serà de la mateixa marca.
Salut,
Josep
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Jordi, ànims! Tant convençut que estaves d'haver-te comprat la GS i despres la GSA i no la Crosstourer!
Hi ha més tallers de BMW, oi?
La moto està en garantia, vas comentar-ho! Doncs has d'exigir que t'ho solventin!
Potser t'ho podran aclarir millor, però crec que el supermegaservei que comentes de BMW premium és pel 1r propietari només!
Salut
Hi ha més tallers de BMW, oi?
La moto està en garantia, vas comentar-ho! Doncs has d'exigir que t'ho solventin!
Potser t'ho podran aclarir millor, però crec que el supermegaservei que comentes de BMW premium és pel 1r propietari només!
Salut
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Hola,
A mi no m'espanta gens ni mica el tema mecànic. De fet considero que es tracta d'una cosa infinitament mes senzilla en aquesta moto que en un altra, atès a que es no has de treure el motor i desmuntar-lo completament, cosa la qual no em veuria capaç.
Tot i això, el que em té que arreglar l'avaria es el que em va vendre la moto. Precisament per això la vaig comprar en un concessionari oficial BMW i no a un particular de ve-tu-a-saber-on. En aquest sentit, el concessionari MAI s'ha negat a atendrem i a reparar-me la moto, això que quedi clar.
Amb això no justifico el fet de que em tinguin divuit dies amb la moto arraconada i ara em diguin que tot està correcte. JO VULL QUE ARREGLIN LA MOTO I VULL QUE EM TRACTIN COM QUALSEVOL ALTRE CLIENT.
Quan el novembre els vaig escriure i els vaig explicar els símptomes, ja em van contestar, sense provar-la, que "segurament haurien d'obrir el canvi".
Quan els hi vaig portar, el dia 25, també em van dir, sense necessitat de provar-la, que "s'haurà d'obrir el canvi i demanar les peces a Alemanya i això triga temps". TEXTUAL.
Quan resulta que no havien fet res perquè, segons ells mateixos "anaven atabalats per tanta feina", resulta que "la moto està be i no cal fer-li res, si per cas, porta'ns-la amb més de paciència".
A mi no m'espanta gens ni mica el tema mecànic. De fet considero que es tracta d'una cosa infinitament mes senzilla en aquesta moto que en un altra, atès a que es no has de treure el motor i desmuntar-lo completament, cosa la qual no em veuria capaç.
Tot i això, el que em té que arreglar l'avaria es el que em va vendre la moto. Precisament per això la vaig comprar en un concessionari oficial BMW i no a un particular de ve-tu-a-saber-on. En aquest sentit, el concessionari MAI s'ha negat a atendrem i a reparar-me la moto, això que quedi clar.
Amb això no justifico el fet de que em tinguin divuit dies amb la moto arraconada i ara em diguin que tot està correcte. JO VULL QUE ARREGLIN LA MOTO I VULL QUE EM TRACTIN COM QUALSEVOL ALTRE CLIENT.
Quan el novembre els vaig escriure i els vaig explicar els símptomes, ja em van contestar, sense provar-la, que "segurament haurien d'obrir el canvi".
Quan els hi vaig portar, el dia 25, també em van dir, sense necessitat de provar-la, que "s'haurà d'obrir el canvi i demanar les peces a Alemanya i això triga temps". TEXTUAL.
Quan resulta que no havien fet res perquè, segons ells mateixos "anaven atabalats per tanta feina", resulta que "la moto està be i no cal fer-li res, si per cas, porta'ns-la amb més de paciència".
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Bon dia Jordi:
Vaig passar la teva consulta a taller i ens tindràs que portar la moto i deixar-la per diagnostic segurament es tindrà que desmuntar el canvi. En principi la trindras que deixar unes setmanes al taller. Si de cas quan la portis el nostre encarregat de taller en *********** ja te dirà els passos a seguir.
Si vols porta-la a finals de la propera setmana o pots trucar al *********** per quedar el sia que vagui millor.
Salutacions
El 06/11/2013 10:17, Jordi R. G. escribió:
> Bona Tarda Carles,
>
> Soc en Jordi Roig, que et vaig comprar una ADV d'ocasió de color vermell. Resulta que ja fa uns dies que vaig notar que en ocasions, quan la moto ja havia rodat un centenar de quilòmetres, al passar de tercera a quarta i accelerar, al cap d'uns dos o res segons, la moto feia una estrebada i reduïa sola a tercera. Això vaig pensar que era la falta de costum o la posició de la palanca de canvi de marxes. Vaig veure que la ratlla de la palanca no coincidia amb el punt que hi ha en el eix estriat (haurien de coincidir). Ho vaig posar tot be i he seguit fent probes. Així i tot he observat que el problema no ha desaparegut. Sempre es en el moment de pujar de marxes i accelerar i sempre passa al passar de tercera a quarta. He observat que en aquestes ocasions, en el displai no queda marcada cap marxa.
> Diumenge vam fer una sortida i el Josep ***** anava al meu darrera, pujant la collada de Toses m'ho va fer tres o quatre vegades i li vaig comentar. Em va dir que t'ho comentés el mes aviat millor.
> El problema es que si ara et deixo la moto, el dia 10 de novembre hi ha la propera sortida de Mototurisme. Creus que puc esperar a portar-te-la després o es millor dur-te-la abans.
> Per ciutat no m'ho ha fet cap vegada i la meva conducció "ràpida" es mes aviat "calmada" pels demés. Pot corroborar-t'ho el mateix Josep ******* amb el qual compartim centenars de quilòmetres l'any.
> Com et dic, el problema triga un bon grapat de quilòmetres en aparèixer, es a dir, que per mes voltes que doni el mecànic, li costarà de detectar tot i que suposo que ja haurà experimentat alguna avaria d'aquest estil.
>
> Resto a la teva disposició per tal que m'indiquis que haig de fer respecte a portar-te la moto immediatament o esperar a la data que millor us sembli.
>
> Moltes gràcies pel teu temps.
>
> Jordi Roig i Graells
Vaig passar la teva consulta a taller i ens tindràs que portar la moto i deixar-la per diagnostic segurament es tindrà que desmuntar el canvi. En principi la trindras que deixar unes setmanes al taller. Si de cas quan la portis el nostre encarregat de taller en *********** ja te dirà els passos a seguir.
Si vols porta-la a finals de la propera setmana o pots trucar al *********** per quedar el sia que vagui millor.
Salutacions
El 06/11/2013 10:17, Jordi R. G. escribió:
> Bona Tarda Carles,
>
> Soc en Jordi Roig, que et vaig comprar una ADV d'ocasió de color vermell. Resulta que ja fa uns dies que vaig notar que en ocasions, quan la moto ja havia rodat un centenar de quilòmetres, al passar de tercera a quarta i accelerar, al cap d'uns dos o res segons, la moto feia una estrebada i reduïa sola a tercera. Això vaig pensar que era la falta de costum o la posició de la palanca de canvi de marxes. Vaig veure que la ratlla de la palanca no coincidia amb el punt que hi ha en el eix estriat (haurien de coincidir). Ho vaig posar tot be i he seguit fent probes. Així i tot he observat que el problema no ha desaparegut. Sempre es en el moment de pujar de marxes i accelerar i sempre passa al passar de tercera a quarta. He observat que en aquestes ocasions, en el displai no queda marcada cap marxa.
> Diumenge vam fer una sortida i el Josep ***** anava al meu darrera, pujant la collada de Toses m'ho va fer tres o quatre vegades i li vaig comentar. Em va dir que t'ho comentés el mes aviat millor.
> El problema es que si ara et deixo la moto, el dia 10 de novembre hi ha la propera sortida de Mototurisme. Creus que puc esperar a portar-te-la després o es millor dur-te-la abans.
> Per ciutat no m'ho ha fet cap vegada i la meva conducció "ràpida" es mes aviat "calmada" pels demés. Pot corroborar-t'ho el mateix Josep ******* amb el qual compartim centenars de quilòmetres l'any.
> Com et dic, el problema triga un bon grapat de quilòmetres en aparèixer, es a dir, que per mes voltes que doni el mecànic, li costarà de detectar tot i que suposo que ja haurà experimentat alguna avaria d'aquest estil.
>
> Resto a la teva disposició per tal que m'indiquis que haig de fer respecte a portar-te la moto immediatament o esperar a la data que millor us sembli.
>
> Moltes gràcies pel teu temps.
>
> Jordi Roig i Graells
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
vaig veure als "retratos " que ja tenies arreglada la Adv. :help
explican´s una mica com s´acabat tot el procès .... ???? :Gun
explican´s una mica com s´acabat tot el procès .... ???? :Gun
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Holaaa,
Si, si, explica'ns això també !!!
:please :please
Si, si, explica'ns això també !!!
:please :please
Sort,
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Arreglada la moto??
Mes aviat al contrari. Des de que la vaig anar a "rescatar", diumenge fou la primera sortida, tret d'un migdia que vaig anar a fer un petit tomb, i vaig observar que el problema es presentava amb una constància com mai ho havia fet. Podria dir que, de cada deu canvis de tercera a quarta, en un d'ells m'ho feia. Fins i tot em va passar un cop, al canviar de cinquena a sisena, i això es nou. El concessionari va dir que m'havien canviat l'oli (cosa que, penso jo, ja haurien d'haver fet a la revisió).
Ara estic ben amoïnat doncs d'aquí poc s'exhaureix la garantia i no els veig amb moltes ganes d'atendre'm com sembla que em mereixo. N'hi ha que em diuen que en aquestes qüestions haig de ser menys condescendent i, si cal, fotre un cop de puny sobre el taulell de recepció.
Jo preferiria portar-la a un altre lloc on no haguessin fet (segons he sentit) reducció de plantilla de mecànics i no estiguessin "a dos velas" com aquí ho estan. Puc exigir-ho a BMW??
Que en penseu??
Jordi "Prony"
Mes aviat al contrari. Des de que la vaig anar a "rescatar", diumenge fou la primera sortida, tret d'un migdia que vaig anar a fer un petit tomb, i vaig observar que el problema es presentava amb una constància com mai ho havia fet. Podria dir que, de cada deu canvis de tercera a quarta, en un d'ells m'ho feia. Fins i tot em va passar un cop, al canviar de cinquena a sisena, i això es nou. El concessionari va dir que m'havien canviat l'oli (cosa que, penso jo, ja haurien d'haver fet a la revisió).
Ara estic ben amoïnat doncs d'aquí poc s'exhaureix la garantia i no els veig amb moltes ganes d'atendre'm com sembla que em mereixo. N'hi ha que em diuen que en aquestes qüestions haig de ser menys condescendent i, si cal, fotre un cop de puny sobre el taulell de recepció.
Jo preferiria portar-la a un altre lloc on no haguessin fet (segons he sentit) reducció de plantilla de mecànics i no estiguessin "a dos velas" com aquí ho estan. Puc exigir-ho a BMW??
Que en penseu??
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Re: De cap a la tercera setmana del "Servicio BMW"
Prony ha escrit:Arreglada la moto??
Mes aviat al contrari. Des de que la vaig anar a "rescatar", diumenge fou la primera sortida, tret d'un migdia que vaig anar a fer un petit tomb, i vaig observar que el problema es presentava amb una constància com mai ho havia fet. Podria dir que, de cada deu canvis de tercera a quarta, en un d'ells m'ho feia. Fins i tot em va passar un cop, al canviar de cinquena a sisena, i això es nou. El concessionari va dir que m'havien canviat l'oli (cosa que, penso jo, ja haurien d'haver fet a la revisió).
Ara estic ben amoïnat doncs d'aquí poc s'exhaureix la garantia i no els veig amb moltes ganes d'atendre'm com sembla que em mereixo. N'hi ha que em diuen que en aquestes qüestions haig de ser menys condescendent i, si cal, fotre un cop de puny sobre el taulell de recepció.
Jo preferiria portar-la a un altre lloc on no haguessin fet (segons he sentit) reducció de plantilla de mecànics i no estiguessin "a dos velas" com aquí ho estan. Puc exigir-ho a BMW??
Que en penseu??
Jordi "Prony"
En el meu cas, no amb BMW però por servir, vaig escriure a la marca tant bé i amb tant detall com tu ho sols fer (sense anar per capítols però) i em van trucar per dir-me que anés al concessionari que m'ho arreglarien, i jo li vaig comentar que després del mal tracte rebut, a aquell concessionari mai més hi tornaria. Així que ells mateixos em van buscar un alternatiu i allà em van atendre perfectament i quan van acabar em van presentar una factura de caure d'esquenes, només perquè veiés que aquella factura se'n faria càrrec el concessionari que va fotre la pota i jo no pagaria res.
Particularment jo, perdria uns minuts en comunicar el problema a BMW, doncs són part interessada en resoldre aquestes qüestions satisfactoriament.
Salut i sort company
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)