He perdut la virginitat en un radar trampa

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dl. gen. 05, 2015 11:07 am

Doncs moltes gràcies a tots dos pels vostres ànims. De totes maneres, seguiré mirant, que no fos cas...... D'aquesta gent me'n refio menys que del Eduardo Manostijeras empaquetant condons.

Jaume, els Reis Mags em portaran un pijama. I una mica de carbó, es clar!!!
Josep, si no vaig anar per la Meridiana, fou perquè allà, a la entrada, hi ha un radar.......I no és catxondeo!!!! Jajajajaja

De fet, a "Barsalona", sempre hi vaig en tren. I això que quan surto de l'estació de Plaça Catalunya sempre m'espanto perquè a aquella ciutat està ple de "gente mu rara". Però com que van treure els Ferrocarrils nocturns.

"Buenu", que, per ara estic mes tranquil i, des d'ara, quan arribi al nus de la Trinitat, ja em posaré a 40/50. I pel carril esquerr!!! A veure que passa.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: JosepM » dl. gen. 05, 2015 12:47 pm

Ahir, entre el Pont de Muntanyana i Benavarri, vaig tenir una breu conversa amb els ocupants d'un Megane 3 volums, vehicle camuflat de la Guardia Civil de Trànsit que circulava al meu darrera fins que em van avançar.

Avui sóc 100 € més pobre.

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dc. gen. 07, 2015 9:46 am

JosepM ha escrit:Ahir, entre el Pont de Muntanyana i Benavarri, vaig tenir una breu conversa amb els ocupants d'un Megane 3 volums, vehicle camuflat de la Guardia Civil de Trànsit que circulava al meu darrera fins que em van avançar.

Avui sóc 100 € més pobre.

Josep
Ostres!!! Doncs apa que no acostumem a anar ràpids per aquelles contrades!!! La veritat es que a mi, la "Guàrdia Civil de Tráfico" em genera simpatia.
Igual que aquí......

Anant a Calatayud, ens vam creuar amb una parella la qual ens van saludar amb la "V". I quan he coincidit amb ells, sempre hem tingut unes converses força campetxanes.
Igual que aquí.......

Ara bé, també es cert que també han de posar multes. Tot i que fan bé la resta de la seva feina.
Igual que aquí......

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dt. gen. 20, 2015 6:50 pm

Doncs apa!!!! Acabo de rebre la multa!!! Anar a 76 en un lloc limitat a 50.
Sanció 100 euros, però si pago i callo, 50 euros.
No diu res dels punts perquè m'imagino que aquests temes dels radars trampa urbans son una mica "Yo me lo guiso, yo me lo como" i ni tan sols deuen informar a trànsit. Per això no surto a cap llista i, a hores d'ara, segueixo tenint els quinze punts. Espero que segueixi així.
Senyors de l'administració, estigueu tranquils perquè pagaré íntegrament els 50 euros que, amb nocturnitat i sense escrúpols m'heu robat.

Jordi "El Fittipaldi de Barcelona" :catfirst :catfirst
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Siono1000 » dc. gen. 21, 2015 8:41 pm

Un50% més de la velocitat permesa!!!!!...això no està gens bé. :catnono

Et creia molt més sensat i curós amb la resta de gent de la via. Ara veig que tu també ets "normal". :catok
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Cerveseta”