He perdut la virginitat en un radar trampa

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dg. des. 21, 2014 1:54 pm

Hola amics,

Ja sé que no serveix de res, però estic enrabiat i us prego que m'accepteu que em desfogui aquí.
Ahir al vespre vaig anar a Barcelona, no tenia ni la mes remota idea de per on arribar al destí (carrer Aribau). El Google Maps em va dir que anés per la Gran Via i el nus de les glòries.
Un cop en aquest punt, on hi ha una increïble successió de senyalitzacions provisionals a causa de les obres que allà s'hi fan, resulta que el que abans havia estat una autopista urbana es converteix en un punt amb una velocitat màxima de 50 qms/hora. Jo, com a bon conductor que em considero, estava concentrat en el trànsit i en seleccionar, entre aquella confusa retolació, el carril que em corresponia. Sembla que per les autoritats, mirar la carretera no es la manera correcta de conduir i vaig ser víctima d'aquella emboscada.
Pel que vaig veure, a la resta de la ciutat ja pots anar a la velocitat que et doni la gana, però per entrar has de pagar aquest peatge.
Jo no corro MAI i, tot i semblant immodest, penso que fins i tot mereixeria un premi pel meu estil de conduir i pel respecte a la resta d'usuaris.

Però aquesta vegada m'han desvirgat i m'han amargat les festes. Ni tan sols vaig anar on tenia previst un sopar al qual ja hi anava per obligació i amb molta desgana. Mitja volta i cap a casa.

Moltes gràcies per deixar-me escriu-re-ho.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: JosepM » dg. des. 21, 2014 3:14 pm

La meva solidaritat.

Això dels radars és una cosa més de la que cal estar pendent quan es condueix. A mi em provoca una certa angoixa, i una cosa més perillosa, com és haver d'ampliar el camp d'atenció. Perquè una cosa és certa: si condueixes sempre a les velocitats que et permet el vehicle, la via i les condicions del trànsit, tot sovint ho faràs per damunt del que et permet la llei (i per tant ets susceptible de ser multat).

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Mamut » dg. des. 21, 2014 3:28 pm

Bona excusa per no anar al sopar...


Bromes a part. Suposo que era un control d'aquells que t'aturen? ( i a sobre et solen humiliar amb la seva falsa correcció i bones maneres)
Si no, no te'n assabentes fins que al cap d'uns dies t'arriba la recepta.

I tot i que soc de pagès, em sembla que a la resta de Barcelona, el límit de velocitat també està limitat a 50 km/h.
A veure si algú ho pot confirmar.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dg. des. 21, 2014 11:40 pm

No Jaume,

El control era a l'entrada de l'autopista a Terrassa, suposo que buscaven quelcom o gent en males condicions. Benvinguts siguin els controls!!!! N'hi hauria d'haver el triple, però sense embussos.
El problema fou a l'entrar a Barcelona per la Gran Via. Fa molts anys allò era una autopista fins el nus de les glories. Ara es limitat a 80 fins que, de sobte, et foten una senyal a 50 i un radar.
Tot es en obres i els que som de fora hem d'anar molt pendents del transit i de la senyalització provisional (que així serà durant anys i panys). Com es obvi, just d'arrere d'una columna hi ha la emboscada preparada. Jo tan sols vaig veure el llampec, però cap altre vehicle tenia als meus costats ni al darrera.
Sempre m'he sentit orgullós de que, per mes que s'hi han esforçat, per mes milions d'euros que s'han gastat, mai havia estat víctima d'aquest estil modern de bandolerisme, i penso que ha estat per sort i per prudent, potser massa prudent, quan condueixo. Però mentre els radars no s'ubiquen sota criteris tècnico-estadístics i amb l'aprovació prèvia del defensor del poble, d'aquí uns anys pocs no hauran estat víctimes d'aquests paranys.

Cada dia que passa tinc mes ganes d'abandonar Catalunya, on el nivell de benestar no fa més que baixar i baixar mentre a d'altres contrades s'hi viu cada vegada millor.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Mamut » dl. des. 22, 2014 2:54 am

D'acord en que son radars trampa amb finalitats de fer caixa i prou.
Com anècdota t'explicaré que a un amic meu li va arribar una multa per tocar el claxon un dia que estava aturat en un embús a les Rondes. Hi havia centenars de vehicles aturats com ell. I ell no tocava la bocina perque es un home civilitzat, i amb prou sentit comú per saber que no serveix de res en aquestes circumstàncies.
Quin recurs es pot presentar davant d'una arbitrarietat semblant?

Dius que no tenies cap vehicle al costats ni al darrera.
I davant? Seguies l'estela d'algú? Si es així hi ha la possibilitat que fos ell qui disparés el radar.
Espera a veure si t'envien la multa i llavors emprenya't. No t'amarguis la vida abans.

Ah, sembla que a l'Uruguai ara es viu força be.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 22, 2014 9:53 am

Gràcies pels ànims, Jaume. A l'Uruguai no en tinc ni idea, però La Gomera m'espera.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 22, 2014 10:10 am

vaja jugarreta noi,pero a quant anaves ?? el radar que posen alla es el de la guardia urbana amb tripode (el radar no el urbano) i els que no ho saben cauen un radere l'altre,per cert,et van parar per donar-te la recepta o vares veure el flaix ?? en fi,coses que passan,mes val aixo que un mal de queixal,NO ET FACIS MALA SANG que a La Gomera,tambe hi han radars :catvampir :catvampir
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dl. des. 22, 2014 3:51 pm

Kpeps ha escrit:vaja jugarreta noi,pero a quant anaves ?? el radar que posen alla es el de la guardia urbana amb tripode (el radar no el urbano) i els que no ho saben cauen un radere l'altre,per cert,et van parar per donar-te la recepta o vares veure el flaix ?? en fi,coses que passan,mes val aixo que un mal de queixal,NO ET FACIS MALA SANG que a La Gomera,tambe hi han radars :catvampir :catvampir
Anava a no mes de vuitanta, jo soc molt prudent amb la velocitat. Era el radar fixe que ja fa anys que es allà (i ho sé) però, amb tanta obra, estava massa pendent de veure en quin carril m'havia de situar.
Tot plegat, una merda.

A La Gomera no hi ha ni un sol radar, el que els fabrica destina tota la producció a Catalunya.

Sort que quan siguem independents, trauran els límits de velocitat, la gent conduirà per la dreta, deixarem de pagar impostos i peatges, la benzina anirà a 50 cèntims, les carreteres estaran perfectes, per Sant Jordi sempre farà sol, els funcionaris cobraran 24 pagues i la nit de Reis ens ompliran la casa de regals i retiraran del mercat la llonganissa "Hacendado".
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Merce » dl. des. 22, 2014 5:57 pm

Doncs jo Jordi només et puc dir una cosa: :catdrive BENVINGUT AL MON DEL PRINGATS PELS RADARS!! :catBirra

No tens fagis mala sang, paga-la i veste'ns ben tranquil cap a la Gomera!!

Aaahhh i un cop l'any ens pagaràn un viatge a les Seychelles!!
Quan siguem independeeeents!! :senyera
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 22, 2014 9:22 pm

Jordi, ahir et va tocar a tu , demà a un altre. És una loteria això.
Fem una cosa....ens anem a viure a Madrid? Allà sempre toca el Gordo de Navidad! Anem a viure allà, comprem dècims a la Doña Manolita, i quan ens toqui venim aquí amb amdues MVAgusta i entrem a la Gran Via a 120 km/h. Quan ens parin, bah....les decimos que venimos de Madrid, y pa chulos, nosotros!!! :catfirst




Pd:-No corris tant, Jordi, no corris tant... -giveup
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordivfr » dl. des. 22, 2014 11:01 pm

Noi em sap greu, però aquest radar és un vell conegut dels que vivim a les rodalies de Barcelona, aquell tros d'autopista ja fa anys que és senyalitzat a 60 km/h d'entrada des-de l'enllaç de la rondes fins a uns 500 m del ràdar que ho baixen a 50 km/h perquè sempre hi ha hagut un semàfor de vianants.
Com que saben que molta gent només frena a l'alçada del ràdar algunes vegades es posen sobre els ponts amb el trípode per recaptar més :catko
Lo dit em sap greu però més ràbia fa quan et posen la múlta amb el trípode.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Napoleon » dt. des. 23, 2014 10:22 am

Benvingut al club dels desvirgats!!! :cathola
Pensa que ho fan per el nostre bé -sh_banned
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. des. 23, 2014 5:59 pm

Ho sento Jordi. Però algun dia tenia que ser.

Jo ahir vaig rebre un avis de correus. Qui deu ser que m'envia un pernil? Vaig pensar... :catcrazy

Doncs no era un pernil, es veu que una maquineta d'aquestes em va fer un "selfie" a la ronda de dalt. 100 leros i cap a casa. :catko

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Llagasta » dc. des. 24, 2014 8:33 am

Randy-650 ha escrit:Jordi, ahir et va tocar a tu , demà a un altre. És una loteria això.
Fem una cosa....ens anem a viure a Madrid? Allà sempre toca el Gordo de Navidad! Anem a viure allà, comprem dècims a la Doña Manolita, i quan ens toqui venim aquí amb amdues MVAgusta i entrem a la Gran Via a 120 km/h. Quan ens parin, bah....les decimos que venimos de Madrid, y pa chulos, nosotros!!! :catfirst




Pd:-No corris tant, Jordi, no corris tant... -giveup
A Madrid ciutat i rodalies , Dèu n´hi do també, ara potser es a on més castiguen als conductors, i per molt !!! pregunteu a la gent d´allà ... entre radars de cara i helicopters ... i la M30 a 50 qms/h !!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Xavier » dc. des. 24, 2014 11:27 am

Hola Jordi.

He estat pensant des de que vas fer el post i no sabia què dir-te. Avui tampoc però és Nit de Nadal, és Nit d'Alegria. Agafa-t'ho com la felicitació del Departament de Trànsit.

Bones Festes!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dc. des. 24, 2014 3:15 pm

Gràcies per les mostres de recolzament. Ara ja no estic enfadat, l'any vinent aprendré a treballar en negre per no pagar tan a les administracions.

Jo soc un bon ciutadà, però que no em toquin la butxaca. Potser l'any proper reciclaré menys i, dels donatius que faig a la caritat, en sostreuré l'import de la sanció.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: CMB » dg. des. 28, 2014 7:42 pm

Prony ha escrit:Gràcies per les mostres de recolzament. Ara ja no estic enfadat, l'any vinent aprendré a treballar en negre per no pagar tan a les administracions.

Jo soc un bon ciutadà, però que no em toquin la butxaca. Potser l'any proper reciclaré menys i, dels donatius que faig a la caritat, en sostreuré l'import de la sanció.

Jordi "Prony"
Jordi, si que estas enfadat encara, certament fa enfadar molt que et posin una 'possible' multa amb aquestes condicions... Però això que comentes de no pagar a les administracions, no és correcte... :catcallo

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Jordi » dg. gen. 04, 2015 12:34 pm

Hola,

Han passat bastants dies des de que em van fer la foto. Com que no he rebut res i segons sembla, acostuma a passar que "Hi ha dificultats per localitzar-te alhora de notificar-te" he posat al Google "¿Como saber si te han puesto una multa?" on m'han indicat des de la web de "autofacil.es" el procediment per accedir a una llista anomenada TESTRA en la qual es pot conèixer si hi ha alguna sanció o procediment obert per part d'alguna de les Administracions, siguin locals, provincials, de la comunitat, de l'estat o de la Santa Seu del Vaticà.
  • El primer que observo es que, com qualsevol portal de qualsevol Administració, es mes inestable que els pits de la Pamela Anderson. O no hi accedeixes o quan ho aconsegueixes explota per tot arreu.
  • El segon es que no cal certificat digital per accedir a aquesta llista, de fet, si optes per "Acceso Con Certificado Digital", peta. En canvi, si optes per "Acceso Sin Certificado Digital", i estàs de sort, ja ets a la pitrera de la Pamela Anderson.
Per tant, un cop ets a dins, pots posar la matrícula, o el nom, o el DNI i pitjar sobre una lupa per cercar si aquella persona te alguna multa o procediment obert. Si és així, podràs accedir-hi i obtenir les dades restants d'aquell usuari, encara que no siguis tu. :aplaudiment :aplaudiment

He entrat el meu DNI i em surt una multa urbana amb la moto, del juny de l'any passat, ja pagada, però en cap lloc trobo res de la foto que em van fer amb el cotxe.

Haig d'entendre que la foto no va sortir bé i m'he salvat??

"En resumidas cuentas". Imagina't que veus un paio que et fot una putada a l'autopista: Apuntes la matrícula i entres sense Certificat a la llista de la DGT (Amb Certificat no pots accedir-hi :riure :riure). Poses la matrícula i si el paio te qualsevol multa en tramitació o ja pagada, la DGT et regala el nom i el DNI del conductor. Poses el nom a Google i segur que hi ha algun lloc on et diu l'adreça o el mòbil. Ja pots anar a casa seva a calar-li foc al seu cotxe.
Al menys això és útil.

Muchas grasias DGT, no cale que conduscas por mi, pues ya me condusco yo, valen?? :catdrive
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Mamut » dg. gen. 04, 2015 3:00 pm

Jooooordi...
Encara hi son a temps.
Ja saps que "las cosas de palasio van despasio". Que "ells" també celebren les Festes.
Torna a enfilar-te a les tetes de la Pamela d'aquí uns dies, home. I potser sí que hi apareixes.

Apa, que Ses Majestats els Reis d'Orient et portin moltes coses bones. De tot cor. :catok
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: He perdut la virginitat en un radar trampa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 05, 2015 9:14 am

be,aixo que dius,no se si es gaire legal amb la famosa ''llei de proteccio de dades'' a la ma,si vas a transit amb una matricula i 5 euros et diuen fins i tot si el propietari esta al dia de l'impost de circulacio,jo crec que amb una nota que digui,vehicle transferible o no,en tondria que haver prou,pero tambe et donen totes les dades del propietari,o sigui la llei pel folre,com es habitual en l'admisnistracio,es clar :catko
p.d ..... be Prony,ara que ja sabem que no tens cap multa (tots contents,menys las noies d'aquell sopar que es van perdre la teva presencia) et dire que si anaves a 80 en un lloc de 50 i ademes sense saber per on navegaves,podien passar dues coses,una que anant distret mirant cartells et passesis la sortida o be que et fiquesin una multa que es veu que en el teu cas,no,encara que te la mereixies i jo estic per anar i dir que manipulin una foto que tinc un fil on reconeixes la culpa :catvampir ....i un altre detall,per anar a on anaves desde casa teva ,el proper cop entra per la Meridiana que vas donar una volta que ni el Marco Polo,que aixo ho sap fins i tot el que fa primer de basica de ''mensaka de BCN'' :riure :riure
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”