Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Ximetric » dl. gen. 05, 2015 1:59 pm

Perdoneu, un off topic que m'ha vingut en referència al cartell de la KDD de "la Cabra Mocha".
No entenc com dient-se l'organitzador "moto grup druides" no fan el cartell en català ("algú ho havia de dir !") És que poder pensem que si alguna cosa ha de ser oberta, accessible, popular o arreplegar el màxim de participació/assistència ens hem de dirigir en espanyol a tot el públic objectiu?, no és el primer cop que ho veig.
Abans de postejar aquí hagués volgut preguntar-ho als organitzadors, però no he trobat el web ni el contacte. ni res al facebook.
Salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: JosepM » dl. gen. 05, 2015 4:52 pm

-good

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Storm » dl. gen. 05, 2015 4:55 pm

JosepM ha escrit:-good

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 05, 2015 11:52 pm

Un dels caps és en Pedroguzzi, el que ha obert el fil. Pel que ha escrit aquí a les seves cròniques és un grup que atrau gent de tota la Península. Tenen molt bon rotllo, i no tots entenen el català. Si tots l'entenguéssin penso que ho hagués posat en català. :catok
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Kike Esteban » dt. gen. 06, 2015 12:38 am

Ximetric ha escrit:Perdoneu, un off topic que m'ha vingut en referència al cartell de la KDD de "la Cabra Mocha".
No entenc com dient-se l'organitzador "moto grup druides" no fan el cartell en català ("algú ho havia de dir !") És que poder pensem que si alguna cosa ha de ser oberta, accessible, popular o arreplegar el màxim de participació/assistència ens hem de dirigir en espanyol a tot el públic objectiu?, no és el primer cop que ho veig.
Abans de postejar aquí hagués volgut preguntar-ho als organitzadors, però no he trobat el web ni el contacte. ni res al facebook.
Salut !
Ximet Ric
A mi també em va sembla força extrany veure aquí un póster només en castellà relatiu a una concentració motera a Catalunya. Potser hi ha un póster també en català, un altre en francés, etc. però només hem vist el comentat. A veure que diu en Pedroguzzi.
Salut.
Kike.

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Sergibuda » dt. gen. 06, 2015 10:29 am

La majoria dels integrants del grup s'expressen normalment en castellà. De tota manera, passa sovint que es publiquin les trobades només en castellà.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Ximetric » dc. gen. 07, 2015 11:19 am

Gràcies per les vostres opinions i pels aclariments en aquest cas en concret.
Salut i Bon Any !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: JosepM » dc. gen. 07, 2015 3:23 pm

Ximetric ha escrit:Gràcies per les vostres opinions i pels aclariments en aquest cas en concret.
Salut i Bon Any !
Ximet Ric
-good altra vegada.
De fet, ben mirat, només he estat involucrat personalment en una concentració. La vam fer a Catalunya, però tot era en anglès :cattimit

Salut i bona ruta,

Josep

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 07, 2015 4:31 pm

jo crec que si el cartell el fan per un esdeveniment a les nostres contrades costa poc com a minim ficar-lo en els dos idiomes,aixo no crec que sigui parlar de politica sino de sentit comu.....pero be cadascu quan organitza algu que ho faci com vulgui ....tan l'organitzacio com els cartells i no em refereixo a aquesta en particular que es veu per lo que diuen que es ben divertida,sino a moltes altres que son iguals amb el tema idiomatic.
ara be,suposso que es per un tema logistic si no es vol fer doble feina i per evitar confrontacions inutils depen d'on es penja,he vist en alguns foros que algu posa un fil on el cartell es en Catalá perque l'esdeveniment es aqui o algu s'expressa en Català per dirigir-se a algun company que coneix i automaticament s'arma la ''marimorena'' en el pitjor sentit de la paraula fins al punt que els moderadors han de tancar-lo de la violencia que si genera,tot ben surrealista per cert -beg
Imatge

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Idioma, esdeveniments i públic objectiu a Catalunya.

Entrada Autor: Kike Esteban » dc. gen. 07, 2015 8:36 pm

Sincerament, em canso de ser politicament correcte. Per a mi, aquí falta un póster en català i prou. I a aquestes alçades tant me fa que s'entengui fora o no. No poden estar explicant el mateix tota la vida. A Catalunya, en català. I, a més a més, en allò que vulguin: Castellà, rus, xinés, anglés, àrab... que sempre serà respectat. Respectuosament, es la meva opinió.
Salut.
Kike.

Respon

Torna a “Cerveseta”