Money, paisa

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Money, paisa

Entrada Autor: Storm » dl. gen. 12, 2015 5:09 pm

A mi m'ho van fer més d'una vegada, per allà baix
http://www.lavanguardia.com/internacion ... panol.html

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Xavier » dl. gen. 12, 2015 6:28 pm

Una vegada (fa molt de temps) a Polònia anant amb un col·laborador del país ens va parar la poli que ens va dir que anàvem massa de pressa i es va arreglar amb poc caler i sense multa. Sincerament, no crec que anéssim molt ràpid, quan ens va passar això les carreteres a Polònia feien por. Ara no sé com està.

Hi ha companys que s'han trobat amb coses similars -i no de tant bon rotllo com els marroquins del reportatge- a països de l'est i d'altres m'han dit que aquest tipus de coses són pràctica habitual a Mèxic per exemple.

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Ximetric » dl. gen. 12, 2015 8:04 pm

Bon dia.
Je, je, en Jutge ja sap que és que et pari la poli de Montenegro amb una pistola làser i un tiquet, i que et diguin que corres massa... però un bon català no paga mai, i amb paciència i una mica de fer-se el ruc, vaig fer perdre la paciència a l'agent i ens va deixar anar.
L'any passat a Marroc, a prop de Sidi Ifni, també em va passar, i la mateixa tàctica: no, que no, que no entenc, que no corria, que no tinc presa... ves, tira, tira !!!, je, je... :CatVictoria
Salut !
Ximet Ric
P.D. Abans però ja n'he pagat dues d'aquestes que van directes a la butxaca, a Montenegro i al Marroc. S'aprèn, però a poc a poc.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Sergibuda » dl. gen. 12, 2015 11:12 pm

Doncs nosaltres al Marroc ens vam trobar just el contrari: ens van enganxar amb les pistoles làser tres o quatre cops, però ens van perdonar les multes a canvi d'aguantar l'esbroncada i prometre que aniríem lents.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Storm » dt. gen. 13, 2015 6:58 pm


Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 13, 2015 8:02 pm

A mi m'ha passat en dues ocasions
Una a Romania, jo devia anar a uns 60 i els romanesos a més de 100 , a un tram de 50.
Tots els vehicles parats erem "guiris". Belgues, alemanys,catalans.....
Em varen dir que havia de pagar la multa a l´oficina de correus de la següent localitat. Els hi varem dir que no portavem ni "un duro" . Li vaig dir a la Natalia que amagues la pasta, mentres ells ens miraven la documentació.
Encara ens esperen......


I la segona a la frontera de Bosnia-Montenegro.....
Aqui si que no havia res a fer... ni les supliques pq ens feien recular més de 80km per pagar-la a no se quin poble... ni res.
Al final quant ja redactava la multa i ens va demanar el passaport.... el superior del que ens posava la multa ens la va perdonar per ser "espanyols".
Va dir que ell havia estat españa i que "españoles amigos". Va cantar Julio Iglesias i va estripar la multa.

PD: única vegada que ser "espanyols" ens ha servit i que no n´hem renegat.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 15, 2015 10:32 am

aqui fa temps aixo tambe pasava i de tant en tant segur que tambe (recordeu aquell Antonio David) a part d'aixo dons que voleu que us digui,que et parin estan de vacances per exces de velocitat es un insult al ''saber viure'' jo mes que una multa,avisaria al consulat pertinent i automaticament la multa que posaria seria de 2 anys laborals sense vacances aixi qui tingui ganas d ecorrer pot fer-ho per dins de l'empresa :catnono ho trobo de gent estresada el correr quan no tens res a fer mes que viure i gaudir del paisatge,es la meva opinio.
p.d. els que viatgeu molt potser no ho veieu aixi,pero hi ha gent que per anar a qualsevol lloc li agrada gaudir fins que s' arriva a desti :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Money, paisa

Entrada Autor: Xavier » dj. gen. 15, 2015 11:04 am

No crec que et parin per córrer massa tot i que segurament n'hi ha que si que ho fan. La picaresca està en parar un estranger que suposen que té pasta i treure una propineta dient-li que anava massa ràpid. Pensa que en molts cassos no tenen ni radar.

I ho dic en to cordial i ho anomeno picaresca perquè em sembla que al final és això. En aquests països els salaris són baixíssims i viuen de manera molt diferent a la nostra i per tant la seva mentalitat també és molt diferent.

Respon

Torna a “Cerveseta”