10 coses que fem els catalans quant neva

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 05, 2015 8:19 am

Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 05, 2015 9:14 am

la resposta del que opina abaix de tot te guasa,el que fa el no ser vist :riure :riure

sincerament tot plegat molt surrealista....cada cop la mateixa pregunta idiota.....on son els llevaneus ?? dons a la Cerdanya i a l'Aran bretol !!! on vols que siguin per neu de mitja hora !!! pero crec que la imatge del dia es aquesta :catcrazy :catcrazy :catcrazy :catcrazy on coi anaven tota aquesta gent sense cadenes ?? amb una bona multa i 6 punts del carnet s'els treurien las tonteries la propera vegada,perque els camions poden colapsar la via si no els aturen a primera hora,pero algu anava preparat com cal ??

Imatge


p.d. en part al servei catala de transit i als propietaris del tunel del Graraf els ha anat de pebrots aquesta moguda de la neu perque ha passat per alt l'atravesament del camio a dins del tunel i la falta de previssio,ja que no anaven ni els ventiladors.......si s'hagues incendiat ara parlariem de morts en una via per cert de les mes caras d'Europa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Storm » dj. feb. 05, 2015 11:16 am

Molt bo! :riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Trencaferro » dj. feb. 05, 2015 2:07 pm

Jo millor no opino perquè la diria molt grossa i podria ferir la senseibilitat d'algú.

Però per un dit de neu Que es quedi mig pais saturat, és una vergonya i molt grossa, i no només tenen la culpa les llevaneus, per mi la pitjor part la tenen els conductors.

PERQUÈ PORTAR UN COTXE ÉS MOLT FÀCIL, PERÒ CONDUIR POCA GENT EN SAP, i si no vist lo vist.... :catko
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 05, 2015 2:45 pm

Trencaferro ha escrit: PERQUÈ PORTAR UN COTXE ÉS MOLT FÀCIL, PERÒ CONDUIR POCA GENT EN SAP, i si no vist lo vist.... :catko
més fàcil que conduir.... es donar la culpa sempre a les administracions.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Xavier » dj. feb. 05, 2015 3:31 pm

De vegades esperem que ens vinguin a escombrar la neu de l'acera de casa. Entre poc i massa.

De totes maneres, aquests episodis són molt esporàdics i no som un país acostumat a neus i glaçades. Trobo normal que sigui així. La gent parlem amb la sang calenta sense pensar què hi podem posar de la nostra part.

Jo mateix, no tinc ni cadenes i gairebé sempre vaig amb el cotxe enganxat al cul. Hauríem d'aprendre a relativitzar una miqueta.

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Napoleon » dj. feb. 05, 2015 6:47 pm

L'error es de l'administració. Sembla que no ens coneguin!!! :catko :catko :catko
Diuen que no agafem el cotxe, si no es estrictament necessari. :catcrazy :catcrazy Que no saben que per anar a comprar pa, s'ha d'agafar el cotxe?????
Sols fa falta que ho diguin, per a que tothom agafi el cotxe, no sigui que es perdin l'ocasió de fer la caravana i sortir a la tele -1 -1
En fi, ja sabem com som: ens agrada portar la contraria!!! :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Jordi » dj. feb. 05, 2015 9:20 pm

Jo soc del parer de que es tracta d'una situació excepcional i intrínsecament caòtica. En aquests casos, facin el que facin les administracions, sempre hi haurà una part de la població a la qual no li sembla bé i per tant es queixin i posin al conseller de torn a parir.

I jo em pregunto: Si tots aquests que es van quedar hores i hores atrapats, haguessin tingut prohibit l'accés a la A2, que haurien dit?? També es queixarien!!! Perquè llavors no hi haurien embussos i tots es lamentarien de que van tancar la A2 quan es podia circular perfectament.

Sempre, en qualsevol actuació de les administracions hi haurà gent perjudicada i gent beneficiada. L'important (i complexe) és coordinar-ho tot per tal que els afavorits siguin, quants més, millor.

Ara imaginem-nos que a un país nòrdic (on mai hi ha col·lapses per la neu), tinguessin una sequera excepcional. Aquesta gent no estan preparats ni disposen d'una infraestructura hidràulica tan eficient i efectiva com la que tenim nosaltres (i la tenim, encara que siguem pobres). Us penseu que no es queixarien, aquests nòrdics?? Es clar que si!!!

Jo sempre rondino per que les administracions ens roben i no fan res, però quan fan, també se'ls hi ha de donar la raó. Penso que la gran majoria dels que es van veure atrapats al Bruc, sabien que hi hauria problemes (perquè sempre n'hi han) i per tant, haurien d'haver-ho previst, cercant vies alternatives o, postposant el desplaçament.

Altra cosa es que les vies de pagament s'hagin col·lapsat. Si hi ha un sentit tallat per accident, es crea amb celeritat un carril alternatiu a l'altre costat o es busquen i proporcionen les alternatives que faci falta, però tenir a gent aturada durant hores en una via privada i de peatge es impresentable i mereix reclamar d'anys i perjudicis.

Quina casualitat que les vies afectades fossin principalment les de pagament!!!! Sabeu per què?? Doncs perquè avui ja ningú se'n recorda i les concessionàries, les quals no van fer res per evitar-ho, s'han estalviat un munt de diners. Us recordo que quan "S'aixequen barreres de peatge", els cotxes que passen es compten i la concessionària ho cobra igualment per un altre canal.

Per tant, segons el meu parer, la culpa fou dels conductors i de les concessionàries.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: 10 coses que fem els catalans quant neva

Entrada Autor: Merce » dv. feb. 06, 2015 10:44 am

Doncs jo hi afegiria una onzena cosa que fem els catalans quan neva.

No té res a veure amb els cotxes ni colapses...!! :cattimit

Anar corrents al forn a comprar pa!! -shock

Tanta por tenim de quedar satiats i passar gana, ni que caiguin quatre flocs??!! :catpensant

........mmmmmmmm
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”