Grans veritats

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Grans veritats

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 08, 2015 6:57 pm

1-Los niños, los borrachos y los leggins siempre dicen la verdad.

2-El mayor drama de la naturaleza es ver al lince ibérico a punto de extinguirse y a los tíos con camiseta de tirantes apretada reproduciéndose.

3-Tomar por estúpida a la gente por el hecho se ser buena persona, contribuye a que el mundo se llene de hijos de puta.

4-No existe película de terror que supere la sensación de tocarse el bolsillo y no sentir el móvil.

5-De los productores de "Ya lo fregaré mañana" y los guionistas de "Cinco minutos y me levanto" llega: "Mañana salgo a correr".

6-A veces pienso que España puede salir de la crisis... luego veo a niñatos de 16 años con las cejas depiladas y se me pasa.

7-Se meten droga que ha viajado 12.000 km metida en un culo de alguien, pero no se comen un yogur que lleva un día caducado.

8-En Inglés "Blue", en Francés "Bleu", en Alemán "Blau", en Italiano "Blu" y en Español "Azul". Con dos cojones!

9-Lo llamaron "café de máquina" porque "dame veneno que quiero morir" ya estaba pillado por Los Chunguitos.

10-Gente que ya no saluda por la calle porque les han afectado los recortes en educación.

11-Mañana acaban mis 10 años de mala suerte por no reenviar las cadenas de E-mails. ¡Qué nervios!

12-De esos domingos vagos en los que lo único que te diferencia de una planta es que ella hace la fotosíntesis.

13-Gente que dice que va a suspender y luego saca un 9. A esa gente una hostia con la mano abierta.

14-Cómo le explico yo a mi hija que el modelo a seguir no es la choni que se forra en la tele sino el licenciado que atiende en McDonald's.

15-"Te tiene que gustar a ti" y otras formas de decirle a tu amiga que su novio es un orco de Mordor.

16-La moraleja de Cincuenta Sombras de Grey es que si eres guapo y multimillonario ya no importa tanto que seas un puto degenerado como todos.

17-Decir que vas al baño cuando en realidad vas a dar una "putivuelta" por toda la discoteca.

18-Las hamburguesas de un euro del McDonals han salvado más comas etílicos que cualquier trabajador sanitario.

19.- Hombres del mundo: las flores mueren en dos días, los chocolates engordan y los peluches son aburridos. No seáis idiotas, regalad zapatos.

20.- Me voy a la calle con el 78% de batería y sin el cargador. Que sea lo que Dios quiera.



PD: perdoneu, no ho he trobat amb la nostra llengua.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1796
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Grans veritats

Entrada Autor: Napoleon » dv. maig 08, 2015 10:39 pm

Encara que en castellà, son grans veritats i veritats grans :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Grans veritats

Entrada Autor: Kike Esteban » ds. maig 09, 2015 1:00 am

Aquí ho teniu: en català. :catok

1-Els nens, els borratxos i els leggins sempre diuen la veritat.
2-El major drama de la naturalesa és veure al linx ibèric a punt d'extingir i als macarres amb samarreta de tirants atapeïda reproduint-se.
3-Prendre per estúpida a la gent pel fet de ser bona persona, contribueix a que el món s'ompli de fills de puta.
4-No existeix pel•lícula de terror que superi la sensació de tocar-se la butxaca i no sentir el mòbil.
5-Dels productors de "Ja ho fregaré demà" i els guionistes de "Cinc minuts i m'aixeco" arriba: "Demà surto a córrer".
6-A vegades penso que Espanya pot sortir de la crisi ... després veig a niñatos de 16 anys amb les celles depilades i s’ em passa.
7-Es fiquen droga que ha viatjat 12.000 km ficada en un cul d'algú, però no es mengen un iogurt que porta un dia caducat.
8-En Anglès "Blue", en Francès "Bleu", en Alemany "Blau", en Italià "Blu" i en Espanyol "Blau". Amb dos collons!
9-Ho van nomenar "cafè de màquina" perquè "dóna'm verí que vull morir" ja estava enxampat per Els Chunguitos.
10-Gent que ja no saluda pel carrer perquè els han afectat les retallades en educació.
11-Demà acaben els meus 10 anys de mala sort per no reenviar les cadenes d'E-mails. Quins nervis!
12-D'aquests diumenges ganduls en els que l'únic que et diferencia d'una planta és que ella fa la fotosíntesi.
13-Gent que diu que suspendrà i després trau un 9. A aquesta gent una hòstia amb la mà oberta.
14-Com li explico jo a la meva filla que el model a seguir no és la choni que es folra a la tele sinó el llicenciat que atén en McDonald 's.
15- "T'ha d'agradar a tu" i altres formes de dir-li a la teva amiga que el seu nuvi és un orc de Mordor.
16-La moralitat de Cinquanta Ombres de Grey és que si ets guapo i multimilionari ja no importa tant que siguis un puto degenerat com tots.
17-Dir que vas al bany quan en realitat vas a donar una "putivolta" per tota la discoteca.
18-Les hamburgueses d'un euro del McDonals han salvat més comes etílics que qualsevol treballador sanitari.
19.- Homes del món: les flors moren en dos dies, les xocolates engreixen i els peluixos són avorrits. No sigueu idiotes, regaleu sabates.
20.- Me'n vaig al carrer amb el 78% de bateria i sense el carregador. Que sigui el que Déu vulgui.

Salut!
Kike.

Respon

Torna a “Cerveseta”