Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Jordi » dl. jul. 06, 2015 8:51 pm

Hola,

Sembla que es divertit, això de tirar fotos i ara que no s'han de revelar, barat. La qüestió és que, sense tenir-ne "ni pajolera idea", vull comprar-me una càmera més moderna. La opció que més m'atrau, per les opinions llegides és la NIKON D3200. Fins aquí tot correcte però (sempre hi ha un però) resulta que a la meva NIKON D50 tinc un objectiu Tamron 18-200 model XR Di II que em va molt be, no es molt precís però ofereix molta versatilitat i voldria saber si aquest objectiu seria compatible amb la càmera NIKON D-3200. Seria una llàstima que no fos compatible i només el podés utilitzar per girar les torrades a la llar de foc.

Algú em pot dir si és compatible?
Creieu que aquesta càmera es idònia per un principiant? Com en el tema dels pneumàtics em temo que cada persona té una opinió diferent......

Ja em direu,

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 07, 2015 12:03 am

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 07, 2015 8:25 am

Entre Reflex de la mateixa marca , són compatibles
Si les dues Reflex son digitals...cap problema
Jo porto a la Canon D7, molts objectius que tenia per la Canon 550
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 07, 2015 10:20 am

Doncs moltes gràcies als dos. L'un perfer-me riure i l'altre per resoldrem el dubte.

Que faria sense vosaltres?? Millor ni pensar-ho.....
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Jutge » dt. jul. 07, 2015 12:04 pm

http://dukefotografia.com/pag/detalle_c ... ct_id=4730

Dubto que tinguis algun problema d'incompatibilitat.
Però si tens alguna botiga de foto no massa lluny ,apropa't amb el teu objectiu i prova-ho amb el conte de comprar-la i sortiràs de dubtes.
No obstant això, i ja que fas esment del de "principiant".... el meu consell, és que aquest "SENSOR" (que no càmera) es mereix alguna cosa una "miqueta" millor.
Prova a comprar-te un fix 1.4 - 1.8 o 2.8 - de 24 mm de segona mà (el factor de conversió 1,5 et donarà 36mm.) o un 35mm. que et donarà 52'5mm. , començaràs a treure-li el rendiment a aquests ""24 megapíxeles del CMOS"" i aprendràs a enquadrar millor
Dispara SEMPRE EN RAW!!
Per cert.....
Ja tens suficient RAM en el teu ordinador per moure tanta info???
La D 50 tenia 6 megues......
Quin programa utilitzes??

La D 7000 16 megas, ja la tens a 500 € nova , és gamma alta -pro - mirror up - etc.., i no te la acabes.( res a veure amb la joguina D 3200)

segur que no t'he solucionat res !!!! :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

Salutacions.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 07, 2015 12:05 pm

Podem fer una sortida moto/ fotografia com.varem.fer algun temps

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 07, 2015 12:52 pm

Jutge ha escrit:http://dukefotografia.com/pag/detalle_c ... ct_id=4730

Dubto que tinguis algun problema d'incompatibilitat.
Però si tens alguna botiga de foto no massa lluny ,apropa't amb el teu objectiu i prova-ho amb el conte de comprar-la i sortiràs de dubtes.
No obstant això, i ja que fas esment del de "principiant".... el meu consell, és que aquest "SENSOR" (que no càmera) es mereix alguna cosa una "miqueta" millor.
Prova a comprar-te un fix 1.4 - 1.8 o 2.8 - de 24 mm de segona mà (el factor de conversió 1,5 et donarà 36mm.) o un 35mm. que et donarà 52'5mm. , començaràs a treure-li el rendiment a aquests ""24 megapíxeles del CMOS"" i aprendràs a enquadrar millor
Dispara SEMPRE EN RAW!!
Per cert.....
Ja tens suficient RAM en el teu ordinador per moure tanta info???
La D 50 tenia 6 megues......
Quin programa utilitzes??

La D 7000 16 megas, ja la tens a 500 € nova , és gamma alta -pro - mirror up - etc.., i no te la acabes.( res a veure amb la joguina D 3200)

segur que no t'he solucionat res !!!! :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

Salutacions.
ein???

Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 16, 2015 10:08 am

Jutge ha escrit:
La D 7000 16 megas, ja la tens a 500 € nova , és gamma alta -pro - mirror up - etc.., i no te la acabes.( res a veure amb la joguina D 3200)
pregunta per profesionals ja que jo en el mon de la fotografia tot el que surti de l'automatic....malament....no creus que es millor per molt joguina que sigui una maquina moderna encara que d ecalitat inferior,que una que ja porta al mercat 5 anys ?? per molt bona que fos al seu moment no deixa de ser un producte obsolet,crec jo es clar.
p.d ho comparo amb les motos i no se si es correcte :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Jutge » dj. jul. 16, 2015 3:03 pm

hola Senyor!!!
Això del obsoletismo, com tots sabem, és molt relatiu, ja que està manipulat pel màrqueting per obligar-nos (no a tots) a sentir-nos inferiors i defraudats constantment si ens comparem al nostre veí que té un cotxe,moto,càmera,mòbil. tv...etc més nou que el nostre, (que no millor).
Tot és simplement una estratègia de venda en la qual se'ns va "racionando" el menjar perquè sempre ens sentim insatisfets i amb gana. Això és el MERCAT.
Pel que fa a la teva pregunta sobre la diferència entre cossos de càmera entre la D3200 o fins i tot la D300 que és del 2007, seria notable, ja que una és de plàstic i l'altra d'aliatge de magnesi, una està segellada contra humitat, pols, pluja i l'altra no.en quant a les funcions que poden executar cadascuna d'elles a l'hora de realitzar una foto la diferència també és molt notable, però això entra dins del camp d'afeccionat i ho resumiria amb unes preguntes.., utilitzes trípode per fer les teves fotos? tens en compte el balanç de blancs??? canvies l'ISO ?? Aixeques el mirall perquè no transmeti vibracions??, diafragmes correctament segons el tema? Dispares a intervals durant hores??.....
En quant a l'analogia entre motos i càmeres, haig de dir-te que m'encanta..., però és mes del mateix.., MEGAPIXELS = a CV + "innovacions tecnològiques".

Un afeccionat de la foto et diria que amb 8 megues té suficient, amb 10 megues flipa i amb 12 va sobrat. i que el principal, és saber enquadrar i transmetre.

Un afeccionat de la moto et diria...,perquè vull 15 CV més??, el principal és gaudir, saber traçar ,entrar bé i sortir millor.

Una càmera pot fer mes de 300.000 trets !!!!
Una moto pot fer més de 300.000 Km!!

Normalment les canviem als 35.000 ? 70.000 ? o 100.000 ???

Que volem??? Fer fotos??? Anar amb moto ???

O càmeres i motos noves amb mes megachifles i CV ???

Salut !!!

I que cadascun es compri la moto, o la càmera que vulgui. -thumbup

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 16, 2015 4:39 pm

avui en dia tens rao,tot ho volen canviar enseguida i tot queda ''desfasat'' en poc temps encara que la vida util del producte sigui molt superior :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Consulta Compatibilitat Objectius Càmeres

Entrada Autor: Jordi » dv. jul. 17, 2015 12:08 pm

Uffffffffffffff.
No volia pas encetar un conflicte. Com ja heu vist aquestes últimes sortides, utilitzo una càmera NIKON D-50 amb un objectiu 18-200 perquè el meu germà me la va regalar quan es va afartar de carregar amb un totxo i es va comprar una de butxaca que, segons diu, es força bona i còmoda.
Per tant, si faig servir aquesta reflex és perquè la tinc "de regal". Crec que és una càmera MOLT superior a la que realment necessito. Ni sé com es prenen imatges manualment ni m'interessa (a hores d'ara). En definitiva, per mi, aquesta càmera es igual que el Microsoft Word: Disposa de 400 funcions i tan sols n'utilitzo tres o quatre (i això que utilitzo el Word '97).
Fins ara he fet dos o tres mensuals amb aquesta càmera i, la veritat, m'agrada fer-vos fotos, sortir abans que vosaltres per cercar un bon lloc per fotografiar-vos un-a-un i penjar-les a MTC perquè us hi veieu retratats.
Amb motiu del meu aniversari, una persona em va voler regalar una càmera, no l'havia de menester però,tan sí com no, volia fer-me aquest regal. Aquest es el motiu de que compri la NIKON D-3200. Segur que no faré fotos millors o pitjors que les que faig actualment, però al menys portaré una càmera que pesa menys.

El problema és que diumenge no la podré estrenar: La vaig comprar a través de l'ebay i he estat víctima d'una estafa.

Pel que fa si la càmera és actual o obsoleta, atenent les meves necessitats i coneixements en aquesta qüestió, es un tema que no m'importa gens.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “Cerveseta”