Ajuda si us plau.

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Ajuda si us plau.

Entrada Autor: Pakillu » dl. des. 21, 2015 10:52 pm

Fà unes setmanes vaig llegir una publicació d'un meu contacte que va compartir al seu facebook, i no sé ara mateix qui ho va compartir.

La publicació advertia sobre un individu i posaven varies fotos d'ell (la majoria amb ulleres negres), que frecuenta col.legis, instituts, parcs infantils i llocs on hi ha canalla, i que ha tingut varies denúncies per acoso a menors, varies persones de diferents pobles (de la província de Barcelona) donaven veracitat als fets i posaven varies fotos d'aquest individu i advertien la gent.

Doncs aquesta setmana pasada un company de feina, aquí al nostre poble Sant Hilari Sacalm, es va trobar amb aquesta mateixa situació amb la seva filla, van haver de venir els mossos, posar una denúncia, etc i a la que em van ensenyar les fotos d'aquesta persona, el vaig reconèixer amb la publicació que aquest contacte meu del facebook havia posat unes setmanes endarrere, i no recordo qui és, fà uns dies que estic revisant perfils i publicacions i no aconsegueixo trobar la publicació.

Agrairia si us plau que es posésiu en contacte amb mi si sou el que va compartir l'advertència o cualsevol altre que tingau alguna informació sobre aquest individu.
El meu número de telèfon és 660.599.416.

Moltes gràcies.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Ajuda si us plau.

Entrada Autor: Dodo » dl. des. 21, 2015 11:46 pm

Si vas contestar a aquest acompany del face, revisa el teu registre d'activitat.
Segur que així ho troves.
I si per si troveu aquest paio -rocket no ho penseu.

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Ajuda si us plau.

Entrada Autor: Pakillu » dt. des. 22, 2015 9:03 am

No, no vaig contestar a la publicació Eduard, només la vaig llegir.

Avatar de l’usuari
Pakillu
Presentats
Entrades: 157
Membre des de: dj. maig 28, 2015 6:53 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm (La Selva)

Re: Ajuda si us plau.

Entrada Autor: Pakillu » dt. des. 22, 2015 9:58 pm

Em sembla q va ser un company de mototurisme q ho va publicar per això ho he posat aqui per si ho llegeix q es posi en contacte amb mi.

Respon

Torna a “Cerveseta”