Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. abr. 01, 2020 9:01 am

Tot i que estic treballant (estic al sector tecnològic i ho podem fer) i que la meva vida no ha canviat gaire, trobo a faltar les sortides i a tots vosaltres. Esperem poder tornar a la normalitat en breu i gaudir d'allò que ens dóna més vida (vaaaaaaaaaal.....tret d'allò altre, marranos!!).

Molts ànims i paciència per tots

Una mega abraçada!!!! :catBirra

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Geroni » dc. abr. 01, 2020 6:15 pm

Suposo que som tots els que ens trobem com tu.
Som animals de costums i a la que ens ho canvien o ens ho limiten, ens sentim que ens mancats la llibertat.
Esperem que aviat torni a la normalitat i puguem tornar a rodar en moto que es el que mes ens agrada.
Cuideu-vos tots i fins ben aviat.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 855
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Airald » dj. abr. 02, 2020 10:17 am

Si que es troba molt a faltar, si. Jo també sóc dels que treballa, de fet ja fa 3 setmanes que teletreballo. Ho faig sovint, però ara és diferent, tot i que segueixo amb les mateixes rutines i horaris (ara tocava esmorzar).

A veure quan ens deixen anar...


Salut!

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Napoleon » dv. abr. 03, 2020 12:46 pm

L'estat actual de confinament, és la penitència que hem de suportar per a que se'ns perdonin els pecats. Com que som, tots, uns pecadors empedreïts, ara toca pagar. :riure
Tot i això, penseu, que amb el que estem pagant, tindrem butlla per a seguir pecant uns quants any més :CatVictoria
Jo també trobo a faltar les sortides i la companyia dels/les motards pecaminos@s.
Ànims, que ja portem tres setmanes i ja queda menys per a poder escapar-nos :catok
Cuideu-vos molt i porteu-vos bé :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: JordiPB » dv. abr. 03, 2020 6:44 pm

Doncs a mi m'han dit que soc essencial (que resulta que al final sí que serveixo per alguna cosa :catcrazy ), de manera que em toca anar a treballar cada dia, peti qui peti (per sort meva, em trec el barret davant dels que han hagut de tancar el negoci -hi , no sé pas com ho hauria fet.
El cas es que com que feia molts dies que la tenia parada, AVUI HE ANAT A TREBALLAR EN MOTO!!! 8km en tot el dia, però una apretadeta per posar 5ª sí que he fet -tongue , i la rotonda, ni el Marquez el seu millor dia. :catfirst
Fins i tot el casc m'ajustava, de no utilitzar-lo.

Apa doncs, que jo també us trobo molt a faltar, però ja ens queda menys. :catBirra
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 04, 2020 8:24 pm

jo la veritat es que tambe us trobo a faltar :cathola :cathola ara diuen que seran uns dies mes, be, si ha de ser per que tot vagi millor doncs aixi ho farem, quietets a casa i a passar el dia :catBirra :catBirra :catBirra fins aviat i espero que tots estigueu en plena forma quan diguin que ja ens podem bellugar del cau -thumbup -thumbup -thumbup -thumbup
Imatge

Avatar de l’usuari
Airald
Presentats
Entrades: 855
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Airald » ds. abr. 04, 2020 11:10 pm

JordiPB ha escrit:
dv. abr. 03, 2020 6:44 pm
Doncs a mi m'han dit que soc essencial (que resulta que al final sí que serveixo per alguna cosa :catcrazy ), de manera que em toca anar a treballar cada dia, peti qui peti (per sort meva, em trec el barret davant dels que han hagut de tancar el negoci -hi , no sé pas com ho hauria fet.
El cas es que com que feia molts dies que la tenia parada, AVUI HE ANAT A TREBALLAR EN MOTO!!! 8km en tot el dia, però una apretadeta per posar 5ª sí que he fet -tongue , i la rotonda, ni el Marquez el seu millor dia. :catfirst
Fins i tot el casc m'ajustava, de no utilitzar-lo.

Apa doncs, que jo també us trobo molt a faltar, però ja ens queda menys. :catBirra
Amb la de burros que hi ha dirigint el pais, s'han d'assegurar que ells tinguin assistència mèdica. Si el presidente no sap ni com treure's una mascareta...


Salut.

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: JordiPB » dl. abr. 06, 2020 10:40 am

La Judith ja té moto nova :catsalt
Ens ha costat una mica, però el cap de setmana de confinament ha donat els seus fruits. -thumbup

Merci Mototurisme pel regal de la KDD 2019, és un bon record de tots vosaltres. :catBirra

Imatge

Imatge

Imatge
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Us trobo a faltaaaaaaaaaaaar!!!!

Entrada Autor: Xavier » dl. abr. 06, 2020 2:28 pm

Alucinamaripili ha escrit:
dc. abr. 01, 2020 9:01 am
Tot i que estic treballant (estic al sector tecnològic i ho podem fer) i que la meva vida no ha canviat gaire, trobo a faltar les sortides i a tots vosaltres. Esperem poder tornar a la normalitat en breu i gaudir d'allò que ens dóna més vida (vaaaaaaaaaal.....tret d'allò altre, marranos!!).

Molts ànims i paciència per tots

Una mega abraçada!!!! :catBirra
Jo també Jordi, us trobo a faltar. Una abraçada.

De tant en tant, obro la porta del garatge i engego un ratet la moto. Suposo que li va bé i si no, em va bé a mi perquè així ensumo benzina...

Fins aviat!!!

:catBirra :catBirra :catBirra

Respon

Torna a “Cerveseta”