Venc "aromes d'hijpanitat" de Cordes sur Ciel

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dt. nov. 13, 2007 12:49 am

Benvolguts Senyors del Consell Directiu de Hijpanitat, S.C.I.

Degut a uns assumptes personals que em tenen ocupada la majoria de les hores del dia, em veig amb la necessitat de suplicar-s’hi que em reservin la plaça de “Secretaria de buidatge sistemàtic” per la qual estic fen grans esforços dins el procés de selecció.

Per altre banda, deixo al meu “secretari-sisK1o” per que m’agafi tots el encàrrecs que se’m vulguin fer arribar.


:brindis Salutacions.
M'agrada controlar la meva llibertat.

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. nov. 13, 2007 9:24 am

Senyors administradors, voleu dir que aquest tema no s'hauria de passar a la cerveseta? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 13, 2007 9:29 am

Si, oi? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. nov. 13, 2007 10:56 am

Hem vist que he heu passat el fil a la secció "cervesseta", no cal dir que això és un error, ja que nosaltres
"nomes venem aire".

Si hi ha companys que venen coses per fer benefici, crec que Hijpanitat, SCI, també te dret a fer-ho.

Amb tot, sia des de l'apartat que sia, continuarem la nostra tasca fins assolir els objectius predeterminats.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Avatar de l’usuari
Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. nov. 13, 2007 11:31 pm

HIJPANITAT S.C.I.

Nosaltres només venem aire.


COMUNICAT INTERN TOP SECRET.

Departament de Psiquiatria.

Després d’uns dies certament feixucs, podem mostrar l’informe referent als casos sisK1o i LuLu.
El resultat de l’estudi efectuat a partir de les seves contestes al psicotècnic es, per dir-ho suaument, un cas digne d’estudi. Ja hem enviat copia a tots els departaments de psiquiatria de les millors universitats del mon, bàsicament per que es morin d’enveja al veure que a les nostres mans tenim els dos únics ”pacients” coneguts fins ara, amb els trastorn mental de Ferrater-Masdeu-Boadella, col•loquialment “buidador buidat”.

Seguidament passem a l’anàlisi pas per pas del psicotècnic:



-1. Carinyo, que en fem amb aixó, els hi diem o no !!!

Aquí la nostra primera sorpresa, ja que en l’A;B;C de la psiquiatria aquesta demanda es la que marca tots els resultats: una clara interdependència entre els “pacients” arribant, potser, a una anulació parcial del jo, quedant clarament definit l’integrant “alfa” de la parella. No sabem la contesta...però podríem afirmar aquesta amb total seguretat “el que tu diguis carinyo, com sempre”.

-2. Estimats sisK1 i LuLu :
Degut a la perseverança, templança, paciència i gran interès mostrat per part vostra per la nostra empresa, os fem saber que heu assolit el nivell 7º en l’escala d’admissions. -El sacrifici a valgut la pena- No creieu que es poca cosa ja que ens plau enormement comunicar-vos que sou els primers en assolir-la. -Es un gran honor per nosaltres, oi carinyo-

Aquí es veu un cert grau d’emoció, cosa que denota una certa necessitat de autoafirmació. La paraula final ens trasllada al apartat 1º.

-3. A partir d’aquest moment la vostra sol•licitud entre en un procés certament complicat i laboriós, res què no es pugui arreglar en una sessió de “buidatge sistemàtic”. -Estem preparats pel que faci falta-

Empenta, caràcter i mundologia, creuen estar preparats per tot el que els vingui a la vida. Del tot normal en aquestes edats.

-4. Estem deliberant si os podem estalviar els 13 graus més de l’escala d’admissions i adjudicar-vos les places disponibles de forma automàtica, només restaria una petita i simple formalitat...contestar el psicotècnic. -Doncs som-hi!!!!-

Determinació de tirar endavant els projectes. Una qüestió molt favorable per la nostra empresa.

-5. PSICOTECNIC

Formulari a omplir.

Com gent avançada a la nostra època que som, ens estalviarem totes les preguntes “palla” de tot psicotècnic -Moltes gràcies per el deltall-

Capacitat d’agraïment.

-6. i ens centrarem en la única pregunta que te valor per a tots els entesos en la matèria: La pregunta trampa. -Apa, ja hi som :enfadat

Un punt de contrarietat per que les coses no son com ells s’imaginaven.

-7. Anunciat:
Hijpanitat s.c.i. esta formada per un grup de col•laboradors molt dispar, tot i que la base es reduïda:
1- Els que formen part de l’empresa i ho saben. -Els millors- (aki,aki,oi carinyo)

Contestar precipitadament la primera pregunta. Inseguretat???

2- Els que formen part de l’empresa i no ho saben. -Ells s'ho perden-

Un cert aire de superioritat ???

3- Els que sense estar a l’empresa en formen part i ho saben. -Il•lusionats. (Col•laboradors pasius??)

Aquí un dubta a quina pregunta contestar afirmativament. La 1º o la 3º ???

4- Els que sense estar a l’empresa en formen part i no ho saben. -Els de fora-

En aquest moment tenen clar que ells formen part de l’empresa.

5- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i no ho saben. -La resta-

Segueixen creient-se dins l’empresa.

6- Els que sense estar a l’empresa no en formen part i ho saben. -Per que no volen-

Aquesta resposta denota una claredat mental encomiable. S’hauria de veure si després d’una sessió de “buidatge sistèmic” fora la mateixa.( punt a estudiar en un futur).

7- Els que estan a l’empresa i no en formen part. -Els tontos-

Segueix el estat mental “ jo si sé de que parlo”.

8- Els que creuen que estan a l’empresa. -Il•lusos !!!!!-

Aquí percivim un to de pena per els no preparats. Es un sintoma positiu envers els que no saben l’objectiu de la vida. La nostra apreciació del punt 2º del formulari ha canviat.

9- Els que creuen que no estan a l’empresa. -Doncs que vagin creient!!!-

Segueixen amb la capacitat d’entendre al esser humà, que ho podríem lligar amb la dita “val més ser tonto enganyat, que savi pu**jat”, perdonin l’expressió però es una dita molt coneguda.


10- Els que no saben recitar poesia. -Que n'aprenguin (jo tampoc en sabia)-

La contesta a la pregunta trampa ha estat del tot satisfactòria. Indica saber estar i lleugeresa mental. La paraula “recitar” els ha fet entendre que es una cosa d’habilitat que amb el temps i mestres adequats es pot aprendre. Fer poesia seria altre historia.
La pregunta trampa superada amb encert.


11- “no sabe, no contesta”. -Els..................molts. (això no va per nosaltres)-

La pregunta “comodin” no feta servir. No volen segones oportunitats, estan segurs del seu futur. No cal ampliar el temps de les decisions, molt bona elecció.

Pregunta:
En quin dels nº anteriors creus que estàs ubicat ??? -E difisi la preguntita, fale !!!!!!-

Constatació de la realitat. No viuen en un mon de fantasia.

Sembla un qüestionari força senzill, però alerta !!! de la resposta que doneu dependrà el vostre futur. -Ai mare, quis nervis-

Inseguretat ??? por ???? o nerviosisme natural en jugar-se el futur ??? Necessitarem més estudis per contestar.


Si decidiu saltar-vos els 13 graus de l’escala d’admissió que resten i contestar aquest petit psicotècnic, hem de dir-vos que no es gratuït, -ara resulta, que a sobre hem de pagar-

Son catalans aquest “pacients”...???


només s’acceptarà una resposta per persona de forma nominal i en cas d’errada serà automàticament baixada al grau 2º de l’escala d’admissions. -Toma yá, tot el sacrifici a pendre per ses cul-

Esperen una bona recompensa del seu esforç. Aixó no vol dir que no puguin treballar sense diners per el mig, les recompenses poden ser a nivell emocional. Necessitaríem més estudis.

Preneu's-he el temps que calgui ja que la resposta està en el vent...(no sé a que ens sona aixó). Recordeu una sola resposta per persona i de manera nominal ( LuLu: dixit; sisK1: dixit). -Ostres tu, haurem de consultar alguna web del temps, no sigui cas que aquell dia faci molta ventolera i tot a "tomar viento a la farola"-

Aquesta resposta ens te del tot confusos. Hi estem treballant a dedicació complerta tot el departament per esbrinar el significat, de moment sense resultat. En un petit espai de temps intentarem enviar un informe personalitzat i complert sobre aquest resposta en concret.

Ajuda:
De totes les respostes només ni ha una que obre la porta de l’empresa, -i el primer dia ja ens donaran la clau???,que bonicos-

Entusiasma, admiració, ganes d’assolir aquest estatus. Si son acceptats s’haurà de vigilar la caixa els primers dies. Recomanació.

només una...però ATENCIÓ!!!!, hi ha una altre resposta “comodin” que os donarà una segona oportunitat.-Uufff, menys mal-

Creuen que poden equivocar-se, reneixen els dubtes.

Ja ho sabeu, aquí es jugant les garrofes de veritat. Seny “yyyyy aaaaaaaaa jugaaaaarrrr”. -AI DEU, que s'els hi ha colat l'espèrit d'en Joauin Prat-

Teleadictes esporàdics..??? grans consumidors de l’anomenada “tele-basura”...???
Per un post anterior, ja se que no bé al cas, es va fer una referència a “Gran Hermano”. Si es confirmes que en son seguidors, cosa que aquest psicotècnic no aclareix, aquest departament es veuria en l’obligació de recomanar la seva entrada immediata a l’empresa.


Per altre part si un dels dos acerta la resposta dins el vent (ens segueix sonant aixó) hem de dir que vindrem a dinar, si l'acerteu els dos...també ens quedarem a sopar, -AU, de fora vingueren que de casa ens tregueren-

Dita del “costumari català” en total contraposició a “casa meva es casa vostra”.

sols queda decidir el dia i el lloc exacta “entre Barcelona i Lleida”. Ja sabem que endivinareu la resposta correcta, nosaltres ens encarreguem de la carn i el beure, -Segur que porten pollastre i aigua-


No saben descobrir qui son la gent de confiança.

vosaltres poseu el lloc i el servei de cuina. -Apa, a més, busca una cuadra i posat el devantal- Wink

No volen intromissions a la seva intimitat, ni accepten imposicions d’altres. Aquest punt podria ser favorable per l’empresa, o no.



Ai carinyo, no sé, no sé, vols dir que aquesta feina........ai, no sé, es que aquesta gent..............nosaltres en buidatge ja tenim experiència, i a lo millor son ells que no en saben massa i necessiten que algu els hi ensenyi, que creus, carinyo-
[/quote]

Defalliment i desconcert. Marxa enrere...??? por al desconegut...???
L’última part del psicotècnic ha aconseguit els seus objectius, instaurar un estat de “..que volen aquesta gent que truquen de matinada...”.
Com aquest “quadre mèdic” ens interessa particularment em anat seguint-lo i seguirem seguint-lo, ara juntament amb les universitats d’arreu del mon. Un molt bon cas.


Comunicat intern.
Recomanació per el departament de Personal:
A falta de mes dates, sembla que haurem de posposar l’ingrés fins la Primavera, ja que un dels “pacients” s’ha amagat darrera la feina.
Seguir en contacta virtualment per aprofundir la coneixença mútua i aconseguir una prova real de cara a la Primavera, per la incorporació a l’empresa.


Atentament: DEPARTAMENT DE PSIQUIATRIA

HIJPANITAT S.C.I.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Avatar de l’usuari
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » dg. nov. 25, 2007 7:37 pm

Quina por, he anat al lloc de sempre i m’he trobat que ja no tenia feina (el lloc es meu OI ????? :twisted: ), però com “quien la sigue la consigue” i al final ho he trobat.

M’he pres uns minuts de descans (millor dit, tota la tarda) i no podia deixar passar més temps sense veure com estava l’estat de les meves “oposicions” a secretaria de buidatge sistemàtic. Ja veig que haig de passar una prova definitiva i això haurà de ser passat els Nadals, per tant aprofito l’ocasió per desitjar-vos
BON NADAL i FELIÇ ANY NOU.
:brindis :brindis :brindis :brindis

Espero, desitjo i anhelo poder coneixeu-vos en un futur no molt llunya i poder posar en pràctica un buidatge a la zona de l’Albi :!:
M'agrada controlar la meva llibertat.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. des. 02, 2007 8:25 pm

Em semblava que ja no volia-ho saber rés de nosaltres, ara ens enterren el fil i costa seguir-li la pista...a mes de tenir algún integran de l'empresa una mica tocat fisicament, el tema mental no te arreglo.

No feu massa cas als "departaments interns", els porten gent realment desequilibrada o sigui normals. :wink:

De ben segur que coincidirem algun cop.


Salut.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Cerveseta”