Venc "aromes d'hijpanitat" de Cordes sur Ciel

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 08, 2007 10:28 pm

Guillem ha escrit:A quin fòrum estic? Todonegocio.com? Me perdut algo? Sóc dels que treballo també per vosaltres sense saber-ho i de lo molt que treballo ja no entenc res del que llegeixo? Això vol dir que vaig borratxo? Però per quin camí em porteu?
Si Guillem...segurament ets d'aquets, però com hem dit abans: La resposta està en el vent (encara em sona aixó). Cada un de nosaltres ha de trovar la seva resposta per ell mateix, aquí està la questió.

Tu potser encara ets massa jove per estar castigat per la vida, o no. :wink:

Per aconseguir l'estatus de "buidador avançat", s'ha de saber dominar amb claretat el estat borratxo, ja que la feina s'ha de fer, buidar sistemàticament durant hores-dies-mesos no assolin mai el estat borratxo ( errare humanum est 8) ) ja que el nivell avançat,
requereix una dedicació exclusiva. Res que no es pugui assolir amb temps.

Pensament 3

Potser haurem d'anar pensant en obrir sucursals.
Tants aires per envasar i tantes ampolles per buidar...si fem unes ofertes de treball seria un bon slogan.

Fi del pensament 3

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 08, 2007 10:46 pm

James_Bond ha escrit:

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 : :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Company Bond, James Bond, jo de tu no riuria tant ja que no sé si saps que de tu varen parlar molt bé els socis amb una "madame" que tenia un Hummer, alla a Cordes sur Ciel. Va dir que tenia moltes ganes de coneixer't i que en el cotxe hi cavien les dues Pans i l'Strom només apartant una mica la tauleta de nit, que el llit 2X2 no calia ni tocar-lo.

Ja has vist la firma de l'empresa ??? el James ets tu. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 : :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 08, 2007 11:27 pm

siono1000 ha escrit:de tu varen parlar molt bé els socis amb una "madame" que tenia un Hummer, alla a Cordes sur Ciel. Va dir que tenia moltes ganes de coneixer't i que en el cotxe hi cavien les dues Pans i l'Strom només apartant una mica la tauleta de nit, que el llit 2X2 no calia ni tocar-lo.

Ep, això m'interessa !!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Si cal anar a fer-li alguna prova d'accès compteu amb mi :P :P

Gràcies companys, a la propera sortida ja deixarè anar les V-strom davant meu. Demano disculpes per aquest riure "no volgut" que m'ha sortit "involuntariament", jo he clicat una vegada a la icona que diu que estava d'acord amb el que deia l'Stromkel i no se perqué han sortit totes aquelles rialles, ja sabeu que jo no gosaria pas fer-ho. 8) 8) 8) , per cert, estaba bona ?
siono1000 ha escrit:

Ja has vist la firma de l'empresa ??? el James ets tu.

Ostia no ho sabia .... :oops: :oops: :oops: :oops:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. nov. 08, 2007 11:37 pm

Sr. Bond no es preucupi, sabem que de vegades les tecles reboten i resten enganxades.

I parlant d'altres coses com està el tema casa de lloguer?

Que sabeu de la Sandra?

Ella és l'encarregada
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 08, 2007 11:40 pm

Nosaltres no sabem res de res :oops:

Però venim, no sabem a on però venim. :wink:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 08, 2007 11:56 pm

stromkel ha escrit:Sr. Bond no es preucupi, sabem que de vegades les tecles reboten i resten enganxades.

I parlant d'altres coses com està el tema casa de lloguer?

Que sabeu de la Sandra?

Ella és l'encarregada
T'acabo d'enviar un e-mail abans de llegir això
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. nov. 09, 2007 10:29 am

stromkel ha escrit:Amic sisK1o, seguir una Vstrom és una feina feixuga. El que és quasi impossible és anar davant d'una Vstrom :wink:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Perdò, m'ha agafat la "risa tonta"
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 09, 2007 10:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. nov. 09, 2007 10:37 am

sisK1o ha escrit: El consell directiu de Hijpanitat SCI per boca den Vendetta va indica la falta del domini idiomatic necesari en els trabals de camp a Cordes sus Ciel, no els fara falta parla mes amb indio, me possat en contacte amb la meva amiga Susi, profesora de frances nativa diplomada : :mestre que en vreu es donara d´alta en aquest Forum i es la pilot de una Suzuki Vstrom650 :shock: :shock: i la veritat em costa seguirla amb la k1 :oops: :oops: deu ser l´edat :oops:
Si o què?? de ser aixì... pot ser moolt interessant!!
El sector de mercat femeni és complicat i sempre fa falta una visiò d'aquest, a mès moter, a mès francès... jo crec que si es presenta, i fos per mi... automaticament fitxada!!

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. nov. 09, 2007 10:39 am

El sector PAN ataca fort.

Teniu sort que les meves responsabilitat a diferents empreses i projectes impedeixen fer determinades probes contra els vostres "pots". Tot hi que com diu el gran mestre "volverán las oscuras golondrinas sus nidos a colgar ..." i "...a tu et vaig conèixer en ruta ..." No és la potència companys, és el pilot. Els que tenim la sort de gaudir d'una Vstrom (encara que sia el model 300TurboDiesel), som d'una fusta espacial (no especial), aquí radica la diferència.
Vstrom :form :form :form :form :form :form

Les PAN fan .... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » ds. nov. 10, 2007 7:47 pm

Vendetta ha escrit: Si o què?? de ser aixì... pot ser moolt interessant!!
El sector de mercat femeni és complicat i sempre fa falta una visiò d'aquest, a mès moter, a mès francès... jo crec que si es presenta, i fos per mi... automaticament fitxada!!
:twisted: Si home i que més. Jo també vaig amb moto i domino el francés i resulta que em fan pasar un munt de proves i arriba ella i cap a dins. Doncs faré una queixa a les mes altes instancies A.V.D.D.M. (Asociació Vigilancia Drets Dones Moteres)
HE DIT. :sado
M'agrada controlar la meva llibertat.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. nov. 10, 2007 8:02 pm

L u L u ha escrit:
Vendetta ha escrit: Si o què?? de ser aixì... pot ser moolt interessant!!
El sector de mercat femeni és complicat i sempre fa falta una visiò d'aquest, a mès moter, a mès francès... jo crec que si es presenta, i fos per mi... automaticament fitxada!!
:twisted: Si home i que més. Jo també vaig amb moto i domino el francés i resulta que em fan pasar un munt de proves i arriba ella i cap a dins. Doncs faré una queixa a les mes altes instancies A.V.D.D.M. (Asociació Vigilancia Drets Dones Moteres)
HE DIT. :sado
L u l u, no t'ho agafis aixi.., lo de què el mercat femenì és complicat vol dir que és mès exigent i selectiu res mès, i ens costa introduir el producte en aquest sector d'una forma massiva i exitosa. Vaja pq suposo que et refereixes a això, no entenc pas sinò el motiu :oops:

Avatar de l’usuari
L u L u
Presentats
Entrades: 40
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 12:18 am
Ubicació: Barna i Lleida

Entrada Autor: L u L u » ds. nov. 10, 2007 8:29 pm

Trankil Vendetta, no ho deia per aixó, jo ja sé que el mercat femeni està complicat, degut a que la intel·ligència del mercat masculí no arriba a entrendrens :wink: :!:

Tu ja et pots pensar que la competència entre dones, doncs es la competència i encara que la Susi sigui la meva amiga :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
M'agrada controlar la meva llibertat.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. nov. 11, 2007 1:27 am

L u L u ha escrit: la intel·ligència del mercat masculí no arriba a entrendrens :wink: :!:

:
Jo fa temps que tinc una teoria sobre aquest tema.
Si voleu algún dia la puc exposar.

De *** ******...eh !!! :wink:

A part d'aixó també puc dir-vos que el departament de psiquiatria esta estudiant les vostres respostes al Psicotecnic. Crec que hi haurà una resposta molt aviat. :roll: :wink: :!:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. nov. 11, 2007 3:24 pm

siono1000 ha escrit:
L u L u ha escrit: la intel·ligència del mercat masculí no arriba a entrendrens :wink: :!:
Bè, és natural no arribar entendre al 100%, un altre tipus de vida no viscuda per un mateix. Al igual que altres cultures son mès dificils d'entre, un enfoc intern/infiltrat sempre és millor.

:
Jo fa temps que tinc una teoria sobre aquest tema.
Si voleu algún dia la puc exposar.

A mi m'interessa, però demanarte que l'exposis pot ser tot un perill, i no ho dic pas per el contingut, sinò per el temps que ens suposaria llegir-la. O sigui que tu mateix, si és breu fes-ho aqui mateix, sinò obre un altre post. o no, vaja tu mateix.
De *** ******...eh !!! :wink:

A part d'aixó també puc dir-vos que el departament de psiquiatria esta estudiant les vostres respostes al Psicotecnic. Crec que hi haurà una resposta molt aviat. :roll: :wink: :!:

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dg. nov. 11, 2007 7:12 pm

L u L u ha escrit: la intel·ligència del mercat masculí no arriba a entrendrens
Digueu-m'ho a mi que així m'he quedat
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. nov. 11, 2007 10:23 pm

La Inteligencia fa temps que va pasar a un segon ( o viticinqué) nivell, si es que algún cop va assolir el primer (cosa que dubto) en el meu cas almenys.

Evolució...aquesta es la questió.

Es prou curt George ???? Si algún dia en teniu ganes puc ampliar el tema. Si teniu temps...molt de temps. Es la meva especialitat, el rotllo pseudo-filosòfic de Bar.

Per cert sisK1o he pasat per Presentacions i he vist que ja ha arrivat l'ajuda, esperem ansiosos gaudir de la novetat. Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. nov. 12, 2007 11:58 am

siono1000 ha escrit:Es prou curt George ????
Vaja, ja veig que t'he cohibit, i forçat a resumir, ara si que em sap greu.
I jo que tenia ganes de llegir la teva teoria...

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dl. nov. 12, 2007 5:21 pm

siono1000 ha escrit:
sisK1o ha escrit:(buidatge de Estrella i emplanat amb aire del Paddokc)
:
Aire de Paddokc...???? Aquest no l'he provat mai, tindrem d'enviar algun col·laborador a investigar.
Ara que si son els mateixos amb els que vaig estar en una sessió de "buidatge sistematic" als Pinguinos de fa uns anys...i amb l'aprovació afirmativa d'en sisK1...crec que ja no caldria fer una "cata fina" del lloc ja que de fet la parella ja son agregats-externs-en procés d'interiorització coorporativa.


Està distret el tema. Podem seguir. :!:
PADDOCK

:cerv :cerv :cerv

Avatar de l’usuari
sisK1o
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
Ubicació: barcelona y lleida

Entrada Autor: sisK1o » dl. nov. 12, 2007 5:24 pm

siono1000 ha escrit:
Es prou curt George ???? Si algún dia en teniu ganes puc ampliar el tema. Si teniu temps...molt de temps. Es la meva especialitat, el rotllo pseudo-filosòfic de Bar.
M´agrada :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. nov. 12, 2007 10:22 pm

Aixó del Paddock...sembla un bon lloc per envasar-hi aire, quin dia de la setmana seria el millor per anar-hi ??
Ja fa anys que dic que un dia hi aniré, però es que en fa almenys 10 que no he trepitjat Barcelona i fora de una questio d'aquestes veig molt dificil que la torni a trepitjar.
Els de comarques som aixís, capquadrats i poquesoltes Ah..!!! també ens creiem en possesió de la veritat absoluta, ja sabem que es mentida però a nosaltres ens serveix, que hi farem. :wink:
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Cerveseta”