Que és ser català.....

Espai per humor i altres temes

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dt. feb. 13, 2007 10:50 pm

Hola nois/es:


QSC ha escrit:
DAVID973 ha escrit:Els Almogavers, la millor i mes temible infanteria de l'edat mitja, kins temps akells, jo penso ke sort vam tindre de guerrers com akells, o si no no se pas ke seriem ara
I potser n'hauríem de tindre algun avui dia ... per deixar-lo anar per La Cibeles de tan en quan . Potser ens tindrien mes en consideració i una mica mes de respecte.

V'sssssssss

Juuuaaassss.... juuuuuaaaassss....juuuuuuaaaassss.... ho veieu?
Darrera les banderes sempre venen els canons...
El patriotisme sembre degenera en agressió...
El mateix plantejament que tenen en QSC i en David és el que va permetre els borbòns franco-espanyols conquerir-nos... si qui la te més grosa pot impossar la seva llei als altres, anem apanyats...
El gran defecte de gairebé tots els que han volgut millorar el món ha estat que han utilitzat les mateixes armes contra les que volien lluitar... d'aquesta manera al cap de poc es pot dir alló de "los mismos perros con diferentes collares"...


V'sssssssssssssss

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. feb. 13, 2007 10:59 pm

Terraxaman ha escrit:
El mateix plantejament que tenen en QSC i en David és el que va permetre els borbòns franco-espanyols conquerir-nos... si qui la te més grosa pot impossar la seva llei als altres, anem apanyats...
Doncs res Eduard .... continuem amb el seny català .... i el pot de vaselina (de marca borbónica, austria, franca o española, es igual)

PD: juassssssssss....juassssssssssssssssss...juasssssssssssssssssssssssssss

Avatar de l’usuari
DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dc. feb. 14, 2007 9:22 am

Estic amb tu QSC!!!! :D
Som uns incompressos :wink: ijiji!! es broma :lol:
Ei jo no em penso pikar amb ningu ,cadascu ke pensi com vulgui :wink: ,pero kins temps akells!!
VISCA LA TERRA!!
SALUT I KILOMETRES!!!

Avatar de l’usuari
kenny
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 12:47 pm
Ubicació: TARRACO IMPERIAL

Entrada Autor: kenny » dc. feb. 14, 2007 3:50 pm

Ostres tu!! kin caliu!! m'agrada!! donat que estem al apartat de les birrilles permeteu-me una mica de conya... o d'arguments sense gaire fons millor dit... (els meus)

Bé, jo sincerament penso que sobreviure sobreviurem, i sabeu pq? doncs pq com tot aquell ésser que sobreviu evolucionarem. Aquí lo més important de tot que és? Buscar un model de catalanitat i imposar-l'ho? (On tots pensen igual ningú pensa massa?...), o pel conbtrari es tracta de que la gent sigui feliç i visqui en pau?. Jo crec que per aconseguir que la majoria de gent se senti catalana dintre de Catalunya s'ha de deixar llibertat pq cadascú tingui una idea del que significa ser català, de manera que ser Català signifiqui simplement ser lliure de tenir la teva idea de catalanisme. No sé si m'he explicat gaire bé... No vol dir que ara ser català signifiqui cambiar la barretina per un barret mexicà, les sardanes per hip-hop... etc, no em refereixo a això... les tradicions intocables, en tot cas ja n'anirem afegint de noves... les antigues sempre seran les mateixes.

Crec que és bastant estupid i sobretot contraproduent entendre el Catalanisme com una espècie de raça o saga o jo que sé... donat que Catalunya és tal com és per la seva situació geogràfica. Estem situats en un lloc de pas, és gràcies a això (crec... pq d'història jo poc.. ho penso per sentit comú) que la mentalitat catalana és potser més oberta (esta clar que també trobariem diferències per regions...). Pocs gens ens deuen quedar dels almugàvers o com es digui...

A mi em produeixen bastanta ràbia alguns catalans que van de catalans de primera... ho trobo absolutament penós i sobretot ofensiu pels que puguin sentir-se de segona. No hi ha blanc sense negre.

A mi, com a català que sóc, lo que més em fa sentir orgullós de la meva nació és sentir a algú de fora parlant català, utilitzant expressions típiques que ni jo mateix sabria dir... això és lo que "m'arriba". Veure que algún nou vingut et transmet la seva il.lusió per viure aquí és la única forma de certificar que Catalunya val la pena.

Justament quan menys orgullós em sento de ser català és quan veig algún brètol per la tele parlant del Barça o algo així... com si fos ves a saber què... com si aquí fóssim superiors a nosé quí... és realment penós. (esper-ho que m'entngueu amb lo del "Barça"... evidentment no dic q tots els seguidors siguin uns brètols... però hi ha imatges televisives que foten pena... (les imatges dels contràris poc m'interessen, les que em dolen són les nostres) al cap i a la fí mires la plantilla i a la gran majoria de jugadors els importa un blèdol Catalunya...

Jo sincerament espero que les gents futures prioritzin en ser bones persones primer i en ser catalanes segón, en tot cas si el segón objectiu no es compleix podrem viure en pau de totes formes.

Buah quan de temps sense donar la tabarra per aquí!! jejej
SV 650 S RIDER

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. feb. 14, 2007 4:08 pm

DAVID973 ha escrit:Ei jo no em penso pikar amb ningu ,cadascu ke pensi com vulgui
Tota la raó .... bé, jo sols em "pico! amb un !!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dj. feb. 15, 2007 1:49 am

kenny ha escrit:Pocs gens ens deuen quedar dels almugàvers o com es digui...
Sí, els últims almogàvers eren aquells brètols seguidors radicals del Barça, que sort que els en van fer fora.
David973 ha escrit: Els Almogavers, la millor i mes temible infanteria de l'edat mitja, kins temps akells, jo penso ke sort vam tindre de guerrers com akells, o si no no se pas ke seriem ara

En el video que suposo que és tret de la pel·lícula "Tirant lo Blanc", ja es veu com anaven i que no eren soldats sinó mercenaris. Això sí els millors!! No deixaven cap Turc amb barret (i cap). La lectura del principi és del Llibre de les Meravelles, o del Llibre dels Fets?
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dv. feb. 16, 2007 1:33 am

Josey Wales ha escrit:
Sí, els últims almogàvers eren aquells brètols seguidors radicals del Barça, que sort que els en van fer fora.
Crec que has confòs boixos nois amb Almogavers. Els Almogavers no son boixos nois, Oi? :? :? :?
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. feb. 16, 2007 2:24 am

Uix, ara que ho dius........ no deuen ser els mateixos!! Sorry!! :P :P
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “Cerveseta”