modificacions a les sortides

Sortides mensuals de l'any 2016

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

modificacions a les sortides

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 11, 2016 10:22 am

be,em sap greu fer aquest escrit pero em sembla que per mi es necesari dir el que vaig a dir,puc sortir molt poc en moto ja que la familia es el primer i un diumenge encara que no ho sembli per mi es complicat ,les sortides de Mototurisme crec o sempre ho he pensat,son per coneixer territori per lo que las priporitzo abans que totes les altres,per veure indrets nous o recorrer alguns que fa temps que no has anat encara que pots anar quan vulguis.
cada sortida te un nom i aquest nom es el que sembla es te que recorrer,pero ara veig que no es aixi,primer es penja una sortida i despres es canvia totalment sense sentit amb el nom que te.
No cal que digueu que preparar una sortida es complicat,be que ho se,pero si un espera una cosa i despres es un altre,no cal posar de titol el que no es,en posar el numero ja ni ha prou i si s'escau si va i sino a casa s'esta molt be.
ja se que a vegades soc una mica torrapebrots,pero com ho penso aixi i ademes hi ha confiança ho dic en public perque a mi aixo m'emprenya i força,que vol dir que no si cap que hi ha gent als vorals ?? que hi ha ciclistes ?? que es el Montseny recoi,no el desert d'Arizona i aixo es sap abans de posar el nom a la sortida,repeteixo crec que son per gaudir i coneixer i estar una estona plegats i no per altre cosa.
en fi si algu se sent ofes que pensi que jo m'en sento mes ja que tots tenim dret a molestar-nos per una cosa o altre.
fins diumenge,si Deu vol.
Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: modificacions a les sortides

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. nov. 11, 2016 12:02 pm

Hola Pep, no cal dir que el nom de la sortida és el mateix des de l'any 2008, i és perquè j vaig viure molts anys al Montseny, i jo l'he organitzat des de llavors. la modificació del recorregut es va fer per dues coses.

Una:

per l'aglomeració de cotxes i bicicletes que hi ha havia en tot el recorregut (provablement perquè la prèvia la verem fer el diumenge del pont)

i l'altre:

perquè al Montseny tots els restaurants estan sempre plens i no fan menús als preus que nosaltres busquem (ajustats perquè tothom pugui venir), al final vam trobar aquest, que és d'uns amics meus i menjarem de collons

Sento que no et fagi sentir agust el recorregut o el nom de la sortida, però moure 85 persones (més els que només fan ruta) no és fàcil i de vegades s'han de fer canvis.

De tota manera diumenge tens el quinto pagat, ja m'encarrego jo.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: modificacions a les sortides

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 11, 2016 12:35 pm

ni dubto que la ruta sera de conya ni que la companyia fantastica i que menjarem molt be,aixo ho dono per fet,sobre el tema que ens ocupa ja ho parlarem en un altre moment perque a vegades costa fer-se entendre escrivint i parlant s'enten millor la gent,salut a tothom,per cert...... jo soc de terços ...... ja pagare la diferencia -wink .
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: modificacions a les sortides

Entrada Autor: Jesus » ds. nov. 12, 2016 5:00 pm

Amb el costa organitzar una sortida "per amor a l'art" per a tanta gent ... jo crec que ja es fa prou bé... i si algú creu que es pot millorar que s' impliqui en l' organització i sortirem tots guanyant.

V'sss :cathola
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 12, 2016 10:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: modificacions a les sortides

Entrada Autor: Jordi » ds. nov. 12, 2016 5:53 pm

El mateix (per altres raons) ja va passar l'any passat amb la mateixa sortida, no vam trepitjar el Montseny però, de la mateixa manera que farem diumenge, al llarg d'una part del recorregut, la imatge de la majestuosa serralada del Montseny ens acompanyarà.
Quan vols veure una película, què fas? Te la mires assegut al sofà amb una bossa de xips i una cerveseta? O et poses dins el televisor.
Les coses boniques es visualitzen des d'una distància apropiada. Però no pateixis, que el proper any ja li enviarem un "missatge" a l'Alucina a veure si ho fa millor..... -vinsent -vinsent
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: modificacions a les sortides

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 12, 2016 11:00 pm

No entrare en dimes i diretes,el que en penso ja ho he dit fins i tot a l'interesat,aqui deixo el tema.
Imatge

Respon

Torna a “2016”