A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Sortides mensuals de l'any 2016

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Entrada Autor: Jordi » dj. des. 08, 2016 6:08 pm

Hola,

Sabeu amb què em trobo?

Doncs que jo, amb totes les ganes i l'interès del mon (i no cal di-ho, per què em ve de gust), m'esforço, amb major o menor encert, en retratar-vos a tots. N'hi ha que sortiu conversant, d'altres rient, algun cop feu ganyotes i en alguna fins i tot us hi poseu be. Qualsevol dia em trencaré la crisma mentre m'enfilo pels vorals per trobar un punt idoni per que sortiu tots ben "racing".

Quantes fotos que faig i quant d'interès en que no hi falti ningú!!!

I, quan arribo a casa, corro a descarregar-les, penjar-les a Internet i publicar-les a Mototurisme (no pas a Facebook). Son unes fotos que us faig a vosaltres i per vosaltres.

Amb l'absència de l'Eva i en Digamjordi, hi va haver una notable reducció en el volum de imatges publicades, raó per la qual, l'Steelman es lamentava que al foro i publicàvem poques fotos. Això ha canviat i en l'actualitat ja hi torna a haver una bona colla de fotos penades al fil de la Mensual. Tot i això, som pocs els que publiquem les fotos de cada esdeveniment que fem.........
Però son molts els que, amb la càmera o el telèfon, fan un grapat de fotos i, quan arriben a casa, bona nit i fins la propera mensual.

I a mi m'agradaria poder veure algunes d'aquestes fotos de les que es prenen durant la mensual, les quals l'autor no es molesta en publicar-les.

Si no puc veure les imatges que em fan, no vull que me'n facin.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Entrada Autor: Albert » dj. des. 08, 2016 9:28 pm

Hola,

Prony, tu que ja portes uns quants anys al fòrum hauries de recordar que hi ha hagut etapes de tot, unes a mes fotos penjades, d’altres amb moltes i alguna amb molt poques. Personalment puc compartir el fons del teu pensament, però no pas les formes. Ho sento.

En primer lloc agrair a tots els que hi dediquen una estona, no ja a fer les fotos, sinó a penjar-les i fins i tot en convertir-les en vídeos amb una bona musiqueta, que a tots ens agrada.

I en segon lloc, desitjar que cada vegada siguin mes els usuaris que ho facin. Efectivament a tots ens agrada veure’ns retratats en qualsevol activitat que podem fer.

D’altra banda, cada un de nosaltres som un mon diferent, per sort diria. Això fa que uns tirem mes cap a unes coses i d’altres en defugim com podem. No tothom te ni la teva facilitat per fer-ho bé (les fotos), ni la paciència i dedicació que tu hi poses i que penso que tots t’ho agraïm. No podem pretendre que tothom ho faci, per molt que ens agradés aconseguir-ho.

Mentre hi hagi bones fotos com en aquesta sortida per exemple, en quedarà una bona constància gràfica del que fem. El dia que ningú no en pengi cap, aquell si que serà trist, però pensa-hi, pot arribar a passar.

Per par meva insisteixo en agrair la dedicació als que ho feu possible, i oferir-me als que no ho fan, però els hi agradaria fer-ho, per mirar de trobar una forma que no els resulti carregosa.

Gràcies.
Sort,

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. des. 09, 2016 9:23 am

Serà que no estàs guapo a les fotos que et faig, Jordi.....

-heart -heart -heart -heart -heart

Avatar de l’usuari
Johan88
Presentats
Entrades: 136
Membre des de: dv. oct. 16, 2015 8:09 pm
Ubicació: Vic

Re: A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Entrada Autor: Johan88 » ds. des. 10, 2016 9:26 pm

Bé, és respectable la opinió, i suposo que també amb trobaria amb la mateixa sensació que et trobes, jo aquesta no tan sols he fet vídeo, solc fer un vídeo y sortir gravant a la ruta però amb l'aigua no tenía cap gana, si algú de vosaltres es compromet a pujar el vídeo (videos de 2gb cada 10 minuts) jo no amb fa res anar fent parades i gravar o fer foto (amb el mateix móvil que jo no tinc cámara.), això sí, m'heu d'explicar un cop tots passats com torno sense morir en l'intent a la primera posició per tornar a parar, o també a les prèvies es pot mirar punts on parar per fer les fotos, a mi si amb doneu els punts puc parar sense problemes. Total el que m'interessa es pasar-ho bé i que tothom s'ho passi bé.

Enviado desde mi MotoG3 mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Entrada Autor: Jordi » dg. des. 11, 2016 12:50 pm

Moltes gràcies per la vostra comprensió. Crec que no fan falta més fotògrafs, sinó més ganes de compartir-ho.

Bon Nadal
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: A tots ens agradaria sortir a les fotos.

Entrada Autor: Sergibuda » dc. des. 21, 2016 6:59 am

Per la meva part, sempre faig una crònica a la meva web i la penjo aquí, una altra cosa és QUAN ho faig, doncs acostumo a anar força endarrerit i entenc perfectament el tema de fer fotos als altres i després no veure's en les fotos penjades.
sergibuda




they called me an accident

Respon

Torna a “2016”