Ressaca De La Diada

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Pasqual » dt. set. 18, 2012 7:29 pm

En plena ressaca de la Diada i abans que me’n oblidi, volia fer-vos partícips d’unes reflexions que he anat fent el dies previs a la concentració (que no manifestació) del dia 11.

En el poc temps que fa que estic a Mototurisme, he intentat entendre, seguir i respectar les línies del fòrum. Unes línies que, per cert, no he trobat escrites enlloc.

Algunes coses em quedaven clares.,És un fòrum de motos i no s’accepta parlar de coses que puguin ser ofensives per altres. Per exemple, esport, religió i ... política. Com deia, en aquest poc temps de llegir i intentar, més o menys, participar, he vist varies recriminacions (algunes aparentment en un to excessiu) i 3 expulsions (voluntàries o forçades) per temes “polítics”. I ara no em feu la demagògia de preguntar-me, què és política? I de dir-me què tot és política.

El cert, és que amb els ànims desfermats per les victòries del Barça i la febre nacionalista que sembla recórrer el país, aquelles línies (diguem-ne, editorials, principis, etc...) que regien els continguts en el fòrum s’han anat relaxant a tal nivell que de vegades haig de rellegir el nom per recordar que és un fòrum de mototurisme (en català).

Ull! No em molesta gens ni mica aquesta nova època de “tolerància” però si que trobo a faltar una mica més de coherència a l’hora de moderar els diferents fils. Podria ben bé passar que alguns no es trobessin còmodes en aquest sentit.

S’hauria de fer una apartat de “política”?



Admiro i respecto la feina dels Administradors, ho dit en públic i en privat moltes vegades. És una feina desagraïda, a vegades incompresa i molt fàcil de criticar. És precisament per aquest reconeixement que em mereixen que escric aquestes línies amb ànim d’aportar a un tema de reflexió que potser (?)hauria de ser comunitari.

Evidentment, els Administradors son els “propietaris” del fòrum i son lliures de canviar, modificar o tancar el fòrum com i quan vulguin. Però en el temps que fa que hi participo, m’he trobar molt a gust (i el dia que no sigui així, hi deixaré de participar), he conegut a gent collonuda, he intentat participar (en les meves possibilitats) de les activitats que es fan i això va creant un sentiment de pertinença que fa que també te’l sentis una mica teu. I és des d’aquest punt de vista que faig aquestes reflexions en veu alta.

Com que aquest és l’apartat de “millores, suggeriments i proves” vull fer-ne algunes arrel del tema.

Crec que seria interessant poder fer alguna trobada (aprofitant la KDD, per exemple) per posar en comú l’any, valorar, intercanviar idees, proposar-ne de noves... Malgrat existeixi aquest apartat on estic escrivint ara, tots sabem el difícil que ens és per alguns poder explicar-nos per escrit. Sense comptar la mandra i les males interpretacions que es poden fer dels escrits al no existir el matís amb el qual un vol dir les coses. En podríem dir Assemblea, Reunió anual, Posta en comú, Reflexions periòdiques,....

L’intercanvi d’idees és el motor per avançar, és la base de la relació humana i serveix per enfortir els lligams.

Crec que seria interessant parlar entre tots (els interessats) propostes per millorar el “nostre” (amb permís dels administradors) fòrum.

Seccions comarcals, administradors diferents per temes, nous apartats, diversificar responsabilitats, noves activitats,....crec que hi ha molts temes que podrien ajudar a seguir avançant i millorant Mototurisme.cat.

Perdoneu el “totxo”, però espero que quedi ben clar que és amb intenció d’aportar, de millorar i en cap cas de criticar a ningú. Si algú s’ho pren així, ja demano excuses abans d’hora.



Nota.- Si els administradors creuen que el tema, el to o el contingut s’han de modificar o directament esborrar, no em sentiré gens ofès perquè ho facin. De fet, és la seva feina.

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: SisoRT » dt. set. 18, 2012 9:44 pm

Apreciat Pasqual!

Al meu entendre, aquí tractes dos temes bàsics. Un és la "deriva independentista del forum" i l'altre és "el funcionament del forum".

Pel que fa al primer no em costa gens demanar excuses si, el meu excés d'eufòria patriòtica ha contribuït a "enredar la troca", però és que feia tan que ens maltractaven ... que per uns dies que respirem, bé ens mereixem certa llicència. D'altra banda i atesa la varietat de forums motoristes catalans, però amb accent espanyol, ja està bé que aquí hi posem el nostre (d'accent).

Pel que fa al segon, poca cosa a dir perquè correspon als qui ho administren. Crec que alhora de muntar una mensual nacional, es podria muntar (de manera delegada i no coincident) una setmanal/quinzenal provincial-comarcal-vagueral. En fi ,,, és per dir quelcom darrera de la teva aportació !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 18, 2012 9:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: CMB » dt. set. 18, 2012 9:54 pm

Company Pasqual!

Pel que fa al primer punt, jo també havia pensat alguna cosa similar, però el meu parer és que no és parla de política, sinó de sentiments identitaris de la gent que en formem part. No trobeu?

Del segon punt, ja fa un temps que es va pensar si reoganitzar i afegir una secció off o trail. Es va desestimar...

Salut i bona feina a tots!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Albert » dc. set. 19, 2012 10:40 am

Bon dia,

[quote user="Pasqual" post="212767"]

Perdoneu el “totxo”, però espero que quedi ben clar que és amb intenció d’aportar, de millorar i en cap cas de criticar a ningú. Si algú s’ho pren així, ja demano excuses abans d’hora.


Nota.- Si els administradors creuen que el tema, el to o el contingut s’han de modificar o directament esborrar, no em sentiré gens ofès perquè ho facin. De fet, és la seva feina.[/quote]

Sincerament Pasqual: un totxo que m’ha agradat llegir, doncs planteges una possible problemàtica real, però que tan ben argumentada com està entenc que només es un motiu per a que tots nosaltres en fem una mica d’anàlisi.

D’altra banda, gràcies per no ofendre’t si ho haguéssim esborrat i per la confiança que ens dones als administradors en la nostra tasca. Però entenem que no hi ha motiu.

Avui o demà espero que et podem respondre de forma mes adient.


Merci.
Sort,

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Pasqual » dc. set. 19, 2012 10:51 am

[quote user="SisoRT" post="212783"]Apreciat Pasqual!

Al meu entendre, aquí tractes dos temes bàsics. Un és la "deriva independentista del forum" i l'altre és "el funcionament del forum".

Pel que fa al primer no em costa gens demanar excuses si, el meu excés d'eufòria patriòtica ha contribuït a "enredar la troca", però és que feia tan que ens maltractaven ... que per uns dies que respirem, bé ens mereixem certa llicència. D'altra banda i atesa la varietat de forums motoristes catalans, però amb accent espanyol, ja està bé que aquí hi posem el nostre (d'accent).

Pel que fa al segon, poca cosa a dir perquè correspon als qui ho administren. Crec que alhora de muntar una mensual nacional, es podria muntar (de manera delegada i no coincident) una setmanal/quinzenal provincial-comarcal-vagueral. En fi ,,, és per dir quelcom darrera de la teva aportació ![/quote]

D'acord en que plantejo dos temes diferents, però que poden ser un: reflexionar sobre el funcionament del fòrum.

D'excuses, cap ni una. Ni tu, ni de ningú. Saps que comparteixo molts dels plantejaments. El que em pregunto és si el fòrum és el lloc adequat per plantejar-los.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Pasqual » dc. set. 19, 2012 10:58 am

[quote user="CMB" post="212785"]Company Pasqual!

Pel que fa al primer punt, jo també havia pensat alguna cosa similar, però el meu parer és que no és parla de política, sinó de sentiments identitaris de la gent que en formem part. No trobeu?

Del segon punt, ja fa un temps que es va pensar si reoganitzar i afegir una secció off o trail. Es va desestimar...

Salut i bona feina a tots![/quote]

Company Carles! :lol: :lol:

Tinc clar que un dels motius per estar en aquest fòrum i no en un altre és perquè és en català, però em demano si el fet d'aquest "sentiment identitari de la gent que en formen part" passa per l'escarni de tots i tot el que no és català i que ens faria ser tant excloents com els que fa 300 anys ens van ocupar.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Pasqual » dc. set. 19, 2012 10:58 am

Gràcies Albert per la comprensió

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Joavel » dc. set. 19, 2012 1:28 pm

[quote user="Pasqual" post="212839"][quote user="CMB" post="212785"]Company Pasqual!

Pel que fa al primer punt, jo també havia pensat alguna cosa similar, però el meu parer és que no és parla de política, sinó de sentiments identitaris de la gent que en formem part. No trobeu?

Del segon punt, ja fa un temps que es va pensar si reoganitzar i afegir una secció off o trail. Es va desestimar...

Salut i bona feina a tots![/quote]

Company Carles! :lol: :lol:

Tinc clar que un dels motius per estar en aquest fòrum i no en un altre és perquè és en català, però em demano si el fet d'aquest "sentiment identitari de la gent que en formen part" passa per l'escarni de tots i tot el que no és català i que ens faria ser tant excloents com els que fa 300 anys ens van ocupar.[/quote]


M'ha costat, però jo també diré la meva.
Desde el respecte que em mereixen les idees ( no totes...), i desde la meva perspectiva de doble inmigrant (soc Andalús de neixement) a Catalunya i en el passat a Bélgica, vull aportar la meva visiò sobre el que entenc que és una manipulaciò maniqueista de la realitat que és viu a Catalunya.
De entrada ni em considero Catalanista ni per suposat independentista, sobre tot si aixo significa considerar-se a un mateix millor (i per sobre...) que qualsevol persona d'arreu. Si pel contrari, ser catalanista significa defensar les teves arrels, el teu idioma, la teva economía i en definitiva la teva identitat, amb respecte i al mateix nivell que ho pugui fer qualsevol altra, i de qualsevol lloc de l'estat, llavors aquí estic.
Tinc mitja familia Catalana, la meva companya és Catalana, les meves filles son Catalanes...i a pesar de tot això, encara avui després de 50 anys a Catalunya, de parlar (i escriure) Català, no entenc aquesta neccessitat "excloent" de reivindicar "lo nostre".
Auriem de ser capaços, de superar aquest discurs maquiavelic de creure que som els millors, el melic del mon i de creure que sols anirem millor...
Els problemes de Catalunya, no venen (ni ara ni avans...) de Madrid, fa molts anys que tenim autogovern...per cert (menys el parentesis del "tripartit") de dretes, i és aquí on hem de analitzar, em profunditat, les causes de la actual situaciò, al nostre País.
Es cert que tenim un problema de finançament, però no més que altres territoris de l'estat. Els problemes reals a Catalunya son fruit de politiques de dretes en lo economic i en lo social...i això no ho cambiará un (hipotètic) estat independent, amb un govern de dretes.

Es cert, que no em sento massa cómode amb la deriva nacionalista/radical/excloent que esta prenent el Foro, i això segurament em ferà participar menys de les activitats proposades, i potser deixar de ser-hi... per tant ,si em permeteu, nomès demanaría que fossim capaços de reflexionar seriosament, sobre tot plegat, i pensar que hi han altres sensibilitats al menys tan valides com les vostres.

:cerv :cerv :cerv
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 19, 2012 1:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Kpeps » dc. set. 19, 2012 7:09 pm

la veritat es que per el be de tots el millor es no parlar d'aquests temes (politics-religiosos) i tancar d'inmediat qualsevol fil que s'obri al respecte,es normal que la gent s'animi enseguida a ficar cullerada i al que no li agrada el que es diu en aquests fils es mossega la llengua per no liarla, es va demanar no parlar d'aquests temes, no en parlem i s'ha acavat que sera el millor,lo d'aquests dies ha estat una ''voragine'' del que cap lloc ni ningu n'ha pogut sortir sense dir la seva,per lo que jo mataria aqui el tema i avall.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 19, 2012 9:08 pm

Bones....

Primer que tot, moltes gràcies Pasqual , per obrir aquest fil i amb l´esperit que l´has obert.
Tant de bo, hi haguessin més gent, que vol fer millor el lloc on es troba i no tant sols anar a "remolc".


POLÍTICA

Tens raó, que no hi ha cap fil obert de "normes" de conducta a Mototurisme.
Alguns cops ho hem parlat, i sempre després de donar-li moltes voltes acabem amb la mateixa conclusió.
Per que hem de posar un fil amb "quatre" normes???

Crec i creiem, que hem de ser el suficientment madurs, per poder saber que el fòrum, tot i ser un mitjà 2.0, no és res més que una extensió de la nostra vida.
Un medi, com la taula d´un bar, el telèfon, la carta,.....
I les "normes" que es valen en aquests àmbits, són les mateixes que ens haurien i han de valdre en un fòrum.

Aquestes normes tenen un nom. Molt sencill i fins i tot "vulgar".
Normes de convivència o Sentit comú

En algun moment hem comentat que no ens agrada que es parli de Política al fòrum, no ho hem prohibit mai, ja que prohibir és molt lleig i porta a sobre una sèrie de connotacions negatives..
Sempre hem recomenat que són temes delicats. Són temes , com l'esport i la religió, que van molt arrelats als sentiments.I aquests són els elements més fràgils que tenim.

Sense mala intenció, a vegades , qualsevol comentari trivial es pot convertir en una daga punxeaguda, per la persona que tenim el costat.

Vivim un moment, on la política, té un protagonisme especial, per això tots en parlem i fins i tot en fem broma.

Però hem de tenir sempre present que totes, i quant dic totes, són TOTES (no només algunes com he llegit per aquí dalt) les idees, sentiments i postures són respectables.
I sempre hem de pensar que la nostra idea,postura i sentiment no és l'única.
Hem de pensar , que hi ha més gent, i que es pot sentir molesta.

Per això sempre hem recomenat evitar parlar d´aquests temes per a no ferir a terceres persones.

Només fent ús de les normes de convivència bàsiques i d´el sentit comú (tenir respecte,saber escoltar,...) podrem continuar parlant d´aquests temes.

I tot això comença, quan sabem "encaixar" amb respecte i educació una idea contraposada a la nostra. Quan llegim una postura , que no és la nostra, entenem que no és un atac personal, que només és una manera de pensar i sentir, i que la nostra ideologia i manera de ser, pot resultar igual d´ofensiva i/o molesta als altres...

I això és igual vàlid quan parlem de Política, Futbol,... o motos.
Mototurisme és un espai, on venim a gaudir de la nostra afició. No venim a passar males estones ni a tenir discusions absurdes.

No venim a llegir en diagonal,ni a fer-nos la guitza, venim a gaudir junts de la nostra afició.


Millores, Suggeriments i Proves

Un altre cop Pasqual, moltes gràcies, per fer-nos aquestes observacions.
De fet, unes de les coses que a vegades ens ha passat als administradors, és que hem hagut de "tirar del carro" sols o amb l'ajuda dels de "sempre".
Sempre ho hem fet el millor que hem pogut i seguint els criteris, segons varem sentir la necessitat de crear aquest espai.

I tens tota la raó, un "feedback" , intercanvi d´impressions, pluja d´idees, taula rodona... és molt necessària fer-la.

De fet, d´una manera o altra, en gairebé en totes les KDD's, que és l'època en que més temps "social" disposem en les nostres trobades, sempre hi han hagut petites xerrades d´aquest estil.
Peró sempre ha estat anecdòtic...

Crec que és una molt bona proposta i en el programa de la KDD incorporarem a la tarda de dissabte, una estona per poder fer aquesta taula rodona.
No serà "obligatòria" la presència, però seria molt interessant que hi haguessin moltes veus.
No és el mateix explicar segons quines coses via fòrum, que donar aquestes explicacions en persona, en un diàleg, on tot és mes fàcil
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Joavel » dc. set. 19, 2012 10:35 pm

[quote user="Steelman" post="212918"]Bones....

Primer que tot, moltes gràcies Pasqual , per obrir aquest fil i amb l´esperit que l´has obert.
Tant de bo, hi haguessin més gent, que vol fer millor el lloc on es troba i no tant sols anar a "remolc".


POLÍTICA

Tens raó, que no hi ha cap fil obert de "normes" de conducta a Mototurisme.
Alguns cops ho hem parlat, i sempre després de donar-li moltes voltes acabem amb la mateixa conclusió.
Per que hem de posar un fil amb "quatre" normes???

Crec i creiem, que hem de ser el suficientment madurs, per poder saber que el fòrum, tot i ser un mitjà 2.0, no és res més que una extensió de la nostra vida.
Un medi, com la taula d´un bar, el telèfon, la carta,.....
I les "normes" que es valen en aquests àmbits, són les mateixes que ens haurien i han de valdre en un fòrum.

Aquestes normes tenen un nom. Molt sencill i fins i tot "vulgar".
Normes de convivència o Sentit comú

En algun moment hem comentat que no ens agrada que es parli de Política al fòrum, no ho hem prohibit mai, ja que prohibir és molt lleig i porta a sobre una sèrie de connotacions negatives..
Sempre hem recomenat que són temes delicats. Són temes , com l'esport i la religió, que van molt arrelats als sentiments.I aquests són els elements més fràgils que tenim.

Sense mala intenció, a vegades , qualsevol comentari trivial es pot convertir en una daga punxeaguda, per la persona que tenim el costat.

Vivim un moment, on la política, té un protagonisme especial, per això tots en parlem i fins i tot en fem broma.

Però hem de tenir sempre present que totes, i quant dic totes, són TOTES (no només algunes com he llegit per aquí dalt) les idees, sentiments i postures són respectables.
I sempre hem de pensar que la nostra idea,postura i sentiment no és l'única.
Hem de pensar , que hi ha més gent, i que es pot sentir molesta.

Per això sempre hem recomenat evitar parlar d´aquests temes per a no ferir a terceres persones.

Només fent ús de les normes de convivència bàsiques i d´el sentit comú (tenir respecte,saber escoltar,...) podrem continuar parlant d´aquests temes.

I tot això comença, quan sabem "encaixar" amb respecte i educació una idea contraposada a la nostra. Quan llegim una postura , que no és la nostra, entenem que no és un atac personal, que només és una manera de pensar i sentir, i que la nostra ideologia i manera de ser, pot resultar igual d´ofensiva i/o molesta als altres...

I això és igual vàlid quan parlem de Política, Futbol,... o motos.
Mototurisme és un espai, on venim a gaudir de la nostra afició. No venim a passar males estones ni a tenir discusions absurdes.

No venim a llegir en diagonal,ni a fer-nos la guitza, venim a gaudir junts de la nostra afició.


Millores, Suggeriments i Proves

Un altre cop Pasqual, moltes gràcies, per fer-nos aquestes observacions.
De fet, unes de les coses que a vegades ens ha passat als administradors, és que hem hagut de "tirar del carro" sols o amb l'ajuda dels de "sempre".
Sempre ho hem fet el millor que hem pogut i seguint els criteris, segons varem sentir la necessitat de crear aquest espai.

I tens tota la raó, un "feedback" , intercanvi d´impressions, pluja d´idees, taula rodona... és molt necessària fer-la.

De fet, d´una manera o altra, en gairebé en totes les KDD's, que és l'època en que més temps "social" disposem en les nostres trobades, sempre hi han hagut petites xerrades d´aquest estil.
Peró sempre ha estat anecdòtic...

Crec que és una molt bona proposta i en el programa de la KDD incorporarem a la tarda de dissabte, una estona per poder fer aquesta taula rodona.
No serà "obligatòria" la presència, però seria molt interessant que hi haguessin moltes veus.
No és el mateix explicar segons quines coses via fòrum, que donar aquestes explicacions en persona, en un diàleg, on tot és mes fàcil[/quote]

Només amb ànim d'aclarir, Jordi, per mí no son acceptables i les rebutjo frontalment, les idees/postures basades en la confrontaciò en la no acceptaciò del diferent i en fer ideología del victimisme que representa fer culpables als altres de les nostres mancances, de les nostres incapacitats per gobernarnos...espero que t'agui quedat clar.
Aquí s'ha mancat al respecte a altres territoris i per tant a altra gent de fora de Catalunya, confonent més o menys deliberadament el governs amb els cuitadans de les diferentes terres més enllà de l'Ebre...sense que ningù de l'equip de moderadors hagui posat ordre. O és realment compartida per tots aquesta visiò obtusa de que la resta d'España viu GRÀCIES a Catalunya i els Catalans ???, potser que parem la demagogia barata, o Mototurisme esta al servei d'alguna opciò politica ???.
Per que ningù tingui cap més dubte, sapigueu que vaig plegar del foro "EL Club Triumph España" per les mateixes raons, que ara, desde "l'altre banda" aquí s'estan donant, i pel que m'ha arrivat vía privats, en aquest foro, no soc l'unic en tenir aquests pensaments/inquietuds.

Salut i sense acritud envers ningù, reafirmo el que escriu en Pasqual i si algù se sent ofès desde d'aquí les més sinceres disculpes.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Trencaferro » dc. set. 19, 2012 11:31 pm

Com ja s'ha dit aqui, aquest és un tema "delicat", sobretot en un espai tan gran i obert a tothom i que com pot arribar a passar, o com potser ja ha passat pot ferir alguns sentiments.
Fa temps ja es va parlar del tema, i jo, tot i que sempre he defensat i defensaré fins on calgui les meves idees, vaig optar per quan s'obris un fil politic, per molt que hi pogues simpatitzar al 1000%, de no participar-hi.

Els motius? Són diversos, però primer per respecte a daltres que no pensen com jo, penso que és un tema molt interessant, distret, enriquidor, i inclús divertit de parlar-lo o debatre les diferents postures en un sobre-taula, però no en un foro de motos.
I segon, per respecte als administradors, ja que sempre els hi acaben portant problemes i maldecaps.
I terçer, perquè jo no sóc gens polític, dic i escric les coses tal i com les penso i n'estic segur que no una ni dues sinó que podria ofendre a molta gent, per lo tant i per evitar-ho m'absting.

Sóc dels que crec que posar un enllaç d'una noticia, una trovada o una manifestació, sigui quina sigui pot ser molt positiu per a molts, però, hauriem de mirar tots plegats d'evitar posar els nostres comentaris del enllaç ja que després passa el què passa.
Ara bé, això no vol dir que no estigui totalment a favor d'organitzar sortides i quedades com va ser el cas del dia 11, que a nivell particular, hi participa qui vol.

En resum, crec que noticies i esdeveniments amb el caire que sigui si, però comentaris dins el foro a nivell particular sobre el tema no, això ja ho farem quan es quedi a l'esdeveniment.

Perdoneu la parrafada, aquesta és la meva humil opinió...

P.D. I parlant de motos, que sapigueu que a mi l'Alonso em cau com el cul!!! :sado :sado :sado :sado :cerv ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: CMB » dj. set. 20, 2012 12:01 am

[quote user="Pasqual" post="212839"][quote user="CMB" post="212785"]Company Pasqual!

Pel que fa al primer punt, jo també havia pensat alguna cosa similar, però el meu parer és que no és parla de política, sinó de sentiments identitaris de la gent que en formem part. No trobeu?

Del segon punt, ja fa un temps que es va pensar si reoganitzar i afegir una secció off o trail. Es va desestimar...

Salut i bona feina a tots![/quote]

Company Carles! :lol: :lol:

Tinc clar que un dels motius per estar en aquest fòrum i no en un altre és perquè és en català, però em demano si el fet d'aquest "sentiment identitari de la gent que en formen part" passa per l'escarni de tots i tot el que no és català i que ens faria ser tant excloents com els que fa 300 anys ens van ocupar.[/quote]

Pasqual, justament el contrari... Veig que no m'he explicat prou bé!

Volia expressar que no s'ha parlat massa de política per aqui, jo crec que molts, no tots, tenim un sentiment molt fort vers la terra on vivim i així ho hem demostrat en alguns posts. Jo personalment no he dit res en contra ningú, ni ho penso fer ara. I tampoc penso que s'hagi de fer, però s'escolten tants atacs de "l'altra banda", que costa aguantar-se la llengua.

La societat va canviant, no hauriem de tornar a l'època de repressió que a alguns els hi agradaria!

Visca la llibertat!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Albert » dj. set. 20, 2012 1:05 pm

Bon dia,

Moltes gràcies a tots per dir-hi la vostra en aquest fil. Serveix i molt per que quedi el mes clar possible.

Pasqual, realment has posat el dit a la nafra i t’ho agraeixo, especialment per la cura i la sensibilitat que hi has posat.

Joavel, gràcies també per donar-nos la teva opinió, nomes em sap greu que no ho hagis fet abans i que comencis dient que t’ha costat. Això no t’hauria de costar, ni a tu ni a ningú.

Trencaferro, quan ens tornem a veure recordem que et pagui en parell de cerveses, te les mereixes.


Com administrador de un fòrum de motos, en català, difícilment veureu cap comentari meu en cap fil que tracti temes relatius a política, religió ni futbol. No tindré cap problema de parlar d’aquests temes amb tots vosaltres en qualsevol sortida o altre moment, però cara a cara i amb una cervesa al davant. Lògicament també tinc les meves idees i pensaments al respecte.

També com a administrador he vist apareixia aquesta “deriva” de dieu, però no del fòrum, si no de alguns dels seus usuaris. Es cert que no he moderat ni administrat res al respecte, però això no vol dir ni que hi estigui d’acord ni en contra. Aquest es un fòrum de motos en el que tothom ha de tenir una maduresa suficient per saber de que pot parlar i de que no. Igual que ha de saber que vol llegir i que es millor no mirar-se.

Personalment penso que hi ha llocs mes adients per tractar aquests temes sensibles, però seguin la nostra política habitual del fòrum no volem cap mena de prohibició “de facto”. No en tingueu cap dubte de que ho he llegit tot, o quasi tot, i que hauria entrat a moderar en el moment en que algú hagués mostrat la seva incomoditat, per tal d’evitar qualsevol discussió que no ve al cas en un fòrum de motos.

També vull dir-vos a tots que si veieu quelcom que considereu ofensiu o fora de lloc, no cal que ho manifesteu en públic, també us podeu dirigir als administradors per fer-nos-ho saber per prendre les mesures oportunes si s’escau.

Gracies a tots per la vostra tolerància.
Sort,

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Siono1000 » dj. set. 20, 2012 11:43 pm

:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant


...... :razz: .......


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Pasqual » dl. set. 24, 2012 4:17 pm

Gràcies a tots per ser comprensius amb la meva postura. Especialment a l'Steelman i l' Albert. Sequeixo creient que unes normes bàsiques sobre el funcionament del fòrum no estarien de més.... Ja és molt si a la KDD es crea un espai per parlar del fòrum entre tots. Encara que un ordre del dia, o programa, o com es vulgui dir ajudaria a centrar el diàleg (que no la discussió).
Si és conneixes per endavant, podriem fer aportacions previes.

Carles, segurament no havia entès bé la teva primera aportació. Gràcies per aclarir-ho.

Joavel, et vull felicitar per la valentia de fer pública la teva postura. Encara que no la comparteixo, la respecto i crec que no hauria de ser una raó per deixar de col·laborar amb Mototurisme. Personalment no tindria cap problema per intentar de nou arribar al Tourmalet junts. :cerv

Trencaferro, estic d'acord amb tu, però insisteixo que estaria millor si els Administradors també ho fessin explicit. En privat i en diferents fils ja ho han fet.

Com que soc d'un altre temps, em costa d'interpretar els lleguatge dels emoticons. No sé si és SI O és NO?

En tot cas gràcies als que heu dit la vostre

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Siono1000 » dl. set. 24, 2012 9:58 pm

[quote user="Pasqual" post="213351"]

Com que soc d'un altre temps, em costa d'interpretar els lleguatge dels emoticons. No sé si és SI O és NO?

[/quote]

Bueeeeenuuuuuuu...ja que ho demanes tan bé diré la meva i en mullaré.

Basicament estic d'acord amb tot el que diu en Pasqual, però no en la forma de plantejar-ho.

Com ja haureu notat al llarg del temps que fa que corro per aquí, no participo mai en cap fil d'aquest pujats de to i no perqué no comparteixi molt del que si diu, sinó perqué no m'agrada.
Crec que els administradors son molt sensats per decidir que s'ha de tallar i que no, cap a on ha d'anar el Foro i cap a on no. En fi, no seré pas jo qui els dirà el que han de fer amb una cosa que els pertany. Amb el temps que fa que hi soc crec que la seva forma de funcionar poc intrusiva, sempre que els temes no surtin de mare, és del tot correcte. Un petit avis via privat sol sol·lucionar-ho quasi tot i no cal esborrar o suprimir coses. Soc dels que pensen que si hi ha problemes han d'estar a la vista perqué tothom els pugui seguir, no cal opinar-hi obligatoriament ans el contrari, però seguir-los i saber que passa per dins el foro si.
Que hi ha gent que entrarà, tornarà o marxarà segons que és digui...no crec que és pugui fer res per aturar-ho. És com la vida real, la gent va i ve sense saber quasi mai ni que vol, ni a on vol anar.
Per la meva manera d'entendre el Foro diria que és un Foro de motos Català i en Català no excluient.

Per mi tot el que fan els administradors sol està força bé. Els hi donaria un 6-7, més no que sinó s'ho creuen.

Doncs ja he dit la meva i sense cap emoticon.

Salut.

Buenu un si :D
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 24, 2012 10:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: Toni- Max » dt. set. 25, 2012 2:27 pm

estic d acord : SIONO 1000 !!!


Per la meva manera d'entendre el Foro diria que és un Foro de motos Català i en Català no excluient



.... uns vindran.......i no marxaran !!! i altres....... marxaran !!!!!!!! es quedara qui voldra !!!!!



jo no marxo i segueixo endevant !!!!!!!!!!!
i....... :love
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Ressaca De La Diada

Entrada Autor: 650X » dv. set. 28, 2012 8:20 am

Bon dia, ara que ja he tingut una estona per llegir les reflexions d'uns i altres, (n'hi ha algunes de molt interessants), el meu punt de vista es el següent:

Política:
Per mi si no es parla de política millor. I no es que no m'agradi parlar-ne ni tinc cap vergonya en defensar els meus ideals o opcions politiques, però crec que aquest espai de trobada no es el més idoni per a fer-ho. Parlar de política sol desembocar en confrontacions d'opinions que no necessariament aportaran rés positiu en el que en el fons ens ocupa, el Moto/Turisme, si d'acord que es un espai en Català i això ja indica certes preferències, que per mi es bo que segueixi existint aquest fet diferencial.
NO estic d'acord que s'hagi entrat en una deriva "radical/excloent", tot i SÍ reconec que s'ha posat l'accent a nacionalista i qui no comparteixi aquesta postura pot sentir-se incòmode en aquest nou escenari, per això el meu parer es que tots hem de intentar fer el possible per que ningú se senti exclòs. De sempre he pensat que aquest fòrum era molt adult en quan a comportament, posicionaments i reaccions i crec que s'hauria de seguir en la línia d'evitar tractar temes politics.
Per mi no cal fer un catàleg de prohibicions hem de ser prou sensats per tots plegats per continuar fent que el Fòrum sigui un lloc de trobada dels amants de la moto sigui quina sigui la seva orientació política.
Funcionament i millores:
Jo no tinc cap problema en assumir que soc dels que va a remolc, segurament estic content així per que els que estiren del carro el fan anar amb la direcció que a mi m’agrada. Tot i així veig amb molt bons ulls que s’obri un parèntesis de novetats i aportacions que facin encara millor el funcionament del mateix. Estic molt content de participar en un Fòrum que aprecia les opinions dels que hi participem. Estic segur que no es podrà fer tot el que es suggereixi, no obstant la decisió d’emprendre noves línies es d’agrair.

Salut a tothom.

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”