Propostes Gastronòmiques

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Propostes Gastronòmiques

Entrada Autor: GRUM » dj. nov. 18, 2010 9:43 am

Doncs no sé si algú ja ho ha proposat alguna vegada abans, podria molt ben ser, si és així, disculpeu la reiteració.
Em pregunto si seria possible destinar un lloc a les recomanacions gastronomiques o d'allotjament que cada cop més sovint, demanem els usuaris del foro.
No sé si seria molt difícil fer un mapa com el de la ubicació dels mototuristes, però amb les aportacions de restaurants i/o llocs per dormir i una petita ressenya. Ho dic perquè segurament amb un mapa seria més fàcil e intuitiu a l'hora de buscar la zona que ens convingui.
En fi, és només una idea en la que, malauradament pels meus coneixements informàtics, no puc colaborar gaire :oops: , però crec que podria ser interessant.
Entenc també que els administradors ja aneu prou atabalats de feina i tampoc voldria donar-ne més, senzillament llenço una idea a l'aire. Potser fins i tot algún dels cracs informàtics que corren per aquí podria aportar alguna altre idea, o potser senzillament, "això no toca". :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Propostes Gastronòmiques

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 18, 2010 9:49 am

RafaCarme va fer fa temps un post d´aquest estil
Al final nomes hi escrivia ell i va morir (el fil) :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Propostes Gastronòmiques

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. nov. 18, 2010 9:51 am

Que ràpid Steelman, :shock: :shock:

Ha escrit el que estava escrivint jo


Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Propostes Gastronòmiques

Entrada Autor: GRUM » dj. nov. 18, 2010 9:54 am

Ostres, doncs ho lamento, ja que soc del parer que sempre es bò aprofitar de l'experiència dels altres i tenint en compte la quantitat de mototuriestes i la de kms fets i llocs recorreguts...
...així segur que no es duplicarien posts demanant info d'un lloc que ja s'ha donat, en fi.
És en casos així que m'agradaria tenir més coneixements d'informàtica, per poder col.laborar de manera més activa. Si sabés com fer-ho, ho faria jo mateix :oops:
Però si tampoc hi va haver interès en el seu moment, potser no te massa sentit. :roll:
Jo sempre procuro fixar-me en els llocs on menjar i demano targes, de vegades, paro en llocs a fer només un cafè i em fixo en si tenen un bon parking, si el menjador és gran, si fan menús per grups... mai se sap ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Propostes Gastronòmiques

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 18, 2010 10:02 am

Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Propostes Gastronòmiques

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 18, 2010 11:49 am

[quote user="GRUM" post="146963"]......paro en llocs a fer només un cafè i em fixo en si tenen un bon parking, si el menjador és gran, si fan menús per grups... mai se sap ;)[/quote]

Aquest és el tema que més porta de bòlit als que preparen les sortides mensuals, creu-me.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”