Us pasa algo?'???????????????????????????

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. feb. 10, 2011 7:59 pm

Això no és per precupar-se, Jordi; quan en un lloc hi ha molta gent i de diferents edats, condicions i moments d'arribada hi ha temporades on coincideix molts factors. Que entra molta gent nova, que és hivern, que hi ha una crisi de collons i no tothom està d'humor, etc, etc...

Però tot això és cíclic, no t'ha de preocupar el més mínim, hi ha bon ambient, la gent és collonuda, estem a gust i el temps tornarà a posar les coses al seu lloc quan ens anem trobant i ens anem coneixent més amb els que van entrant.

Bona nadal i que et moqui la iaia. :kiss
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 10, 2011 8:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Xepe71 » dj. feb. 10, 2011 8:59 pm

Jo a mototurisme hi porto apenes 6 mesos i dos sortides. Familia, feina i altres obligacions fan que no hi pugui dedicar més temps. La meva visió de MT és la següent:
- Les SORTIDES són fantàstiques en quant a organització. Tant pel que fa a ruta, com destí, etc. M'he quedat sorprès de que els organitzadors sigueu capaços de coordinar tot això tan bé.
- MT és gran. Suposo que fa un o dos o tres anys potser ereu 20 per sortida, nivell similar, etc. Ara som molts mes, des del que condueix bé i ràpid fins als que conduïm regular i lents. També hi han grups que fan una mica més d'off, o els de Figueres (o els del clan de l'avellana). Això fa que es creïn grups més afins.
- En una trobada hi estàs molt a gust i ets molt ben rebut. Però està clar que els històrics us coneixeu molt bé, i els novells us coneixem menys. Això potser fa que siguem menys participatius.
- En quant al fòrum, no m'agrada tot el que hi ha, però no estic obligat a llegir-m'ho tot, oi?! ;) Sóc selectiu i només escric quan puc aportar algo. Evito respostes del tipus "oh, que bo!", i a vegades en un mateix post costa trobar dos entrades interessants, ja que estan massa barrejades entre masses entrades superflues.
- Finalment, crec que el fòrum és el punt d'unió (i ha estat el punt d e presentació) de molts de nosaltres.

Resumint, no crec que el fòrum vagi a menys, sinó que es fa gran (madur) i les coses canvien. Ja no és una colla de companys que es reuneix, sinó que és el punt de trobada de molta gent. I molta gent, moltes direccions, i moltes diferències.

I pel que fa a la calçotada... potser és perquè estem en crisi? Potser perquè estem a febrer i alguns de nosaltres som moterus dominguerus?

NO US DESANIMEU, EL FORUM ESTÀ MÉS ACTIU QUE MAI I LA MAJORIDA DE NALTROS N'ESTEM ENCANTATS!!
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Xepe71 » dj. feb. 10, 2011 9:10 pm

Per cert, dos anècdotes que són culpa vostra:

- abans de conèixer-vos feia 3000km/any en moto. L'any passat en vaig fer 9000!

- abans feia bàsicament sortides a la feina (120km/dia, això si) i algun extra, l'any passat, entre altres, vaig fer 2 sortides a França (1000+1100km), sortida a l'Aragó pel meu compte (6-700km?), i això que tinc unes quantes excuses per quedar-me a casa!

... Si considereu que això no és anar pel bon camí i que no esteu fent el que cal, digueu-me en què falleu!

(insisteixo, olé per MT i seguiu així, no canvieu)
Xepe71 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 10, 2011 9:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Sagal » dj. feb. 10, 2011 9:36 pm

Jo diria que en Bond, va molt encaminat. Penso que cada dia va venint més gent nova i que realment hauria d'augmentar els escrits al foro.
Però potser hauriem de mirar de que a les sortides, compartir les taules i apropar-nos més a la gent nova, jo diria que ens estem tancan en un dels punts més important, la sobretaula.
El foro és de pu....a mare. I no hi buscaria més Jordi
ImatgeImatge

Indi
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Indi » dv. feb. 11, 2011 12:28 am

Jo al fòrum hi porto al voltant d'un any, poques intervencions i cap sortida. Hi accedeixo molt, però. Llegeixo el 90% del temps i el 10% escric. Si no h o faig més és perquè em sembla que no hi puc aportar res.

Un parell de reflexions:
1) A les sortides hi ve més gent que fa 2 anys? On està el problema, doncs? Potser simplement estan canviant les tendències.

2) Sí que a vegades fa l'efecte de què els fòrums són pels que es coneixen entre ells. És possible que això cohibeixi algú però en general és un problema de tots els fòrums.

3) Si realment us han crescut tant els usuaris i els assistents a les sortides, aleshores és que ho esteu fent bé. En algun moment veureu un creixement també en el fòrum.

4) Òbviament aquest fòrum no serà mai el que alguns vau conèixer al principi. Ara heu d'afrontar un altre tipus de problemes, el d'haver-se fet molt GRAN.

5) En quan a continguts em sembla que és probablement el millor fòrum que conec. El de vstrom, sense anar més lluny, acaba sent una repetició de si mateix cada 2 o 3 mesos. Aquí hi veig molta varietat, la veritat.

6) Si us creixen els usuaris i els assistents a les sortides és senyal que ho esteu fent bé. Ara, jo li faria una rentada de cara al fòrum. En quant a funcionalitats deu ser del top ten mundial (he al·lucinat des del primer dia) però en quan a estil el veig antic.

7) Si el què voleu és augmentar visites i moviment us hauríeu de passar al món dels smartphones. Podríeu començar adaptant la web als mòbils. Això us ajudaria molt. N'estic convençut que un alt percentatge dels usuaris d'aquest fòrum, a part de moto, tenen iphone, blackberrys o androids.

Ara, el 6 i el 7 és una feinada del cagar-s'hi.

Felicitats i endavant.

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Danielot » dv. feb. 11, 2011 5:49 am

Jo dec de ser dels mes "rarets" del forum.

Tot i que hi entro cada dia i mes d'un cop, em passo el 90% del temps llegint i nomes un trist 10% esribint.

Simplement per que em sembla que molts cops no puc aportar res d'interesant a lo ja escrit.

Parlant de les sortides, tinc la sort (avui en dia tal com esta la cosa) de tenir feina, una feina molt absorvent, i en la qual no puc fer plans. No se mai si podré acudir a qualsevol de les cites que proposeu.
Per aixó no em puc apuntar a cap.

Sense anar mes lluny aquest cap de setmana hi ha la sortida al pic de les tres branques, una sortida que em feia especial gracia, doncs be, fa una estona que he sortit de la feina, però avanç de marxar ja m'han deixat el regalet de que treballo Diumenge.

Així que em quedo sense sortida al pi, nomes podré anar a donar un tomb dissabte per Ulldemolins i el seu Amotonamiento.

No e pogut asistir a cap de les dues ivernals que heu proposat pel mateix tema.Jo soc persona de l'ultima hora, si arriba divendres per la tarde i no m'enxampen per treballar doncs a sortir en moto.

D'altra banda en la meva humil opinió els "capos" del forum esteu fent un moooolt bona tasca.

Em fa l'efecte que el forúm creix i evoluciona tot son cicles i tot torna.
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 11, 2011 11:36 am

[quote user="Indi" post="157116"]

6) Si us creixen els usuaris i els assistents a les sortides és senyal que ho esteu fent bé. Ara, jo li faria una rentada de cara al fòrum. En quant a funcionalitats deu ser del top ten mundial (he al·lucinat des del primer dia) però en quan a estil el veig antic.

[/quote]

Què vols dir que veus l'estil com antic? :shock: Pensa que moltes vegades estil i funcionalitat estan renyides.

Què proposaries per millorar l'estil? Sempre estem oberts a les opinions dels usuaris.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: SetCincTres » dv. feb. 11, 2011 6:54 pm

Bueno, crec que ja s'ha dit tot i molt ben dit i tambe crec Jordi que nos hus teni-ho que preocupar, el foro funciona i com a dit algu, si ha crescut aixo bol dir alguna cosa.

Jo, potser soc el que menys escrit al foro, pero com ja sabeu, sempre ha estat aixis, ara be totes les sortides les ting marcades a un calendari desde el dia que les vare-ho penjar i si no pasa algu raro,o la del mes d'agost, no m'hen perd-ho cap. Jo no escric gaire pero es que man vaig de casa a 3/4 de vuit del mati i torno ales vuit del vespre, ja se que mes d'un tambe ho fa o segur que mes, pero jo ja ting certe edat, i quan arribo al vespre a casa, francament, no ting moltes ganes de posarme davant l'ordinador, i a mes en aqueste epoca que a les sis ja es fosc.

Bueno no mes rollo, pero desde aqui una forta abraçada i un molt gran reconeixamen a tots els administradors per aqueste feina faixuga i no agraida que port-ho a terme i tant ben feta
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Indi
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Indi » ds. feb. 12, 2011 12:07 am

Randy,

mira, hi ha certs detallets que fan que una web es vegi antiga o no:

1) FOrmats de lletres: no hi veig unitat entre uns i altres. A més l'estil el trobo antic.
2) Organització de les caixes (en la mateixa pàgina de resposta)
3) El format de les 'select box'
4) Els colors del css (haurien d'anar lligats amb els del logo)
5) La posició del logo (hauria de veure's ben integrat a dalt enlloc de semblar un adhesiu enganxat a l'esquerra...de bon rotllo)
6) Això ja no és tant de disseny però no he entès mai la diferència entre 'Portal' i 'Fòrums'. Em sobra una de les opcions.
7) Per més funcionalitats que tingui s'hauria de procurar no donar la imatge de sobrecarregar massa. Cal encerclar tots els títols, subtítols en capsetes i més capsetes? Suprimint-ne unes quantes es veuria tot més "lleuger" i menys carregat.

És un curro dels bons tot el que et dic, sé de què va, però..... has preguntat tu ;-)

I, insisteixo, no crec que el tema del disseny us estigui passant factura. Si els assistents i els usuaris van creixent és que ho esteu fent prou bé. Segurament, ara que heu deixat de ser un "grup d'amics", esteu entrant en una nova fase, una de més real, on us afronteu al problema de fer parlar els usuaris entre ells quan no es coneixen de res.

Tampoc sóc un expert d'aquest fòrum però, els grupets que es van fent, els que van a fer camins, els de l'avellana, etc, troben el seu lloc aquí? Sí, oi? Si és que sí endavant les atxes, si és que no ja teniu una altra suggerència.

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Coes » ds. feb. 12, 2011 10:34 am

[quote user="Indi" post="157278"]Randy,

mira, hi ha certs detallets que fan que una web es vegi antiga o no:

1) FOrmats de lletres: no hi veig unitat entre uns i altres. A més l'estil el trobo antic.
2) Organització de les caixes (en la mateixa pàgina de resposta)
3) El format de les 'select box'
4) Els colors del css (haurien d'anar lligats amb els del logo)
5) La posició del logo (hauria de veure's ben integrat a dalt enlloc de semblar un adhesiu enganxat a l'esquerra...de bon rotllo)
6) Això ja no és tant de disseny però no he entès mai la diferència entre 'Portal' i 'Fòrums'. Em sobra una de les opcions.
7) Per més funcionalitats que tingui s'hauria de procurar no donar la imatge de sobrecarregar massa. Cal encerclar tots els títols, subtítols en capsetes i més capsetes? Suprimint-ne unes quantes es veuria tot més "lleuger" i menys carregat.

És un curro dels bons tot el que et dic, sé de què va, però..... has preguntat tu ;-)

I, insisteixo, no crec que el tema del disseny us estigui passant factura. Si els assistents i els usuaris van creixent és que ho esteu fent prou bé. Segurament, ara que heu deixat de ser un "grup d'amics", esteu entrant en una nova fase, una de més real, on us afronteu al problema de fer parlar els usuaris entre ells quan no es coneixen de res.

Tampoc sóc un expert d'aquest fòrum però, els grupets que es van fent, els que van a fer camins, els de l'avellana, etc, troben el seu lloc aquí? Sí, oi? Si és que sí endavant les atxes, si és que no ja teniu una altra suggerència.[/quote]
Indi Perque no fas una proposta - esboç, segur que quedaria mes clar el que vols dir ;)

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Koper » ds. feb. 12, 2011 12:17 pm

viam, si compares amb aquest http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1793432
o amb els mes "famosos" a nivell semblant, d'aquesta tematica, veuras que precisament no destaquen per
un disseny espectacular...

sempre he pensat que a un forum l'important no es el contenidor, sino el contingut,
i per sobre de tot, el bon rotllo.

MT destaca per tenir, precisament, força de lo ultim que he posat.
Diria que s'ha de motivar als nouvinguts a que participin activament tot el que vulguin,
i... sense voler, ja sortira una cosa interessant.

exemple, http://www.moterus.es

una altra cosa que proposo, es que no calgui convocar sortides uniques, sino afavorir les sortides mes petites a nivell local.
es millor una sortida mensual de 100 persones...
o 4 o 6 mensuals per comarques, grups... no trobeu una bona pensada?
donaria peu a mes comentaris, etc... mes reportatges, fotos...
es una idea.

A mi algunes a tarragona, lleida i tal no em van be.
Una sortida de "tropecents" km per mi es massa heavy. No estic acostumat i em saturaria.
En canvi, si en fessim mes a prop de Figueres, poder vindria mes sovint...
la idea es formar grups... mes petits, i despres, tot seria mes facil si es fan "kedades" mes grosses...

donaria molt mes joc, i animar als que van sols, a publicar les seves sortidetes de cap de setmana, etc...

jo ho he vist a varis forums on participo tambe fa anys, i es fantastic.

i a mes, delegareu feina en d'altres, ke segurament estaran encantats, de fer-la,
sense anim de lucre...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us pasa algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 12, 2011 2:38 pm

[quote user="Coes" post="157307"]
Indi Perque no fas una proposta - esboç, segur que quedaria mes clar el que vols dir ;)[/quote]


+1



[quote user="Koper" post="157323"]viam, si compares amb aquest http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1793432
o amb els mes "famosos" a nivell semblant, d'aquesta tematica, veuras que precisament no destaquen per
un disseny espectacular...
[/quote]

Forocoches és un món apart, i és el més gran d'Europa. Per cert, jo també hi participo.

[quote user="Koper" post=""]
Diria que s'ha de motivar als nouvinguts a que participin activament tot el que vulguin,
i... sense voler, ja sortira una cosa interessant.

[/quote]

Motivar? Tothom és lliure d'entrar al fòrum que vulgui, menys Forocoches (tema invitacions), i se suposa que quan algú s'enregistra i el donem d'alta és perquè vol participar dins les seves possibilitats, però el que no podem fer és obligar-los a fer-ho.

Apart d'això, si no coneixes a la gent, o en coneixes sols a un o dos o tres, com vols implicar-te activament? Això s'aconsegueix amb el temps i coneixent-nos personalment.

[quote user="Koper" post=""]

una altra cosa que proposo, es que no calgui convocar sortides uniques, sino afavorir les sortides mes petites a nivell local.
es millor una sortida mensual de 100 persones...
o 4 o 6 mensuals per comarques, grups... no trobeu una bona pensada?
donaria peu a mes comentaris, etc... mes reportatges, fotos...
es una idea.

[/quote]

Mototurisme Catalunya va néixer amb la intenció de fer una sortida mensual. I aquest esperit és el que ens manté vius.

Les sortides fora del calendari mensual sempre hem dit -i es fa, poc o molt- que tothom és lliure de proposar sortides, no sols hem de ser els administradors i ajudants els que hem de treballar, hem de treballar tots perquè això funcioni.

[quote user="Koper" post=""]

A mi algunes a tarragona, lleida i tal no em van be.
Una sortida de "tropecents" km per mi es massa heavy. No estic acostumat i em saturaria.
En canvi, si en fessim mes a prop de Figueres, poder vindria mes sovint...
la idea es formar grups... mes petits, i despres, tot seria mes facil si es fan "kedades" mes grosses...

donaria molt mes joc, i animar als que van sols, a publicar les seves sortidetes de cap de setmana, etc...

jo ho he vist a varis forums on participo tambe fa anys, i es fantastic.

i a mes, delegareu feina en d'altres, ke segurament estaran encantats, de fer-la,
sense anim de lucre...[/quote]

Perquè et va malament anar a Tarragona o a Lleida? Un bon motorista si s'ha de llevar a les 5 del matí per sortir a les 6 de casa en moto, de nit i plovent, ho fa. Aqui MAI hen tingut que anular una sortida. I creu-me, a molts fòrums les anulen. El tema quilometratge no t'hauria de preocupar tant. Potser et falta entrenament, ja que diuen que "sarna con gusto no pica".

Acabo dient que a Mototurisme si destaquem per sobre els altres fòrums és per la sensació que donem de GRUP, i quan sortim, sortim TOTS, no uns cap allí i altres cap allà, no. Tots tenim un objectiu comú, i de moment funciona i no hi ha intenció de canviar-ho.

Crec que hauries de fer una sortida per Tarragona o per Lleida, per donar-te compte les mogudes que fa la gent de les diferents comarques per sortir cap el punt de sortida i el bon rotllo que sempre ens ha caracteritzat.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Koper » ds. feb. 12, 2011 2:58 pm

"Forocoches és un món apart, i és el més gran d'Europa. Per cert, jo també hi participo. "

estas d'acord amb mi en que no destaca per el disseny? jo el trobo semblant a aquest.
MT potser el mes gran de Catalunya?

"però el que no podem fer és obligar-los a fer-ho"
obliga i motivar son coses totalment diferents, es pot "motivar" a la gent de moltes formes i maneres :D,
parlo de diplomacia, simpatia, etc :)
se'n diu inteligencia emocional. Posar-se en la pell de l'altre, empatia?

"tothom és lliure de proposar sortides"
perke no crear una seccio especifica?

"Un bon motorista si s'ha de llevar a les 5 del matí"
em llevo cada dia de l'any a les 4 am, soc ferroviari (els festius, per sort, no)

""sarna con gusto no pica""
tinc el genoll destrossat i una hernia discal, els riscos ja no em fan tanta gracia :D
he anat en moto amb un vent infernal (soc de l'alt empordà),
per autopista plovent amb la roba interior molla fins i tot,
amb gel, amb neu, en moto... el risc es massa fort. Amb 20 anyets em feia gracia.
Ara em fa por.
I mes... perke porto la meva companya darrera amb mi.
Si em foto mal jo, mira, pero a ella... cremaria la moto, i em dedicaria a una altra cosa.
Opino que en tot es pot trobar un equilibri.
Per ser un bon motero es primordial un bon cervell :D

Avui anem a ulldemolins/amotonamiento, viam ke tal, prometo reportatge

dave koper desde quattro ;)
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Angel » ds. feb. 12, 2011 11:39 pm

[quote user="Steelman" post="156755"]D´un temps ençà el forum no va com anava.I no em refereixo a la pagina d´internet,si no a la vida que tots nosaltres generem a dins d´ell.

Fa molt de temps, cada dia entraves i havien 200 missatges. Propostes i croniques de sortides, temes de mecanica,accesoris,post sobre el mon de la moto...Actualment hi ha 40 missatges nous cada dia?????(i 50% de cervesseta)

Que pasa no us sentiu a gust?
La majoria dels administradors, perdem moltes hores per programar sortides,activitats,...i perdem moltes hores per que tot surti bé i ......ens trobem amb un forum buit.

Hi ha alguna cosa que podem fer per millorar?Que hi ha que no us agrada?

Entenc que amb la cantitat de gent, no tothom sera amic de tothom,però hi ha espai per a tots. Molts temes de que parlar...

No voldria donar noms, pero hi ha gent historica a Mototurisme, que ara a part de deixar de participar poc (o gens) de les sortides, gairebe ni participen del forum.
SI no s´hi senten a gust no podrien lluitar per intentar tornar a que aquest lloc que els ha permes fer amics i coneixe'ns es faci més gran?

Quant parlo de GRAN no parlo de dimensio si no de calitat.

M'agradaria que diguessiu la vostra en aquest post, i que entre tots intentem que torni a ser aixo el Mototurisme Catalunya que tots volem i que ja haviem tingut.

Vull entrar cada dia i no trobar-me un forum buit, vull entrar i trobar el que teniem.
un GRAN FORUM i que aixi era, per que vosaltres l´hi feieu.


SI US PLAU, pose també vosaltres el vostre gra de sorra!!![/quote]


Aquest es un post per fer saltar la llebre. Una mena d’alerta per fer-nos ser mes participatius, suposo jo. Així que aquí em teniu “un altre llebre” per dir la meva.

Preguntes del millón.

-Us pasa algo?'???????????????????????????
-Que pasa no us sentiu a gust?
-Hi ha alguna cosa que podem fer per millorar?
-Que hi ha que no us agrada?

-En un foro sempre ha de passar alguna cosa, malament si no passes, seria molt avorrit. Els que portem dintre el foro gairebé des dels inicis les em vistes de tots colors i em vist com els moderadors se’n han sortit molt be de totes les adversitats que s’han anat trobant. Si es diu que el foro no va com anava, jo dic que en altres èpoques l’he vist anar molt pitjor.

- Qui no se senti a gust es ben lliure de manifestar-se i exposar el seu motius, crec que hi ha suficient llibertat, sempre dintre d’un marge de cordialitat i bones maneres. Malauradament de vegades no es així.

- Es veritat que sempre es poden fer coses per millorar el foro però tampoc cal atiborrar de feina als administradors, sabem que ells fan tot el que esta al seu abast.

- Respecta al que hi ha que no agrada ho dono per contestat a la segona pregunta. Personalment trobo el foro molt correcta i a mi m’agrada.

Resumint:
Jo no em preocuparia massa per la quantitat de missatges si no mes aviat per la qualitat d'ells.
Amb el tema de participació en el foro, i parlant de mi mateix, admeto que el nombre les meves intervencions han minvat respecte als meus orígens en aquest foro llegeixo mes posts que no en contesto, de vegades per no dir el mateix que tothom,d’altres per falta de idees, o simplement no disposo del temps per contestar el post que he llegit, (sovint, a corre-cuita).
Es diu que el foro esta buit. Jo em fixo amb la quantitat de gent que ha entrat i penso, “no s’ta mal”. Aquestes coses son com l’ampolla de brandy, pel convidat esta mig plena i pel que convida esta mig buida.

D’altre banda, tampoc em preocuparia per la quantitat de motos o gent a les sortides, soc dels que pensen que amb poques motos es poden fer grans sortides. Potser últimament s’estan o estaven fent sortides grans.

Aquesta es les meva opinió del tema, com sempre intentant enfocar-lo de de un punt de vista positiu, objectiu, i constructiu. Se que es possible que algú no l’hi estigui d’acord, així que, no penso entrar en cap mena de debat.

Una abraçada a tots.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. feb. 13, 2011 7:58 am

[quote user="Angel" post="157449"]
Resumint:
Jo no em preocuparia massa per la quantitat de missatges si no mes aviat per la qualitat d'ells.[/quote]

Aquest es un tema del que ja fa temps que vaig avisant.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Indi
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Indi » dl. feb. 14, 2011 12:29 am

Iep, forocoches em sembla, sens dubte a equivocar-me, el fòrum amb el pitjor disseny dels últims 30 anys. I no en fa tants que tenim fòrums. És com el Madrid jugant a futbol. El pitjor. ;-)

Mira, un exemple del que vull dir:
http://www.vstrom.info/Smf/index.php

En disseny o millor do mondo.

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Coes » dl. feb. 14, 2011 10:19 am

[quote user="Indi" post="157633"]Iep, forocoches em sembla, sens dubte a equivocar-me, el fòrum amb el pitjor disseny dels últims 30 anys. I no en fa tants que tenim fòrums. És com el Madrid jugant a futbol. El pitjor. ;-)

Mira, un exemple del que vull dir:
http://www.vstrom.info/Smf/index.php

En disseny o millor do mondo.[/quote]
Tal com es diu, contra gustos colors, he passat 40 años a les artes graficas, entre diseñadores i vaig estudiar a la London School of Printing , en la meva modesta opinió, segueixo sense entendre lo de modern.
El traballar amb negatiu (fons de color i texte blanc) es lo que se utlitza per senyalitzaciones (autopistes etc) el color en aquests casos blau o verd es lo que millor es llegeix tan de dia com de nit (mai negre),per texte amb cantitat fons blanc o color molt clar texte negre i tipus de lletre normal (negrete o color nomes per resaltar).
Finalment ha de ser possible utilitzar el català no tots els formats informatics ho permeten

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Us pasa algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 14, 2011 11:06 am

Com vaig dir gracies per totes les aportacions constructives.

Amb tot, voldria dir que el post es va obrir per parlar de la situacio del forum, no per si la politica de sortides mensuals o l'estil grafic es el mes o menys oportu.
EL tema de les sortides mensuals es el que és, es la base del forum i MAI es modificara.
El tema de la estetica del forum no és el més important, el important es el contingut, ja ens pren prou temps organitzarho tot com per fer-ho bonic.
Ex ...moltes coses

Indi
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Indi » dl. feb. 14, 2011 11:32 am

Doncs vostè perdoni. :shock:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 14, 2011 11:38 am

[quote user="Indi" post="157674"]Doncs vostè perdoni. :shock:[/quote]
:eyes :eyes :eyes

No crec que t'hagis d´ofendre
El post esta obert amb un tema i un objectiu
Si segons el teu criteri , creus que hi ha una cosa que es pot millorar...

tens un apartat on exposar-ho Millors ,proves i suggeriments

i si ens vols donar un cop de ma, doncs benvingut sera, per que nosaltres,com podras saber ,per altres temes que estas portant i publicitant al forum,organitzar i coordinar tot aixó porta molta feina.
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”