Us pasa algo?'???????????????????????????

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us pasa algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 14, 2011 12:26 pm

Quan en Steelman va obrir el fil ho va fer amb la intenció de saber si pasava alguna cosa al fòrum, no si no us sembla bé l'estil del foro o si no us agrada el concepte de la sortida mensual -que repeteixo que és la base del fòrum- , i ara ens estem derivant cap altres temes que els que ho hem de parlar ja ho hem parlat mil vegades i fins i tot hem fet canvis que molts ja sabreu quins són.

En Miquelpericas i en Steelman van fer una molt bona feina fa uns mesos, i els hi estem agraïts. I ara no podem pretendre que tornin a fer-ne més. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Vendetta » dl. feb. 14, 2011 2:08 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="157032"]Això no és per precupar-se, Jordi; quan en un lloc hi ha molta gent i de diferents edats, condicions i moments d'arribada hi ha temporades on coincideix molts factors. Que entra molta gent nova, que és hivern, que hi ha una crisi de collons i no tothom està d'humor, etc, etc...

Però tot això és cíclic, no t'ha de preocupar el més mínim, hi ha bon ambient, la gent és collonuda, estem a gust i el temps tornarà a posar les coses al seu lloc quan ens anem trobant i ens anem coneixent més amb els que van entrant.

Bona nadal i que et moqui la iaia. :kiss[/quote]

No ulitizo gaire aquest recurs.. peò com que hi ha molts escrits.. i allargar-me i donar feina a llegir..
+1

Amb l unic que no estic d'acord és en què et moqui la iaia. Segur que tens una persona mès a prop que et mocarà millor :love

Avatar de l’usuari
Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Pardo » dt. feb. 15, 2011 2:17 am

Jo soc un més dels nous i el que em va cridar més l’atenció d’aquest foro es que fos en català, quan ets nou en un lloc el que fas primer es xafardejar el que hi ha i aprendre la dinàmica del foro i llegir el que opina la gent, jo com d’altres tampoc ser com era abans Mototurisme però per el que conec hi puc opinar es el que he vist fins ara, jo trobo que la participació d’aquest foro es molt alta i diversa ja que per altres foros que conec no son tant participatius.
Jo crec que majoritàriament els temes exposats i comentats son molt interessants, però no tot interessa a tothom ni tothom opina sobre tot, ja que per això cadascú te la seva manera de pensar i la seva opinió de les coses.
La estructura del foro està molt treballada i ben encertada, per el que observo un apartat que als Srs. Administradors els preocupa es la alta participació en l’apartat “cerveseta” i personalment penso que seria igual que si s’anomenés “el cafè” en el que la gent diu la seva encara que no tingui res a veure amb el tema que agermana el foro, jo no li donaria més importància de la que té, ja que al correu que molts de nosaltres tenim, tot sovint rebem mails divertits i que de vegades ens prenen un somriure o ens allunyen de l’afer del dia a dia.
Jo si la feina m’ho permet quan tinc un moment o sinó al vespre, tinc per costum mirar el fòrum i llegir tot el que m’interessa però no sempre pots opinar d’allò que no coneixes o no hi entens, ja que de vegades es millor escoltar i aprendre dels que en sabeu més, per això crec que aquest foro es molt ric en qualitat ja que repeteixo que no ser com era abans.
Jo com molts altres no tinc la sort ni disponibilitat de poder assistir a les sortides mensuals que les trobo fantàstiques, ja que algunes vegades per qüestions laborals i altres per familiars no puc coincidir, per això m’he de conformar quan puc amb sortidetes matinals i a dinar a casa, això ens passa als que tenim canalla i no tenim amb qui deixar-los. Quan veig les sortides que feu m’en moro de ganes de venir però la meva realitat es un altra i no parlem ja de les rutes i sortides llargues de varis dies, però gràcies a moltes de les sortides que feu i comenteu ara conec carreteres que jo no havia fet mai.
Tan debò tingués tants coneixements com alguns de vosaltres, que quan us llegeixo moltes vegades quedo bocabadat de tot el que sabeu, alguns feu insistència amb la qualitat dels missatges aportats però alerta que amb aquest comentari podeu fer baixar la participació, perquè no tothom té els mateixos coneixements ni la mateixa saviesa en temes i la gent opina el que sap amb tota humilitat no per això la seva opinió es menys vàlida crec jo.
Jo només us puc dir que si en alguna cosa puc ajudar, encara que sigui a través del mail o del foro estaré a la vostra disposició.
Gràcies per mantenir viu Mototurisme i dispenseu del totxo que he escrit.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: JoanF » dt. feb. 15, 2011 5:47 pm

[quote user="Pardo" post="157846"]Jo soc un més dels nous i el que em va cridar més l’atenció d’aquest foro es que fos en català, quan ets nou en un lloc el que fas primer es xafardejar el que hi ha i aprendre la dinàmica del foro i llegir el que opina la gent, jo com d’altres tampoc ser com era abans Mototurisme però per el que conec hi puc opinar es el que he vist fins ara, jo trobo que la participació d’aquest foro es molt alta i diversa ja que per altres foros que conec no son tant participatius.
Jo crec que majoritàriament els temes exposats i comentats son molt interessants, però no tot interessa a tothom ni tothom opina sobre tot, ja que per això cadascú te la seva manera de pensar i la seva opinió de les coses.
La estructura del foro està molt treballada i ben encertada, per el que observo un apartat que als Srs. Administradors els preocupa es la alta participació en l’apartat “cerveseta” i personalment penso que seria igual que si s’anomenés “el cafè” en el que la gent diu la seva encara que no tingui res a veure amb el tema que agermana el foro, jo no li donaria més importància de la que té, ja que al correu que molts de nosaltres tenim, tot sovint rebem mails divertits i que de vegades ens prenen un somriure o ens allunyen de l’afer del dia a dia.
Jo si la feina m’ho permet quan tinc un moment o sinó al vespre, tinc per costum mirar el fòrum i llegir tot el que m’interessa però no sempre pots opinar d’allò que no coneixes o no hi entens, ja que de vegades es millor escoltar i aprendre dels que en sabeu més, per això crec que aquest foro es molt ric en qualitat ja que repeteixo que no ser com era abans.
Jo com molts altres no tinc la sort ni disponibilitat de poder assistir a les sortides mensuals que les trobo fantàstiques, ja que algunes vegades per qüestions laborals i altres per familiars no puc coincidir, per això m’he de conformar quan puc amb sortidetes matinals i a dinar a casa, això ens passa als que tenim canalla i no tenim amb qui deixar-los. Quan veig les sortides que feu m’en moro de ganes de venir però la meva realitat es un altra i no parlem ja de les rutes i sortides llargues de varis dies, però gràcies a moltes de les sortides que feu i comenteu ara conec carreteres que jo no havia fet mai.
Tan debò tingués tants coneixements com alguns de vosaltres, que quan us llegeixo moltes vegades quedo bocabadat de tot el que sabeu, alguns feu insistència amb la qualitat dels missatges aportats però alerta que amb aquest comentari podeu fer baixar la participació, perquè no tothom té els mateixos coneixements ni la mateixa saviesa en temes i la gent opina el que sap amb tota humilitat no per això la seva opinió es menys vàlida crec jo.
Jo només us puc dir que si en alguna cosa puc ajudar, encara que sigui a través del mail o del foro estaré a la vostra disposició.
Gràcies per mantenir viu Mototurisme i dispenseu del totxo que he escrit.[/quote]
Això mateix opino jo. Des de que ho vaig llegir, ja no tinc collons de escriure res més.
Apa Siau

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 16, 2011 12:25 pm

[quote user="JoanF" post="157959"]
Això mateix opino jo. Des de que ho vaig llegir, ja no tinc collons de escriure res més.
Apa Siau[/quote]

Doncs molt mal fet, Joan.

Gent com tu aporta una dinàmica molt bona al fòrum.

Perdona, però algú ho havia de dir! :ksss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Steelman » dc. feb. 16, 2011 12:27 pm

[quote user="Randy-650" post="158074"][quote user="JoanF" post="157959"]
Això mateix opino jo. Des de que ho vaig llegir, ja no tinc collons de escriure res més.
Apa Siau[/quote]

Doncs molt mal fet, Joan.

Gent com tu aporta una dinàmica molt bona al fòrum.

Perdona, però algú ho havia de dir! :ksss[/quote]
+1
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 16, 2011 12:32 pm

[quote user="Steelman" post="158075"]
+1[/quote]

Imatge
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Merce » dc. feb. 16, 2011 6:27 pm

[quote user="Pardo" post="157846"]
Jo crec que majoritàriament els temes exposats i comentats son molt interessants, però no tot interessa a tothom ni tothom opina sobre tot, ja que per això cadascú te la seva manera de pensar i la seva opinió de les coses.
La estructura del foro està molt treballada i ben encertada, per el que observo un apartat que als Srs. Administradors els preocupa es la alta participació en l’apartat “cerveseta” i personalment penso que seria igual que si s’anomenés “el cafè” en el que la gent diu la seva encara que no tingui res a veure amb el tema que agermana el foro, jo no li donaria més importància de la que té, ja que al correu que molts de nosaltres tenim, tot sovint rebem mails divertits i que de vegades ens prenen un somriure o ens allunyen de l’afer del dia a dia.
Jo si la feina m’ho permet quan tinc un moment o sinó al vespre, tinc per costum mirar el fòrum i llegir tot el que m’interessa però no sempre pots opinar d’allò que no coneixes o no hi entens, ja que de vegades es millor escoltar i aprendre dels que en sabeu més, per això crec que aquest foro es molt ric en qualitat ja que repeteixo que no ser com era abans.

Tan debò tingués tants coneixements com alguns de vosaltres, que quan us llegeixo moltes vegades quedo bocabadat de tot el que sabeu, alguns feu insistència amb la qualitat dels missatges aportats però alerta que amb aquest comentari podeu fer baixar la participació, perquè no tothom té els mateixos coneixements ni la mateixa saviesa en temes i la gent opina el que sap amb tota humilitat no per això la seva opinió es menys vàlida crec jo.Jo només us puc dir que si en alguna cosa puc ajudar, encara que sigui a través del mail o del foro estaré a la vostra disposició.
Gràcies per mantenir viu Mototurisme.[/quote]


Estic completament d'acord amb tu Prdo.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 16, 2011 7:01 pm

[quote user="Lini" post="158177"]


Estic completament d'acord amb tu Pardo.[/quote]

Lini, entenem que tu ni portes moto i potser no fa gaire que vas d'acompanayant amb el teu marit, però hauries de saber que les opinions de gent com tu -des del punt de vista d'acompanyant- les valorem, com totes les altres opinions, i molt.

Les aportacions que tu puguis fer al fòrum les pots fer com 'participant' que veu les coses des del seient del darrera, i sense entrar en temes complexos sobre mecànica o sobre models de moto, per dir alguna cosa, sempre pots aportar el teu granet de sorra sota la teva perspectiva dita abans, que moltes vegades fins i tot tenen més importància i li donem més valor per això, perquè vosaltres NO porteu la moto, si no que us porten.

Ningú neix ensenyat, i si alguna cosa m'ha lligat a aquest fòrum a escriure-hi tant és per donar a conèixer el món de les motos i a que vosaltres us hi sentiu a gust, ja que moltes vegades -i no em dieu que no- és un món molt masclista.

M'explico? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 17, 2011 3:00 pm

[quote user="Randy-650" post="158204"]ja que moltes vegades -i no em dieu que no- és un món molt masclista.
M'explico? :lol:[/quote]

:eyes :eyes la veritat Randy ,perque no se com posar aquell negre que aixeca els ulls perque sino !!!!! :eyes :eyes el que no es pot pretendre es que un forum sigui ''la enciclopedia de la motocicleta'' per mi te tan d'interes l'apartat del GPS, que la veritat per alguns las tonterias de ''cerveceta'' ,tothom troba el seu lloc en coses diferents i ha de servir per unir com a punt de trobada,es un forum molt maco en el que tot i te cabuda si es te respecte i a mi no m'agradaria que canvies ni de disseny ni de res,fins i tot quan veu canviar de lloc l'apartat de les sortides mensuals ja e va semblar molt diferent .
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 17, 2011 3:53 pm

[quote user="Kpeps" post="158322"]

:eyes :eyes la veritat Randy ,perque no se com posar aquell negre que aixeca els ulls perque sino !!!!! :eyes :eyes el que no es pot pretendre es que un forum sigui ''la enciclopedia de la motocicleta'' per mi te tan d'interes l'apartat del GPS, que la veritat per alguns las tonterias de ''cerveceta'' ,tothom troba el seu lloc en coses diferents i ha de servir per unir com a punt de trobada,es un forum molt maco en el que tot i te cabuda si es te respecte i a mi no m'agradaria que canvies ni de disseny ni de res,fins i tot quan veu canviar de lloc l'apartat de les sortides mensuals ja e va semblar molt diferent .[/quote]

Aquest? :mrgreen:

Imatge

I vols dir que aquest fòrum no ha de ser una enciclopèdia de la motocicleta? :eyes

Conyes apart.....deixo d'escriure en aquest fil perquè em sembla que estic fotent la pota constantment. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 17, 2011 4:02 pm

Tot esta be. Des de l'erudit del GPS, passant per la mototurista més tragamilles, passant pels acudits, videos, el pesat de les KTM :roll: , tothom crec que hi té cabuda. Crec que els administardors son gent sociable i tolerant, i crec que el forum -tot ell- es gran, generós, heterogeni i savi. Tothom hi aporta granets de sorra personals, i això és la seva grandesa. Riquesa de coneixements, de persones, de temàtiques i d'idees.

Llargavidalforum!!! :castell
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 4:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Merce » dj. feb. 17, 2011 4:10 pm

Gracies Randy. T'expliques perfectament. :mestre de veritat mersi pel teu comentari !! :cool:

això és el que intento col-laborar una mica....:pc :cerv
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 17, 2011 4:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 17, 2011 4:10 pm

[quote user="Randy-650" post="158333"][Aquest? :mrgreen:

Imatge

I vols dir que aquest fòrum no ha de ser una enciclopèdia de la motocicleta? :eyes
[/quote]

si,si, aquest :lol: :lol: :lol: conyes a part, crec que en els temes que parlen de coses tecnicas,potser no una enciclopedia perque ho hem d'entendre tots pero si serios i en alguns fils es desviava el tema a vegades cap on no tocava,pero repeteixo que tot i tothom hi ha de tenir cabuda,perque no a tots interesa el mateix.
p.d per cert per respondre a la pregunta que no la he contestat,A MI NO EM PASA RES :cerv :cerv :cerv :cerv
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Xavier » ds. feb. 19, 2011 12:56 am

A mí que me va a pasá, si estoy to er dia de juerga con la shavala serca del má...

Us recordeu d'aquesta cançó? Doncs això, que a mí tampoc em passa res i disfruto molt del fòrum. Si no ho faig més és perquè no tinc temps.

Salut i V's per tothom!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. feb. 19, 2011 10:53 pm

[quote user="Xavier" post="158578"]A mí que me va a pasá, si estoy to er dia de juerga con la shavala serca del má...

Us recordeu d'aquesta cançó? Doncs això, que a mí tampoc em passa res i disfruto molt del fòrum. Si no ho faig més és perquè no tinc temps.

Salut i V's per tothom![/quote]

[youtube]b04hnxGq6B0[/youtube]

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Siono1000 » ds. març 19, 2011 2:38 am

A mi tampoc en pasa rés...buenuuuuuu...res que no en pasés abans.
Segueixo amb les mateixes "taras" que sempre he tingut. Fa anys vaig descobrir que les "taras" cerebrals de naixement no és curan de cap manera.

Hi ha gent que no ho sap. :eyes

A part d'això tot va igual de malament que sempre, o sigui va bé. ;)

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Mckuin
Presentats
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 25, 2009 6:12 pm
Ubicació: LA BISBAL D'EMPORDA

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Mckuin » dl. març 21, 2011 10:58 pm

Hola companys, a mi tampoc hem pasa res.
Sòc una de les persones que escric molt poc, no m'agrada, tambè dir que estic tot el dia devant l'ordinador
i això fa que no hem conecti massa però quan ho faig veig coses molt interessants.
Gràcies aquest fòrum i aquestes sortides tan ben organitzades es pot dir que vaig hem moto, abans quedàvem
els amics els diumenges al matí però sempre era el mateix "maricon l'ultim" i això ho sap molt be en Jacks en Siono
que son companys de fa molt de temps.
Per lo expressat dir: FORUM COLLONUT, GENT COLLONUDA, ORGANITZADORS I ADMINISTRADORS.

QUE SEGUEIXI AIXÍ, tinc la sensació que s'està buscant la perfecció que no existeix.

Salud
MCKUIN-Vstrom650

Avatar de l’usuari
Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Re: Us Pasa Algo?'???????????????????????????

Entrada Autor: Avisiset » dg. març 27, 2011 5:30 pm

:D :D A tots els que treballeu en aquest foro: Enhorabona, seguiu així.
Encara que soc dels que participa menys, sapigueu que les pocas
vegadas que he sortit en vosaltres ho he passat en gran i si no vinc
més, es per que realment no podem venir. Al foro no hi escric gaire,
cosa que no vol dir que no el visiti de tant en tant. Cada dia tenim
menys temps per a tot en general.
No defalliu valents.
Salut i benzina.

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”