Un post personal per a cada forero

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Un post personal per a cada forero

Entrada Autor: Burruktala » ds. gen. 13, 2007 7:59 pm

La idea seria una mica com el post de "LES NOSTRES MOTOS", Queda clar en aquest fil que la gent no en te prou en posar una foto de la seva moto, si no que vol explicar quelcom més. El problema és que si busques la moto d'algú, tens que buscar entre totes les contestes del fil.

La proposta és obrir un foro, on cada forero que vulgues tingues un fil propi a modus de pàgina o perfil personal.

Vaja, un fil on només hi pogues escriure ell i posar fotos o el que vulgues d'ell mateix i on ningú hi poses res mes.

Així quan obrissis aquell apartat, cada post seria d'un forero i així seria més facil trobar-lo i coneixe'l.

No se si m'he explicat...... espero que si.

Clar, caldria explicar que ningú escribis al post dels demés, que la penya tenim la pluma fluixa.
:wink: :wink: :wink: :wink:


Que us sembla?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 13, 2007 9:16 pm

No està malament la idea, si senyor...... :roll:

I si algú hi escriu, dons és fàcil: borrar-ho.

Ho estudiarem...... :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Re: Un post personal per a cada forero

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 14, 2007 7:02 pm

burruktala ha escrit:
La proposta és obrir un foro, on cada forero que vulgues tingues un fil propi a modus de pàgina o perfil personal.

Vaja, un fil on només hi pogues escriure ell i posar fotos o el que vulgues d'ell mateix i on ningú hi poses res mes.
Que us sembla?
Jo crec que d'això s'en diu un Bloc. :)

I a mi, per ara, no em fa el pes parlar de la meva moto. Millor parlar de qui o què, he vist i o conegut, anant amb la moto.:)

Salut!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. gen. 14, 2007 9:35 pm

Holaaaa,

a mi em sembla molt be que cadascú pugui fer un presentació publica de la seva moto, les motos anteriors i d'ell mateix, però penso que això es una informació bastant estàtica, mentre que el fòrum es bastant mes dinàmic. I tampoc es questió d'anar borrant misatges.

Penso que aixó es podria posar directament a la pàgina web de mototurisme. Una nova pestanya de títol: Menbres, o qui som, o com som, o alguna cosa així i a dintre un llistat de tothom que hi vulgui posar la seva presentació.

En tot cas hauria de ser una presentació en format estandar per a tothom, per donar una imatge d'uniformitat.

Ho parlem amb el Jordi, i quan tinguem les feines pendents del fòrum estabilitzades ens hi podriem posar, si us senbla bé.


:idea: :idea: :idea:
Sort,

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”