Taula Rodona de la KDD

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Taula Rodona de la KDD

Entrada Autor: Steelman » dj. set. 27, 2012 8:07 pm

Tal i com s´ha parlat al fil obert pel Pascual de la Ressaca de la diada, a la KDD farem una mena de taula rodona, pluja d´idees,.... anomeneu-ho com vulgueu.

En aquesta intentarem plasmar com va Mototurisme, inquietuts, propostes,....

Tindrem un temps limitat, i per donar millor resposta a totes les vostre inquietuts el millor seria que ens fessiu arribar temes que voleu que es tractin.

Ho podeu fer per aquest post, o si voleu preservar la vostra intimitat o qualsevol altre motiu, també els podeu fer-los arribar enviant-me un privat a mi.


El motiu, és per que si sabem quins temes tractarem podrem donar-vos una resposta més concreta, de la mateixa manera que podrem agilitzar més els "tempos" de la taula rodona

Moltes gracies!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Pasqual » dv. set. 28, 2012 12:29 pm

Gràcies Jordi per recollir la idea.

Entenc que a vegades es fa complicat expressar-se públicament (i més si és escrit), així que començo jo per donar algunes idees de les que en podríem parlar:

1.- SUB-FÒRUMS: creació de sub-fòrums més específics per temes. Suggereixo "OFF-ROAD", "SORTIDES LOCALS". També és podrien plantejar fòrum zonals (per províncies per exemple....).

2.- ADMINISTRADORS: Augmentar el nombre d'administradors, creant-ne per cada sub fòrum i quedant els actuals com a supervisors i encarregant-se del temes propis de Mototurisme (Sortida mensual, KDD, TVC...)

3.- NORMES: necessitat o no de fer explicites les normes de funcionament del fòrum

de moment....deixo aquestes

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Vendetta » dv. set. 28, 2012 1:15 pm

Ostres Pascual, mès normes? :mrgreen: Pà que?

Jo proposo una secciò de paquetes/copilots, aquell que estigui disposat a fer ruta acompnyat i es vegi capacitat. Eps no tè pas que ser del sexe contrari, familiars, o gent que no tè i ha tingut moto.. o jo mateix que tic en crisi per compartir betzina. :mrgreen:

Aah i alguna comisiò de festes per les kdd's. :mrgreen:

Eps un brown storming és això dir el primer que se't passi pel cap, per molt parida que sigui, doncs au, ja ho he dit.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Ra-mon » dv. set. 28, 2012 7:44 pm

[quote user="Pasqual" post="213649"]Gràcies Jordi per recollir la idea.

Entenc que a vegades es fa complicat expressar-se públicament (i més si és escrit), així que començo jo per donar algunes idees de les que en podríem parlar:

1.- SUB-FÒRUMS: creació de sub-fòrums més específics per temes. Suggereixo "OFF-ROAD", "SORTIDES LOCALS". També és podrien plantejar fòrum zonals (per províncies per exemple....).

2.- ADMINISTRADORS: Augmentar el nombre d'administradors, creant-ne per cada sub fòrum i quedant els actuals com a supervisors i encarregant-se del temes propis de Mototurisme (Sortida mensual, KDD, TVC...)

3.- NORMES: necessitat o no de fer explicites les normes de funcionament del fòrum

de moment....deixo aquestes[/quote]


4.- PROPAGANDA: es pot posar propaganda al fòrum ? Arrel d'aquest fil

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Dodo » dv. set. 28, 2012 9:10 pm

[quote user="Steelman" post="213596"]En aquesta intentarem plasmar com va Mototurisme, inquietuts, propostes,....
[/quote]
M'agrada molt l'idea que pregunteu a la gent qué pensa,
Molta gent que no gossa donar opinions, encara que haig de dir que em tots els que he parlat, no tenen rés a dir sobre l'organització de les sortides (ans el contrari, pensen que és un grup molt bén organitzat)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 10, 2012 11:25 pm

Penso que en aquest indret les coses ja van evolucionant per si mateixes a mesura que el mon evoluciona.
Penso, i potser la cago, que la paraula que el Jordi ha escrit en un altre post "TARGET" es la que o resumeix tot. Crec que Mototurisme no es classista ni elitista ni res que s'hi assembli però es un grup un pel "tancat". Qui cerca altres estils de conducció, altres maneres de passar-s'ho be o altres maneres d'entendre l'oci, ja no s'hi troba a gust entre nosaltres. Ve una vegada i no repeteix. I a mi, això m'agrada.

Tema publicitat.......tema delicat: Em sorprèn que puc comprar amb un bon descompte a diferents llocs (Com per exemple al Motocard d'Andorra) pel fet de ser membre del V-Strom i, en canvi, com a membre de Mototurisme no tinc un tracte especial enlloc, però a mi ja m'està bé.

Tema diners........una sola cosa: Potser ja ho feu d'aquesta manera i foto la pota però sempre penso que en les activitats oficials de Mototurisme, es podria arredonir el preu i, aquesta petita diferència podria anar a les arques del Club. Potser ja ho feu així i jo no ho sé.

Les meves paraules son amb bona voluntat, no ho dubteu ni un moment.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 10, 2012 11:59 pm

[quote user="Prony" post="214925"]......Crec que Mototurisme no es classista ni elitista ni res que s'hi assembli però es un grup un pel "tancat". Qui cerca altres estils de conducció, altres maneres de passar-s'ho be o altres maneres d'entendre l'oci, ja no s'hi troba a gust entre nosaltres. Ve una vegada i no repeteix. I a mi, això m'agrada.

[/quote]

Què vols dir altres estils de conducció? :shock: Que jo sàpiga per anar per carretera sols s'hi pot anar xino-xano, ràpid, fent supermotard i para de comptar. :shock:

Gent que té altres maneres d'entendre l'oci? Alguns fòrums fan kdds on la moto ni es toca, es disfressen, beuen i fan el pallasso. Altres demanen per adelantat l'import del dinar. Alguns fan 'tontolultim' i si surten 25 arriben al lloc de jalar 20, els altres 5 es perden i tornen a casa. Molts fòrums fan sortides i no reserven res, i algunes vegades a les 4 encara busquen lloc per jalar. Altres fòrums queden directament a un lloc determinat per jalar, i que cadascú hi vagi com vulgui. Bastants fòrums fan parades cada 20/25 per recollir gent, i quan són les 12:00' sols han fet 50 km. I molts més que podria explicar...

Els que han vingut una o dues vegades i no han tornat més és bàsicament perquè no estaven acostumats a anar en colla i s'estimaven més anar al seu aire.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 11, 2012 10:53 pm

[quote user="Randy-650" post="214931"]Què vols dir altres estils de conducció? :shock: Que jo sàpiga per anar per carretera sols s'hi pot anar xino-xano, ràpid, fent supermotard i para de comptar. :shock:
Gent que té altres maneres d'entendre l'oci? Alguns fòrums fan kdds on la moto ni es toca, es disfressen, beuen i fan el pallasso. Altres demanen per adelantat l'import del dinar. Alguns fan 'tontolultim' i si surten 25 arriben al lloc de jalar 20, els altres 5 es perden i tornen a casa. Molts fòrums fan sortides i no reserven res, i algunes vegades a les 4 encara busquen lloc per jalar. Altres fòrums queden directament a un lloc determinat per jalar, i que cadascú hi vagi com vulgui. Bastants fòrums fan parades cada 20/25 per recollir gent, i quan són les 12:00' sols han fet 50 km. I molts més que podria explicar...
Els que han vingut una o dues vegades i no han tornat més és bàsicament perquè no estaven acostumats a anar en colla i s'estimaven més anar al seu aire.[/quote]Ho veus com coincidim? Jo he anat amb grups com els que dius i ells, a la seva manera, els sembla ideal, es la seva forma de passar-s'ho be. No pas la dels que som habituals aquí.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: CMB » dv. oct. 12, 2012 12:02 am

Doncs:

1. Com a tècniques:

a) Permetre les propietats de les imatges, per ajustar el tamany.
b) actualitzar la versió del fòrum, amb una presencia i funcionalitats més actuals.
c) Aprofitar i lligar-ho més a les xarxes socials

2. D'estructura:

a) Noves seccions referents a "off road" o "locals", vaja, el que ha comentat en Pascual...
b) ...

Ja està bé!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Vendetta » dv. oct. 12, 2012 5:10 pm

he de confessar que aquesta taula rodona de la kdd em tè preocupat.


No es farà pas en horari festiu no? :twisted: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Taula Rodona de la KDD

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 12, 2012 5:19 pm

Al Programa de la KDD ja ho posa quant es fara ;)

Programa

No et preocupis, la festa nocturna no te la perdras...
Com a molt, un tallat, pero sempre t´el pots portar a la taula rodona...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Taula Rodona de la KDD

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 21, 2012 9:10 pm

MOLTES GRÀCIES PER LA TAULA RODONA
Desgraciadament ens varen quedar temes al tinter, pero no varem tenir més temps.

Seria interessant trobar /buscar un dia per fer la segona part , la que tenim pendent.

Una opició seria via forum, pero es una opció (que tot i ser vàlida) la descarto, per que seria complexe i delicat.

Despres de la "ressaca" de la KDD ja buscarem com fer-ho ;)


MOLTES GRÀCIES A TOTS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Ra-mon » dg. oct. 21, 2012 10:24 pm

Steelman, de tota manera, ja ens explicaràs de què s'ha parlat. ;)

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. oct. 22, 2012 7:28 am

Es cert, es podria fer un resum per els que no hem pogut anar.
ImatgeImatgeImatge

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Taula Rodona De La KDD

Entrada Autor: Merce » dl. oct. 22, 2012 5:06 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216113"]Es cert, es podria fer un resum per els que no hem pogut anar.[/quote]

Doncs si, nosaltres també estem interessats en conèixer el què es va parlar, decidir, proposar, etc...

Ja en fareu cinc cèntims per els qui no vam poder ser-hi, oi? :mestre
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2012 5:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Taula Rodona de la KDD

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 23, 2012 5:43 pm

SI no patiu, ja us explicarem ....
Els proxims dies ja "escriure l´acta"
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Taula Rodona de la KDD

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 24, 2012 11:10 pm

Ja teniu un resum de la Taula Rodona


El podeu veure aqui

PD: esta en un lloc on només els registrats ho podem veure, ja que es un tema "intern"
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”