El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 25, 2013 11:31 pm

Ja fa dies que ho volia dir, però vaig pensar que serien paranoies meves, però aquest cap de setmana ho he tornat a veure. Resulta que fa molt de temps algû va posar de moda, suposo que per mandra o per no gastar les tecles de l'ordinador, la paraula AFM, així tal qual, creient que vol dir Alguna Foto Més, quan en realitat era ell el que obria el fil i posava les seves fotos i tothom les seves després.

Mica en mica la paraula va anar agradant i ja molta gent enceta el fil de les fotos de les sortides així mateix, donant a entendre que tothom sap què vol dir i quina és la finalitat del fil.

Què vull dir amb això? Doncs molt fàcil....el dia de demà busqueu en el buscador 'fotos sortida a tal lloc', I veureu que sovint no hi ha cap resultat, i busca-ho..... I a part d'això, la gent que visita aquest espai, què ha de pensar? És que no ho he vist mai això.

Tanta feina li costa a la gent posar Fotos sortida a tal lloc, i a sota la la data?

Dieu-me tiquismiquis, o torracullons, el què vulgueu, però jo ho veig així. Vosaltres veig que ho veieu correcte i ja us està bé, clar, si no algú ja ho hagués dit. Però com que ningú -torno a repetir- diu res al respecte seré tiquismiquis jo solet. :sonat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Steelman » dc. juny 26, 2013 11:01 am

Tens raó Randy
De la mateixa manera que no es tant bonic posar un link a picassa o altres llocs com incrustar-les aqui...
Peró ..... :(
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Jordi » dc. juny 26, 2013 11:41 am

Teniu tota la raó del mon en canviar el A.F.M per un nom mes descriptiu, això ho va començar en "DigamJordi" i a tots ens va fer molta gràcia, no creieu?? Precisament per això s'ha anat popularitzant.
Pel que fa a publicar les imatges en comptes de penjar l'enllaç a un àlbum que es troba al núvol, es ben cert que queda molt millor, però penso que te l'inconvenient de que no tothom te una connexió a la xarxa Hiper-Mega-Gal.làctica, i encara menys des del telèfon mòbil.
Que vull dir??
Doncs que si un penja trenta fotos amb un pes considerable, cada vegada que s'accedeix al fil, es triga una bona estona en poder accedir als últims missatges. Observo que hi ha companys els quals, amb molt bon criteri, publiquen un recull limitat d'imatges i finalment hi posen un enllaç a l'àlbum, on hi ha la resta.
Jo tinc una connexió prou ràpida, però sempre que accedeixo al fil, tinc que esperar a que es carreguin totes les imatges que ja he vist fins poder veure les últimes publicacions.
Potser recomanant que es publiqui un petit recull amb una mida normalitzada i un enllaç a la totalitat de l'àlbum, quedaria tot mes "ordenat", que us sembla??

Però al mateix temps penso que si posem tantes Normes......al cap i a la fi, estem aquí per passar-nos-ho bé.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Steelman » dc. juny 26, 2013 11:47 am

[quote user="Prony" post="237345"]Però al mateix temps penso que si posem tantes Normes......al cap i a la fi, estem aquí per passar-nos-ho bé.
Jordi "Prony"[/quote]
Per aquest motiu no hem dit mai res al respecte :P
:birracat
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Boolean » dc. juny 26, 2013 11:53 am

Vinga vaaaaa..... us fare cas i canviare el A.V.M. de post on he penjat els videos dels Alps per algo mes descriptiu :sorry

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Trencaferro » dc. juny 26, 2013 11:59 am

I no seria més fàcil continuar com fins ara, i alhora cambiar'ho i així tothom content?

Es tant senzill com posar als nous titols i els creadors dels vells si volen editar-los i que quedi:

A.F.M. Viatge als alps 2013
A.F..M sortida mensual Lleida maig 2013

Etc, etc...
Cambiar'ho ara potser ja és més complicat, però a partir d'ara crec que no costa res, i si que alhora de buscar el fil seria més facil. Eps, opinió personal eh! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Albert » dg. juny 30, 2013 11:34 am

Holaaaa,

[quote user="Trencaferro" post="237348"]I no seria més fàcil continuar com fins ara, i alhora cambiar'ho i així tothom content?

Es tant senzill com posar als nous titols i els creadors dels vells si volen editar-los i que quedi:

A.F.M. Viatge als alps 2013
A.F..M sortida mensual Lleida maig 2013

Etc, etc...
Cambiar'ho ara potser ja és més complicat, però a partir d'ara crec que no costa res, i si que alhora de buscar el fil seria més facil. Eps, opinió personal eh! :birracat[/quote]

Ja n'he fet dos o tres d'aquest any, bona pensasada Trencaferro.

Randy, aquestes coses son aquelles que no hi penses d'entrada, fins que un o altre ho diu...

Segur que mirarem de tenir-ho en compte, no pas per fer-te content, si no per que tens raó, despres no saben quin fil correspon a quina sortida.


Merci.
Sort,

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: El Dia De Demà, Com Buscaré Les Fotos?

Entrada Autor: Vendetta » dj. jul. 04, 2013 7:45 pm

[quote user="Randy-650" post="237327"]
Dieu-me tiquismiquis, o torracullons, el què vulgueu, però jo ho veig així. Vosaltres veig que ho veieu correcte i ja us està bé, clar, si no algú ja ho hagués dit. Però com que ningú -torno a repetir- diu res al respecte seré tiquismiquis jo solet. :sonat[/quote]

Ja veig que no et fan del tot cas, ningù t'ha dit ni tiquismiquis ni torracullons, va.. jo dic i trio que ets un tiquis miquis... :birracat amb raò.

A la vegada que tambè li dono la raò al Prony.

I... ara digueu-me tiquis miquis a mi o torracullons tambè..

Pronyyyy als punts i a part, deixa-hi una linia d' espai.. que seràn de mès bon llegir els teus.. bè.. les teves argumentacions.. :b9 :birracat

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”