Restaurants I Visites Culturals

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 26, 2013 12:00 pm

no se si es el lloc adecuat per posar aquest tema,si no ho es o no escau ,el podeu moure o esborrar ;) ;) ;) cap problema que no vull crear pol.lemiques.
com un pensament personal ,veient el que dieu del restaurant,comentar que el tema de las visites culturals amb un sobrecost a la sortida,per mi es podrien evitar,mes quan en canvi es busca filar prim en el preu del dinar,particularment prefereixo pagar 25 € i sortir ben servit que anar a visitar res que s'hagi de pagar,ja se que es Mototurisme i s'ha de fer cultura pero a mi amb veure els paissatges que generalment no he vist ja em sembla be i quedo content,com sempre tot es parlar-ne :gathering :gathering i no cal que digui que ja se que tot es fa amb bona fe :birracat :birracat i ademes ningu esta obligat a fer i pagar la visita,pero crec que es un detall a tenir en conte :okcat :okcat
Imatge

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Cristina » dv. jul. 26, 2013 2:54 pm

.
Bones a tots :holacat

Les visites culturals a les sortides mensuals va ser un dels temes de la taula rodona a la KDD del passat mes d’octubre a Viella.

La majoria potser ja ho sabeu, però això va sobretot pels nouvinguts al foro ens els darrers mesos.

Es va fer una votació entre tots els que hi erem i es va acordar posar una visita cultural per complementar la ruta a cada sortida mensual.

Fins ara crec que no hi hagut cap queixa o suggeriment al respecte (almenys en obert), i el més important de tot és que ningú està obligat a res… Aquí entra la feina que fan els administradors i moderadors, si organitzen una visita de grup i al final és un mínim de persones qui vol fer-la, potser que arrivi un dia que no sigui factible la visita pel nombre de persones interessades.

Pel que he pogut observar a les sortidas, la gran majoria està encantat amb les visites que s’han fet fins ara.

Aah! I per acabar, crec que perquè paguis més en un restaurant el servei no té perqué ser més ràpid.


:birracat :birracat
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 26, 2013 3:04 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 26, 2013 4:31 pm

com he posat al principi del fil,es un tema que penso a titol personal i aixi l'expresso,no tinc per costum anar fent safareig per buscar opinions com la meva (ni en obert...ni en privat) a la taula rodona,es van parlar moltes coses,pero molts no i erem i si tenim una opinio la podem expressar lliurement,em sembla a mi que es un forum i per tal..... obert,per lo tant qualsevol pot donar la seva opinio dintre dels respecte que tothom es mereix.
per lo del tema del restaurant que es on anem a parar,si busques un dinar ...''low cost'' no pretenguis que t serveixin gaires cambrers,tot te un cost i el que no pot ser...no pot ser.
p.d. quan tingui un moment llegire altre cop el que es va dir a la taula rodona,que al final semblaran els escrits de las taulas de Moises.
podeu borrar el fil que ja veig que no portara enlloc.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Jordi » dv. jul. 26, 2013 6:57 pm

Kpeps,

Des de la meva humil perspectiva, penso que el que dius es molt important i no te pas perquè ser esborrat (cosa que, crec, no es fa mai. Si mes no, hauria de ser mogut a l'Apartat que li correspon, que és "Millores, Suggeriments i Proves".

Crec, i només crec que la gran majoria vam votar positivament a la re-instauració d'aquesta visita, que en alguns casos es gratuïta i d'altres no es així, però que referma el nom de "MotoTurisme". També hem de pensar que això suposa que per l'organitzador un extra en la seva tasca organitzadora que abans no tenia.
Cert es que, un punt vas a pagar a l'Albert, tot i no sentir-me coaccionat ni obligat tampoc em ve de pagar una miqueta mes per visitar / assistir a un museu / esdeveniment que segur que sinó mai hi aniria. En acabar penso: "Ha estat bé" o "Quin rotllo".

Voleu que sigui sincer??
Personalment, el castell de Milmanda, els seus vins, les vinyes i la torre van ser un "COÑAZO", però sempre n'estaré públicament agraït al Jordi i l'Albert que van dedicar i va posar, sense res a canvi, el seu temps i el seu esforç, a proporcionar-nos una cosa amb la intenció de que fos "especial". I ho va fer amb la millor intenció i amb tot el seu amor vers nosaltres. Per això no ho criticaré mai.

Voleu que sigui mes sincer??
Quan ja no quedava ningú dins al restaurant, em vaig atansar a les cambreres per felicitar-les pel tracte que elles ens van dispensar. Elles, quan van tindre el menjar a la seva disposició van córrer de valent per servir-nos, el problema era que a la cuina no els proporcionaven menjar. Les vau veure perdre el somriure en algun moment?? Estic segur que elles també van passar mala estona. Quan mes trigava en sortir el menjar de la cuina, mes trigarien elles en poder marxar a casa.

Sempre hem estat molt ben servits, i ja son unes quantes les vegades que amb vosaltres les que he vingut, encara que mai deixaré de considerar-me el mes novell disposat a sotmetre'm a les vostres ordres. I seguiré apuntant-me a les activitats, encara que no siguin del meu interès, perquè hi ha un company que, amb carinyo l'ha muntat, i espera que no el deixi a l'estacada.

Però si Us olau, la propera vegada, si pot ser, anem a una embotelladora d'aigua o deixem al Paraguaio lligat a la moto.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Kpeps » dv. jul. 26, 2013 7:47 pm

Prony,gracies per las teves explicacions :birracat :birracat vagi per davant que ni molt menys desvaloro las visites,a aquesta no hi he anat pero las altres no em van semblar malament ni molt menys,lo que deia ,es que si per fer una visita,hem d'estalviar 4 euros en un dinar,prefereixo el dinar i aixo es la meva opinio i per aixo l'he expressat,com be sabeu,jo se del cert el que costa organitzar una sortida i com podeu compendre no tiraria mai pel terra la feina de ningu altre,nomes volia dir la meva,que per aixo estem entre companys que poden dir-se el que pensen .
salut,peles i bon estiu :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Albert » ds. jul. 27, 2013 12:33 am

Holaa,

Tal com ha suggerit el Prony, he mogut el fil a “Millores, Suggeriments i Proves", ja que el tema és prou interessant per que desaparegui al arxiu de “Sortides Anteriors” tan aviat com es pengi la nova sortida.

Pel que fa al tema, la meva opinió es que no hem de confondre les coses. El preu dels dinars i els restaurants escollits no tenen res a veure amb si es fa alguna visita o no, ni sobre el preu d’aquesta.
Curiosament fem aproximadament els mateixos quilometres en les sortides que hi ha visita o en les que no. Quan no fem cap visita ho substituïm per alguna aturada en algun lloc que hi hagi serveis. Llavors aquestes aturades s’allarguen sempre una mica mes del compte.
Està clar que sempre hi ha visites més interessants que d’altres, i que no tots valorem de mateixa forma cada visita. Per això les visites son absolutament voluntàries.

En el moment en que no hi hagi una majoria important d’assistents a les visites, respecte al número d’inscrits a la sortida, tornarem a deixar de fer-les, no ho dubteu. Per això cal agrair al Kpeps que ens hagi donat aquí la seva opinió, donant peu a que tots i podeu dir la vostra.



:please :please
Sort,

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Jl61 » ds. jul. 27, 2013 4:18 pm

jo personalment, veig bé la visites culturals.
No només per mi, si, sinó més aviat pensant
en els Paquets, que són els i les que pateixen
en silenci les nostres aventures gairebé sense
participar ......
d'aquesta manera ho fem una mica més amè.
ljl

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Kpeps » dg. jul. 28, 2013 11:04 am

[quote user="Albert" post="239353"]
Pel que fa al tema, la meva opinió es que no hem de confondre les coses. El preu dels dinars i els restaurants escollits no tenen res a veure amb si es fa alguna visita o no, ni sobre el preu d’aquesta.
Està clar que sempre hi ha visites més interessants que d’altres, i que no tots valorem de mateixa forma cada visita. Per això les visites son absolutament voluntàries.
[/quote]

gracies Albert,per la resposta,totes las visites son interesants,a uns els agradara mes una i a altres no tant,per gustos e interessos estem la gent,volia ser constructiu amb aquest fil i veig que aixi ho has vist,t'ho agraeixo :birracat gracies a Deu assistir a una sortida no va de 5 € amunt o avall i al que em referia es que el pagament d'aquesta visita no minves en la qualitat del menjar ni el lloc on es dina,no he quedat mai descontent dels dinars,sempre hi ha algun que pot ser millor pero ningu es mor per un dia,en fi,que aixo es el que volia dir,no que es suprimissin las visites
p.d Albert,sort que mes o menys em coneixes i ja saps que els meus escrits semblen el que no son (es el que te escriure que no t veuen la cara) i ni molt menys malintencionats.

[quote user="Jl61" post="239366"]jo personalment, veig bé la visites culturals.
No només per mi, si, sinó més aviat pensant
en els Paquets, que són els i les que pateixen
en silenci les nostres aventures gairebé sense
participar ......
d'aquesta manera ho fem una mica més amè.[/quote]

estic amb tu JL,una parada per visitar es molt bona per fer caliu entre nosaltres i participar tots,pero aixo del silenci.....que molts porteu intercomunicadors,que jo ho he vist :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Jl61 » dg. jul. 28, 2013 4:58 pm

tens raó Josep.
Sort de l'intercomunicador,
Gracies a això algun.......
encara podem sortir en moto.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ljl

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: 650X » dg. jul. 28, 2013 5:30 pm

Molt bon tema, em sembla apropiat per a treuren les conclusions que tan la Marta com jo vem fer de la visita del Castell de Milmanda, tan la visita com la cata i l'explicació i la posterior pujada a la Torre em va semblar de lo més encertat. Altre cosa es la solana que feia que només era apte per a saharauis i berebers... quina calor!! Segur que quan les temperatures tornin a la banda mitja del termometre gaudirem molt més d'aquestes visites. Per el que fà al preu, en aquest càs 3€ tampoc es que ho encareixi molt el global de la sortida.

Salut!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Restaurants I Visites Culturals

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 28, 2013 7:24 pm

A hores d'ara, a mi, que no se diferenciar entre un "Don Simon" i un "Ribera de Duero", ningú m'ha fit si el vi era bo. Es clar que el meu consum de vi (i alcohol en general) deu ser d'un litre cada cinc anys (inferior al de pasta de dents).

Era un bon vi per si algun dia quedo a sopar amb algú "¿Para lo que surja?" o millor que em compri per e.bay aquell líquid que allibera feromones.

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”