Proposta útil O No?

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Proposta útil O No?

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 10, 2013 12:05 am

Si, fa uns dies que estic desaparegut, el coi de crisis però aquesta personal.

A partir d'això, i de no poder sortir en moto per estalviar, vaig pensar, bè, si hi ha algù per aqui a prop, i no hagi de fer jo la ruta gaire llarga el vaig a saludar.

O sia una aplicaciò de mòvil que avisi si hi ha algun motero o moturista a prop. :burrucat Sols Android per ara, per desgràcia.

Bè, l'aplicaciò permet convidar amics, afegir-los en grups, permetre cada grup que vegin al moment la teva ubicaciò, i veure qui està mès a prop.

Tambè pots programar per cada contacte, a quants metres de distància vols que t'avisi.

Pots llavors a web consultar si vols registres de posicions i veure-ho al mapa.

Tambè pots publicar la posicò, amb un simple vincle, ja que qualsevol que disposi del vincle, o penjar-lo aqui al forum pugui seguir la posiciò.

Penjant el vincle del cap de ruta, al forum en sortida mensual per exemple, es podria saber per on es para en cada moment.

Mentre s'esmorça i s'espera la resta de la colla, es pot saber quan els hi falta per arribar.. o si algù es perd, saber on estan.. per si algun cruiller falla.. :666

En fi, si ho creieu útil i a mès, per què no dir-ho, m'hi podeu donar un cop de mà a testejar-la.

Ara sols esta de proves, aqui si us hi interessa la podeu descarregar, i hi trobare instruccions per fer-ho.

Provador Pona

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Minina » dt. des. 10, 2013 7:45 am

Hola desaparegut :holacat

T'ho passo a Millores, suggeriments i proves i ja ho anirem mirant.

Moltes gràcies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Kpeps » dt. des. 10, 2013 9:03 am

es veu força interessant,a part d'avis per proximitat,si surts de ruta,per saver per on paras en tot moment,oi,o no es aixi ? una pregunta Jordi,es com allo que portava l'Eva pero per mobil amb Android ?? :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 10, 2013 9:06 am

Jo crec que la cosa és mes semblant a aquesta...
http://www.motorpasionmoto.com/tecnolog ... ra-moteros
Ex ...moltes coses

Otto
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
Ubicació: Berga

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Otto » dt. des. 10, 2013 9:37 am

Bon dia Jordi,
Ja saps que naltres, no tenim inconvenient en tornar a venir a fer una mini ruta per aqui les teves contrades i anar a dinar (quedes convidat)i aixi podem veuren's i xarrar :gathering que fa molts dies que no ens veiem. Tenim molts bons records teus.
Jo em vaig baixar el WERIDE pero no l'he utilitzat mai. Per tant no et puc aconsellar.
Be, esperem veuret aviat i anims que la crisis ja s'acaba.

:holacat salut majote :birracat

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 10, 2013 4:13 pm

[quote user="Kpeps" post="248739"]es veu força interessant,a part d'avis per proximitat,si surts de ruta,per saver per on paras en tot moment,oi,o no es aixi ? una pregunta Jordi,es com allo que portava l'Eva pero per mobil amb Android ?? :birracat[/quote]

Ostres, no conec lo de l'Eva, ja hi vaig pensar tambè amb ella, però no sabia que lo seu anava amb android.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 10, 2013 4:15 pm

[quote user="Steelman" post="248741"]Jo crec que la cosa és mes semblant a aquesta...
http://www.motorpasionmoto.com/tecnolog ... ra-moteros[/quote]

Aquest no el coneixia, merci per la referència haurè de preguntar a l'Otto que diu que ja el tè instal.lat, tot i que aquest sembla exclusiu per moterus, i no és la meva inteciò.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 10, 2013 4:19 pm

[quote user="Otto" post="248743"]Bon dia Jordi,
Ja saps que naltres, no tenim inconvenient en tornar a venir a fer una mini ruta per aqui les teves contrades i anar a dinar (quedes convidat)i aixi podem veuren's i xarrar :gathering que fa molts dies que no ens veiem. Tenim molts bons records teus.
Jo em vaig baixar el WERIDE pero no l'he utilitzat mai. Per tant no et puc aconsellar.
Be, esperem veuret aviat i anims que la crisis ja s'acaba.

:holacat salut majote :birracat[/quote]

Doncs au, cap aquii :birracat quan hi vulgueu. Jo tambè hi tinc bons records. :okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Kpeps » dt. des. 10, 2013 4:24 pm

[quote user="Vendetta" post="248763"][quote user="Kpeps" post="248739"]es veu força interessant,a part d'avis per proximitat,si surts de ruta,per saver per on paras en tot moment,oi,o no es aixi ? una pregunta Jordi,es com allo que portava l'Eva pero per mobil amb Android ?? :birracat[/quote]

Ostres, no conec lo de l'Eva, ja hi vaig pensar tambè amb ella, però no sabia que lo seu anava amb android.[/quote]

no,lo de l'Eva em sembla que va per satelit,el que no recordo es el nom que te,pero amb lo de Android crec que no te res a veure :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Proposta útil O No?

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 10, 2013 4:36 pm

[quote user="Kpeps" post="248766"][quote user="Vendetta" post="248763"][quote user="Kpeps" post="248739"]es veu força interessant,a part d'avis per proximitat,si surts de ruta,per saver per on paras en tot moment,oi,o no es aixi ? una pregunta Jordi,es com allo que portava l'Eva pero per mobil amb Android ?? :birracat[/quote]

Ostres, no conec lo de l'Eva, ja hi vaig pensar tambè amb ella, però no sabia que lo seu anava amb android.[/quote]

no,lo de l'Eva em sembla que va per satelit,el que no recordo es el nom que te,pero amb lo de Android crec que no te res a veure :birracat[/quote]

Aah val, si que he llegit ràpid, tot i que despres hauria de pagar roaming.. com que no para quieta.. jiji, o acumular posicions, i publicar-les quan trobi una wifi.

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”