Imageshack

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 07, 2014 7:59 pm

vaja la que he liat :cat_vergonya :foracat :cat_vergonya avui no se perque m'ha vingut la mala ideia al cap de esborrar d'aquesta web la fotos que hi ahvien,que he anat pujant amb el temps en cronicas i fils varis,i quina mala jugada es la que al borrarlas de la pagina en questio,et desapareixen dels fils que has obert,algfu sap si hi ha alguna manera de recuperar-les ?? perque sempre guardo els esborranys pero al tornar.los a posar amb les URL'S i tot surt que la imatge no existeix.
p.d. Moraleja...no toquis el que no saps sense abans preguntar :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Imageshack

Entrada Autor: Jordi » dt. gen. 07, 2014 8:42 pm

Es una jugarreta. Al cap i a la fi, el que fas quan publiques una foto penjada a Imageshack o similar, es penjar un enllaç a aquesta web on realment hi ha emmagatzemada la imatge. Arriba un punt en que el teu compte de Imageshack es ple i ja no admet mes imatges. En aquest punt has d'esborrar aquelles imatges que vas fer "de proves" i que mai vas arribar a penjar o que son obsoletes.
Per si et serveix de consol, això ens ha passat a tots. Has intentat cercar a les FAQ (preguntes freqüents dels usuaris) de ImageShack?? Potser hi ha la resposta, pensa que per mes que les hagis esborrat, de ser-hi hi son.
Vaig a donar-hi una ullada i et dic alguna cosa.

Jordi "Prony"

Edito:

Es perfectament possible, has de contactar amb ells (on posa "ASK A QUESTION") i explicar-los el problema dir-els-hi quin nom d'usuari tens i una adreça de correu electrònic. Es en anglès. Els expliques el que t'ha passat i et tornen a recuperar l'àlbum.

Comunitat d'usuaris de ImageShack

Espero que tinguis molta sort.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 07, 2014 9:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 07, 2014 10:59 pm

gracies Jordi,a veure com acava,es clar jo l'has he volgut borrar per tenir mes lloc pero no m'haguere imaginat que borraria tambe els enllaços,sempre guardo una copia en Word de las croniques pero quan he vist que era com tenir fum.....
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Imageshack

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 08, 2014 8:05 am

Unes opcións per no omplir Imageshack són
A) pujar les imatges ja comprimides de tamany
B) obrir diferents comptes :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 08, 2014 9:08 am

[quote user="Steelman" post="249873"]Unes opcións per no omplir Imageshack són
A) pujar les imatges ja comprimides de tamany
B) obrir diferents comptes :P[/quote]

el cas es que tenia per omplir 5 gigas i no tenia ocupades ni la decima part,vaig pensar que si ja estava fet,el que tenia que fer no tenia perque tenir-les alla i ''patapam'' els he enviat un meil com em diu en Jordi Proni a veure que passa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 08, 2014 11:04 am

fent cas a en Jordi,ahir al vespre els vaig enviar un meil,em van respondre en menys de 20 minuts (no ho he vist fins aquest mati) ,em va enviar un meil personalitzat un sr que es diu Peter,dient-me que las fotos las tornaven a carregar i que el proces podria trigar un parell d'hores,si tenia cap problema o en faltava alguna :computer que li digues que hi seguiria trevallant,avui hi eren totes i a les pagines de las croniques ja tornavan a sortir,com podeu imaginar m'he posat molt content :jajacat :jajacat :jajacat
p.d no tinc cap dubte que si mai haig de pagar 5 o 10 euros per poder fer mes grossa aquesta manera de guardar fotos o trovare ben empleat :okcat :okcat

IMAGESHACK------SERIETAT 10
Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Imageshack

Entrada Autor: Minina » dc. gen. 08, 2014 6:26 pm

M'alegro que ho hagis pogut solucionar. :okcat

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Imageshack

Entrada Autor: Jordi » dc. gen. 08, 2014 8:20 pm

Me'n alegro d'haver-te pogut ajudar. :birracat :birracat

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Imageshack

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 25, 2014 12:50 am

[quote user="Kpeps" post="249883"]fent cas a en Jordi,ahir al vespre els vaig enviar un meil,em van respondre en menys de 20 minuts (no ho he vist fins aquest mati) ,em va enviar un meil personalitzat un sr que es diu Peter,dient-me que las fotos las tornaven a carregar i que el proces podria trigar un parell d'hores,si tenia cap problema o en faltava alguna :computer que li digues que hi seguiria trevallant,avui hi eren totes i a les pagines de las croniques ja tornavan a sortir,com podeu imaginar m'he posat molt content :jajacat :jajacat :jajacat
p.d no tinc cap dubte que si mai haig de pagar 5 o 10 euros per poder fer mes grossa aquesta manera de guardar fotos o trovare ben empleat :okcat :okcat

IMAGESHACK------SERIETAT 10 [/quote]

Clar, seriosos perquè ja és de pagament... :foracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 25, 2014 10:49 am

que va Randy,no cobren res :nonocat :nonocat aquesta foto l'acavo de fer i la penjo perque ho veigis.
la dedico a en Sergi3 i Trencaferro i nomes perque veigin que em queda millor que a ells :b9 :b9 :b9

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Imageshack

Entrada Autor: Rad » ds. gen. 25, 2014 2:21 pm

Et queda molt bé la Triumph Kpeps!!
:okcat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Imageshack

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 25, 2014 2:46 pm

Si, Kpeps, d'aquí un mes serà de pagament, 1$ al mes. I els que no paguin perdran totes les fotos que han pujat. Molt malament per part de Imageshack. :foracat
Esperem que facin com el whatsapp, que es van recular.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 25, 2014 4:35 pm

[quote user="Randy-650" post="250567"]Si, Kpeps, d'aquí un mes serà de pagament, 1$ al mes. I els que no paguin perdran totes les fotos que han pujat. Molt malament per part de Imageshack. :foracat
Esperem que facin com el whatsapp, que es van recular.[/quote]

vaja,jo pensava que era ja que es tenia que pagar i per aixo t'ho he dit....de totes maneres,ja dic,el servei que em van donar,personalitzat i eficient,sent gratuit va ser esplendid i jo crec que valia mes de un euro la correccio del meu error,si treiesin la propaganda ho veuria be i ho pagaria a gust :birracat i si no segurament tambe (esperem que no devaluin l'euro,jajajaja)
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 25, 2014 4:35 pm

[quote user="Xavier_vf" post="250565"]Et queda molt bé la Triumph Kpeps!!
:okcat[/quote]

gracies Xavier,encara que no es meva :burrucat
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Imageshack

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 03, 2014 3:18 pm

He mirat les FAQ de IMAGESHACK i d'aqui a poc tems si no has pagat, no es podrán pujar imatges
Amb tot, no crec que es perdin les que tenim.
A les FAQ possa aixó.

Quina és la subscripció de prova?
La subscripció de prova és vàlida per 30 dies i no requereix cap informació de pagament a introduir. Vostè tindrà accés complet al lloc i de totes les seves funcions durant aquest temps. Al final de la prova si no desitja subscriure, accés al compte seguirà estant disponible, però la imatge pujada no.


Què li passa al meu compte després del judici o si es venç?
Si no paga després de la prova gratuïta de 30 dies o si expira la subscripció premium, la imatge pujada no estarà disponible.
No obstant això, encara se'ls permet l'accés al compte i les imatges prèviament carregat.


Com puc comprovar l'estat de la meva subscripció?
Per comprovar l'estat de la seva subscripció i altres detalls del compte aneu a la pàgina de configuració. A la cantonada superior dreta de la pàgina, al costat del seu nom d'usuari és un menú desplegable que inclou la configuració de les opcions.

Podeu veure-ho a aquí



Per substituir a IMAGESHACK, que és molt comode tenim a FLICKR (De yahoo) o Picassa (google)
FLICKR, tot i que en principi esta orientat a un altre tipus de usuaris, ens permet fer albums i ens dona gratuïtament 1TERABYTE de espai

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Imageshack

Entrada Autor: PEPI600 » dl. abr. 28, 2014 4:06 pm

Als entesos en el tema, sabeu com està això del pagament? Es que ahir vaig provar de penjar les fotos de la sortida i ho vaig poder fer sense problemes, i jo no he pagat res :oops: :oops: :oops:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: Imageshack

Entrada Autor: SetCincTres » dt. abr. 29, 2014 5:10 pm

PEPI600 ha escrit:Als entesos en el tema, sabeu com està això del pagament? Es que ahir vaig provar de penjar les fotos de la sortida i ho vaig poder fer sense problemes, i jo no he pagat res :oops: :oops: :oops:
Ok, jo tambe les vaig pujar i no va passar res, avui encara es poden veura.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Imageshack

Entrada Autor: GRUM » dc. juny 18, 2014 6:08 pm

Una pregunta:
Flikr, funciona més o menys com Imageshack? És a dir,ens serviria per pujar fotos al fòrum??? és que jo ara ja no puc pujar cap foto :tobecontinuet

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Imageshack

Entrada Autor: Minina » dc. juny 18, 2014 7:15 pm

GRUM ha escrit:Una pregunta:
Flikr, funciona més o menys com Imageshack? És a dir,ens serviria per pujar fotos al fòrum??? és que jo ara ja no puc pujar cap foto :tobecontinuet
Jo el Flikr no l'he provat però crec recordar que un cop vaig veure unes fotos d'aquestes i no vaig poder enllaçar-la per veure-la directament, però clar no era meva, així que no sé. El picasa si que sé que funciona. Però una manera ràpida de pujar qualsevol foto al fòrum és amb el TinyPic. Quan vagis a publicar una resposta, baixa cap a baix i a la part esquerra de la pantalla veuràs dues o tres pestanyes. Una d'elles és la de Pujar imatge amb TinyPic, veuràs que és molt senzill, si no te'n surts, no dubtis en preguntar. :conversa

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Imageshack

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 18, 2014 10:06 pm

Les imatges de Tinypic no s'esborren soles al cap d'un mes de pujar-les?
No recordo si és Tinypic o és un altre....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”