Paypal

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Paypal

Entrada Autor: Monxu » dl. març 10, 2014 11:16 am

L'altre dia pensava que podria estar bé que MTC disposés d'una conta de Paypal per a realitzar els diferents pagaments anticipats que es fan al llarg de l'any, no sé si us seria pràctic, però així estalviaríem comissions....

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Paypal

Entrada Autor: Steelman » dl. març 10, 2014 12:06 pm

Bones
Alguna vegada ho hem pensat i fins i tot és mooooooooooooolt fácil de integrar-ho al fórum.
EL problema es que si que hi ha comisions.
Aquestes comisions a més les paga qui fa la "venta" , que en aquest cas seria MTC

Imatge

Com que MTC no es cap empresa ni té fondos suficents mes que per pagar el fórum (hosting i domini) hauriem de reportar aquestes comisions als que fem la transferencia.

Aixi si jo pagues el dinar o la trobada de grans viatgers anticipadament per paypal em costaría més que fer-ho de la forma tradicional, com ho fem fins ara.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: Paypal

Entrada Autor: Monxu » dl. març 10, 2014 1:29 pm

De totes maneres, les transferències, no vendes , segons tinc entès són gratuites... potser m'equivoco, però paypal només fa d'intermediari i es pot passar la transferència sols disposant d'un correu electrònic o fins i tot d'un numero de mòbil, sempre i quan tinguis paypal vinculat al numero de compte, almenys això és el que he entès al seu web. https://www.paypal.com/es/webapps/mpp/paypal-fees

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Paypal

Entrada Autor: Steelman » dl. març 10, 2014 1:33 pm

Monxu ha escrit:De totes maneres, les transferències, no vendes , segons tinc entès són gratuites... potser m'equivoco, però paypal només fa d'intermediari i es pot passar la transferència sols disposant d'un correu electrònic o fins i tot d'un numero de mòbil, sempre i quan tinguis paypal vinculat al numero de compte, almenys això és el que he entès al seu web. https://www.paypal.com/es/webapps/mpp/paypal-fees
Aixó ho desconeixia.
Ara ho mirarè més a fons.
El problema será despres com extrec els diners de Paypal i els passem a la C/C de MTC .
Si aixó es pot fer ràpid i sense comisions, doncs com dius será una bona manera de fer el pagament.


Ho estudiem a fons.

Gràcies Monxu!
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”