ordre dels fils nous al forum

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 04, 2015 8:09 pm

bona tarda companys.
a l'hora d'obrir un fil,es podria mirar de posar en el lloc corresponent ? ultimament crec que hi ha una mica de desordre mes per no fixar-nos gaire que per altre cosa.
p.d. si ho veig jo malament cap problema eh !!
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 06, 2015 4:13 pm

Ara miro quins estan fora de lloc i els col.loquem al seu lloc.

Gracies per avisar :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Jordi » dc. maig 06, 2015 6:07 pm

Es cert. Jo vaig posar un post al General i havia d'estar a Rutes. Gràcies per posar-ho be. :catok :catok

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 07, 2015 8:14 pm

Prony ha escrit:Es cert. Jo vaig posar un post al General i havia d'estar a Rutes. Gràcies per posar-ho be. :catok :catok

Jordi "Prony"
a tu ja t'apanyare -tongue i als altres tambe ...colla de desordenats :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Albert » dj. maig 07, 2015 8:19 pm

Holaaaa,
Kpeps ha escrit: ...que hi ha una mica de desordre mes per no fixar-nos gaire que per altre cosa.
Tindria curiositat per saber quina altra cosa en podria ser el motiu...


-grin -grin -grin
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Jordi » dj. maig 07, 2015 9:19 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
Kpeps ha escrit: ...que hi ha una mica de desordre mes per no fixar-nos gaire que per altre cosa.
Tindria curiositat per saber quina altra cosa en podria ser el motiu...


-grin -grin -grin
Es culpa d'en Randy, que em confon....

Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 08, 2015 9:09 am

Albert ha escrit:Holaaaa,
Kpeps ha escrit: ...que hi ha una mica de desordre mes per no fixar-nos gaire que per altre cosa.
Tindria curiositat per saber quina altra cosa en podria ser el motiu...
-grin -grin -grin
dons mira,potser aquestes que posare,no dire que jo no sigui una mica tocat i posat,pero el general no es el cerveseta ni el rutas i cronicas ni el equipament....oi ?? i per alguna cosa hi han administradors,moderadors (per ordenar) i tocapilotes com jo (per avisar-recomenar) coses sense mes importancia,pero millor que cada cosa estigui al seu lloc,per el meu gust es clar :catok

viewtopic.php?f=1&t=16710 (millor a rutes)
viewtopic.php?f=1&t=16797 (millor a cerveseta)
viewtopic.php?f=2&t=16804 (millor a equipament)

ja que sino el general si ficara tot,en fi que es llegeix igual,pero millor al seu lloc :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Albert » dv. maig 08, 2015 9:21 am

Holaaa....

Molt bé Kpeps, tens tota la raó... fet i canviat, però...

Evidentment estaven una mica desendreçats per que qui els va publicar no s'hi va acabar de fixar, que es el primer motiu que deies tu.

En tens cap mes?


-good -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Kpeps » dv. maig 08, 2015 9:25 am

Albert ha escrit:Holaaa....

Molt bé Kpeps, tens tota la raó... fet i canviat, però...

Evidentment estaven una mica desendreçats per que qui els va publicar no s'hi va acabar de fixar, que es el primer motiu que deies tu.

En tens cap mes?


-good -good
no,ja esta,moltes gracies :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 24, 2016 9:16 am

ja se que soc una mica pesadet, em podrien dir a qui m'haig de dirigir per fer uns suggeriments i posar una mica d'ordre en els fils que s'obren en llocs no adequats ?? i despres una suggerencia.... si pot ser es clar,quan obro un fil amb alguna de las meves ''capullades'' que nomes van dirigides a MTC i als seus membres o algu fa un fil que es per coses que han passat a MTC e incunveixen nomes a MTC i els seus usuaris,no hi hauria manera que es posesin o traslladesin d'inmediat en algun lloc que nomes las veiesin els membres del grup ?? es una sugerencia,eh !!
p.d. no se a qui em tenia que dirigir pero els suggeriments ja estan fets :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 24, 2016 10:27 am

Bon dia,

Gràcies Pep per la teva insistència en aquest tema, i t’ho dic amb tota sinceritat.

Administradors i moderadors intentem corregir i situar en el lloc que pensem més adient aquelles intervencions que han estat penjades sense fixar-s’hi gaire, però sempre en queda alguna. A vegades es per que nosaltres mateixos potser no tenim clar si val la pena fer-ho o no, per que potser no ho hem vist o potser per que es una intervenció puntual que no anirà més enllà al lloc on ha estat penjada.

També t’he de dir, que si els usuaris en general tinguessin una mica mes de cura a l’hora de d’escriure al lloc on pertoca, no estaríem tractant aquest tema ara, però... intentarem estar al cas.

El tema de la privacitat d’alguns fils el teníem resolt en principi. L’apartat de Mototurisme Informa – Tauler d’anuncis només el podien veure els usuaris registrats i que han participat al fòrum amb un cert número d’entrades (escrits), però el tema dels permisos en els fòrums sembla que es una mica mes complicat del que hauria de ser.
Porto uns dies fent probes en aquest sentit i t’he dir que ha aconseguit donar permisos d’administrador a un usuari, però resulta que quan obre la pàgina del fòrum pot veure aquest apartat, i quan entra amb el seu nick i password: ja no el veu!!!

Efectivament es un tema que tenim pendent i que intentarem resoldre. Sembla que no es fàcil, doncs el mateix Steelman que ha portat el fòrum tots aquest anys no ho ha pogut resoldre satisfactòriament.

Actualment tenim al Sergi3, amb ajudes puntuals del Steelman, treballant en una actualització de la versió del llenguatge del fòrum, que si no surt cap inconvenient d’última hora estarà habilitada per aquest nadal.
No suposarà cap canvi visual ni de funcionament respecte al que tenim ara, però al menys estarem actualitzats. Així, quan hi hagi alguna cosa que deixi de funcionar sabrem del cert que ho hem de resoldre i ja no hi haurà el dubte de si es un problema de si es tracta o no de un problema causat per la versió obsoleta que estem utilitzant en la actualitat.

També tenim al Sergi3 mirant la actualització a la versió que recomanen els de PhpBB, però això si que ja es més complicat i porta mes feina. Així que d’acord amb ell vàrem decidir deixar-ho per després, una vegada tinguem resolts els problemes principals que ens dona aquesta versió.

Ja ho veus, el teu post de suggeriment m’ha servit per informar-vos de les tasques que està realitzat el “nou informàtic” del fòrum, amb la col·laboració de la resta de moderadors!!!!

Gràcies per la teva aportació i a veure si ho podem resoldre satisfactòriament ben aviat.
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 24, 2016 10:37 am

Bon dia,

Aprofito el lloc i la oportunitat per que us fixeu que hi ha habilitat un nou botó al final de tots els fils: Resposta ràpida

Aquest botonet ens permet respondre al fil en una petita finestra que s'obre tot just a continuació del últim post penjat. Només és per escriure, sense poder citar ni posar emoticones ni efectes de text, però en alguns casos pot ser més ràpid, i una vegada oberta la finestra també podem accedir al editor complert. Proveu-ho.


Gràcies.


-happy
Sort,

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 24, 2016 1:21 pm

Ziuuuuuuuuuuuu........
Ostres, si que és ràpida si.... jijijijiji
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Xavier » dj. nov. 24, 2016 5:57 pm

Cony que va ràpid!

Avatar de l’usuari
Steve68
Presentats
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 16, 2016 11:13 am
Ubicació: Taradell, Osona. Catalunya
Contacta:

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Steve68 » dj. nov. 24, 2016 6:00 pm

Molt be, a escriure coses interessants tots!!

Enviat des del meu Aquaris X5 usant Tapatalk
Steve68, el gitano de Taradell

(esteve)

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Napoleon » dj. nov. 24, 2016 7:14 pm

Ràpid, ho és!!!!
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 24, 2016 9:52 pm

Per favor, no deixeu caure aquest fil!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Xavier » dv. nov. 25, 2016 10:06 am

De cap de les maneres!!!

Que no caigui!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 25, 2016 10:11 am

Hola,

Aprofitant que hi ha la resposta ràpida i que també es parla de l'ordre als apartats, fa molts de temps que un usuari ha posat a la venda diferents coses al fòrum i, en lloc d'estar al mercat de la moto (que potser hauria de dir-se "Mercat de la moto i equipament") està a "Equipament, Mecànica i Accessoris". Ho podríeu canviar de lloc?

I, ja posats a fer, que quan fas una cita, no tinguis la oportunitat d'editar la cita, ja que es pot tergiversar el missatge original. Haig de reconèixer, però, que soc el primer que ho fa, amb la única finalitat de comprimir-ho tan com sigui possible (la gent fa molts salts de línia inocus).

Vull apuntar que hauríem de fer alguna cosa per evitar aquells que van amb motos que son uns trastos, especialment Paneuros i Deauvilles els cobreu una taxa per contaminació, ja que quan vas al seu darrera, quedes ben intoxicat.

També vull fer esmena que s'hauria de comprovar el nivell d'honorabilitat dels voluntaris per cobrar. Qualsevol dia tindrem un disgust.

I, deixeu-me dir, que com aquest Nadal no nevi a la plana de mototurista.com, em sentireu!!!!

Ala!!! Tonto quien lo lea!!!!

Jordi "Inoemdigueupronysinovoleuquequanfacidecruillernoemposielguafosforitoiusfaciperdreatots"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: ordre dels fils nous al forum

Entrada Autor: Mototurisme » ds. nov. 26, 2016 1:31 pm

Bon dia,
Jordi ha escrit: Aprofitant que hi ha la resposta ràpida i que també es parla de l'ordre als apartats, fa molts de temps que un usuari ha posat a la venda diferents coses al fòrum i, en lloc d'estar al mercat de la moto (que potser hauria de dir-se "Mercat de la moto i equipament") està a "Equipament, Mecànica i Accessoris". Ho podríeu canviar de lloc?
Fet, i gràcies per fer-nos-ho veure.

Possiblement sigui un bon canvi el que suggereixes, canviar el nom i posar Mercat de la Moto i accessoris, i d’altra banda ajuntar els fòrums de Equipament, mecànica i accessoris amb els Racó del GPS, amb un nom genèric de Consultes – Mecànica i tota mena de complements... per exemple.

Com ho veieu?


-good -good
Mototurisme Catalunya

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”