Enllaçar rutes wikiloc

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 02, 2015 3:00 pm

Gràcies al Sergi3 hem pogut implementar aquesta nova millora al fòrum.

Tenim una nova opció per linkar rutes al fòrum des de la Wikiloc.

Per exemple...





Gràcies Sergi!!! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Kinder » dl. ago. 08, 2016 10:14 am

:cathola

Doncs sembla que no estem utilitzant aquesta eina, però és molt i molt pràctica i útil al mateix temps!!!!!

Aquí teniu un exemple de la ruta que es va fer aquest cap de setmana


Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Jordi » dl. ago. 08, 2016 11:13 pm

Ostres!!!! És el primer cop que sento aquest nom. Lo de wiki em sona a cançó de la Shakira.

Li faré un cop d'ull.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Albert » dt. ago. 09, 2016 11:23 am

Holaaaa,
Prony ha escrit:Ostres!!!! És el primer cop que sento aquest nom. Lo de wiki em sona a cançó de la Shakira.

Li faré un cop d'ull.

Jordi "Prony"
Jordi si punxer directament al logo de WIKILOC a la part superior dreta del mapa, et sortirá la pagina de wiki amb totes les opcons.


Estia-ho una mica. si us plau.

-good -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Jordi » dc. ago. 10, 2016 10:59 am

No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Albert » dc. ago. 10, 2016 11:08 am

Holaaaa.....
Prony ha escrit:No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.

Jordi "Prony"
Diria que pujar les rutes al Wikiloc, has de pujar-hi el track.

El que m'agradaria que provessis es de baixar-les i comprobar que el teu navegador les por llegir.


-ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Kinder » dc. ago. 10, 2016 12:14 pm

Prony ha escrit:No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.

Jordi "Prony"
Jordi,

Tal i com et diu l'Albert s'ha de pujar amb els Track, el que vaig fer jo amb la teva ruta vesperina va ser: descarregar-la del wetransfer, obrir-la amb el base camp, convertir amb tracks, i tot seguit penjar-la al Wikiloc (s'ha de penjar amb els tracks), després la vaig descarregar del wikiloc i la vaig passar al meu garmin, i no vaig tenir cap problema per seguir-la.

El que si, seria interessant, ja que tu ets un crack i aprofitant que tens un Tom Tom, veure si aquesta eina del Wikiloc de penjar les rutes ens serveix per tots els GPS's que tenim actualment.

Si ja t'has registrat al Wikiloc, també pots entrar en el meu perfil i veure les rutes que tinc penjades (Marta_Kinder)

Ja ens aniras informant

Gràcies,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Jordi » dc. ago. 10, 2016 2:58 pm

Kinder ha escrit:
Prony ha escrit:No soc capaç d'importar-hi una ruta, sigui en el format que sigui. O em marca una línia recta entre punts o, senzillament, tot i havent-hi punts, em diu que "no hi ha ruta en el fitxer". La kinder, que és una experta, ja m'ho ensenyarà.

Jordi "Prony"
Jordi,

Tal i com et diu l'Albert s'ha de pujar amb els Track, el que vaig fer jo amb la teva ruta vesperina va ser: descarregar-la del wetransfer, obrir-la amb el base camp, convertir amb tracks, i tot seguit penjar-la al Wikiloc (s'ha de penjar amb els tracks), després la vaig descarregar del wikiloc i la vaig passar al meu garmin, i no vaig tenir cap problema per seguir-la.

El que si, seria interessant, ja que tu ets un crack i aprofitant que tens un Tom Tom, veure si aquesta eina del Wikiloc de penjar les rutes ens serveix per tots els GPS's que tenim actualment.

Si ja t'has registrat al Wikiloc, també pots entrar en el meu perfil i veure les rutes que tinc penjades (Marta_Kinder)

Ja ens aniras informant

Gràcies,
Ja hi vaig entrar i vaig veure que en tens un grapat, de rutes.
Entenc que Wikilock no genera els tracks, necessites importar-los per tal que els pugui interpretar. Quan jo faig un fitxer amb l'ITN Converter, aquest tan sols exporta la llista de waypoints, que és el que Wikiloc detecta, però sense saber fer rés més que unir-los en línia recta.
El tomtom tan sols accepta rutes en format ITN i el wikiloc no accepta aquest format.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Kinder » dc. ago. 10, 2016 3:06 pm

Entesos, però... Si tu tens un format amb gpx... És a dir una ruta al Wikiloc....El pots obrir amb L'ITN Converter? I així poder posar la ruta al Tom Tom??

La idea és penjar les rutes de les mensuals al Wikiloc i que qui vulgui, i quant vulgui les descarregui, sense estar pendent de que el wetransfer caduqui


Enviat des de Tapatalk ;-)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Jordi » dj. ago. 11, 2016 10:37 am

Amb l'ITN Converter pots obrir qualsevol format i passar-lo a qualsevol altra. El que em trobo és que hi ha formats GPX en els quals hi ha "tropecientos-mil" punts (Un punt cada pocs metres) i això em bloqueja el ITN Converter.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Albert » dl. ago. 15, 2016 9:46 pm

Holaaaaa,


Ho anirem irant prony, però estic segur que es pot der, només cal trovar el sistema.


Merci


-giveup -giveup
Sort,

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Enllaçar rutes wikiloc

Entrada Autor: Sergi3 » dj. ago. 18, 2016 10:50 pm

A veure si puc anar provant ;)

Enviat des del meu GT-I9300 usant Tapatalk
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”