ordre i concert.....

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

ordre i concert.....

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 15, 2017 11:57 am

bon dia,ja sabeu que m'agrada MOLT tocar el que no sona i donar feina :riure :riure :riure pero si bonament es pugues i es clar si toca fer-ho.la KDD ,la tiramilles i l'escapada no es poden ordenar en els fils coresponents de ''feina ja feta'' ?? gracies i si no toca dons no cal tocar res :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: ordre i concert.....

Entrada Autor: Napoleon » dj. juny 15, 2017 12:27 pm

Mira que n'ets de "tiquis-miquis" :riure :riure :riure :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ordre i concert.....

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 15, 2017 1:00 pm

Napoleon ha escrit:Mira que n'ets de "tiquis-miquis" :riure :riure :riure :riure :riure
amb lo que paguem de cuota em sembla que tenim dret a dir el que he dit :riure :riure :riure :riure i com ja penso amb la KDD dons al veure-ho ..... -sorry -sorry -sorry si he molestat algú.
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: ordre i concert.....

Entrada Autor: Trencaferro » dj. juny 15, 2017 6:56 pm

Kpeps ha escrit:
Napoleon ha escrit:Mira que n'ets de "tiquis-miquis" :riure :riure :riure :riure :riure
amb lo que paguem de cuota em sembla que tenim dret a dir el que he dit :riure :riure :riure :riure i com ja penso amb la KDD dons al veure-ho ..... -sorry -sorry -sorry si he molestat algú.
Jo estic igual que tu, des de que sé que aquest any hi ha super-hàbit al foro, i que l'Albert ha decidit subencionar una part d'aquesta, no deixo de pensar amb la KDD. I a sobre m'ha dit un ocellet que serà a "Las Vegas" doncs imagina't!!! :catsalt :catsalt :catsalt

O sigui que ves fent calaix, que aquest any la liem, i gravem una segona part de "Ressacon". :riure :riure :riure
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ordre i concert.....

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 16, 2017 12:00 pm

Trencaferro ha escrit:
Kpeps ha escrit:O sigui que ves fent calaix, que aquest any la liem, i gravem una segona part de "Ressacon". :riure :riure :riure
oi tant, ja veuras quina en farem -mu -mu -mu sort que l' Albert es fara responsable de tot,com un germa gran :riure :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
MTC
Presentats
Entrades: 609
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
Ubicació: CATALUNYA
Contacta:

Re: ordre i concert.....

Entrada Autor: MTC » ds. juny 17, 2017 7:14 am

Kpeps ha escrit:bon dia,ja sabeu que m'agrada MOLT tocar el que no sona i donar feina :riure :riure :riure pero si bonament es pugues i es clar si toca fer-ho.la KDD ,la tiramilles i l'escapada no es poden ordenar en els fils coresponents de ''feina ja feta'' ?? gracies i si no toca dons no cal tocar res :catBirra :catBirra :catBirra


Bones,

Doncs la previssió és de deixar tots els esdeveniments que s'han fet al llarg de l'any en curs a l'apartat d'Esdeveniments, així ràpidament podem consultar-ho i acostumar-nos a que anualment hi hauran Mensuals, Escapades, Tiramilles i Kdd's. Al finalitzar l'any es posaran a l'apartat d'històric.

Igualment gràcies pel suggeriment ja que així ens hem donat compte que ens hem de posar al dia amb l'històric, per exemple les kdd's no estan actualitzades.

Amb una mica de paciència ho anirem acomodant tot plegat

Gràcies,




[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”