**NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: Jordi » dj. nov. 15, 2018 7:17 pm

Jordi ha escrit:Molt rebé!!!! Enhorabona a la Marta i la Núria per implementar aquest sistema.
Aniré fent assaigs.

Jordi
Com que no puc editar, faig una citació. Observo que a la columna de Menu's (paraula mal escrita, es "Menús") el nombre de PAX està centrat, però als quatre últims inscrits, el número surt justificat a la dreta.......
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: Mototurisme » dj. nov. 15, 2018 7:31 pm

Airald ha escrit:
JordiPB ha escrit:Molt bé aquest formulari. A mi m'ha funcionat sense problemes en tots els formats, iPhone, PC i Tapatalk.

El meu dubte és quan algú que ja està apuntat o esta provisional vol canviar el seu estat (com m'ha passat aquest mes). Es a dir, donar-se de baixa per algun impediment o posar-se a la llista dels definitius sense crear dues entrades diferents. Potser s'hauria d'establir un protocol com ara avisar directament un administrador, per tal que aquest no hagi d'estar sempre pendent de tot el que es diu al fil. O deixar les entrades del fil del formulari exclusivament per comentar incidències sobre les altes i baixes.

Salut :senyera
Per fer això que dius el més còmode és avisar a l'administrador i que ho canvïi manualment.

Salut.
Creiem que en tots els sentits és molt més còmode que efectivament i a través d'un post comenteu els canvis, baixes o provisionals que es puguin causar, això ho farem manualment, almenys de moment.
Airald ha escrit:
Doncs mira, acabo d'escriure quatre línies i he trobat la manera de fer que si hi ha alguna entrada amb el mateix nick, esborri la primera.

Si els administradors ho volen fer servir, els passo el codi.

Salut!
Això és ESPECTACULAR Airald!!!!!

En breu ens posarem en contacte amb tu!!!


[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 16, 2018 9:34 am

Jo he fet dues coses: He canviat el meu menú i he entrat amb una adreça de correu que no existeix. Ara observo que hi ha dos usuaris "Zanahoria", cadascun amb un menú diferent i la columna de "Menús" segueix justificada a la dreta.
Per això em pregunto:
No seria possible afegir l'opció de "canvi de plans" mitjançant la qual poguéssim canviar qualsevol dada i automàticament (bé, al cap de cinc minuts) quedés actualitzat a la llista?
Si l'adreça de correu que posem no existeix, es correcte que ens agafi les dades?

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 16, 2018 9:36 am

Jordi ha escrit:Jo he fet dues coses: He canviat el meu menú i he entrat amb una adreça de correu que no existeix. Ara observo que hi ha dos usuaris "Zanahoria", cadascun amb un menú diferent i la columna de "Menús" segueix justificada a la dreta.
Per això em pregunto:
No seria possible afegir l'opció de "canvi de plans" mitjançant la qual poguéssim canviar qualsevol dada i automàticament (bé, al cap de cinc minuts) quedés actualitzat a la llista?
Si l'adreça de correu que posem no existeix, es correcte que ens agafi les dades?

Jordi
Val, observo que l'Ariald ja havia proposat una solució en el seu post just immediatament que el meu. Això em passa per no estar a l'aguait.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
MTC
Presentats
Entrades: 609
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
Ubicació: CATALUNYA
Contacta:

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: MTC » dv. nov. 16, 2018 11:51 am

SetCincTres ha escrit:Hola

Prova feta

Ara he mirat el llistat i la columna de menus em surt en blanc i la columna del primer plat surt ""1 Fideua""

Jaume, sembla que ja està solventat oi???
Jordi ha escrit: la columna de "Menús" segueix justificada a la dreta.
La justificació ho estem canviant manualment, cada vegada que un usuari omple el formulari aquest es justifica a la dreta, només és una qüestió d'estètica que mirarem a veure si podem solventar, però el més important és que les dades siguin correctes

Jordi ha escrit: Si l'adreça de correu que posem no existeix, es correcte que ens agafi les dades?

Jordi
Aquesta mena de formularis vinculant les respostes a un Excel, són totalment gratuits i no estan pensats per fer el que nosaltres volem, tot i així, creiem que després de moltíssimes proves és una bona eina de treball. Si les dades que s'introdueixen són incorrectes ... poca cosa i podrem fer



[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
MTC
Presentats
Entrades: 609
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:50 pm
Ubicació: CATALUNYA
Contacta:

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: MTC » dv. nov. 23, 2018 10:52 pm

[tab=30]

Gràcies a l'Airald estem millorant aquesta llista del formulari.

Si hi ha un Nick que no existeix automàticament surt en vermell, i si algú no posa bé el seu Nick també el reconeixerà com a inexistent

També tenim una altre millora, si algú omple el formulari diferents cops quedaran en gris els anteriors.

Continuarem millorant, així que us agrairiem que continuessiu fent proves

Gràcies a tots



[tab=30]
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: Napoleon » dg. nov. 25, 2018 10:47 am

Cada cop, millor!!! Sou uns craks :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Xibeca
Presentats
Entrades: 30
Membre des de: dg. ago. 19, 2018 2:45 pm
Ubicació: Medinya City

Re: **NOU** LLISTA AUTOMATITZADA MENSUAL (en fase de proves)

Entrada Autor: Xibeca » dv. des. 28, 2018 8:56 pm

Sembla que funciona bé.
Una pregunta torracollons [FACE THROWING A KISS]
Per què als total posa MENU's? El plural és menús.


Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”