Accés a fotografies sense estar registrat.

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Accés a fotografies sense estar registrat.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. ago. 17, 2021 10:46 am

Bon dia companyes i companys.

Tot i que fa temps que no tinc una participació gaire activa al fòrum i encara menys a les sortides, si que vaig llegint amb certa freqüència els "post".

Em permeto adreçar aquest "nou tema" per suggerir que sigui necessari estar registrat i "iniciar sessió" per poder accedir a les fotografies de sortides i altres.

Crec, des-de la meva humil opinió, que cal preservar la "privadesa" dels membres del grup i molt especialment dels menors que poguessin aparèixer a les fotos.

Salut i kilòmetres!!!!!

Toni. :senyera
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Accés a fotografies sense estar registrat.

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » ds. oct. 30, 2021 11:25 am

Toni Wan Kenobi ha escrit:
dt. ago. 17, 2021 10:46 am
Bon dia companyes i companys.

Tot i que fa temps que no tinc una participació gaire activa al fòrum i encara menys a les sortides, si que vaig llegint amb certa freqüència els "post".

Em permeto adreçar aquest "nou tema" per suggerir que sigui necessari estar registrat i "iniciar sessió" per poder accedir a les fotografies de sortides i altres.

Crec, des-de la meva humil opinió, que cal preservar la "privadesa" dels membres del grup i molt especialment dels menors que poguessin aparèixer a les fotos.

Salut i kilòmetres!!!!!

Toni. :senyera

Finalment, jo mateix he trobat la resposta a aquesta qüestió. He après que clickant a la icona del petit cadenat Imatge de la barra d'eines, tot el que queda entre l'inici i el final del codi "hidden", només és accessible per usuaris registrats i que hagin obert sessió.

Com que no puc editar els missatges previs, em limitaré a fer-ho a partir del proper en que posi fotos, si no és que els "admin" em donen un permís puntual per modificar el parell de posts meus que tenen fotos a dins -wink
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”