ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Entrada Autor: Stelvio » dt. maig 13, 2008 1:05 am

Ho he esborrat sense voler... :oops:
Stelvio l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 27, 2008 4:12 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. maig 13, 2008 8:13 am

Bones!!!

Stelvio, no se que pot passar, a mi si que m'escriu... ho mirarem.

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. maig 13, 2008 8:14 am

Si et cito no em surt el missatge... :shock: :shock: :shock:
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 13, 2008 8:19 am

Stelvio ha escrit:Imatge Cant del Rossinyol: http://www.carmepla.com/cat/wp-content/ ... sinyol.mp3

Imatge Cant de la Merla: http://www.carmepla.com/cat/wp-content/ ... /merla.mp3

Les merles del meu hort l’han endevinat i avui em anat a cercar espàrrecs en un cop de moto. Avui tocava fer això i deleitarnos amb una bona truita tocada pel verd dels espàrregs, macarrons “de diumenge” (encara que avui és dilluns, però la Pasqua Granada a Mataró és festiu) i una bona espatlleta de xai a la brasa, com mana la tradició, el tot ben regat amb un vi del Priorat.

Imatge http://www.asilentflute.com/mp3/bryan%2 ... 0dance.mp3

Ara és el millor temps, estimats amics, d'anar pel món. Els enciams tenen un fil llunyà de frescor de neu; la carn a la brasa és sanguinolenta i blava; la dent, aguda, i el paladar, emolat i abundant. El cel, alt i gloriós, fuig tothora, l'aire és suau. El sol és tebi i el vent petit porta una ramiola de fonoll, de romaní d'esparreguera. En els recs hi ha una cueta d'aigua, surten els créixens de les vores, s'afinen els espàrrecs. En els horts, les faveres treuen l'ull i l'orella de llebre esverada. Els ametllers són de color de rosa. Les pomeres tenen un borrissol de carmí, tornassolat. Els detalls de les herbes es dibuixen amb una tendresa perfilada i dóna gust d'abandonar-se al somni de resseguir la cal•ligrafia de les plantes. El mar, llunyà, verd i blau, poblat de formes vagues, va passant. Tot és infinitament més consolador que assistir a les representacions d'aquest món, a la vana demència ornitològica, gòtica i geperuda, del material humà.

Ningú no podria dubtar que el rossinyol canta molt millor que la merla. El rossinyol es manté en una posició de sublimitat imbatible. La merla és sorprenent i la seva presència musical no té res a veure ni amb la sublimitat ni amb la grandesa. Potser són ocells que es complementen. En el món hi ha d'haver de tot, sembla. El cant del rossinyol tindrà sempre molts i distingits admiradors. La merla en té molts menys, però la seva lliçó no és pas desdenyable: potser és més eficaç i observant-les ens ajuden a preveure el temps que farà demà. L'empirisme del cant de la merla és potser més alliçonador que la contundència del cant del rossinyol. Si fes pagar entrada per ésser escoltat, produiria un espectacle inoblidable, d'una qualitat enlluernadora. La merla és més habitual, més lligada als dies d'entre setmana, als dies feiners, d'una quotidianitat corrent. Arravatats pel cant del rossinyol, sempre és possible la perpetració d'alguna insensatesa, encara que sigui inconscient. Amb el cant de la merla hi ha menys misteri. Romp la seva fraseologia, retorç el seu cant, surt amb un ciri trencat, posa molta palla a l'esquella, torna a la qualitat, l'abandona de seguida, baixa d'un roure, corre per l'herba cautelosament i fugitiva, entra i surt, contempla la pluja, s'escalfa al sol, xiula, calla, s'engresca, és un espectador de la vida. El rossinyol és sublim. La merla i el merlot són d'una grandiositat còmica i ridícula.

Perdoneu-me aquesta arrencada, però és que no he dormit patint per si les merles s’havien equivocat i m’ha sortit aquesta espècie de disquisició ornitològico-naturalista...
Imatge V'sss!
Ara ho cito jo.... :roll:
carles ha escrit:Si et cito no em surt el missatge... :shock: :shock: :shock:
Si et cito jo si... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 13, 2008 8:20 am

carles ha escrit:Si et cito no em surt el missatge... :shock: :shock: :shock:
Ni a mi..... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. maig 13, 2008 8:30 am

carles ha escrit:Si et cito no em surt el missatge... :shock: :shock: :shock:
A mi si
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. maig 13, 2008 8:30 am

Randy-650 ha escrit:
carles ha escrit:Si et cito no em surt el missatge... :shock: :shock: :shock:
Ni a mi..... :roll:
Mireu que no tingueu algun problema amb el vostre navegador, doncs jo no tinc cap problema i no crec que s'hagi tocat res de configuració del fòrum.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. maig 13, 2008 8:31 am

El problema està aquí:

Codi: Selecciona’ls tots

[img]http://i161.photobucket.com/albums/t216/Stelvio_album/notes.gif[/img] [url]http://www.asilentflute.com/mp3/bryan%20ferry%20-%20don't%20stop%20the%20dance.mp3[/url]
Ara miro el perquè.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. maig 13, 2008 8:44 am

miquelpericas ha escrit:El problema està aquí:

Codi: Selecciona’ls tots

[img]http://i161.photobucket.com/albums/t216/Stelvio_album/notes.gif[/img] [url]http://www.asilentflute.com/mp3/bryan%20ferry%20-%20don't%20stop%20the%20dance.mp3[/url]
Ara miro el perquè.
Ja he trobat què fa que no es mostri, però no acabo de saber perquè. L'apòstrof de l'enllaç és el causant del problema: http://www.asilentflute.com/mp3/bryan%2 ... 0-%20don[b]'[/b]t%20stop%20the%20dance.mp3

Sembla que no és capaç d'interpretar-lo com a enllaç i ja no sap què fer. Per això no el deu mostrar.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. maig 13, 2008 8:45 am

Adaptació del post per a que es pugui veure:
Stelvio ha escrit:Imatge Cant del Rossinyol: http://www.carmepla.com/cat/wp-content/ ... sinyol.mp3

Imatge Cant de la Merla: http://www.carmepla.com/cat/wp-content/ ... /merla.mp3

Les merles del meu hort l’han endevinat i avui em anat a cercar espàrrecs en un cop de moto. Avui tocava fer això i deleitarnos amb una bona truita tocada pel verd dels espàrregs, macarrons “de diumenge” (encara que avui és dilluns, però la Pasqua Granada a Mataró és festiu) i una bona espatlleta de xai a la brasa, com mana la tradició, el tot ben regat amb un vi del Priorat.

Imatge

Codi: Selecciona’ls tots

[url]http://www.asilentflute.com/mp3/bryan%20ferry%20-%20don't%20stop%20the%20dance.mp3[/url]
Ara és el millor temps, estimats amics, d'anar pel món. Els enciams tenen un fil llunyà de frescor de neu; la carn a la brasa és sanguinolenta i blava; la dent, aguda, i el paladar, emolat i abundant. El cel, alt i gloriós, fuig tothora, l'aire és suau. El sol és tebi i el vent petit porta una ramiola de fonoll, de romaní d'esparreguera. En els recs hi ha una cueta d'aigua, surten els créixens de les vores, s'afinen els espàrrecs. En els horts, les faveres treuen l'ull i l'orella de llebre esverada. Els ametllers són de color de rosa. Les pomeres tenen un borrissol de carmí, tornassolat. Els detalls de les herbes es dibuixen amb una tendresa perfilada i dóna gust d'abandonar-se al somni de resseguir la cal•ligrafia de les plantes. El mar, llunyà, verd i blau, poblat de formes vagues, va passant. Tot és infinitament més consolador que assistir a les representacions d'aquest món, a la vana demència ornitològica, gòtica i geperuda, del material humà.

Ningú no podria dubtar que el rossinyol canta molt millor que la merla. El rossinyol es manté en una posició de sublimitat imbatible. La merla és sorprenent i la seva presència musical no té res a veure ni amb la sublimitat ni amb la grandesa. Potser són ocells que es complementen. En el món hi ha d'haver de tot, sembla. El cant del rossinyol tindrà sempre molts i distingits admiradors. La merla en té molts menys, però la seva lliçó no és pas desdenyable: potser és més eficaç i observant-les ens ajuden a preveure el temps que farà demà. L'empirisme del cant de la merla és potser més alliçonador que la contundència del cant del rossinyol. Si fes pagar entrada per ésser escoltat, produiria un espectacle inoblidable, d'una qualitat enlluernadora. La merla és més habitual, més lligada als dies d'entre setmana, als dies feiners, d'una quotidianitat corrent. Arravatats pel cant del rossinyol, sempre és possible la perpetració d'alguna insensatesa, encara que sigui inconscient. Amb el cant de la merla hi ha menys misteri. Romp la seva fraseologia, retorç el seu cant, surt amb un ciri trencat, posa molta palla a l'esquella, torna a la qualitat, l'abandona de seguida, baixa d'un roure, corre per l'herba cautelosament i fugitiva, entra i surt, contempla la pluja, s'escalfa al sol, xiula, calla, s'engresca, és un espectador de la vida. El rossinyol és sublim. La merla i el merlot són d'una grandiositat còmica i ridícula.

Perdoneu-me aquesta arrencada, però és que no he dormit patint per si les merles s’havien equivocat i m’ha sortit aquesta espècie de disquisició ornitològico-naturalista...
Imatge V'sss!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: ALGO S'HA ESCONYAT, NO PUC PUBLICAR!

Entrada Autor: Randy-650 » dt. maig 13, 2008 11:27 am

miquelpericas ha escrit:Adaptació del post per a que es pugui veure....
Miquel, com més gran et fas més t'admiro!!!!! :bow :bow :bow :bow :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dt. maig 13, 2008 11:01 pm

Imatge http://maximumfm.10gb.ru/MP3/1998/Annie ... 0Angel.mp3

Imatge


Sou com àngels de la guarda. A contestar i resoldre’m el problema tots heu tardat menys que el “sorru” en muntar a cavall... moltíssimes gràcies! Permeteu-me aquest petit obsequi: “Angel” de la Annie Lenox.

Dit això i que em perdonin els manresans per inspirar-me en el seu breviari de renecs quan es refereixen a l’apòstol, deixeu que cridi ben fort “kakum l’apòstrof” (aquest que tots coneixeu i que ara miraré amb lupa)
Imatge V'sss!
Stelvio l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 02, 2008 12:28 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 16, 2008 9:16 am

Stelvio ha escrit:Permeteu-me aquest petit obsequi: “Angel” de la Annie Lenox.
Caram, l'Annie Lenox!!!! :jump Moltes gràcies!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. maig 16, 2008 10:41 pm

Molt bo, sí senyor... :wink:

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”