Calendari sortides 2009

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Calendari sortides 2009

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. set. 25, 2008 4:22 pm

Benvolguts senyors organitzadors.......

Fa només tres sortides que venim amb vosaltres i el motiu no és altre que sempre coincidia el cap de setmana de la sortida amb que nosaltres teniem (e)nanos. De fet, les tres sortides ens hem trobat amb aquest problema, el que passa és que ens ho hem pogut arreglar, no sense discusions però.

Ja sé que no es pot fer el calendari a gust i conveniència de tothom, però us agrairíem que si més no, contemplessiu la possibilitat de "jugar" amb les dates.

I parlant de calendaris.............podríem fer el calendari de fotos de mototurisme (estil bombers?????) no??????????

8) 8) 8) 8)
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. set. 25, 2008 4:28 pm

Si d'acas haurem de posar bomberes, pq si poso el meu cos em un calendari, jajajajaja.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. set. 25, 2008 4:34 pm

wenu, tot és negociable..............

:lol: :lol: :lol:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. set. 25, 2008 7:19 pm

En el primer punt estic d'acord si coincideix algun ap de setmanaque nosaltres ta`mpoc tinguem nanos.

En el segon punt, s'hauria de negociar molt el tema del destape, jo em poso al darrera que em fa molta vergonya ensenyar les xixes. :wink:

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dj. set. 25, 2008 7:20 pm

Bona idea però de bomberes, perquè no tots afortunadament però jo personalment, tardes mes em rodejar-me, que saltar-me,
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2031
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: Mototurisme » dj. set. 25, 2008 7:48 pm

El calendari es molt dificil de realitzar.De fet estem realitzant el del 2009.

Els primers anys de vida de mototurisme no teniem data concreta de les sortides, era un diumenge del mes i ens moviem principalment per les dates disponibles dels organitzadors de la mateixa.


Amb els anys, i per facilitar el màxim l'assistencia de tothom, que ho pogues tenir preseent amb antelacio, vàrem pendre la decissio de realitzar-la totes al tercer diumenge del més (excepte la KDD i el dinar de nadal)

Aixi ho varem fer pq aixi ja sabem (a part de mirant el calendari penjat) que el tercer diumenge del més es que "toca" sortida de Mototurisme.


Ja sabem que fer-lo a mida de tots es dificil.


PD: per cert si algu vol ajudar-nos a montar una sortida mensual us ho agrairem molt, per que aixi la feina queda mes repartida entre tots ;)
Si voleu col.laborar-hi ja sabeu, ens envieu per privat a Mototurisme la proposta de ruta, restaurant,....

GRACIES
Mototurisme Catalunya

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”