No Entenc Missatge

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

No Entenc Missatge

Entrada Autor: JoanF » ds. juny 06, 2009 10:22 am

Quant obro el fòrum rebo aquest missatge
EL rang de IP del seu compte d'usuari ha canviat. L'actual identificació ha estat des de 88.24.x.x, i la anterior va ser des de 83.54.x.x. Si no va obrir una sessió des de una altre ubicació, pot ésser que un usuari sense permís hagi utilitzat el seu compte d'usuari.!o aquest missatge.
Que hem podeu dir que coll.... vol dir això?

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Sagal » ds. juny 06, 2009 10:28 am

[quote user="JoanF" post="79308"]Quant obro el fòrum rebo aquest missatge
EL rang de IP del seu compte d'usuari ha canviat. L'actual identificació ha estat des de 88.24.x.x, i la anterior va ser des de 83.54.x.x. Si no va obrir una sessió des de una altre ubicació, pot ésser que un usuari sense permís hagi utilitzat el seu compte d'usuari.!o aquest missatge.
Que hem podeu dir que coll.... vol dir això?[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Això és que els administradors ja t'han calat i et controlen, segur que t'ha possat camaras espies, jajajajaja.
Osti menys mal que has aparegut, jo pensaba o bé no sap entrar al foro nou o bé ja no vol saber res de nosaltres.
No pateixis que segur que ja tu arreglaran, de moment possat el mallot que si passen els mossos per el foro i veuen que tens averia i no portes el mallot et posaran la multa.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Steelman » ds. juny 06, 2009 10:47 am

aixo es una mesura de seguretat que inclou el nou forum
Si canvies d´ordinador et canviara el rang de IP del teu ordinador.

Aixi la proxima vegada que iniciis en un altre pc t´avisa d´aixo. Aixo esta be pq si sempre estas al pc de casa i no canvies de pc i un dia et surt aixo, vol dir que algu ha entrat amb el teu usuari des de un altre lloc.
aleshores millor que et canviis el password pero JA

Pero si entres a la feina, despres a casa,despres a la feina..cada conexio t´anira avisant del canvi de pc
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: JoanF » ds. juny 06, 2009 10:52 am

[quote user="Sagal" post="79311"][quote user="JoanF" post="79308"]Quant obro el fòrum rebo aquest missatge
EL rang de IP del seu compte d'usuari ha canviat. L'actual identificació ha estat des de 88.24.x.x, i la anterior va ser des de 83.54.x.x. Si no va obrir una sessió des de una altre ubicació, pot ésser que un usuari sense permís hagi utilitzat el seu compte d'usuari.!o aquest missatge.
Que hem podeu dir que coll.... vol dir això?[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Això és que els administradors ja t'han calat i et controlen, segur que t'ha possat camaras espies, jajajajaja.
Osti menys mal que has aparegut, jo pensaba o bé no sap entrar al foro nou o bé ja no vol saber res de nosaltres.
No pateixis que segur que ja tu arreglaran, de moment possat el mallot que si passen els mossos per el foro i veuen que tens averia i no portes el mallot et posaran la multa.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ambdues coses.
:666
Com ja t'he dit en un m.p. el diumenge passat quant vaig tornar a casa després de fotrem dos plats de "casola de tros" amb en James Bond i Geroni a Juneda (molt amablemente convidats pel Jesús) vaig descubrir que internet estaba fora de combat, i el mòdem fotia olor a cremat, i com que per la tarde habia vall de bastons pel cel, vaig deduir que un llamp se'l habia carregat. Ara vaig tirant amb un portàtil del fill i un router apedasat a l'espera que telefònica es digni a enviar-me'n un altre de nou.

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: JoanF » ds. juny 06, 2009 10:56 am

[quote user="Steelman" post="79315"]aixo es una mesura de seguretat que inclou el nou forum
Si canvies d´ordinador et canviara el rang de IP del teu ordinador.

Aixi la proxima vegada que iniciis en un altre pc t´avisa d´aixo. Aixo esta be pq si sempre estas al pc de casa i no canvies de pc i un dia et surt aixo, vol dir que algu ha entrat amb el teu usuari des de un altre lloc.
aleshores millor que et canviis el password pero JA

Pero si entres a la feina, despres a casa,despres a la feina..cada conexio t´anira avisant del canvi de pc[/quote]Molt be. Gràcies Jordi. Ho veus Santi com no soc tant negat per això de l'informàtica, ho he entes a la primera.
:ban :ban
Perqué si clico sobre l'emoticon de banyes hem surt sempre el platan?
Veijam si ho saps tu Santi, espavilat.
:pc :b9 :b9 :b9
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 06, 2009 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Kel » ds. juny 06, 2009 10:58 am

[quote user="JoanF" post="79317"][quote user="Sagal" post="79311"][quote user="JoanF" post="79308"]Quant obro el fòrum rebo aquest missatge
EL rang de IP del seu compte d'usuari ha canviat. L'actual identificació ha estat des de 88.24.x.x, i la anterior va ser des de 83.54.x.x. Si no va obrir una sessió des de una altre ubicació, pot ésser que un usuari sense permís hagi utilitzat el seu compte d'usuari.!o aquest missatge.
Que hem podeu dir que coll.... vol dir això?[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Això és que els administradors ja t'han calat i et controlen, segur que t'ha possat camaras espies, jajajajaja.
Osti menys mal que has aparegut, jo pensaba o bé no sap entrar al foro nou o bé ja no vol saber res de nosaltres.
No pateixis que segur que ja tu arreglaran, de moment possat el mallot que si passen els mossos per el foro i veuen que tens averia i no portes el mallot et posaran la multa.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ambdues coses.
:666
Com ja t'he dit en un m.p. el diumenge passat quant vaig tornar a casa després de fotrem dos plats de "casola de tros" amb en James Bond i Geroni a Juneda (molt amablemente convidats pel Jesús) vaig descubrir que internet estaba fora de combat, i el mòdem fotia olor a cremat, i com que per la tarde habia vall de bastons pel cel, vaig deduir que un llamp se'l habia carregat. Ara vaig tirant amb un portàtil del fill i un router apedasat a l'espera que telefònica es digni a enviar-me'n un altre de nou.[/quote]

Tot això et passa per tenir una Jonda, i anar a reunions de HRC

Si tinguessis una Yamaha com la d'en Rossi , o la meva, no tindries aquesta mena de problemes, però contina, ... la vida continua :pcenfado
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: JoanF » ds. juny 06, 2009 11:06 am

[quote user="Kel" post="79321"][quote user="JoanF" post="79317"][quote user="Sagal" post="79311"][quote user="JoanF" post="79308"]Quant obro el fòrum rebo aquest missatge
EL rang de IP del seu compte d'usuari ha canviat. L'actual identificació ha estat des de 88.24.x.x, i la anterior va ser des de 83.54.x.x. Si no va obrir una sessió des de una altre ubicació, pot ésser que un usuari sense permís hagi utilitzat el seu compte d'usuari.!o aquest missatge.
Que hem podeu dir que coll.... vol dir això?[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Això és que els administradors ja t'han calat i et controlen, segur que t'ha possat camaras espies, jajajajaja.
Osti menys mal que has aparegut, jo pensaba o bé no sap entrar al foro nou o bé ja no vol saber res de nosaltres.
No pateixis que segur que ja tu arreglaran, de moment possat el mallot que si passen els mossos per el foro i veuen que tens averia i no portes el mallot et posaran la multa.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Ambdues coses.
:666
Com ja t'he dit en un m.p. el diumenge passat quant vaig tornar a casa després de fotrem dos plats de "casola de tros" amb en James Bond i Geroni a Juneda (molt amablemente convidats pel Jesús) vaig descubrir que internet estaba fora de combat, i el mòdem fotia olor a cremat, i com que per la tarde habia vall de bastons pel cel, vaig deduir que un llamp se'l habia carregat. Ara vaig tirant amb un portàtil del fill i un router apedasat a l'espera que telefònica es digni a enviar-me'n un altre de nou.[/quote]

Tot això et passa per tenir una Jonda, i anar a reunions de HRC

Si tinguessis una Yamaha com la d'en Rossi , o la meva, no tindries aquesta mena de problemes, però contina, ... la vida continua :pcenfado[/quote]
H.T.C. Miquel...H.T.C.Jo ni hi era a la reunió de H.T.C. amb els companys, però quant sigui més grand ja hi aniré, ja.
HONDA FOREVER.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Geroni » ds. juny 06, 2009 12:44 pm

No en faigis massa cas Joan,ultimament te una grip anomenada........Yamajitis :b9 :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. juny 07, 2009 11:00 pm

[quote user="Geroni" post="79346"]No en faigis massa cas Joan,ultimament te una grip anomenada........Yamajitis :b9 :b9 :b9[/quote]

Això ho provoca deixar de tenir la millor moto del món, és una afectació múltiple de la raó i un allunyament progressiu de la realitat.

VSTROM, I SI ENCUENTRA ALGO MEJOR................ES MENTIRA

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Steelman » dj. juny 18, 2009 10:26 pm

Per cert..
Aquest missatge tambe us sortira moltes vegades pq la majoria de la gent teniu ADSL amb IP DINAMICA
AIxo vol dir que cada vegada que reinicieu el Router, o que el vostre servidor vulgui, us refrescara la vostra IP
Aixo fara que la seguent vegada que entreu us surti el avis
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: JoanF » dv. juny 19, 2009 7:54 pm

Doncs si, cada vegada que hem conecto hem surt l'avis. Enquant a lo de refrescar m'estimaria més unes birretes.
:cerv :cerv
I lo del platan i les banyes que me'n dius, Jordi. Perque en Salgal no m'ha contestat.
:b9 :b9

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: No Entenc Missatge

Entrada Autor: Sagal » dv. juny 19, 2009 8:35 pm

:ban

osti doncs si, ara si que veig que estas al loro, peró això si aplatanat, eh.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”