Baixa de Usuari

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Bloquejat
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Baixa de Usuari

Entrada Autor: Mototurisme » dg. gen. 03, 2010 5:01 pm

Els Administradors i Moderadors de Mototurisme reunits personalment avui, (no ha estat possible fer-ho abans) hem decidit per unanimitat la expulsió del fòrum i de totes les activitats de Mototurisme al usuari J@N LINCE.

El fet que ho ha motivat ha estat la publicació i difusió compulsiva el dia 30 de desembre, a diversos apartats del fòrum, d’un escrit (que us posem per el vostre coneixement) en la qual es falta greument al respecte a Mototurisme i als moderadors i administradors.
Com comprendreu això no es pot permetre.

Aquest es un fil tancat, i que ho fem públic per evitar altres possibles interpretacions errònies.

L’escrit en qüestió :

J@N LINCE ha escrit:PERDÓ PEL BOMBARDEIG, PERO COM QUE EL SENYOR STEELMAN AND COMPANY NO RESPECTEN LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ

I ESBORREN QUALSEVOL POST O TEMA QUE OBRO, DONCS A SACO.
mototurisme ha escrit:

Post tancat.

Qualsevol altre post que s'obri a tal efecte serà esborrat d'immediat. Mireu d'arreglar les diferències per privat i no emmerdeu als que no us volen llegir.


La pitjor opció que podiau triar fer, era tancar un post, qui no el vol llegir, no el llegeix i punt.

Aixó demostra la poca llibertat, que ara si que puc dir, que esixteix esn aquest foro, i que ho demostra

el tancament de un post, per que més enlla de lo que es diguin els que hi escriuen, NO LI HA AGRADAT AL SENYOR O SENYORS "MOTOTURISME"

VERGONYA li hauria de donar al senyor, o senyors que han tancat el post "fusio de forums"

perque lo que allá es diu no els hi agrade, NO an respost al meu escrit, NO, an utilitzat, com al pitjor dels REGIMS BANANEROS,

el seu poder mediatic, "LES SEVES ARMES" per silenciar la veu dels seus "SUBDITS"

PATETIC L'INTENT DICTATORIAL, de fer callar la gent d'aquesta manera.

Si algo de lo que he dit els molestava, ho podian rebatre paraula a paraula.

DIUEN O DIU "MOTOTURISME", que ho arreglem per privats, a mi NINGÚ DE MOTOTURISME

m'ha escrit un privat per dirme que tancaven aquest post, que ja ni havia prou, o res de rés.

TOT PLEGAT UNA VERGONYA E IMPRESENTABLE, ES MIRI PER ON ES MIRI,

O S'AGAFI PER ON S'AGAFI.

Com que INTERNET i els FOROS DE MOTOS no s'acaben aquí, hem prenc el dret i la llibertat de copiar, difondre i explicar les meves paraules, e idees

en qualsevol altre foro, o lloc de internet, on NO ES PRACTIQUI LA CENSURA QUE AQUÍ ES PRACTIQUE.

Per continua parlant de lo que ens uneix, continuare en aquest foro, si no es que demostren ( ELS SENYORS DE MOTOTURISME ) tota la seva

intolerancia, i m'acaven foten a fora, cosa que m'imagino faria content a més de un i de una.

Lo dit Bones Festes, i qua als senyors ADMINISTRADORS DE MOTOTURISME els reixos els hi portin molt carbó.

EL SENYOR STEELMAN AND COMPANY CONTINUEN BORRANT POSTS,

SI EN FOTEN AFORA, ENCANTAT DE CONEIXEUS A TOTS, SI TU XURRUMECA A TU TAMBÉ.

L'EQUIP DE MODERADORS I ADMINISTRADORS DE MOTOTURISME
Mototurisme Catalunya

Bloquejat

Torna a “Millores, suggeriments i proves”